Written by AbangNara | November 18th, 2009

chaq dan ajai

Gile hati kering Chaq dan Ajai nie berhabiskan duit untuk mencantikkan gigi. Sampai RM30 ribu tue. Kami yang 6 bulan sekali pergi check gigi kat doktor gigi pun segan silu jer nak bayar RM100 kat dentist. Tapi diorang ni selamba jer sampai RM30 ribu. Memang banyak duit betul artis Malaysia nie.

Tapi disebabkan diorang berdua nie artis tak kisahlah habiskan berjuta ringgit pun untuk gigi diorang. Yang penting masa photo shoot gigi mesti cantik. Kalau kuning gigi sapa nak amik gambar diorang kan? Senyuman pun pasti akan lebih menawan. Compem bersinar-sinar keputihan gigi diorang nanti bila tersenyum. Makin ramai la awek-awek yang jatuh cinta ngan Chaq nanti.

Yang pentingnya gigi dah lawa nanti jangan la jumpa peminat lupa nak senyum. Selawa mana gigi kalau jumpa fans tak pernah senyum tak guna jugak. Tanpa peminat, siapalah anda berdua. Renung-renungkan dan selamat beramal. Sumber dari Murai.

210 responses to Buat Gigi Sampai RM30 Ribu, Banyak Sungguh Duit Mereka

  1. EclipsE says:

    aku xbt gg

    0
    0
  2. EclipsE says:

    org byk duit…blehla….
    artis la….
    bkn kate gg…
    lbh dr tue pon leh…

    0
    0
  3. EclipsE says:

    benci jer aku tgk muka ajai ney…aku xsuke dia…

    0
    0
  4. EclipsE says:

    la….yg lelain kat umah sblh lg….huhu…
    diam2 jerla…hehehe…

    0
    0
  5. [email protected] says:

    masuk umah baru x ajak aku 2

    0
    0
    • EclipsE says:

      hehehe….
      kn dh pgl td…

      0
      0
    • blackberry00 says:

      aku dah ajak dah…
      tak caye p blk umah sebelah..

      ko tu slow pick up tollll…

      0
      0
      • [email protected] says:

        ader orang buat lon ler… 2 yang uruskan dia jap… heheheh

        WIEYA kalo tenetra x leh buat pinjman gan KOPERASI lain dia dah ader kop tentera….

        koperasi tentera yang hanjing 2 xbagi tentera buat pinjaman gan KOP lain….. dah ler interes kop tentera 10%…… hanjingkan…..

        tp leh buat pinjaman gan i bank jer,,,, BANK RAKYAT jer yang boleh ambik tentera

        0
        0
        • EclipsE says:

          dh mcm ayat si azwana ko ney…

          0
          0
        • blackberry00 says:

          pet ni anak sedara suku sakat azwan ali oooo

          0
          0
        • [email protected] says:

          HUHU…

          betol aper aku cakap…

          kecian kat TENTERA TAU…. DAH LE DORANG DAPAT KEJER 21 TAHUN JER…

          DAH LEBIH 21 TAHUN KENER BEHENTI JADI TENTERA,,,,

          PASTU KENER PAKSA BUAT LON GAN KOP YANG KEJAM 2

          0
          0
        • [email protected] says:

          XDER KAITAN GAN AZWAN ALI PUN AKU NI…

          0
          0
  6. EclipsE says:

    black ko ingat aku dh kawen ker?
    aku ney solo lg la…huhuhu…

    0
    0
  7. weiya says:

    weiya pun tak suka ajai

    0
    0
    • EclipsE says:

      heheheh…

      0
      0
    • [email protected] says:

      WIEYA kalo tenetra x leh buat pinjman gan KOPERASI lain dia dah ader kop tentera….

      koperasi tentera yang hanjing 2 xbagi tentera buat pinjaman gan KOP lain….. dah ler interes kop tentera 10%…… hanjingkan…..

