Written by AbangNara | September 8th, 2009

siti nurhaliza

Mak aih. Kagum dan tabik spring kami kat Dato’ Siti Nurhaliza. Mana taknya, jumlah aset Siti Nurhaliza kesemua sekali bernilai RM50 juta. Ish,ish,ish. Manusia biasa seperti kami nie jangan katakan aset RM1 juta, RM10 ribu pun tak ada lagi skarang nie. Sangat-sangat kami berbangga dengan pencapaian Dato’ Siti nie.

Entah-entah sekarang nie aset Dato’ Siti Nurhaliza sebenarnya dah lebih daripada RM50 juta nie. Sebabnya sumber diambil dari laman web rasmi 2008 MTV Asia Awards. Rasanya logik jugak kot lebih daripada RM50 juta sebab sekarang nie pun Dato’ Siti dah ada jenama kosmetik sendiri. Itu pun harganya mau dah 2, 3 juta tue.

Apa-apa pun tahniah kami ucapkan buat Dato’ Siti Nurhaliza. Tak sia-sia selama 13 tahun bergelumang dalam dunia seni dapat mengumpul harta sebanyak tue. Kiranya pandai jugaklah Dato’ Siti jaga duit-duit dia. At least untuk hari tua nanti dah tak perlu risau nak carik duit dah. Boleh rileks jer kat rumah jaga anak-anak dan cucu-cucu.

579 responses to (TAHNIAH)Aset Dato’ Siti Nurhaliza Bernilai RM50 Juta

  1. new moon says:

    uuiittt…nape xde org ni…hoho…

  2. asparagus says:

    1st

  3. asparagus says:

    aku antara yg terawal….?

    hahahha

    yes!

  4. asparagus says:

    yes!!

  5. asparagus says:

    x ksah la…. bukan senag nak dapat tmpt yg terawal nih…

    hahahah

  6. asparagus says:

    ko new mom kan…?

    mane new daddy…?

  7. asparagus says:

    eh silap2…

    hahahah

  8. asparagus says:

    new moon…

    bagai pungguk rindukan bulan….

  9. Delimasaraa says:

    kalu klah aku ada 50 juta, maunyer aku beli keta 4-5 bijik..tiap2 hari naik kapal terbang, dok terbang jerk..tak yah dah kerja2…hehehe

  10. asparagus says:

    jgn lupe zakat harta….

  11. Penari Poco2 says:

    salam sume…
    errmmm…kesah tok ti lak dah…
    ape2 pon xbaik menunjuk2 kekayaan…
    bayangkan kalo yang papa kedana tumpang baca statement nie…
    aper prasaan diorg…

  12. Delimasaraa says:

    kak nara,

    saraa nak tanya..pesal saraa skrag langsung takleh tgk pic kat blog ni kecuali muka bloger…dh dua lactop dn 3 pc saraa try guna, tp tetap tak kuar pic…adakah disebabkan internet di ofis ni disekat???

    TQ…

  13. aries_april says:

    oh…
    kat sni ya korang smua…

  14. aries_april says:

    aries klau da 50 juta…
    aries nk kasi 1 juta tuk srng laki jd suami cntrc aries…
    hehehehehe…
    pas 1 thn…
    divorce ar…

  15. aries_april says:

    klau kaya…
    x happy pn x syok jg kan??????????

  16. aries_april says:

    ct mmg smua orng akui dia cntk…
    klau dia pkai ttp smua pala dia lg cntk…
    cam time dia nyanyi ngan rabbani dlu…
    lawa ja…
    tp nk bt cam na kan?
    x sedia g…

  17. Penari Poco2 says:

    saraa…pic aku kat pc ko camner…???
    kalo stil pic lama nnti aku tjuk ajar ko…

    • Delimasaraa says:

      gambor ko kat blakang pokok2…aku pun tak tau lar…aku ingt sebab ternet ni aku byk kena blok…YM, download, FS, FB semua tak leh masuk..cuma BN jerk aku leh masuk…waaaaaaa, sedihnyer

