Written by Bella | January 16th, 2017

Dalam masa dua bulan lebih sahaja lagi, pelakon Sharnaaz Ahmad akan melangkah ke alam rumah tangga bersama kekasihnya Noor Nabila. Meskipun tampak macho dan “steady” daripada luar, Sharnaaz bagaimanapun akui beliau rasa berdebar menjelang hari pernikahannya.

Saya akui saya rasa berdebar. Kadangkala saya rasa sukar untuk tidur dan melelapkan mata. Makin lama makin susah. Apa yang saya risaukan pun, saya sendiri kurang pasti. Selalunya, kalau saya tahu apakah punca yang membuatkan saya rasa resah, saya akan selesaikannya secepat mungkin. Tapi kali ini berbeza kerana saya rasa blur tanpa sebab.

Sharnaaz kini sudah melakukan persiapan untuk bergelar suami dan turut mendekatkan dirinya kepada Allah SWT. Tanggungjawab sebagai seorang suami bukanlah satu perkara yang mudah.

Tarikhnya semakin hampir. Saya sedar yang selepas ini tanggungjawab menjadi semakin besar. Selepas berkahwin, saya harus bekerja lebih kuat untuk isteri dan keluarga. Tidak hanya melakukan persiapan perkahwinan, saya juga mendekatkan diri kepada Allah sebagai persediaan untuk bergelar suami. Saya sendiri tidak menyangka saya akan berkahwin. Rasanya baru semalam saya masuk ke dalam industri ini.

Selepas dua tahun bercinta, Sharnaaz pada 18 Disember 2016 telah mengambil keputusan untuk merisik Noor Nabila.

Tanpa mengikat tali pertunangan, Sharnaaz dan Noor Nabila bakal diijabkabulkan pada 31 Mac ini di kediaman pengantin perempuan yang terletak di Kuala Lumpur.

Sumber Berita : Astro Gempak

29 responses to Berdebar Menjelang Pernikahan, Sharnaaz Ahmad Dekatkan Diri Kepada Allah SWT

  1. getokak says:

    Boleh pulak berpeluk-peluk naik bot? Mana JAKIM?

    50

    0
    • kak piah says:

      Mula dgn peluk dan akhiri dgn pancut, semua atas nama allah

      15

      1
      • minah jambu - safety first says:

        tu kate kau kak piahh belom tentu dorang tak buat bergitew..cakap macm orang cetek pemikiran pulak kak piah ni agak2 la sikittt…shahnaz ni mesti klakar kan orang nye ? ape pandangan kau kak piah ?

        2

        2
      • semoga bahagia says:

        sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tak berguna….nak kahwin ngan janda… memanglah berdebar..lain lah kahwin ngan anak dara…dah sah excited.

        7

        2
        • Anonymous says:

          kawin ngan janda – abg mesti dah ader cukup skill utk puaskan janda, kalau anak dara tak payah pikir tu semua anyway sekarang ramai yang bergelar anak dara tapi dah tak ada dara. berlambak bersepah video porn budak sekolah melayu & pompan melayu tunjuk tetek tunjuk puki & henjut boyfriend

          9

          1
        • minah jambu so what !! says:

          janda ngan anak dara sama aje ..ada anak dara pingitan pon da takde virgin as long as dorang ni hepi klakar kire ok..

          2

          2
    • minah jambu say no to DRUG says:

      jakim cuma tangkap khalwat kt rumah aje kalau berdua2annnn faham…kalau kt luar di depan publicis alright tkee ape yg nak di tangkapkn..asalkn bila dh kawin nanti jangan kena tangkap khalwat kt rumah jantan sudaaa….lov u shahnazz…

      4

      0
  2. Mat k says:

    Tahniah. Ingat, awak tu takde pengalaman malam pertama.

    0

    0
  3. El Hefe says:

    Tajuk gossip tak kena dengan gambar2…

    29

    0
  4. zupzapzupzap says:

    Semuga kata2 shanaz ni seiring dgn perbuatan dia..

    6

    0
  5. Fido Dido says:

    Mendekatkan diri dgn tuhan tp pic x semenggah. Hehe… mamat propa ni, semoga lebih bijak.

    6

    0
  6. ayahanda 19 kawin 4 says:

    Batang Sharnaaz dah tak sabar nak hentam mak J. Kena study lebih sikit beb…mak J banyak pengalaman. Silap ko sikit kompom kalah masa mlm pertama…malu beb malu…kalau kalah…harap badan sado tapi stamina fail…harap stamina sama sado dgn badan… teknik beb..teknik tu penting kasi mak J ko tu meraung malam pertama nanti… simpan bebaik pesanan ayahanda ni..

