Written by serenity | October 6th, 2012

Adakah anda masih ingat dengan Beego yang pernah popular dengan drama Puteri yang dilakonkan bersama Nora Danish? Menurut Juwie di Berita Harian, Beego merancang akan melangsungkan perkahwinan dengan pelakon Linda Hashim pada pertengahan 2013.

Menurut Beego atau nama sebenarnnya Md Aserul Abdullah, dia akan membawa keluarganya untuk merisik dan melamar Linda pada pertengahan bulan ini.

Beego telah bercerita pada Juwie:-

Beego dah bawa Linda jumpa keluarga Beego di Bandar Baru Uda, Johor Bahru sebelum Ramadan dan Aidilfitri lalu.

Mak dan nenek Beego suka sangat dengan budi bahasa Linda.

Beego pula dah beberapa kali berjumpa ahli keluarga Linda. Nampaknya keluarga kedua-dua belah pihak merestui hubungan mereka. Alhamdullilah.

Apabila ditanya apa yang menarik perhatiannya tentang Linda:

Dia sangat baik orangnya, berbudi bahasa dan pandai jaga diri.

Dalam perkembangan terbaru, Beego berlakon siri drama Mat Latah arahan Murali Abdullah dan Fauzi Nawawi terbitan A Aida Productions. Kemudian dia berlakon siri drama sitkom berjudul Kampung Bahasa untuk RTM.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

28 responses to Beego Bakal Kahwini Linda Hashim

  1. Sweet32 says:

    X sangka mereka berdua couple! Semoga perhubungan korang hingga ke alam perkahwinan.. :-)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 73 Thumb down 1
    • Ko Kesah says:

      harap beego lebih sukses lepas nih buktikan pada orang tu beego pun boleh berjaya.;)

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 1
    • ;)....... says:

      mmg tk sangka mereka bercinta dlm diam..tup2 dh rancang nk kahwin.. oklh klau macm tu..kalau jodoh tu kuat dn dh sampai masa bersatu bila masa duk serumah nnti harap2 beego dpat layan dn jaga linda elok2 dn sebaik2ny..jgnlh jd lg seperti masa silam yg tk elok tu berulang kembali ya..kesian linda klau jd mcm tu..linda tu budak baik..suka bla tengok lakonan2 linda..ok beego jaga linda baik2 eee..semoga apa yg diingini berjalan dgn lancar jg ya;)…….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      pernah nampk dorg dua dating kat mid valley bwk sorg budak kecik…rupe2nye mmg tgh berpacaran….

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
    • pisces says:

      dah lama tak nampak linda ni berlakon.. best jgk klu dia berlakon.. kenapa dia x penah jadi heroin filem ye?? cun pun cun apa..

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  2. iskandar says:

    tahniah beeego.. moga perkahwinan yg ni bertahan lebih dari 8 hari… amiiin

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 2
  3. tumpang bahagia says:

    aku pun suke tengok linda ni.manis senyuman dia.pehtu cam low profile je orgnye

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 40 Thumb down 5
  4. Prince Noob says:

    bagosla beego ni nak kawin… harap tak jadi macam perkahwinan dulu

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 0
  5. Kepologi says:

    kalau ada jodoh x kan ke mana ye beego..jgn lapan hari juga dh le..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 3
  6. Anyaw says:

    Cutenyaaa ^___^ semoga Allah SWT satukan mereka berdua ini hingga ke jinjang pelamin :’)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 1
  7. alda says:

    moga jodoh yg ni panjang dan berkekalan

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  8. dani niza says:

    Low profile linda hashim ni.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 1
  9. .............. says:

    nsb baik x jdi ngan cik ta..kalau x cam mak ngan ank jer…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 0
  10. zazleen says:

    hmm.. jgn kasari bini lg ye

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 2
  11. okey gak sepadan la kiranya,sama pendek sama comel..eh comel la sangat kannn

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 9
  12. razu says:

    uolsss!sheols artis STEPHANIE LIAH dah bercerai uolsss!lihat blog sheols di http://www.ryanraffael.blogspot.com .Betul ker dah bercerai uolss??sila pantau bang nara..artis seksi kesayangan beautifulnara nie..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. Alvin says:

    Linda dh nk kawen .. Buzen, adik dia biler lagi ?…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • cekodok says:

      buzen tu bukan adik dia, cuma biras je. kakak linda kawin dgn abg buzen

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  14. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    semoga bahgia beego ngan pasangan……semoga di beri kan rezeki dn kesehatan yg baik buat beego amin….

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  15. kelapa parut says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 26
  16. miera says:

    ooo patutlah pernah nampak Linda ni dengan kawan dia perempuan kat Angsana. tapinya tu tahun lepas kot, hehehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. paloma dorantes says:

    linda sgt manis… ok

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  18. oct1883 says:

    aaawww… so sweet!! congrats to them! :D

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  19. Johnjeninz says:

    Ok moga semoga berjalan lancar…nextttt!!!!!!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. gigi emas says:

    Artis = Bodoh

    Artis + Artis = 2Artis = 2 kali bodoh

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 7