      • Penari Poco2 says:

        laaar…tu yg mula2 dulu tue…
        dah mcm2 gmbar dah aku tukar…
        la nie gmbr cute aku lak pakai tdung cklat…mata besau…
        saraa…saraa…sedih tul kat ko nie…

        ko tekan Ctrl+Shift+Delete kat keyboard (serentak) pastu click clear…
        cuba try…ko pasti bjaya…

        • Delimasaraa says:

          tenkiu poco..memg berjaya dh..dh npk dh pic br ko..hehehe..tp problem nya, apa sahaja pic kaka nara view aku tak npk lor..cam ner aku nak wat tuu..poning betui

  18. Penari Poco2 says:

    aku xheran aaarrr…kaya2 camnie…
    yg penting seiring dgn amal ibadat…

  19. Akak Leen says:

    ct ni satu yg akak kagum dgn dia….bersungguh2 dlm apa yg dia buat… cuma tang tudung tu jerk x bersungguh2….kekeke….hehehe…jgn mare yer tok ti…

  20. Jojio says:

    Caya lah….

  21. new moon says:

    pocp aku dh tkr gmbr..haha…ko refresh la page ko eh..

  22. Penari Poco2 says:

    malas skit nk komen pasal tok ti nie…
    bab x brapa minat sejak kawen ngan tok k nie…

  23. Penari Poco2 says:

    ko dah cube ker saraa…
    ikut jelar arahan aku tue…

  24. aries_april says:

    kaya…kaya….kaya…
    kayap…..
    tu yg tkut…

  25. Akak Leen says:

    klu dh berjaya. jgn lupa org susah…tgk mcm tokey sendayu tinggi…alhamdulillah…kdg2 Allah nk uji bkn hanya dlm bentuk kesusahan tp juga dlm bentuk kekayaan & kemewahan… bila dh kaya mula nk berbelanja lebih smpai membazir, nk pakai itu ini untuk nk menunjuk2, nk melaram smpai cucuk sana cucuk sini, ubah sana ubah sini, tp bila nk bayar cukai bayar zakat mula la liat…..itu la antara ujian kekayaan… ujian susah, kita dpt rasa susah itu ujian tp ujian senang ni lg susah sbb kita x sedar….

    • Penari Poco2 says:

      eh, baru aku prasan…
      kak leen muncul balik..yea2…
      xbalik malaysia ker raya nie kak leen…???

      • Delimasaraa says:

        kak leen, raya kat ner?? puasa berapa jam kat sana??

        • aries_april says:

          kan ari tu akak dh kasi thu…
          dia ry NZ ja….

        • Delimasaraa says:

          sianyer..kak leen, nanti saraa antor kad raya lagu sudirman ek..

        • Penari Poco2 says:

          aku dgr pose kat sana 25 jam sehari…tul ker kak leen…???

        • Delimasaraa says:

          uhuuuuuuu……

        • aries_april says:

          mau mati klprn la gitu…
          tp kak leen x da ckp pa pn tntg ose kat sna…
          ms mla2x pose…
          dia ada g kat BN ni kan?

        • Akak Leen says:

          pndai2 ko ni poco2…hehe…tp tgk negara la…klu kt nz bln pose thn ni jatuh pd akhir winter & awl spring, so wkt siang tu lebih pendek jd puasa pn pendek la….mcm kt negara lain spt us x silap skrg ni summer, siang lebih panjang so, puasa lebih panjang la…. kt nz ni masa summer, subuh dlm pkl 4.30 am & maghrib dlm 8.30 pm..

