Written by AbangNara | February 9th, 2009

baguskan i tak seksi kali nie ~~

Well known with her hot, daring and sensual pose, this time our beautiful Malaysia celebritiy, Fasha Sandha didn’t wear sexy bikini at the swimming pool when she should.

Apakah pendapat anda tentang gambar Fasha Sandha tak pakai bikini di kolam renang? Sila undi untuk kami mengetahui pandangan anda:-

[poll id=’8′]

48 responses to No Sexy Bikini For Fasha Sandha At The Swimming Pool

  1. dorothy says:

    dia org kg..
    mane pndai pkai bikini niee

    0
    0
  2. no name says:

    fasha tanpa mekap..
    nmpk sgt muke tu lawa bile mekap jek..
    fake!!!

    0
    0
  3. piakage says:

    tue bukan fasha sebnr…mgikut crita sebenar fasha mengupah seorang makcik utk myamar sebagai dier…makcik yang maner, itu yg sebenarnya kita tak tahu….

    0
    0
  4. flower says:

    x sempat nk bli bikini baru la kot..
    hahaha..

    0
    0
  5. puteri salju says:

    byk kan bzkir

    0
    0
  6. ni says:

    no komen la psl dia nih…byk sgt citer negatif dr positif…hmmm….

    0
    0
  7. onenita says:

    Sama2lah kita berdoa agar fasha berubah dengan berakhlak cantik secantik wajahnya….amin…

    0
    0
  8. rozy says:

    mungkin dia segan ada sedara mara lain kat situ..
    takkan nak pkai seksi2 kot..
    seksi2 ni ngn kawan2 jer~~

    0
    0
  9. miss k says:

    xkan nk sexy depan bdk2…tu sume 18sx..dahla muke cam hampas..lawo time mekap je..ceh..

    0
    0
  10. eji says:

    bikini takde saiz..buntut besor bebeno..

    0
    0
  11. the moon says:

    sian kat adik2 dia yg kecik tue jd mangsa jgk..

    0
    0
  12. boxer hugo bosss says:

    heheee..jd mngse eh?da die yg mntak..mak die pun xlrang.so kite nk ckp pe…ala die tau de org nk snap pict die tue yg xpki bikini..mane tau baju bulat2 itam putih die tue dipadankan ngn spender ke…boxer sndat ke..kite xnmpk kan..sbb die dlm air…so pk2 kan la..probability tueee…

    0
    0
  13. golden-hearted says:

    Aku tgk fASHA TU X ADA ASAS AGAMA…posing x ingt dunia dh…mcm hollywood tp ntah ke mana je tempat dia tu. Nak kata miss state pn x ada…ko tunggu je nsb ko berumur nanti…x RAMAI YG NK G JENGUK KO SAKIT.

    0
    0
  14. memey says:

    letak la gmbr bogel fasha..apala…x best lsg tgk!!!

    0
    0
  15. pinky girl says:

    korang nie buta ke???……fasha mana ada pakai bikini…..x habis2 mengutuk orang…..

    0
    0
  16. syasya says:

    Fasha sengaja nak tunjuk tubuh badannya yang rentung tu… sebab tu dia pakai bikini macam ni… Tak malu! kalau malu mesti tutup2 punya….

    0
    0
  17. AMYA says:

    aku rasa fasha ni xde pon nak susahkan korang….pic tu dea ngan family dea..biar ja la……

    0
    0
  18. kei says:

    fasha ke tu?? cam bangla ja tgk….bangla tu…..
    tapi kali kedua tgk..cm fasha…..hish….

    cam tayar bas pun ada……x……tayar bas lagi lagi lawa

    0
    0
    • Barbie says:

      ehem .
      selalu org yg kutuk fizikal org lebih2 nih sbb dia jlous .
      weh , klau jlous jadi la educated skit . tak payah nak mngata org mcm tu . apa2 pon tuhan yang jadi dia macam tu .
      klau dia hodoh mcm mana pon , mayb lagi elok drpda hang

