Written by AbangNara | October 14th, 2009

kebenaran cerita ini tidak dapat dipastikan selagi takde pengakuan iklas terbuka dari empunya badan ya. tapi menurut suratkhabar yang menulisnya, Ida Nerina diceraikan dek suaminya, Shahrin Razali masa raya kedua haritu. Raya pertama bermaafan, raya kedua bye-bye.

Kalau betul lah kan, ada patut kah sang suami ni pi ceraikan bini yang dok sakit terlentang? cuba korang bentangkan hujah-hujah korang tentang hal ni. Tapi kesian Ida Nerina kan, besar betul dugaan ni. Memang sudah jatuh di timpa tangga. Skang ni Ida Nerina dirawat di PPUM,  mungkin lumpuh  sebab jatuh tu, yelah sebab kena tulang belakang kan, memang bahaya.

Sama-samalah kita nantikan pengakuan dari Ida Nerina dan suami mengenai benda nie. Harap-harap tak betullah.

179 responses to (Biar betul) Suami Ida Nerina lafaz cerai??

  1. matahari says:

    ksiannya..

    0
    0
  2. amyf says:

    mcm ni lah pempuan kan..lau laki tak nak time sakit pn kena cerai..pempuan klu somi sakit di jaga dgn seikhlas mnkin..ish..ish

    0
    0
  3. amyf says:

    tp apa lah yg diorang gadukan ye smpai cerai berai ni?? teruskan bersama NARA….

    0
    0
  4. blackberry says:

    klau betollah, memang dasar jantan gitu… agaknye lamer sangat tunggu ida 2 nak sembuh, 2 yg sampai cerai berai… ape2pun, doakan yg terbaik untuk ida….

    0
    0
  5. blair waldorf says:

    mmg ksian….
    nak buat cam ner da nmanyr lelaki…
    dh hbis madu buang jer…
    ni sbb xnk d beban kn la tu…

    0
    0
  6. Kanta Cekung says:

    salam sume…
    kalo betul lar…aper nk buat…
    masalah diorg susah skit nk komen…
    moga happy berkekalan…

    p/s: xder ker bju yg elok2 ckit dijual kat butik…???

    0
    0
  7. pinkypanthers says:

    huh dasar jantan x guna……….

    0
    0
  8. aries_april says:

    segak jg laki dia ni ya?
    cam orng muda ja….

    0
    0
    • pinkypanthers says:

      ahaks mmg muda kot…
      morning aries…
      pg dh msuk arini….

      0
      0
      • aries_april says:

        mrng…
        smlm bru start keja akak…
        msuk2x dah clear smua keja…
        that y ari ni free…
        :-)
        leh la lpak kat BN lelama skit…

        ehm…
        mmg nmpk mda dri dia…

        0
        0
        • pinkypanthers says:

          biasa ar org muda bila bini tua dr dia dan dh skit2…
          pas 2 dh xde masa nk layan dia…
          dia pun blah ar…

          0
          0
        • EclipsE says:

          org jantan kak…
          ney la yg dikatakan jantan…
          org ppuan lg xsdr2 dr…
          tgk blm lg ko tue dh dtglkan…dgn keadaan ko yg sakit…
          agaknya klu dh tua…skt lak..trs disepaknya…
          benci la cite2 mcm ney…
          bt aku nya temperature naik jer…

          0
          0
        • aries_april says:

          tu orng laki x ckp iman…
          tu yg rmh tngga jd cam tu….

          0
          0
  9. purple says:

    em ada la tue mslh rumah tangga… kite doakan & harapkan la yg t’baek tok mereka…

    0
    0
  10. aries_april says:

    aries heran la…
    napa lately…
    BN cam slow ja…
    dlu klau time2x ni…
    dah x larat nk reply….
    brpluh2x skli msuk…

    skrng…sapa pn xda….
    p mn abis smua orng ya?

