Written by AbangNara | February 9th, 2009

baguskan i tak seksi kali nie ~~

Well known with her hot, daring and sensual pose, this time our beautiful Malaysia celebritiy, Fasha Sandha didn’t wear sexy bikini at the swimming pool when she should.

Apakah pendapat anda tentang gambar Fasha Sandha tak pakai bikini di kolam renang? Sila undi untuk kami mengetahui pandangan anda:-

[poll id=’8′]

48 responses to No Sexy Bikini For Fasha Sandha At The Swimming Pool

  1. dorothy says:

    dia org kg..
    mane pndai pkai bikini niee

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • sombong says:

      Betul tu..dia ni org kg jer..tekejut aku tgk muke die nie tnpa mekap..buruk bebenor la..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • moshe says:

      e2 dulu tp skg???HUH..in galakasi sh0w she JUst say n0 comen??

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. no name says:

    fasha tanpa mekap..
    nmpk sgt muke tu lawa bile mekap jek..
    fake!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • shin chan says:

      tp dia lg lawa dr ko kan?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Barbie says:

      tak lawa pon pasti cun pada kau kan ?
      nampak sgt kau lagi hodoh .
      fasha sandha yg kau kata hodoh pon cun drpda kau

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. piakage says:

    tue bukan fasha sebnr…mgikut crita sebenar fasha mengupah seorang makcik utk myamar sebagai dier…makcik yang maner, itu yg sebenarnya kita tak tahu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. flower says:

    x sempat nk bli bikini baru la kot..
    hahaha..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. puteri salju says:

    byk kan bzkir

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. ni says:

    no komen la psl dia nih…byk sgt citer negatif dr positif…hmmm….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. onenita says:

    Sama2lah kita berdoa agar fasha berubah dengan berakhlak cantik secantik wajahnya….amin…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. rozy says:

    mungkin dia segan ada sedara mara lain kat situ..
    takkan nak pkai seksi2 kot..
    seksi2 ni ngn kawan2 jer~~

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. miss k says:

    xkan nk sexy depan bdk2…tu sume 18sx..dahla muke cam hampas..lawo time mekap je..ceh..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Barbie says:

      mengucap sikit .
      ko dapat dpda sumber mana ?
      agak2 betul ke macam tu ?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. eji says:

    bikini takde saiz..buntut besor bebeno..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. the moon says:

    sian kat adik2 dia yg kecik tue jd mangsa jgk..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. boxer hugo bosss says:

    heheee..jd mngse eh?da die yg mntak..mak die pun xlrang.so kite nk ckp pe…ala die tau de org nk snap pict die tue yg xpki bikini..mane tau baju bulat2 itam putih die tue dipadankan ngn spender ke…boxer sndat ke..kite xnmpk kan..sbb die dlm air…so pk2 kan la..probability tueee…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. golden-hearted says:

    Aku tgk fASHA TU X ADA ASAS AGAMA…posing x ingt dunia dh…mcm hollywood tp ntah ke mana je tempat dia tu. Nak kata miss state pn x ada…ko tunggu je nsb ko berumur nanti…x RAMAI YG NK G JENGUK KO SAKIT.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. memey says:

    letak la gmbr bogel fasha..apala…x best lsg tgk!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. pinky girl says:

    korang nie buta ke???……fasha mana ada pakai bikini…..x habis2 mengutuk orang…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. gurl says:

    Biarlah die nak dress up mcm mane pown. Dose sie yg tanggung. Lu org yg mengate die tu ingat baik sgt kew? x dose jgk kew namenye tu. Ape2 pown i vote for fasha n i sentiase m’yokong u dari blkng. Klu bley i nak jd member chat u. klu sudi contact i melalui email : [email protected] . I sentiase menjadi teman utk dgr setiap masalah u. HIDUP FASHA!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. syasya says:

    Fasha sengaja nak tunjuk tubuh badannya yang rentung tu… sebab tu dia pakai bikini macam ni… Tak malu! kalau malu mesti tutup2 punya….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. AMYA says:

    aku rasa fasha ni xde pon nak susahkan korang….pic tu dea ngan family dea..biar ja la……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. kei says:

    fasha ke tu?? cam bangla ja tgk….bangla tu…..
    tapi kali kedua tgk..cm fasha…..hish….