      • Akak Leen says:

        bulan pose ni akak bz la…bz cuba resipi…hehehe… sempat silau2 jerk bn ni…
        raya kt sini jer poco2….bila lg nk merasa raya di perantauan…hehe
        puasa kt sini , imsak dlm pkl 5.00 am & berbuka dlm 6.00 pm…

  26. aries_april says:

    this syawal…
    ct blik ry umah tok k…
    dkt ja ngan umah aries…
    kat umah pak lah…

    • Penari Poco2 says:

      iyo lar tue…
      besau mana lar sgt penang tue…
      pulau kecik jer…
      besau lg langkawi…

      • aries_april says:

        cewah….
        ko sdp ja kata…
        tu bhgian pulau…
        aries ddk tnh bsar…
        kat ngan kedah…
        aries ddk 1 kg ngan anuar ibrahim…
        hehehehehe….

        • Delimasaraa says:

          hahaha…itu kaler ijau byk tu dimana2….KEADILAN

        • Penari Poco2 says:

          kat sbrg prai tue aku tau lar jgk…
          pnh g sana…tp stil kecik gak kan…
          kalo ko dtg ke swak…jarak antara sebuah bndr ngan bndr jauh…kalo kat sjung, jarak negeri ngan negeri dkt jer…sempadan…

        • aries_april says:

          klau tmpt besar…
          tp kaya ngan kmiskinan pn bt pa kan?
          kita orng kat sni cam brunei ja…
          even kcil…kes2x cam gitu xda kat sni…
          hehehehehe

  27. Delimasaraa says:

    bestnyer dia beraya umah mertua..

  28. Penari Poco2 says:

    saraa…page sblh ceta pasal dildo…
    menatang aper tuh…???
    poning eh…

  29. BeE says:

    semoga cecepat dpt zuriat sndiri….especially anak lelaki….so that all the wealth bleh diturunkan……kalo tak, rugi woooo…..

  30. Penari Poco2 says:

    KOSMO ONLINE – 08.09.09

    GRO ‘kopi korek’ kena serbu
    SUBANG JAYA – Keseronokan 23 pegawai perhubungan pelanggan (GRO) ‘kopi korek’ melayan hawa nafsu 25 pelanggan di sebuah premis dua tingkat yang turut dijadikan restoran terbantut apabila mereka diserbu di Jalan Puteri 5/5 Bandar Puteri Bukit Puchong di sini kelmarin.

    Serbuan pukul 10 malam itu dilakukan selepas polis menerima maklumat daripada orang ramai mengenai kegiatan yang hampir dua minggu dijalankan di situ.

    ‘Kopi korek’ adalah gelaran yang diberikan kepada mana-mana GRO yang merelakan tubuh mereka diusap lelaki miang dengan mengenakan caj tambahan.

    Pemilik premis tersebut menjadikan tingkat bawah bangunan itu sebagai restoran manakala tingkat atas pula dijadikan tempat untuk pelanggan berkaraoke dan melanggan GRO.

    Pemilik premis itu amat licik kerana dia sengaja menampal kertas dinding di seluruh bangunan supaya ia kelihatan sama bagi mengaburi mata pihak berkuasa daripada menyerbu premis tersebut.

    Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Zainal Rashid Abu Bakar berkata, pihaknya menahan 23 GRO warga asing yang sedang asyik melayan pelanggan yang datang untuk berkaraoke

  31. badboy says:

    50 jutaaaaaaa!!!!!
    macam2 aku boleh buat ngn duit tu..
    dia ada produk sendiri?
    produk apa ek?aku tak tau pun

    • aries_april says:

      produk goodboy…
      pas tu…rmai laki bli…
      hehehe…
      bad,,,,mn prg?
      lma xda.

      • Penari Poco2 says:

        x heran aar kalo stakat 50 juta…

        • aries_april says:

          ya…
          poco ank orng kya…
          eran apa.

        • Penari Poco2 says:

          mana da kaya…
          aku sederhana jerk…
          aku xsuke org leh nunjuk2 nie…takbur lak jdnyer…

        • aries_april says:

          then…napa kta xheran lak?
          tu lg takbur…
          atleast kta la cam ni…
          sykr klau ada 50 juta….

