Written by AbangNara | July 31st, 2009

ahya normah damnhuri

Hohoho. Nampaknya dah banyak komen-komen dan pandangan anda semua tentang artikel pertama gambar Ahya, anak Normah Damanhuri. Segala pandangan dan komen adalah hak peribadi anda.

Setiap orang berbeza taste, citarasa dan minat. Tapi bagi kami, memang kami menyampah tahap gaban ngan orang yang tangkap gambar jenis cam nie, terutamanya lelaki. Nampak tak jantan langsung di mata kami nie.

Korang layan lagilah gambar si Ahya nie. Citer banyak pun tak guna. Kali nie lebih banyak gambar basah-basah gitu. Hehehe.

 
Written by AbangNara | July 31st, 2009

ahya norman damanhuri

Adoi. Tak tau nak cakap apa bile tengok gambar Ahya, anak kepada Normah Damanhuri nie. Tersangatlah terserlah kepoyoan dia. Tak tau apa motif amik gambar tepi kolam renang basah-basah. Pastue ngan posing tunjuk badan yang tak seberapa tough. Siap ada member-member perasan yang join gak tue. Memang tak tahan.

Disebabkan banyak sangat gambar Ahya, seorang model dan seorang anak kepada si makcik Normah Damanhuri nie, kitorang buat sampai 2 artikel khas untuk dia jer. Esok pagi kitorang letak artikel yang kedua. Buat masa nie, tataplah gambar selebriti lelaki seksi nie. Asyik-asyik gambar artis perempuan leh naik muak jugak kan?

Lagi gambar Ahya, anak Norman Damanhuri dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Info pertandingan masih belum dapat disenaraikan sebab beberapa masalah teknikal. Kami sedang berusaha mencari penaja. Ada sesiapa berminat nak menaja? Kalau ada boleh hubungi kami. Nanti kami bagi pakej iklan yang menarik untuk anda.