Written by AbangNara | January 15th, 2013

Ammara Sofea Rose. Cantik sungguh nama anak peremuan Azad Jasmin dan Eira Syazira ini. Yang menariknya, nama Rose adalah diilhamkan daripada nama ibu Azad dan ibu Eira Syazira. Ini satu tanda penghargaan yang sangat awesome sebenarnya.

azad

Buat masa ini, Azad dan Eira masih belum bersedia untuk berkongsi gambar anak mereka. Abang Nara pasti ramai yang tak sabar untuk melihat kecomelan Amarra Sofea Rose. Diharap Azad dan Eira dapat mempertontonkan gambar anak mereka secepat mungkin. Info asal Mstar Online.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 responses to Azad Jasmin & Eira Syazira Namakan Anak Amarra Sofea Rose

  1. mayo says:

    sedap nama tu…

    0

    0
  2. Anonymous says:

    cantik nama..msti baby pn comel

    0

    0
  3. Lembu Gemok says:

    sedap namanya tu..harap maknanya pon sedap lahh yer..anak mami mix dgn mek kelate..barangggg…anak mesti comel kelas atasan ni..insyaAllah!!!

    0

    0
  4. peah says:

    klau die x nk post gmbr anak die mmg die ni ikut cara artis2 hollywood la kaannnn..

    0

    0
  5. LISA says:

    PENEMUAN pun boleh…:-p

    0

    0
  6. LISA says:

    PEREMUAN pun boleh..

    0

    0
  7. zati says:

    bukan nak ikut artis hollywood tapi sunnah Nabi, lepas 7 hari baru la tunjuk gmbar bby.just sharing :)

    0

    0
  8. Minamanja says:

    Nama berbelit belit. Kawin dgn mamak nama kena vogue sampai mcm tu ke.

    0

    0
  9. alhamdulillah says:

    pilihla nama baby baik2, bkn saja nama tsebut akn jadi DOA, tp gak senang malaikat panggil bila mati nanti, bacaan talkin lagi..rujuklah kitab2 nama Islam ataupun tnya je kat mereka yg bpengetahuan..listen! listen! jgn laa letak cleopatra ke penelope keer..ouchhh

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Doa jelah untuk anak dan keluarga mereka. Nama tk berbelit mananya, siap ada makna yang baik lagi.

    0

    0