    0
    0
    • EclipsE says:

      dlu kak nara bt entry byk…
      la ney dh krg…
      lg 1 sejak xde pengkomen terbanyak…
      sume dh cabut…
      nsb lah ade org senior mcm kite ney yg msh menghangatkan BN…hehehe…

      0
      0
      • aries_april says:

        tu la…
        pas kptsan tu kluar…
        smua orng cam lari dri ja….
        slmt kta stil ngan BN…
        klau x..
        kak nara trpksa ttp la BN ni…

        :-)

        klau thu la kita mng n orng lari eclipse…
        thu x nk mng la…

        tul x?

        0
        0
  11. EclipsE says:

    salam…
    semoga ari ney lbh baik dr semalam.. :-)

    0
    0
  12. insuraya says:

    perkahwinan ibarat perjudian…

    0
    0
  13. sofia says:

    wahhhhhh….nih suami die ke??? bape umur die nih? cm mude sgt jer

    0
    0
    • pinkypanthers says:

      nak ke?
      leh aply skunk….

      0
      0
      • aries_april says:

        KAK…
        ARIES NK GAK…
        :-)

        0
        0
        • pinkypanthers says:

          que dulu ni dh pnjang dh ni…
          salah2 smpi esok giliran aries…

          0
          0
        • aries_april says:

          ish…
          xnk la…
          just kidding k?

          orng kta…
          orng laki pyh mkn tua…

          nnti aries dh trlntang ats ktil…
          baik nya dia enjoy kat pub g…

          :-)

          lau leh…
          aries nk cri laki tua pda aries..
          tua 10-15 thun pn aries x ksah…
          :-)

          tp klau jdh ngan orng muda…
          blsah ja…

          0
          0
  14. pinkypanthers says:

    sunyi jerk………
    mana ni……
    sama prob cam aku ke?
    asik hang jerk tenet ni…

    0
    0
  15. EclipsE says:

    teruk nya aku dpt email pg ney…
    indonesia kutuk msia…
    saket ati aku…

    0
    0
  16. aries_april says:

    poco, sara, antu, anne, put, mas n sesapa yg aries x smpt tlis ni…
    mn korang ya?

    0
    0
  17. Adik says:

    ish.. biar betul raya kedua lafaz cerai.. mcm susah nak percaya..
    tapi yang dalam gambar tu mcm kurang percaya lah itu suami nye.. mude sgt2… mcm mustahil ajer…

    0
    0
    • aries_april says:

      rosnah mat aris pn kwen orng muda…
      x msthil la ida leh dpt…
      skrng dah x kisah…
      trtma artis…..

      maybe jdoh….

      0
      0
      • pinkypanthers says:

        dh ramai artis kwin laki muda…
        rasa2nya start aida rdzwil lps 2 ramai yg follow up…

        0
        0
        • aries_april says:

          tu la…

          tp dah nm jdh kan?
          sapa leh lwan…

          pas khwn n cerai pn..
          dh trtlis…
          tp kta sbgai mnsia…
          kna try elak la smua tu…

          0
          0
  18. Jojio says:

    Orang sakit specialy lumpuh sensetif giler….moga banyak bersabar…

    0
    0
  19. cintaqaseh says:

    besarnya dugaan,,,,
    kalau betul lah jd mcm ni..harap2 ida nerina banyak2 kan lah bersabar..
    neway..semoga cepat sembuh..

    0
    0
  20. nurul says:

    Ish3 mcm2 la dunia skrg….
    dunia….duniaaaaa……….

    0
    0
  21. pening says:

    mngkin ni ujian dr Allah wat Ida Nerina…moga sntiase tabah & muhasabah diri…

    0
    0
    • aries_april says:

      TU LA…

      u all da tngk amazing race season asia nya x?

      ya allah…
      ida trlalu trbka prmikiran dia…
      snggup mnymbah brhala…
      kuil india lak tu.

      0
      0
  22. dunia dah akhir zaman..

    0
    0
  23. hantupensil says:

    huhuhu…
    ape da punya laki..
    huhuhu…

    0
    0
  24. pinkypanthers says:

    kita pun x tau lg apa ujian yg akn di berikn Allah pd kita…

    0
    0
  25. pinkypanthers says:

    laparlah……………

    0
    0
  26. wak tempe says:

    Asssalllaamualaikummmmm…………….haluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu………..antu? A-a?, pp?….kabare?…

    0
    0
    • aries_april says:

      salam…
      baik aja….

