Written by Bella | January 2nd, 2017

Kisah mengenai status percintaan bekas isteri Datuk Eizlan Yusof, Vie Shantie Khan sering menjadi topik hangat di media sosial dan akhbar.  Vie pernah dikatakan intim dengan pelawak Zizan Razak tetapi kedua-duanya memberikan kenyataan mereka sekadar teman biasa.

Meskipun gosip beliau dengan Zizan belum reda, timbul pula dakwaan terbaru mengatakan Vie sebenarnya sudah kahwin secara senyap dengan seorang VIP. Berita itu dilaporkan oleh Mary Jane menerusi portal Utusan Online.

Menurut Mary Jane, mereka baru sahaja bernikah dan apa yang mengejutkan lagi ialah Vie didakwa hidup bermadu.

Suami beliau juga sebenarnya pernah muncul dibahagian hujung video klip lagu Sedetik Lebih nyanyian Vie yang dimuat naik di laman YouTube.

Walaubagaimanapun, kesahihan berita ini tidaklah kami ketahui. Namun, jika benar kami mengucapkan tahniah buat Vie Shantie Khan dan berharap beliau dapat tampil menjelaskan perkara sebenar agar tiada pihak yang menimbulkan pelbagai cerita.

Sumber Berita : Utusan Online

28 responses to Bekas Isteri Datuk Eizlan Yusof Vie Shantie Khan Sudah Berkahwin Dengan VIP?

  1. Ji says:

    Kenapa sekarang ini banyak gosip artis yang pakai tudung ini…. ???? haha

    4

    0
  2. Anonymous says:

    Saya tfkir, besr sgtkh kshln Dato Eizlan, shngga prcbaan utk mndekati V Shnty kmbli tdk bhsil..itupun klau bnr gosip kat ats..

    Maaf yer..ingin tahu jer

    15

    0
  3. Anonymous says:

    Ezlan lafaz cerai vie bawa ke mahkamah samada cerai jatuh atau tidak. Mahlamah sah kan lafaz ezlan sah. Lepas tu ezlan cakap menyesal. Telajak perahu boleh undur terlajak kata cerai lah jawabnya….. ezlan x perlu menyesal sebagai lelaki akal mesti bagus

    7

    0
  4. Ko hsp says:

    Seperti kebanyakan pompuan melayu yg Pakai tudung, akan dicerai oleh laki. Selepas tu mula gatal kat bawah nak kena di sodok dan kena cari orang vip atas dasar materialistik. Bukak je le tudung tu lagipun bukan wajib pun

    2

    43
    • Anonymous says:

      Bukan wajib ???

      9

      0
      • Anonymous says:

        Dia lupa kot, yang bila kita menulis comment ni, bukan kita online sorang sorang. Malaikat pun ‘online’. Kat akhirat nanti dia tanggung lah apa yang dia dah tulis.

        Kalau org terpesong dgn kata kata kita dan ambik sebagai pegangan, selama mana org tu mengamalkan, selama itu kita berdosa. Yang mengamalkan tu pulak pergi sebar kat org lain. “Weh, aku dengar org kata tutup aurat tak wajib” Kira dosa sistem piramid lah. Beranak pinak juga lah dosa tu.

        Pakai tudung memang la tak wajib. Yang wajibnya menutup aurat. Boleh je kalau nak pakai kotak, tebuk untuk lubang mata, mulut dan hidung je untuk keluar berjalan. Tapi ada ke org nak? Sebabtu org cipta alternatif tudung.

        Paling kelakar bila ada orang kata “buat apa pakai tudung, tutup aurat, perkara pertama dihisab nanti is SOLAT”. Tercekik Ustaz sekolah dia dulu kalau baca comment dia.

        Mohon pergi check balik dgn Tok guru korang yang kata ‘tutup aurat tak wajib, yang wajib hanya solat’ tu.

        10 golongan yang TAK DITERIMA SOLATNYA :
        Yang kelapan adalah PEREMPUAN YANG TAK MENUTUP AURAT.

        Perempuan senang masuk syurga, senang masuk neraka. Sebab apa? Sebab mulut, sebab aurat, sebab akhlak.

        5

        0
        • ohihu says:

          manusia mcm ko je xsedar diri yg ko tu sekadar manusia bukan Allah nk memandai2 tentukan syurga neraka org . konon dah mcm bole guna kalkulator pulak ek hitung dosa pahala org . sedangkan apa yg ko rasa ko serba serbi tahu hanyala sekecil jisim yg paling kecik kt alam semesta ni .

          0

          1
    • Wat the fish???$&?£€%# says:

      Mcm jilake ayat ko!

      4

      0
    • Mak Bec ok says:

      Tak habis2 nak menghina Islam!

      Pi mampos lu si spesis hodoh jantan atau betina sundal dilahirkan sbg. pelac*r HOMO gila jub*q bab*i-si spesis penagih2 dadah/porno/homo si Penjajah Parasit/Lanun/Perasuah/Pembunuh/Perogol/Penyangak Zionis DAPig/PAPig SingaPORK laknat lu oi!

      1

      0
      • Mak Becok says:

        Komen aku ni ditujukan pd. ko hspHomo bab*i sewel DAPorno yg. menghina Islam tu!

        1

        0
  5. Aku Menyampah says:

    Dgr kata ex suami dia ni kaki pukul

    0

    4
  6. viek shantik says:

    ada org cakap ayda jebat tiru lagu indon and korea… kan dah kantoi… https://youtu.be/xrYfcALZ14E?

    1

    0
  7. nok gebuzzz says:

    ape nak heran…pompuan metarial…gunakan kecantikan tok pikat laki kaya,hipokrit btol la dia ni..

    maaf.mmg x suke kat dia ni…ex hus..dia smpi skrang xd gossip pon dgn mn2 pompuan…dia ni dah bape kali kuar article semua dgn jantan.

    23

    0
  8. ??? says:

    Datuk Rahman Dahlan

    7

    0
    • mak c kina says:

      klu btl la lelaki dlm video tu suami baru dia,nmpk mcm muda je..tp datuk rahman ni xla muda pun (gigih carik video tu kt utube).. datuk rahman ni suami azlina awang had ke?

      2

      0
  9. Siti Payong says:

    Yang aku dengar dia bercerai dengan Dato Ezlan disebabkan masalah kewangan …..pada aku dia ni bukan baik pun dan sebelum kahwin dengan Dato Ezlan ni pun kalau tak silap aku dia dah dua kali janda.

    4

    2
  10. SARINAH says:

    TAK SAHIH NI…

    YG MUNCUL DI HUJUNG VIDEO KLIP VIE TU ADIK DIA… ADIE KHAN.. APA LA KORANG NI.. TAMBAH DOSA JE..

    5

    0
  11. shikin shahmir says:

    dia kahwin dgn vip menteri ahmad maslan ye dak.. “kacak”!hahahaa

    2

    0
  12. cik joyah says:

    gigih pulak den google gambar dato tuh…not bad…hensem la jugak… huntung badan dapat orang kayooo….

    1

    0
  13. Heno says:

    Adik aku yg keje kt habib penah cakap yg vie ade tempah cincin kt habib jewel thn lps.. So mungkin ade kebenarannye

    1

    0
  14. Hoi says:

    Laki org ke tuu ???? Benci kalau ambik laki org ni

    3

    1
  15. Drifter says:

    Mimang dgn Datuk Rahman Dahlan huhuhu

    1

    0
  16. Anonymous says:

    I like Vie Shanti.

    0

    0