      tp leh buat pinjaman gan i bank jer,,,, BANK RAKYAT jer yang boleh ambik tentera

      0
      0
      • weiya says:

        patutla..tu ler sebab interes tinggi…bakal adik ipar weiya nak buat overlap…

        0
        0
        • [email protected] says:

          BUAT KAT BANK RAKYAT… NAK AKU TOLONG KER,,,,
          NANT AKU KENALKAN GAN KAWAN AKU YANG PALING ENSEM KAT BANK RAKYAT AMPANG… HEHEHHE

          0
          0
        • weiya says:

          mslh gak…bakal adik ipar aku kat kedah..bank sini mmg takleh buat kan…tp kalu ko dpt setle hal ni..aku bg upah kat ko…

          0
          0
        • weiya says:

          pet…tanya kat kwn ko yg kat ampang tu…blh tlg tak

          0
          0
  8. blackberry00 says:

    bkn nak kutuk
    tp klau akulah duit tu aku sedekahkan kat anak2 yatim piatu

    0
    0
  9. [email protected] says:

    AKU MEMANG XSUKA SANGAT AJAI SEBAT DIA PELAT ‘S’
    X LEH SEBUT HURUF ‘S” N HIDUNG DIA X MANCUNG SANAGT…

    TP LAGU YANG DIA BUAT MEMANG MELETOP/////

    0
    0
    • EclipsE says:

      aah…ble org nyanyi dia komen knp mst nak ade slang…
      yg dia tue?
      xsdr dr tol…

      0
      0
      • blackberry00 says:

        dye klau create lagu mmg best!!
        tp klau dye nyanyi lagu yg dye create sendiri tu…hancusss!!!

        0
        0
        • [email protected] says:

          dia sama gan syafinaz….. tp aku minat syafinaz….

          tp kalo syafinaz komen aku nyanyi…..

          aku akan cakap mcm ni jer…..

          kak syafinaz nak komen saya, layak ker…. berapa ramai peminat kat syafinaz…… kalo kira ngan jari x smpai 10 orng pun….

          tp aku memang peminat syafinaz….

          syafinaz antara artis malaysia yang kaya….

          ader orang cakap dia dapat income lebih 70k seminggu….

          pereka fesyon dia yang ckap gan aku ./… hhhh

          0
          0
        • blackberry00 says:

          syafinaz tu wat bisness laksa gak ke???

          tp tak kawen2..

          pet ko blh lah apply

          0
          0
  10. EclipsE says:

    xputih pon aku tgk gg dorg ney?
    biase jer….

    0
    0
    • blackberry00 says:

      putih lagi betis aku nih….
      huhuhu

      0
      0
      • masO says:

        ye ke black? putih nye ko?

        0
        0
      • EclipsE says:

        tapak kaki aku lg putih…huhuhu…

        0
        0
        • [email protected] says:

          tahi idung aku lagi puteh kot

          0
          0
        • blackberry00 says:

          dah ilang selera nak makan thari nih
          terbayang taik idong ko, pet!!
          putih tu cam ilang zat dah…
          uweerrrkkkk…..

          0
          0
        • [email protected] says:

          tme makan ko ader tahi tidung kat meja pun ko ckap lada itam kan

          0
          0
    • dr fadzli says:

      SALAM, rawatan kecantikan gigi itu sebahagian dari usaha kosmetik
      tidak ubah macam perempuan mencucuk botox
      atau menyuntik vitamin c pada muka
      ada tak apa
      tak ada tak apa
      JIKA ADA LAGI BAIK DAN JIKA BERKEMAMPUAN APA SALAHNYA

      0
      0
  11. weiya says:

    weiya tak suka dia bkn per….sbb berlagak jer..tgk la ms mentor ari tu….komen juri puntak nak terima

    0
    0
  12. masO says:

    sambung yg k rmh sblh…

    weiya
    sya ni mnntu org tua pling glamour kt bkt.tiu tpi mls nk oyt.
    klu oyt sure kenal heh heh…
    biar lh rhsia….

