Written by AbangNara | February 18th, 2009

gambar tetek artis malaysia

Baru lepas membaca ruangan hiburan di Utusan Malaysia yang bertajuk “Betul ke dia bedah payudara?” Bila disebut sahaja bab besar membesarkan payudara ni, mulalah dalam fikiran nie terpikir nama-nama artis wanita yang saiz badannya mula nampak pelik semenjak dua ini.

Siapakah artis wanita Malaysia yang membesarkan saiz payudaranya? Meh la share dengan kami yang kekurangan info ini. Kalau macam artis yang di atas ini, tak perlu nak besarkan dah sebab Syarifah Sofea punya memang dah cukup mantap.

Kalau anda tau silalah komen dan berikan nama artis itu untuk kongsi bersama-sama.

57 responses to Betul Ke Dia Bedah Payudara?

  1. tautakpe says:

    Erm..rozita che wan kot….

    0
    0
  2. lilou says:

    azwan ali kot…hahahaha…

    0
    0
  3. teja says:

    wan maimunah rasanya….

    p/s: siapa lelaki ngan sofia tu?? eeewww gigi kuning…uweekkk!!

    0
    0
  4. ehemmmm says:

    wow mantapnye sedap mamat tu dapat free emmmm hisap pon sodap

    0
    0
  5. Miss Eighteen says:

    BUKAN LA! Jasmin Hamid dalam Spa Q la korang..

    0
    0
  6. dorothy says:

    ini terbaek!!
    pujaan hatiku!

    0
    0
  7. betty says:

    azizah mahzan!

    0
    0
  8. manbelon says:

    …zaibo la…

    0
    0
  9. flower says:

    lana nordin..

    0
    0
  10. HRV73 says:

    Yg ak tau artis2 yg mmpnyai pyudara besar klau x silap jasmin hamid,rozita che wan,zuliana abd aziz,ayu raudhah,zizie ezette,maria farida,farhan af4,zila bakarin,raja farah,zarina an-julie,melissa maureen rizal,yasmin hani,syazlen yazreen yatim,linda ziegler,zarina zainordin,fiza elite,maznah zulkifli,lana nordin,catriona ross bahrin,elly mazlein,deja moss yg tu sje ak tau…

    0
    0
  11. ni says:

    ni natural ni rasenye

    0
    0
  12. lala87bpgurl says:

    ori kot…

    0
    0
  13. TaBLo says:

    SAPA MAMAT X ENSEM TU

    0
    0
  14. tomatoman says:

    syarifah sofea ni mmg dr dulu lg aku tgok dada dia mmg besar ler…sebab aku selalu scubadive dgn dia…mcm tu sokmo..aku rilek je…

    0
    0
  15. aiman says:

    acu korang g pegang xpon hisab

    0
    0
  16. aiman says:

    lau susu xkuar 2 mmg xnatural

    0
    0
  17. aiman says:

    untungnye dapat awek buah besarrrrrr

    0
    0
  18. rozy says:

    amboi bukan main ye.

    besar ke kecik syukur je la…
    kalau besar tapi sakit2..tau hati jahat buat pe..

    0
    0
  19. kuna says:

    ape bezanye beso kecik?beso lg bez ke?kecik x merase ek?hahahhaha

    0
    0
  20. TOP_SECRET says:

    yg aku tau heliza misbun punye lg besau

    0
    0
  21. WAN says:

    BESORNYER TETEK DIE..KLU LA AKU DAPAT…PEHHH MAKAN X ABIS BEB!!

    0
    0
  22. julie says:

    tetek montok

    0
    0
  23. akuxkesah says:

    korang ni ape la..sibuk je amik tau hal org punye besar ke kecik..bia la..seme 2 anugerah Allah seme

    0
    0
  24. singer says:

    beautiful lady with ugly stupid 80’s hair guy. you malai surely don’t have any good looking guys back there! pathetic hill billy nation you are!!

    0
    0
  25. BELUT PISANG says:

    memang best….

    0
    0
  26. pening says:

    Hah, kalau c Sofea ni d gelar Pamela Malaysia..logiklah kut…

    0
    0
  27. miebahau says:

    perghhhh mcm buah kelapa… besau siotttttt…. bg kt aku pun xpe… sng aku nk lenyek2

    0
    0
  28. pergh….sedap nie…..tapi tetek die memg azali da saiz besar…..fuh lom kawin.. da cam nie…pas kawin sure lagi montok..untung2 laki die puas….tiap malam

    0
    0
  29. dilzzib says:

    salam..apala korang ni..bab2 mcm nilah yg korang suke kn? cuba bg komen2 yang mengajak kebaikan…

    0
    0
  30. aku.. says:

    btl la…korang ni bab2 merapu suka sgt…kalo da nk sgt, kawin la cpt2

    0
    0
  31. Kaka' 8 says:

    Dah anugerah tuhan namanye…….. Jom pakat sokong la industri makanan susu….. Selamat berpuasa dari Kami sekeluarga di Madrid , spain.

    0
    0
  32. sempoi90 says:

    ummm…bsr gak tetek dye nie….nk icap….huhuhuhhu…

    0
    0
  33. CIPAN says:

    POERGH!!!!!BESA SIOT…MANTAP

    0
    0
  34. razz says:

    yasmin hamid punya ar die besarkan kat pusat pakar ukm….taun lepas

    0
    0
  35. tetek besau says:

    suka erk korang tetek besau besau ni

    0
    0
  36. wanita fitnah dunia….wanita anak panah syaitan….jauhkan dr fitnah dan panahan syaitan

    0
    0
  37. ali says:

    alah..biase jer..aku dh rse..lagi sedap siti punyer..

    0
    0
  38. semut merah says:

    kak pah lg bsau

    0
    0
  39. hameni umar says:

    best lah montot…!

    0
    0
  40. hameni umar says:

    wau..!best lah..

    0
    0
  41. Anonymous says:

    Juliana aziz

    0
    0
  42. There is clearly a lot to identify about this. I think you made some nice points in features also.

    0
    0