Written by AbangNara | October 8th, 2009

Saper tak tau Rowan Atkinson @ lebih dikenali sebagai Mr. Bean? Dari kami kecik sampailah besar dah beribu kali tengok siri Mr. Bean masih tak kering gusi, gelak guling-guling. Jgn main2 dengan buat muka kelakar dan menggayakan aksi-aksi yang sengal, tak payah nak hafal skrip panjang-panjang, boleh kumpul harta banyak giler.

Kami pernah dengar dulu yang Mr. Bean nih bawak keter Mclaren F1. Tak main lah bawak Mini kuning jer ke hulu ke hilir. Kalu betullah punyer kaya pakcik nih, kami pon nak jadi pelawak lah. Saper sokong Bang Nara audition Raja Lawak musim ke-4?

Nak tengok lagi kekayaan dia nih? Korang tengok jelah rumah dia macam maner rupa.

29 responses to Bang Nara Nak Masuk Raja Lawak!

  1. bini mr.bean says:

    wahhhhhhhh….dahsyat btol laki aku nih…hehhehehe

    0
    0
  2. Penari Poco2 says:

    fuyoooo…syurga dunia…

    0
    0
  3. apple_green says:

    kalaw bang nara masuk raja lawak takut nanti 1st week dah kuar
    hahahaaa

    0
    0
  4. pinkypanthers says:

    hahahaha……

    0
    0
    • pinkypanthers says:

      pagi sumerrrrr…………
      pe2 hal aku gelak dulu psl bang nara nk msuk raja lawak…
      jd aku bg ar support skit…
      pergh kayo giler bean…
      esok klau bang nara dh kaya cam ni jgn lpe kitowang yerk…

      0
      0
  5. LaLuNa says:

    hohoho encik kacang pon dah masok BN…tak sangke

    0
    0
  6. ana says:

    nara…die kaya bkn sbb belkon je…die ni intelligent engineering sbb tu ia kayo…

    0
    0
  7. ammey says:

    wow!! manyak herta dia…

    bang nara nk audition raja lwk ker…heheheh
    nt lg heng bn ni….huhuhu

    0
    0
  8. Penari Poco2 says:

    weh…p page sblh…
    jgn dok layan mr.bean jerk…

    0
    0
  9. ammey says:

    korg menyorok pe pg neh….heheh
    (tah phm ke tdak korg [email protected] bnda len)

    0
    0
  10. cicikgurl says:

    Fuuuiiiiyyyyoooo……Best Giler umah die…hehe.

    0
    0
  11. rienaali says:

    nampak mcm lukisan jer,,,,

    0
    0
  12. nurulfaryha says:

    wow…tak sangke kaya betul encik bean ni, mewah rumah die kan

    0
    0
  13. ctzen says:

    WHATTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NAK MASUK RAJA LAWAK????????????

    kah kah kah kah kah kah
    bang nara belum melawak lagik,
    aku dah gelak sakan giler babas…
    lawak king tol ler idea tuh…
    makin sengal lagi kang bn ni ada ler…
    errr….errr….salah cakap ker, salah cakap ker hah..

    0
    0
  14. lanToK LeW says:

    hihihihihi…abg nara nk masuk raja lawak???
    biar betul????huhuhuhu…pe pon sokong jela….hehehhehe….kayo pokcik kacang nie….kalo la umh aku camni…hmmm…x yah laa nk p cuti2 malaysia…cuti2 kat umah da cukup laa…cantik tuuuu….

    0
    0
  15. tunepal says:

    haa..masukla. kalau berani. hehe..

    0
    0
  16. gosipgurlfea says:

    LOL :P

    0
    0
  17. bosan says:

    wah dasyat mr.bean kayer cm kaya….

    0
    0