      0
      0
      • pinkypanthers says:

        pnjg sgt wak…

        0
        0
      • EclipsE says:

        wak xde tnye eclipse pon… :-(

        0
        0
        • Rifa'i ASB says:

          Wak tempe smpai keluor carpet woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

          0
          0
        • aries_april says:

          TU LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

          0
          0
  27. wak tempe says:

    tgh dngo cramahhhhh daaaa………….saje bowingggg…..

    0
    0
  28. wak tempe says:

    woooo…..winduuu kat ko gk eclipse.ahak!…..adelaa..cramahnye….bkn politik laaaa…….ttg ilmu pndidikan…..

    0
    0
  29. EclipsE says:

    aries dh dpt ker email eclipse bg td?

    0
    0
  30. wak tempe says:

    diaorg yg mbebel……..wak dah pakar bab ni……tu yg males nk dngo ni.,…borak2 dgn korang lg best…..kwn2 gk yg bg cramah…….

    0
    0
  31. wak tempe says:

    ceritaaa kdai kopi…..tiada hakim….tiada saksi…..ape borak kte pg ni…….

    0
    0
  32. Rifa'i ASB says:

    Lelaki dengan pempuan siapa yang setia?????

    0
    0
  33. Akak Leen says:

    kesiannnn…….
    tp apa yg berlaku mesti ada sbb musababnya….

    0
    0
    • aries_april says:

      tul tu akak…

      akak…
      lma ilang pas pose ari tu…
      cam na NZ?

      0
      0
      • Akak Leen says:

        ada jer duk lalu kt bn ni cuma x komen jer… x sempat..
        nz biasa jer…cuma cuaca la kejap2 sjuk betul…xper la nti sbln dua dh nk msuk summer, baru syok..
        akak ngan damia & tyra duk ‘galak’ main games kt facebook…tu yg dh jarang nmpk sini….hehehe

        0
        0
        • aries_april says:

          oh…
          kat sna rpnya…

          akak blik bla?

          kita orng dah plan kat BN ni nk bt gathering…

          0
          0
        • Akak Leen says:

          balik? x tau la…insyaallah bila ada rezeki… korang nk buat gathering? nti ambik gmbr byk2 yerk…pastikan berpakaian & berkelakuan sopan…hahaha…bkn apa, nti kan masuk bn x la kena kutuk…kakakaka….

          0
          0
    • pinkypanthers says:

      tul 2 leen…
      lama x nmpk lpak kat sini leen….

      0
      0
      • Akak Leen says:

        bz main games la…hakhakhak….

        0
        0
        • aries_april says:

          jngn la bnyk sngt main…
          krng ank2x akak lpr lak…
          laki blik study…
          akak syok ja main games…
          :-)

          0
          0
        • Akak Leen says:

          hahaha…akak ok lg…damia lg dasyat…pg2 dh bukak fb….main games la tu.. muahaha…. alamak…sebut psl lapar, donut akak dh naik tu…cau dulu la nk g goreng donut…hehe

          0
          0
        • pinkypanthers says:

          ahaks…
          jgn smpi lupa msk dh…
          tup2 hubby lek xde mkanan…

          0
          0
        • aries_april says:

          TU LA…
          pa pn…
          mkn tuk laki kna sdia…

          0
          0
        • Akak Leen says:

          yer la cik kak & cik adik…klu x msk jwbnya kebulur la… hahaha….sbb tu dh lama x msuk bn…wkt bergosip dh replace ngan main games…ahaks! korang pun bergosip, gosip gaks…jgn lupa buat kje kt opis tu… x baik bertangguh…..muahahaha…..