    0
    0
    • [email protected] says:

      HUHU KO NI NAK PROMOK MAK MERTUA LAK

      0
      0
    • weiya says:

      menantu cikgu yaakub ker.or menantu nik adib tu..weiya sedare nik adib..ala btau jer la

      0
      0
      • EclipsE says:

        woi korg cite sejarah keturunan ape ney??

        0
        0
      • masO says:

        alamak….!!!

        biar lah rahsiaaaaaa……

        wei pet mano lak den nk promo tok tuo…
        dh de yg btanyo den jwb ler
        kang x leno tido si weiya xdpt jwpn sya

        0
        0
        • [email protected] says:

          cikgu yakop 2 sedara jauh aku… yang aku cakap sebelah 2…….

          ayah aku yang buat umah dia,,,,

          0
          0
        • weiya says:

          oooo yg dekat kubur tu yer…anak dia muharam kan..huhu..baik stop jer..kalu ko tau nama sbenar aku..tak pasal2 ko tanya kat muharam tu…

          0
          0
        • [email protected] says:

          aku pun x ingat ler nama anak dia…

          tp xtau le nama anak dia……

          tp cikgu 2 mcm uztaz cket kan.janggut panjang……

          dah lama aku xjupe dia….

          jupe pun tme ayah aku buat umah dia dulu….
          umah dia cat warna kuning…. 2 pun kalo orang yang sama gan orang yang ko kenal

          0
          0
  13. weiya says:

    hehehhe..dah abaikan jer la..bkn per..tetiba jumpa org satu kg..tu xcited tu

    0
    0
    • [email protected] says:

      ko suruh adik ko 2 buat loan gan bank rakyat

      0
      0
    • masO says:

      laa…x nk lak ko tau? frust x?dpt tido x dpt kpstian dri sya??

      hah hah

      0
      0
      • weiya says:

        bkn pasal masO tp ngan pet tu…

        0
        0
        • [email protected] says:

          maso dah silap baca 2

          0
          0
  14. masO says:

    eclipse ckp psai bsalin tdi…

    sya dh 3 time deliver my baby…
    1st bby boy 4 years
    2nd bby girl 3 years
    3rd bby bor 3 months

    seme msuk ubat…tlebey hari mnjg bby x ready nk kuar nengok dunia…

    sakit masyaALLAh…tuhan je tau sib baik spjg sakit tu hubby de teman kn dlm bilik wad…

    tpi 1 yg sya blajo kna ingt Allah byk2 sakit mmg sakit,tpi rasenya klu d pmudahkn bby kuar sihat walafiat then cepat discharged dpt rest kt rmh sendri syukur dh….

    ko eclipse bli mau nikah?

    0
    0
    • [email protected] says:

      BB dah cakap dia nak kawin umur 50 sekarang baru 3…..
      jadi lambat lagi dia nak kawin

      0
      0
      • blackberry00 says:

        by that age, BB mmg susah skt nak beranak..
        hormon dah terkureng dah..

        klau pet ngn BB lom kawen, per lagi…
        pet, ko p pnang BB tuh…

        0
        0
      • masO says:

        sure ke BB ckp cmtu pet? ko jgn mgada2 yg x de..
        rugi ler BB nikah umur 50…become expired dh tuh

        lagik 1 nikah ni ngikut suunah nabi…
        jgn d lewat2 nikah tu…afdal tau mende baik tpi kna jge elok2 la rmhtngga tuh kang dpt dosa lak mnjhanmkn masjid yg tlh d bina….

        0
        0
    • weiya says:

      tkt la masO bile org ckp bab bersalin ni..tunang weiya mmg tak bagi weiya bcb semua tu..

      0
      0
    • EclipsE says:

      nikah?heheheh…
      lmbt lg…
      skt mcm sakaratul maut ker?
      e…tktlah….
      sp dh ade pengalaman…dh xtkt…
      aku ney nak kawen pon tkt…
      lg2 nak bsalin…aduh…lemah…

      0
      0
      • [email protected] says:

        huhuh….. xyah kawin n xyah besalin

        0
        0
      • blackberry00 says:

        ….kenikmatan alam berumahtangga hanya boleh dirasai apabila kita mengalaminya….

        tak caye, cuba try tes!!! tp kena ikut jalan yg halal…

        0
        0
  15. izzahfarhana says:

    nak 300 leh??sikittt je xbnyk

    0
    0
    • weiya says:

      tu kena minta ngan aries dia kuat bisnis…mana aries ni

      0
      0
      • [email protected] says:

        aries adr meting le…..