    cam tayar bas pun ada……x……tayar bas lagi lagi lawa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Barbie says:

      ehem .
      selalu org yg kutuk fizikal org lebih2 nih sbb dia jlous .
      weh , klau jlous jadi la educated skit . tak payah nak mngata org mcm tu . apa2 pon tuhan yang jadi dia macam tu .
      klau dia hodoh mcm mana pon , mayb lagi elok drpda hang

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. AYUUU says:

    KORG NIE..BIAR LAA DIA..SKSI SALAH..XSKSI SALAH..POYO AR KORG SUME NIE

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. pinky girll says:

    astaffirullahalazim…
    hampa nie jgn la duk kutuk orang..kite nie smua manusia kan..kite sepatutnya nasihat bkan mengutuk..
    fasha jgn dgar ckap dpe semua nie..
    kita x tahu dpa 2 mcm mna..cz dpa jelez ngan fasya je..
    saya harap fasya jgn amik ati dgn ckp mereka nie..
    bawak2 la bersabar cikitt.
    INGAT ALLAH…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. Congress will go a law restricting public comment on the Web to people who have spent a minimum of one hour actually accomplishing a selected process while on line. – Andy Grove

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. Legalsounds says:

    Thanks for taking the time to discuss this, I feel strongly about it and love learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with more information? It is extremely helpful for me.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. cikgu says:

    berlakon je tuuuuu…. bangkai gajah boleh ditutup ngan daun pisang ke.. ngan budak2 bolehlah cover line.. Istighfar banyak2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. ngokngek says:

    boleh pulak pkai sopan? ingatkan mati klu tak pakai seksi.. fasha ni adorable tp klu dier tak rampas laki org n seksi2 msti lagi rmai pmnat dier..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. eLvy says:

    die blom tambah silikon lagi tu pasal la x nak pakai bikini..saiz nasi lemak 50sen tu..hahhaha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. Maero Mieru says:

    Dia nak seksi ke taknak, bogel ke bikini tu dia pnyer pasal.Tapi sendiri mau ingat, diri tu penganut agama ape dan ape agama dia tetapkan.
    Dosa sendiri tanggung. Dia dan kawan2 dia. Sama gak dgn orang2 yg bersekongkol dgn dia ; boleh tegur tapi tidak.
    Nasib kt lelaki2 yg tengok. Dapat dosa free. Nyahahaha.

    P/S : artis biasa menjadi idola orang ramai. maka kini akan lebih banyak la org Melayu pkai bikini secara terbuka. tak banyak, angka tu pasti meningkat.

    (itu olang cina cakap ; apa pasat melayu pakai itu macam?)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. Mr Za says:

    Menanti fasha Sanda Telanjang Bulat pulak

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. Paksulee says:

    masa 2kat malaysia psaitu tak pakai dia ingat p bali takdak sapa nak heboh nah kawan sendiri yang p kecoh ambik kau padan muka sikit hari member tangkap gambar telanjang pulak ha ha ha…..punggah……………………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. MOHD HJ OTHMAN says:

    dh tau dia ne jenis ne…..wat pa kt pakat sokong dia?
    artis2 ne pun bkn diaorg nk sedar yg kt penyebab dia org j d senang n bergaya.tp lupa daratan,,,,
    jom kt semua BOIKOT artis yg belagak,x sopan n biadap…
    SETUJU KE X????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. suzuran says:

    dah2 la tuh…wt pa nk gado2,bkn dpt papn an, stiap mnusia x trlpas dari wt clah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. garmin gps says:

    we’ve just started out my unique wordpress blog about gps watches from garmin. I was just asking yourself what concept that you are applying right here so i could use it too. Many thanks

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. fabian lock says:

    awat ko bodo cgt, ckap tuh bagi nampak cam da agma ckit….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. man says:

    tapi fasha lawa giler la…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. man says:

    Klo nmpk pic fasha msti stim pye…
    nasi lemak dia gebu sgt..right man?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0