Written by AbangNara | June 26th, 2014

Rasanya dah agak lama tak sembang pasal produk kecantikan dan kesihatan kat sini. Maklumlah, sejak akhir-akhir ni banyak sangat isu produk-produk kecantikan dan kesihatan di pasaran yang tidak berdaftar secara sah dengan JAKIM dan juga KKM. Namun sebagai wanita, tetap jugalah melayari internet untuk mencari produk-produk yang bagus.Mawar Putih teruja untuk berkongsi  satu laman produk kecantikan dan kesihatan yang sangat menarik iaitu di http://azaleadenaturale.com/mall/index.php. Syarikat pengeluar produk adalah 100% milik usahawan tempatan yang menghasilkan dan mengedar produk kecantikan dan kesihatan yang berasaskan herba.

Mawar Putih  dapat lihat ada macam-macam produk yang dihasilkan. Errm…kena pandai-pandai pilihlah nampaknya, tapi pastikan bersesuaian dengan matlamat anda. Jom kita tengok produk-produk yang ditawarkan.

  • GlutaCell – memberi penekanan kepada kecantikan, pencerahan kulit dan anti-penuaan.

    azalea-gluta

  • De Contour – produk diet yang mengenyangkan dan menurunkan berat badan.
  • Power Herbs – Membantu menambah tenaga wanita, merawat luka dalaman selepas bersalin juga membantu melansingkan badan.
  • Deniz Café – membantu meningkatkan kesihatan dalaman lelaki, mengurangkan masalah pembuangan air kecil (lelaki), mengurangkan gout dan kolesterol di samping memberi tenaga untuk lelaki dan wanita yang bekerja lebihan masa.

  • Premium Slimming Coffee – membantu mengurangkan berat badan bagi lelaki dan wanita dengan cara mengurangkan penyerapan lemak oleh badan.

Macam menarik jer. Macam menarik jer. Nak menyakinkan diri, Mawar Putih pun layarilah testimoni dari pengguna. Menyakinkan dan ramai pengguna berpuas hati nampaknya.Apa yang membuatkan Mawar Putih rasa lebih selamat ialah produk-produk ini telah dijamin kualitinya dengan cara penghasilan dan ujikaji yang berasaskan ramuan HALAL. Untuk mengesahkannya, produk ini telah lulus dan sah berdaftar dibawah JAKIM dan KKM. Apa yang nak ditunggu-tunggu lagi, jomlah beli produk-produk berkualiti ini. Harga yang ditawarkan sangat berpatutan dengan nilai hebat yang anda akan perolehi. Untuk mendapat lebih diskaun anda cuma perlu layari http://azaleadenaturale.com/mall/index.php dan membuat pembelian secara atas talian. Selain menyokong produk buatan Malaysia, yang penting ianya diyakini SELAMAT, SUCI dan HALAL. Mawar Putih dah order satu, anda  ?

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

2 responses to Selamat, Suci Dan Halal Bersama Azalea

  1. Melati says:

    Ni kopi untuk pengawal keselamatan ajer kah?

    0

    0