    5

    5
    • Anonymous says:

      amendeee la komen gini
      kerja kau dlm pikiran kau kawin tu nak mengongkek aje kn jantan ??
      malu beb malu lah,,, teknik beb teknik lah
      dh rasa cukup hebat bebeno lerr komen cmtu .
      ter-beb-beb konon nye,, bagi pesanan…
      halahh halaaahh halaaaaahhhh jantaaann jantan !!

      25

      1
      • anonymous says:

        setuju sangat bila kawin je pikir main pikir nak buat anak….sedangkan perkawinan itu adalah jalan membuat pahala dengan mudah tpi ramai yang kecundang…

        7

        0
    • Anonymous says:

      ayahanda oii..klu ko kuat sgt pi cari minah arab tu wt bini..sehari mintak 20 kali..baru ko tau teknik la,stamina la..baru pengsan ko nk puaskn… xyah cite bnyk lah, ntah2 ko ngn bini pn xsampai 20saat layu di tasik madu..cite hal nafkah lain xmo pulak amik tau

      8

      0
  7. CIKQIAH says:

    Tlg capture komen ni sbg bukti masa depan. Aku blh confirm yg perkahwinan mereka takkan pjg sbb nampak Shaarnaz mcm terpaksa berlakon & tried hard utk jadi lebih baik n merendah diri ala2 sopan sedangkan sifat sebenar Shaarnaz yg jns panas baran n melenting. 6 bulan pertama kawin okay blh lg. Tgk laa lps tue. Capture tau komen ni sbg bukti nanti. Mula bulan Oct 2017 nanti mula berlaku keretakan demi keretakan. 2018 bercerai…haha

    6

    18
    • yanz says:

      apa la ckp camni. takder adat awak ni.

      6

      0
    • irnaera says:

      Cikqiah, biadap ko ni. nampak sgt ko ni org busuk hati tapi yakin ko masuk syurga. ko tak takut dosa ke? ke ko yakin ko sempat taubat sblm mati?

      2

      0
    • Yaya says:

      Jahat siak komen kau. Mulut longkang najis kumbahan. Doa la yg baik2. Mcmn pun dia jht d mata kita, bkn kita tentukn syurga neraka org.
      Aku x sokong dia peluk2 bergmbr mcm tu. Tp jgn la smpai ckp yg bkn2. Ckp serupa org xdak akal.

      8

      0
    • x famous pon says:

      ko ni mesti ex sharnaaz kan ? xpon minat dia senyap2 pastu kecewa dia tak pilih ko an? pastu mule sumpah seranah orang doa bukan2. doa ni mcm cermin. awak doa mcm tu umpama pantul kat cermin kene muka sendiri. kalau x suke pon diam je. xpyh kecoh eh?

      1

      0
    • ang guan says:

      hang ni btoi punya besar harami !

      1

      0
    • CIKQIAH LONGKANG says:

      CIKQIAH, cerita rumah tangga kau yg 10 kali kawen cerai tu jangan la dibawa ke sini..ko tak malu ke CikQiah? cerita dalam dan luar kain kau semuanya nak jaja..Rita Rudaini follower eh? ko focus cari laki baru eh CikQiah..dan sila belajar dari kesilapan, bukan ko harap org lain punya rumahtangga berantakan mcm rumahtangga kau jgk!

      1

      0
  8. Anonymous says:

    Tetibe aku sedih lak tingat shila..
    Kerana parents x restu dia sggup mkn hati..
    Smoga ko akn dpt yg lbh ok dari si shahnaz ni.. Btw awat aku tgk nabila ni mcm mkcik kpg jer..

    3

    0
    • Mat Ronggeng says:

      Orang lain bercinta, orang lain putus cinta… Kau pulak yg sedih. Ko no jenis EMO tahap dewa ke? Atau ko no jenis Cik Kiah yg jenis OVER… Over in everything…hahaha

      0

      2
  9. aku says:

    iskkk iskkkkk…berpeluk jer abg ni

    1

    0
  10. sentap says:

    bila nak kawin je ke baru dktkan diri ngan Allah…klo ingat Allah xda la bgmbr cam siamang gatal…

    3

    0
  11. poyo la lu brader says:

    berpeluk sakan dgn perempuan bukan mahram tu mendekatkan diri dgn Tuhan ke tu? Tuhan mana satu ek? statement takleh blah la mamat ni..poyo!

    4

    0
  12. hahaha says:

    Mesti depa begadoh sakan malam pertama..hahaha

    1

    0
  13. jenab says:

    mcm tak sepadan je depa dua ni.. lagi elok adik dia amira.. pendapat aku je lee. hehe sowy kalau tersilap tutur bicara…

    0

    1