        0
        0
      • blackberry00 says:

        tgh cuci toilet lagi lah tuh…
        cian adik aku tuh!!!

        0
        0
        • [email protected] says:

          kalo sebut CIRIK TANDAS msti SINONIM gan aries

          0
          0
        • blackberry00 says:

          samelah ngn ko..
          cirik tu trademark ko ngn aries..

          0
          0
        • puteriaquarius81 says:

          sesuka suki je ko pet ek.. hihi

          0
          0
        • masO says:

          aries tu klu tpmpang masO kt rmh BN sure dia undur dri…

          ntah ler wALLAhualam bis sawab….

          0
          0
        • blackberry00 says:

          masO… ko der history ker ngn aries..??
          ape kes..???

          0
          0
        • [email protected] says:

          kaitkan aku lak gan tandas

          0
          0
  16. puteriaquarius81 says:

    tmpg lalu…

    0
    0
    • blackberry00 says:

      afternoon put…

      bz giler ker…

      lamer tak nampak..???

      0
      0
      • [email protected] says:

        PUTTTTTTTTTTTTTTT

        lama xnampak…

        0
        0
      • puteriaquarius81 says:

        noon.. huhu yerla black.. bz kit.. byk mting lately.. almklum nak ujung taun ni mcm2 ler.. huhu sihat ker smua?

        0
        0
        • blackberry00 says:

          put n pet….

          0
          0
        • [email protected] says:

          ko memang nak sebut2 nama kiter orang

          0
          0
        • puteriaquarius81 says:

          suka jer black ni sbut gitu.. ekekeke

          0
          0
        • blackberry00 says:

          cam padan jer…

          put pet pet put…. cm bunyik kentut nenek aku jerk…

          0
          0
        • [email protected] says:

          black mulut memang tuttttttttttt…

          nant aku suruh enot n shani pijak ko

          0
          0
      • masO says:

        black ni mau kasi tau…sya n aries tu x de la beso nor kes nye…cume,

        last sturdy kt page Astro try black go trogh situasi nya cmni…
        sya,aries n weiya online dlm BN nih,tup2 weiya tkuar psl bisnz lksa siam,sya minat tpi over excited cam ala2 x tlayan la minah cute aries ni x sangka dia amik ati…pehtu dia asal masO tpmpang jerk kt BN sure dia undur dri…

        so….xde ler beso nor kes nye cume ntah ler

        alahai……aries……aries…..

        0
        0
  17. [email protected] says:

    u allllllllllllllll aku nak p makan dulu nant kol 2 aku chat gan korang lagi……..

    0
    0
  18. EclipsE says:

    weh pet?
    pepandai ko ckp aku dh tua kan?
    dlm rmi2 ney aku lah yg plg muda…huhu

    0
    0
    • [email protected] says:

      o yeker….

      tp kalo aku dapat kawin an datin aku nak yang dah umur 98 tahun… kawin 2 ari dia meninggal dapat semua harta dia… huhuhu

      0
      0
  19. [email protected] says:

    weiya …… nant kalo nak buat loan 2 cakap gan aku nant aku tolong

    0
    0
  20. ROHAIFI AZRI says:

    RM30k…
    ok ar tu, xar banyak sangat bagi seseorang artis. Artis pompuan yg cucuk sana, cucuk sini tu lagi ar banyak berhabis…!

