Written by Bella | June 27th, 2015

Aktres Tasha Shila mengakui beliau telah membuat satu laporan polis berhubung isu penyebaran foto selfie  separuh bogel yang didakwa miliknya pada tanggal 9 Jun lalu. Meskipun merasa kecewa dengan tuduhan yang menjatuhkan maruahnya sebagai seorang wanita , Tasha bagaimanapun tidak mahu terus mengalah dan menyerahkan segala siasatan dijalankan oleh pihak berkuasa.

Kecewa sebab ada pihak hendak jatuhkan maruah saya tetapi ia tidak melemahkan semangat saya kerana ini adalah ujian daripada-Nya. Saya tidak mahu mengulas mengenai isu berkenaan dan biarlah pihak polis yang melakukan siasatan memandangkan ia sudah menjadi kes jenayah.

Mungkin saya banyak berdiam diri sebelum ini tetapi sebenarnya saya berjuang dalam diam. Saya tidak perlu kongsi dengan masyarakat kerana ia adalah privasi dan biarlah hanya saya yang tahu.

Selain itu, beliau juga tidak mengendahkan presepsi masyarakat tentang isu berkenaan kerana tidak dapat memuaskan hati semua orang lain.

Bak kata pepatah – tak mati dek keji, tak hidup dek puji, jadi terpulang kepada orang hendak kata apa. Paling penting keluarga ada di sisi dan perkara ini menguatkan lagi hubungan kami sekeluarga.

Pelbagai spekulasi yang timbul apabila foto tersebut tersebar sehinggakan penyanyi Kaka Azraff yang sebelum ini mempunyai konflik dengan Tasha didakwa sebagai dalang disebalik fitnah berkenaan.

Seperti yang Tasha Shila cakap, lebih baik kita serahkan sahaja perkara ini kepada pihak polis. Kami yakin satu hari kebenaran akan terbongkar juga.

Sumber Berita: mStar Online

 

 

25 responses to Biarlah Pihak Polis Lakukan Siasatan – Tasha Shila

  1. nok gebuzzz says:

    ye la tu..kalau sendiri x pandai jaga maruah mmg la kena kutuk jer,kehulur hilir ngan mat tatoo tu buat ape??geli jer..

    0

    0
  2. Anonymous says:

    Ye ke dah bt laporan polis? Ke propa je..hukhukhuk..org dah xingt dah kes ko,lg mau bg statement..kbai

    0

    0
  3. Anuar says:

    Dunia Akhir zaman…. Jadikan yang tidak baik sebagai pengajaran….

    0

    0
  4. Rasdam Mewangi says:

    Saya adalah tukang komen baru di BN. Saya minta akak Tasha Shila agar bersabar dan serahkan hal ini kepada pihak berkuasa.

    – Rasdam, Sandakan, Sabah –
    FB: RaSdam Shah Ahrapa
    DOB: 05-02-1991

    0

    0
  5. Tasha Shilla Full Tiga Suku says:

    Tengs adik Rasdam, nanti kak Tasha belanja shisha yek..hehehe

    0

    0
    • Rasdam Mewangi says:

      Tak payah la shisha akak..Shisha itu sama dengan rokok, akak.. Baik bawa adik bersiar-siar daripada menyentuh shisha itu..

      0

      0
  6. Tetek Juling says:

    Adik Rasdam….kalau tahu siapa Tasha Shila sebenarnya…mungkin statement “Mr Goody Goody Two Shoes ” kau lain bunyinya. Meh datang KL tengok macamana artis kesayangan kau bersovial…meh lah!

    0

    0
  7. melati says:

    hahaha…muka cam tikus ….org2 50an jer yg lalu tengok ko Shila jgn ko perasan…saya tgh bayang kan diri ko macam tikus berbogel, geli tak?….eeeeeeee..ko tk segan ker Shila kalau ko bogel sekali pun sebiji cam tikus berbogel..

    0

    0
  8. Kaka says:

    Laporan polis psal puting nenen ko herot sblh ke tasha? Ko nk saman doktor tu eh? Sbb dia cuba nk jatuhkan maruah ko sbb kasi herot?

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Bila ade mslah br amik gamba ngn mak ngn family…kalo tk gamba kain tebelah sana sini gamba ngn laki….ape daa

    0

    0
  10. sahabatpena28 says:

    selama ni pun ko mmg pakai bj tp telanjang kan..dedah sana sini..tnjukitu ini..apa nk heran sgt…hipokrit tol…sdiri yg jatuhkn maruah diri…skrg Allah aibkn ko terang2.. btaubat la…

    0

    0
  11. middleton says:

    mcm butuh la ko ni tasa sila x malu…

    0

    0
  12. melati biru says:

    just nk tnya..so btl la pic tu pic tasha??

    0

    0