Written by AbangNara | January 8th, 2009

lisa surihani posing untuk kosmo

To be the cover of certain magazine or newspaper can be called a big achievement for celebrity. 22 years old Malaysia female actress, Lisa Surihani made an amazing photo shoots with Kosmo, one of Malaysia famous newspaper.

She looks elegant, charming and amazingly beautiful in the photo session. Currenty second in our vote for most beautiful actress, we here wish Lisa Surihani all the best for her upcoming future.

More pictures of Lisa Surihani, beautiful young Malaysia celebrity posing for Kosmo by reading the full article.

lisa surihani posing untuk kosmo

lisa surihani posing untuk kosmo

38 responses to Beautiful Posing Pictures By Lisa Surihani For Kosmo!

  1. awine says:

    …cun giler minah ni…

    0
    0
  2. DEBAB! says:

    mmm..klu muker ader “mix” mmg laa cun.

    0
    0
  3. Anonymous says:

    MJC JID NKOD
    BHJKD

    0
    0
  4. arie8878 says:

    kurniaan tuhan insan cantek manis.alhamdulillah……….

    0
    0
  5. amy says:

    iyalh kecantikkan kurniaan tuhan yg sementra. keImanan kurniaanya tuhan selamanya…

    0
    0
  6. flower says:

    aku sokong aper yg amy ckap 2..

    0
    0
  7. ni says:

    sweet la dia nih..
    harap harap dia dpt jaga nama baik dia spi bebile…
    biorle glamer sbb keje dia jek.. x yah la glamer sbb gossip yg x best ke…

    0
    0
  8. bro john says:

    memang cun betul lah dia ni…ciri-ciri cam nilah yg aku cari…

    0
    0
  9. miebahau says:

    blh wat bini niiii… cun gila wa ckp lu… gila pun xcun mcm dia

    0
    0
  10. lck506 says:

    geram plak aku tgk die nehhhhh……
    ape patot aku wat?

    0
    0
  11. manusia says:

    cun ke??

    0
    0
  12. faiz says:

    dlm jgn pandang belakang congkak,nampak kesan nippels tu..huhuhu

    0
    0
  13. Piston Pecah says:

    oh…lisa surihani..
    nampak suci je dari jauh…
    baru 23 thn ek??tapi matured sgt…

    P/s : nape dia tak penah masuk dalam mimpi aku ek?

    0
    0
    • pingu says:

      24thn…mmg matured sgt…
      dia pnh masuk dlm mimpi aku…hehehe…jd bestfriend lg….errmm indahnye kalo jd nyata…hahaha…
      jgn ingat sgt kat dia br dia boleh masuk dlm mimpi…hehehe

      0
      0
  14. willy wonka says:

    cantik nye lisa nih….hopefully dia boleh jada adab dan tingkah laku dia….sayang la klau org cantik mcm ni buat bende2 tak baik cm artis2 lain….

    0
    0
  15. ije says:

    lisa mmg cun……..ssuai ng farid kamil…..scha pn cntk p sjk brita dye d tahan d kelab mlm,,aq tgk populariti dye jatuh…..pe2 pn,,lisa is no1……….

    0
    0
  16. ahmad fares says:

    Preity Zinta Malaysia tu…!!

    0
    0
  17. farah says:

    lisa mmang cun……… aku tengok dia artis yang paling comel……………… hehehe

    0
    0
    • adira keratong says:

      betol3 aku stuju..lgpon dye tak gedik sangat cam atis lain..walaupon dye tak reti sebut r dye tetap cute…

      0
      0
  18. azie says:

    you are cute gurl …….

    0
    0
  19. nours says:

    u r nature beuty gurl..go lisa go

    0
    0
  20. zue says:

    mmg sgt manis…pakej yg lengkap..harap diperhalusi dgn adap islam dan timur..

    0
    0
  21. cumei.. says:

    lisa mmg blh jd primadona kalu dia still jg disiplin kareer dia mcm skang..penampilan dan bakat lakonan dia mmg seiring…mcm datuk ct tu..chaiyokk lisa…

    0
    0
    • pingu says:

      yer betul…kalo pandai jaga diri,elakkan kontroversi murahan pasti LS berjaya menjadi artis yg dihormati di Malaysia…bakat dh ade cm perlu diasah lebih sket..rupa yg ade dh kira bonus…berpelajaran tinggi lak 2…cm kalo boleh nk tgk LS jd muslimah sejati suatu hr nanti…moga LS mendpt NUR utk berubah ke arah yg lebih baik…InsyaAllah..

      0
      0
  22. breggus says:

    LS memang cantik…cantik semulajadi..harap dapat jaga diri dan jaga ahklak..baru complete….gu luck..

    0
    0
  23. secret says:

    sya brseru kpd arits2 malaysia spya mnutup aurat.,,.,
    jkalau tdk mnutup aurat maka kmu akn trima bala suatu hri nnt.,.,.

    0
    0
  24. Printer color says:

    best arr Lisa ni. Xde imej kotor. Entah la kan klau yg kiter xtaw. Tapi setakat yg saye taw. Dia xpegi mabuk2 ker, hisap rokok ker… keep it up babe!!

    0
    0
  25. cute girl says:

    .muka lisa nie cute sangat r …;-) jealous plk tngok mka dia …hehehe ..

    0
    0
  26. senjot says:

    alang2 telanjang trus la snang..bodo

    0
    0
  27. mamat says:

    aku xsuka kalau lisa ni seksi2. pedahal dia cun je kalau x seksi! bang nara,nasihat kn lisa ni. ckp kat dia bia jd trademark dia sbg artis yg x seksi! org suka dia sbb dia sopan, lemah lembut, cun, tak seksi, bijak!

    0
    0