    0
    0
  21. [email protected] says:

    aku kuar dulu yer… kol 2 juper lagi

    0
    0
  22. yula says:

    ala btul ke idak tu
    kalu btul wat pe nak bgtau 1 malaysia dorang wat
    mcm2 la artis ni
    cermin kete ilang pon nak gtau paper

    0
    0
  23. masO says:

    seme kalut nk loan jerk nih…nk open house beso2 ke aidiladha@ korban beso2an ni thn…
    alang2 nymbut aidilaha,smbut thn bru trus beso2an tu ke duk sibuk nk loan manjang?

    0
    0
  24. kak aNIe says:

    Akak kalau tgk orang memang suka tgk gigi orang tu…sebab gigi buat senyuman seseorang jadi cantik…tapi bak kata nara …gigi cantik pun kalau tak senyum pun tak guna kan…kan…kan..

    0
    0
  25. cili says:

    teringat kat mak sedara aku. mkn jagung bwh pokok, berterabur gigi kuar. upenya gigi palsu. gelak sakan.

    0
    0
  26. [email protected] says:

    petang semua

    0
    0
    • blackberry00 says:

      petang…
      ko dh lunch ek..
      aku kene siapkan documentation nih..
      thari besok kene tolak ke PD.. ada course smpai ari sabtu..

      0
      0
      • [email protected] says:

        huhuhu… seronok nyer ko…
        bawak bini x

        0
        0
      • weiya says:

        petang…weiya lom lunch..tunggu tunang tk nampak batang idung pun lg

        0
        0
  27. weiya says:

    nak ikutttttttttttt…lama dah x cuti

    0
    0
    • [email protected] says:

      nant tunang ko marah lak….

      ujan x kat sana

      0
      0
      • weiya says:

        ujan la…tunang weiya ok la..dia selalu suruh weiya cuti..weiya yg taknak..

        0
        0
        • [email protected] says:

          tunang ko orang mana ni

          0
          0
  28. [email protected] says:

    huhu xder orang lagi ker

    0
    0
  29. BumbleBee says:

    ek eleh… utk gigi smpai cmtuh skali..itu dh membazir namanya….membazir itu amalan syaitan(dedicated to ajai)… byk bende bleh buat…bak kata komen2 sebelum ni…buat g umrah, haji lebih afdal sbb dh dlm kategori mampu…

    apela… muda2 x nk beringat.. esok lusa dh tua or terkena penyakit kronik(sape tau ajal maut di tgn tuhan)….dh menggelabah mintak duit kt org.

    0
    0
    • blackberry00 says:

      tu la pasal..
      besok2 klau dh kena sakit kronik
      p tayang satu malaysia, keluar melodi
      mintak simpati
      ape daaa artis nih….

      0
      0
  30. [email protected] says:

    HUJAN X TEMPAT U ALLL

    0
    0
    • EclipsE says:

      tmpt aku dh banjir…
      angin lintang byk…
      pokok sume dh tumbang…
      signbod jatuh hempap kereta…
      setakat ney xde kemalangan jiwa yang dilaporkan….huhu

      0
      0
      • [email protected] says:

        ko memang pemberita CHOKIAKAN..
        semua berita ko palsu n tidak benaar sama sekali

        0
        0
        • blackberry00 says:

          dahsyat tuh..
          aku satu area ngn BB…
          ape yg BB laporkan tu betul ape!!!

          0
          0
        • [email protected] says:

          ko memang nak menangkan BB jer…
          ko nak ambik jadi no 2 ko ker

          0
          0
  31. EclipsE says:

    gud evening all….

    0
    0
    • [email protected] says:

      BB dah masuk….

      ujan x katsana

      0
      0
      • EclipsE says:

        dh jwb kat ats….
        aku ade jer kat cni…
        dr td xkuar2 lg…
        juz xdrop komen jer…
        tgu korg sume msk dlu…

        0
        0
        • [email protected] says:

          huhu mcm 2 ker…..
          bila kad kawin ko nak edar kat aku

          0
          0
        • EclipsE says:

          KO MAYBE AKU XJMPT KOT….HUHUHU….
          KANG KO JD KAK NAM LAK KAT MAJLIS AKU…HEHEHEH…

          0
          0
        • [email protected] says:

          huhu…. nant kalo aku jadi mak nam ko……
          xleh cari makan TOK TI….
          nant orang ingat ko RATU XLAKU PULAK

