Written by serenity | October 13th, 2017

Kemelut rumahtangga yang melanda Hafiz Hamidun mendapat perhatian ramai pihak, termasuk pengacara legenda Azwan Ali.

Melalui satu status Instagram, Azwan Ali mempersoalkan tidakan Joy Revfa mengadakan sidang media tentang Hafiz Hamidun.

image

Status itu disambut oleh pengikutnya yang juga menyatakan rasa kesal mereka kerana berita mengenai sidang media itu mengganggu mereka sejak pagi semalam.

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | November 13th, 2009

azwan ali

Tahniah beribu-beribu tahniah kepada Azwan Ali. Nampak gayannya memang abang Azwan kita cuba untuk berubah jadi lebih baik. Langkah terbaru yang diambik oleh dia untuk meminta maaf kat 3 wartawan Utusan memang satu langkah yang bagus di mata kami. Buat apa gaduh lama-lama kan? Amik yang jernih buang yang keruh. Barulah hidup pun boleh senang.

Nampaknya selepas pergi umrah hari tue, abang Azwan kita cuba nak berbaik semula dengan semua orang. Mungkin dah insaf kutuk-kutuk orang lain. Nampaknya memang dah diberikan hidayah. Terharu betul kitorang. 3 wartawan tue tak lain tak bukan wartawan hiburan Utusan iaitu Ku Seman Ku Hussain, Niezam Abdullah dan Tengku Khalidah Tengku Bidin.

Kalau nak baca berita sepenuhnya yang keluar kat Utusan, sila baca artikel ini selengkapnya.

 
Written by AbangNara | November 3rd, 2009

Pergh. Terkejut beruk kami dengar ada orang yang mendoakan Azwan Ali menjadi anjing di depan Kaabah time dia pergi umrah nanti. Kasar betul tue. Tak sangka ada orang boleh berniat sampai macam tue sekali kat si Azwan Ali laser nie. Mesti sebab dia pernah kena bantai teruk ngan Azwan Ali dulu.

Itu yang dalam video kat atas nie, Azwan Ali terus menangis bila ditanyakan soalan pasal ada orang nak dia jadi anjing. Sentap beb kena tanya soalan macam tue. Kalau kami kena tanya pun, mesti luka di hati yang suci nie. Tue yang sampai Azwan Ali terus tangkap leleh kat situ gak. Tersentuh jiwa raga dia yang suci tue.

Buat Azwan Ali, kalau anda betul-betul nak berubah, pedulikan kata-kata orang. Manusia nie makin dilayan makin syoklah diorang. So buat derk jer. Anda yang nak berubah jadi tak perlu libatkan orang lain yang tak tahu apa-apa. Go Azwan Ali, go ~~~

Written by AbangNara | October 26th, 2009

azwan ali

Rasanya ramai yang dah tau kot Azwan Ali nie suatu ketika dulu pernah suka kat Ziana Zain. Masa tue Azwan Ali bukanlah Azwan Ali yang sekarang. Masa tue Azwan Ali masih Azwan Ali yang macho dan boleh dikatakan lelaki yang bergaya. Sayangnya perasaan cinta dan kasih sayang Azwan Ali terhadap Ziana Zain telah di”reject” time tue. Kesian kat Azwan Ali. Mungkin sebab tue sampai sekarang dia taknak bercinta dah kot. Mungkin fobia.

Gambar kat atas tue kalau tak silap kami adalah sepasang kasut pemberian hadiah dari Ziana Zain kepada Azwan Ali. Simpan sampai sekarang tue beb. Tak sangka Azwan Ali nie romantis gitu ~~ Perasaan tak ada frame gambar dia ngah posing ngan Ziana Zain? Hensem tue Azwan Ali zaman memuda remaja dulu.

Tapi kami terharu dengan Azwan Ali bagi komen tentang cakap-cakap orang mengenai pengumuman dia dah berubah selepas balik umrah. Cuba korang baca:-

[note]Itu pun terpulanglah. Saya tak kisah apa orang nak cakap sebab saya berjanji dengan Allah bukan dengan you atau wartawan lain. Jadi, apa pun orang nak cakap, biar lah.Macam yang saya cakap sebelum ini, sampai bila nak kejar hal-hal dunia saja. Azwan Ali pun ada hati dan perasaan juga. Bila tuhan dah buka hati orang itu akan berubah, siapa kita hendak persoalkan/ [/note]

Kami mula respek kat Azwan Ali lepas baca kenyataan dia yang kat atas tue. Semoga Azwan Ali mampu meneruskan kehidupan yang lebih baik seperti yang telah diumumkan baru-baru ini. Dan kalau boleh janganlah fobia nak bercinta lagi. Hidup mesti terus bro ~~

Page 1 of 212