          0
          0
  34. ANneDeSilva says:

    Ni smuanya dugaan Allah…
    cantik..seksi tak hengat sume….
    lastly tuhan tu bg skali jek trus lumpuh..
    kuasa tuhan kan..
    kita yg sehat ni beringat2la yek…

    0
    0
  35. aries_april says:

    ujan x kat tmpt u all?

    0
    0
  36. aries_april says:

    korang menu pa tnghri karang?

    0
    0
  37. pinkypanthers says:

    citer pasal dugaan yg ditimpa artis kita ni…
    sbnarnya dh ramai gak ar yg ditimpa brbagai2 dugaan tp artis kita ni x prnh nk amek iktibar drnya…
    contohnya zaiton sameon…

    0
    0
    • aries_april says:

      tu la….

      x sdr diri tul la dia tu…
      skli tngk dia tu..
      cam orng ptus wayar pn ada gak…
      bkn nk kta…
      tp tu la hkikatnya…

      tul x akak?
      akak prsan x?

      0
      0
      • EclipsE says:

        aah…hari tue nmpak zaiton sameon kat simpang kedai umah eclipse…
        rambut serabai jer…
        sian tgk dia…
        dia kenapa hah?

        0
        0
        • aries_april says:

          kes kena tpu la..
          ari tu dah msuk melodi…

          0
          0
        • pinkypanthers says:

          mmg pun dh cam kureng sikit…
          sjk kmalangan 2 dn sjk ank dia mnggal…

          0
          0
        • EclipsE says:

          sian dia kn…
          dlu bkn men glamer…
          semoga allah lindungi dia..

          0
          0
        • aries_april says:

          1 ja aries x ska kan artis mlysia ni…
          tua2x…rmbt pn dah tkar colour…
          stil x pkai tdung g..
          dia orng tk tau ker tu smua dosa…
          klau bwah 40-an tu…
          leh la accept g…
          ni…
          kbr kata mai…umah kata pegi pn stil cam tu…
          brlkon time part ats ktil pling x than…
          pluk sna…pluk sni…
          tua2x x sdr dri tul la…

          0
          0
        • pinkypanthers says:

          sibuk sgt nk glamour…
          xsdar diri dh tua…

          0
          0
        • aries_april says:

          aries pn x la sbaik orng lain…
          tp aries ada gak fkir…
          pas kawen mmg nk pkai tdung…
          bt aml ibdt n lyn laki…
          tp klau jd b4 kawen…
          alhamdulillah…

          tngk artis skrng…
          ya allah…
          mkn bnyk la dosa yg dia orng tnggung…
          mmg la kbur lain2x…
          tpi napa stil x sdr g?

          0
          0
  38. auroradiana says:

    ish3…..kesian giler…..kejam tol suami die…kot yer pun tggu la smpai ida sehat

    0
    0
  39. aries_april says:

    1 jam g dah nk lunch…tp rs lma sngt….
    lapo nya…

    0
    0
  40. yula says:

    morning u all
    tmpang lalu je…huhuhuhu..

    kesian la ida nrina nie
    kalu btoi kene crai

    0
    0
  41. virgo says:

    hai guys……..
    cian yer kt ida….
    x ptut laki die craikan die masa raya….
    apa2 msalah pn ada jln pnyelesaianya……..

    0
    0
  42. CuNnnn says:

    Kami Anak Malaysia 1 Malaysia

    0
    0
  43. mokcik says:

    kesian kat Ida Nerina..sabar ye na

    0
    0
  44. pening says:

    Tu la risikonye bersuamikan org mude ni…ape2pun..mngkin ni ujian dr Allah…moge terus tabah…

    0
    0
    • suri says:

      x muda pun..dah ada anak teruna laki dia…rupa dia mmg nmpk muda…kumpulan blackrose dulu zaman 80-an

      0
      0
  45. lanToK LeW says:

    x de jdh nk wt cmne….mungkin de hikmah di sebalik semua yang terjadi….

    0
    0
  46. bangiperdana says:

    Biar buah mangga….

    0
    0
  47. imran says:

    abis madu sepah dibuang. rasain loooo….

    0
    0
  48. imran says:

    majulah sukan untuk negara

    0
    0