          0
          0
  32. weiya says:

    ok semua..weiya out dulu…nanti weiya on k

    0
    0
  33. blackberry00 says:

    aku besok g PD kursus 2 hari sampai ari sabtu…
    naik transport gomen
    ari sabtu bini ngn anak2 aku dtg ambik aku kat sane
    leh jln2 kat town tentera!!!
    ahakss…

    0
    0
    • [email protected] says:

      HUHU….
      ujan ler sekarang ni… ati2 tau kalo mandi pantai….
      nant aku xsempat lak nak kenal anak buah aku

      0
      0
      • blackberry00 says:

        ok, aku ambik nasihat ko yg kali ni aku ase tol2 bguna..

        0
        0
        • [email protected] says:

          nant bawak keter ati2 tau……

          ingat orang tersayang….

          terutama ko kener ingat aku

          0
          0
        • blackberry00 says:

          iyolah tuhhhhh….

          0
          0
  34. blackberry00 says:

    bn ni takde stori baru ker..
    bosan ar citer psl gigi nih…

    0
    0
    • EclipsE says:

      bgs gak…sesape gg yg kuning cam pet….leh la improved…hahahahaha….

      0
      0
      • blackberry00 says:

        bb, ko prnh nmpk ke gigi pet tu kuning?
        tahap ape ar..???
        sm kaler x cam cirik aries tuh.???
        huhaaaaaaa…

        0
        0
      • [email protected] says:

        cantik ler gigi aku…

        gigi ko kot kuning…..

        entah2 gigi palsu ko guna

        0
        0
        • [email protected] says:

          black aku rasa ko xder gigi… 2 yang ko tutup mulut ko 2…
          nak tempah gigi palsu x

          0
          0
        • blackberry00 says:

          gg palsu arwah nenek aku…hik hik hik

          0
          0
        • [email protected] says:

          ko guna gigi emas….

          aku dengr cte ko gadai gigi mas ko ari 2

          0
          0
        • EclipsE says:

          hahahaha….pet pns la black…
          ko p sejuk kan ati dia tue….huhu…

          black aku taula…
          dia ade cite kat aku ari tue….
          sejak tertelan bers gg…lngsg dia fobia nak gsk gg…hehehehe…

          0
          0
        • [email protected] says:

          huhu ujan kat cni maner ader panas….

          BB ko pun guna gg mas jugak ker

          0
          0
        • EclipsE says:

          xla…aku xde gg…wakaka….

          0
          0
        • [email protected] says:

          LUPE KO MAKAN GUNA BIBIR JEKAN

          0
          0
        • blackberry00 says:

          kureng tol lah korg 2 org nih…
          pet, tu bkn pic aku ar…
          wife aku tuh…

          0
          0
        • [email protected] says:

          HUHU….lain kali letak ler pic ko…

          ni ko letak pic 2….

          ala2 ratu kebaya lak

          0
          0
        • EclipsE says:

          xla…aku mkn guna tgn…ekekeke…

          0
          0
        • [email protected] says:

          kira x masuk perut le ko makan ni….
          hebat tol ko ni

          0
          0
  35. EclipsE says:

    black pj cmne?
    ujan lbt x?
    aku kat balakong ney…

    0
    0
    • [email protected] says:

      huhuhu…. NAMPAK SANGAT BLACK MENIPU

      AYAT BLACK KAT ATAS

      (aku satu area ngn BB…
      ape yg BB laporkan tu betul ape!!!)

      KOMEN BLACK PASAL BERITA UJAN KAT TEMPAT KO TADI

      0
      0
      • EclipsE says:

        btl la….
        kwn aku pon ckp…
        juz aku nak double konpom dgn black jer….
        kn black kan??huhuhu…

        0
        0
      • [email protected] says:

        BB pandai je ko kan….

        black tengah HANGIN 2…

        dia kener ROMPAK TADI

        0
        0
      • blackberry00 says:

        pe plak aku nipu..???
        td kan BB (eclipse) kate tmpt dye gitu gini..
        yerlah..
        dah aku dok searea ngn dye tuh (Pjaya)
        aku silap ker..???
        BB tu eclipse kan….

        konfius pakcik!!!