      0
      0
  19. AYUUU says:

    KORG NIE..BIAR LAA DIA..SKSI SALAH..XSKSI SALAH..POYO AR KORG SUME NIE

    0
    0
  20. pinky girll says:

    astaffirullahalazim…
    hampa nie jgn la duk kutuk orang..kite nie smua manusia kan..kite sepatutnya nasihat bkan mengutuk..
    fasha jgn dgar ckap dpe semua nie..
    kita x tahu dpa 2 mcm mna..cz dpa jelez ngan fasya je..
    saya harap fasya jgn amik ati dgn ckp mereka nie..
    bawak2 la bersabar cikitt.
    INGAT ALLAH…

    0
    0
  21. Congress will go a law restricting public comment on the Web to people who have spent a minimum of one hour actually accomplishing a selected process while on line. – Andy Grove

    0
    0
  22. Legalsounds says:

    Thanks for taking the time to discuss this, I feel strongly about it and love learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with more information? It is extremely helpful for me.

    0
    0
  23. cikgu says:

    berlakon je tuuuuu…. bangkai gajah boleh ditutup ngan daun pisang ke.. ngan budak2 bolehlah cover line.. Istighfar banyak2…

    0
    0
  24. ngokngek says:

    boleh pulak pkai sopan? ingatkan mati klu tak pakai seksi.. fasha ni adorable tp klu dier tak rampas laki org n seksi2 msti lagi rmai pmnat dier..

    0
    0
  25. eLvy says:

    die blom tambah silikon lagi tu pasal la x nak pakai bikini..saiz nasi lemak 50sen tu..hahhaha

    0
    0
  26. Maero Mieru says:

    Dia nak seksi ke taknak, bogel ke bikini tu dia pnyer pasal.Tapi sendiri mau ingat, diri tu penganut agama ape dan ape agama dia tetapkan.
    Dosa sendiri tanggung. Dia dan kawan2 dia. Sama gak dgn orang2 yg bersekongkol dgn dia ; boleh tegur tapi tidak.
    Nasib kt lelaki2 yg tengok. Dapat dosa free. Nyahahaha.

    P/S : artis biasa menjadi idola orang ramai. maka kini akan lebih banyak la org Melayu pkai bikini secara terbuka. tak banyak, angka tu pasti meningkat.

    (itu olang cina cakap ; apa pasat melayu pakai itu macam?)

    0
    0
  27. Mr Za says:

    Menanti fasha Sanda Telanjang Bulat pulak

    0
    0
  28. Paksulee says:

    masa 2kat malaysia psaitu tak pakai dia ingat p bali takdak sapa nak heboh nah kawan sendiri yang p kecoh ambik kau padan muka sikit hari member tangkap gambar telanjang pulak ha ha ha…..punggah……………………..

    0
    0
  29. MOHD HJ OTHMAN says:

    dh tau dia ne jenis ne…..wat pa kt pakat sokong dia?
    artis2 ne pun bkn diaorg nk sedar yg kt penyebab dia org j d senang n bergaya.tp lupa daratan,,,,
    jom kt semua BOIKOT artis yg belagak,x sopan n biadap…
    SETUJU KE X????

    0
    0
  30. suzuran says:

    dah2 la tuh…wt pa nk gado2,bkn dpt papn an, stiap mnusia x trlpas dari wt clah…

    0
    0
  31. garmin gps says:

    we’ve just started out my unique wordpress blog about gps watches from garmin. I was just asking yourself what concept that you are applying right here so i could use it too. Many thanks

    0
    0
  32. fabian lock says:

    awat ko bodo cgt, ckap tuh bagi nampak cam da agma ckit….

    0
    0
  33. man says:

    tapi fasha lawa giler la…

    0
    0
  34. man says:

    Klo nmpk pic fasha msti stim pye…
    nasi lemak dia gebu sgt..right man?

    0
    0