        0
        0
    • BumbleBee says:

      pj lebat bangat…. gelap jer… cm dh senja kt sini…

      0
      0
      • [email protected] says:

        BEE ko pun nak bela BB ek

        0
        0
        • EclipsE says:

          pet mula lah dengki dgn aku tue…
          mmg btl pe?
          tipu dpt dosa tau?huhu..

          0
          0
        • [email protected] says:

          xder masa MAK CIK nak dengki gan BB…

          aku saje jer nak buat ayat poyo…..

          kecian kat BLACK

          0
          0
  36. EclipsE says:

    aduh…bosannya ble kat tmpt org ney…

    0
    0
    • [email protected] says:

      BALIK LER KAT TEMPAT KO

      0
      0
      • EclipsE says:

        tmpt aku jauhla…
        krg2 2 jam nak smpi…huhu…

        0
        0
      • BumbleBee says:

        pulang ke pangkal jalan…

        0
        0
        • [email protected] says:

          ade kener mengene ker gan pangkal jalan ni

          0
          0
  37. [email protected] says:

    black tengah HANGIN 2…

    dia kener ROMPAK TADI

    0
    0
    • EclipsE says:

      sp rompak dia??
      ko ker??

      0
      0
      • [email protected] says:

        maner ader aku…
        perompak ler….

        kecian kat dia…

        2 yang dia dah xder ni,,,

        p buat repot polis kot

        0
        0
      • blackberry00 says:

        pet ni cam tau2 jer..
        mmg tol pun aku kena rompak pg tadi..

        0
        0
        • [email protected] says:

          ko cakap siap bedarah2 tdi kan…
          banyak keluar darah kan….

          0
          0
        • EclipsE says:

          huh! dh mcm org bsalin lak…
          tumpah drh…huhuhu…

          0
          0
        • [email protected] says:

          dia cter gan aku… dia kener kejar…
          lari lari lari lari…. tup2 dia jatuh…..

          perompak 2 belasah2 dia…..

          BLACK cakap dia dah bagi semua tp perompak 2 cakap nak jugak barang berharga dia yang lain…..

          tp BLACK xhabis cter barang berhaga dia yang lain 2 ape…..

          cube ko teka ape barang yang black sayang sangat 2

          0
          0
        • blackberry00 says:

          pet, ko wat citer camni
          blh ngalahkan pak usop selam …
          ko nak arah citer gerak khas jgk ker..???

          xde watak polis ek…

          0
          0
        • [email protected] says:

          x habis cter lagi……

          pastu balck p buat repot… gan muka yang bengkak ….

          POLIS: ader ape encik……
          BLACK: saya kener rompak encik
          POLIS: encik kene rompak ker kener pukul ni
          BLACk: kener rompak ler encik…. encik polis xnampak ker
          Polis : Tapi saya nampak encik mcm balik dari klinik ni…
          BLACK: encik tau pun sya baru balik klinik…..
          POLIS: Jadi pae yang perompak 2 rompak encik
          BLack: saya baru balik dari Klinik GIGI ni en POLIS….
          POLIS:……………?????????????#################
          ……. KLInik GG
          BLACK: kan saya ckap sya kener rompak
          POLIS: ??????????????? (malis masih pening) PUSING BAPAK DIBUATNYA
          BLACK: GIGI EMAS SAYA YANG KENER ROMPAK TADI EN POLIS….

          penerbik dan pengarah n elakon blackberry00

          0
          0
  38. EclipsE says:

    aries tol2 sbk ari ney…
    mn kwn2 aku yg dlu?
    tomei,antu,violet.kira2,miza,kak jed….lelain mn….??
    i miss u’ll a lot!!!!!!!

    0
    0
    • [email protected] says:

      dorang bz kot……..

      kita jelah yang ader kat cni…….

      dorang dah jadi biskut semua

      0
      0
      • blackberry00 says:

        aku nk tny korg nih..
        ade tak sesape guna Maxis..??
        aku punye h/p nih cam siot jer…
        aku top up rm30, tak call sesaper pun tetiba bal tinggal rm3 lebih…
        aku nak tukar no lah cam ni
        bangang Maxis nih..
        ade org klon no aku agaknyerr…

        0
        0
        • blackberry00 says:

          pet, ko ni kah…
          aries takder nih..
          aku lak jadik mangsa ko

          tp aku ilek jerlah…
          tak kudis pun…

          0
          0
        • BumbleBee says:

          hotlink ke? ko x tngok last dial ke..kot2 ko tak lock keypad ke…tercall org x sedar…

          0
          0
      • EclipsE says:

        xpela…nsb mat pet ney ade….
        terhibur gak aku…hehehe…

        0
        0
        • [email protected] says:

          kaitan gan aku lak…. pe cter ni….

          mat pet 2 bukan ke mat dadah……

          ko jangan pangil mcm 2…. PET je ok mat2 xnak ler lain mcm je bunyi nyet

          0
          0
  39. EclipsE says:

    pe plak aku nipu..???
    td kan BB (eclipse) kate tmpt dye gitu gini..
    yerlah..
    dah aku dok searea ngn dye tuh (Pjaya)
    aku silap ker..???
    BB tu eclipse kan….

    konfius pakcik!!!

    yess!!!!black sokong aku….
    pet ko jgn nak mgata aku tpu lak yea….huhuhu…
    kla aku nak g mkn jap…
    jap2 lg aku cek in blk…
    bye….

    0
    0
    • [email protected] says:

      huhu…. hampeh tol ko kan

      0
      0
      • blackberry00 says:

        pet nak wat dajal kat aku…
        takper… pakcik sabar jerlah!!

        Allah maha mengetahui
        udah2lah tu pet…
        insaf2lah…

        0
        0
        • [email protected] says:

          buat dajal ape lak…..

          nant jupe kat umah baru ek BLACK

          0
          0
  40. pinkapplejuice says:

    xde story hot mls lh nk komen. cuma bca komen korng je. boring memanjang je…

    0
    0
    • [email protected] says:

      komen cket jer chat je yang banyak ni

      0
      0
  41. masO says:

    rm30k tuk gigi jerk….

    kak nara tslh taip kot…rm3k jerk tuh…
    byk nye wt kuar fulus btul kn gg,
    sya gune kayu sugi jerk
    putih bseri lagi harum bak kasturi
    heh heh

    0
    0
  42. hajar says:

    lamanya aku tak smbg2 heheheh …ahi semua

    0
    0
  43. hajar says:

    hai semua

    0
    0
  44. slexer says:

    LOL gemuk cam doraemon..baik habiskan duit gi gym.

    0
    0
  45. pening says:

    Dr buang duit buat gg yg berpuluh ribu tu..lebih baik beramal, antar duit tu bantu anak2 yatim, lg bagusss….lg dpt pahale….

    0
    0
  46. fans1ajai says:

    mmm…mmg gigi ajai chantek da…
    tp sedih la…time gigi dia x chantek dulu, nurul yg bersama dia…
    tp bile gigi dia da chantek… ajai da x bersama nurul…
    fikir2 kan la….

    0
    0
  47. sun says:

    merubah ciptaan tuhan adlah dilarang dan haram disisi islam

    0
    0
  48. lulu says:

    aku pon dah lame nk wat gigi aku yg berterabo ni. bodoh nye doktor gigi pelatih kat HUKM (Dr. Jason) tu, bila aku call or sms tak penah nak jawab.. smpi bila nak pasang benda alah tu kat gigi aku. nak je g klinik swasta tp makan riban2 tu… mau kering terkangkang aku nk membayo.. babi ar doktor tu. takleh hrp langsung!!!!!!! benci!!!!!!!!!!!!!

    0
    0