        • Penari Poco2 says:

          mmg lar aku x heran bab diorg dah slalu sgt tnjuk kekayaan kat public…tue lar pasal…

        • aries_april says:

          xpa lah…
          dia orng x ckp…
          press yg pndai korek….
          maybe…
          akuantan kat bank tu yg bocor…
          dia orng leh thu aset yg kita ada…
          pas tu citer kat kwn dia orng….
          same time kwn dia wrtwan..
          tu yg kluar citer cam ni…
          aries pn sllu dngr kwn citer…dia akuantan kat maybank nibong tebal….
          tokey kilang tisu premier kat nibong tebal tu…
          (kat kawasan umah aries gak la….)
          aset dia…
          brjuta2x…

        • BumBLeBeE says:

          dier x tunjuk pun aku rasa…org yg sebok selidik….and publish… :) …..tp oklaa, at least jgn ade bau2 dengki laa kot….heh

        • Penari Poco2 says:

          tue lar pasal…
          jual tisu wat cuci berak pon leh dpt juta2…

  32. aries_april says:

    korang aries ks sorang 1 juta…
    korang nk x?

  33. BumBLeBeE says:

    sedar tak sedar malam ni dh nak masuk 10mlm terakhir Ramadhan dh…selamat beribadat dgn tekun semuaaaaaaa….~~

    semoga dpt jumpa malam Lailatul qadar~~

  34. Jojio says:

    Aku hari nie kat opis sorang2, boss balik German 2minggu, secretary MC…sunyi tapi best jugak….hihihi

  35. Penari Poco2 says:

    ish…boring tul…
    arini nk balik awal…x sihat…

  36. CUNnnn says:

    KALAU ASET 50 JUTA SURE BOLEH TOLONG ORANG MISKIN KAT MALAYSIA NIH

  37. CUNnnn says:

    SEBENAR TUHAN HENDAK MENGUJI KITA BERI KEKAYAAN MELIMPAH RUAH SUPAYA KITA JGN LUPA PADA ORANG MISKIN YG MEMERLUKAN PERTOLONGAN DARI ORANG KAYA…

  38. puteriaquarius81 says:

    morning all.. emmm klu tok ti sdkh reta tu pd yg memrlukan br aq tabik.. stkt ni xder apa yg nk dibanggakan.. reta tu suma xleh jamin kta msk syurga… whatever.. huhuhuhu

  39. LaLuNa says:

    assalamualaikummmm

  40. badboy says:

    aku bukan hilang..tp aku tak terkejar dah nak bagi komen.mcm peluru sume.so aku memilih tuk mendiamkan diri, baca jer hot story, n baca komen korang sume.terhibur gak..
    bulan pose ni aku mengurang aktifkan diri dulu..
    ke server aku lambat ar..

  41. new moon says:

    mane yg len niiiiiiiiiiiii……………………

  42. aries_april says:

    JO…
    JLN TRS X LEH…
    KLAU JLN NYA BENGKANG BENGKOK?
    CAM NA?

  43. ANneDeSilva says:

    morning…..
    im back…

  44. Azamsyah says:

    Halal ker rezeki yang terhasil dari suara terang-terangan haram bagi perempuan (aurat)…….. tapi sekarang org mesti cakap…. yang penting niat….. yang penting niat….. nak tanya, kalau kita niat tanpa menyuap makanan dalam mulut, boleh kenyang ker???? cuba bayangkan???

  45. Azamsyah says:

    Halal ker rezeki yang terhasil dari suara terang-terangan haram bagi perempuan (aurat)

    …….. tapi sekarang org mesti cakap…. yang penting niat….. yang penting niat…..

    nak tanya, kalau kita niat tanpa menyuap makanan dalam mulut, boleh kenyang ker???? cuba bayangkan???

  46. Azamsyah says:

    Salams semua,

    Halal ker rezeki yang terhasil dari suara terang-terangan haram bagi perempuan (aurat)

    …….. tapi sekarang org mesti cakap…. yang penting niat….. yang penting niat…..

    nak tanya, kalau kita niat tanpa menyuap makanan dalam mulut, boleh kenyang ker???? cuba bayangkan???

  47. kira-kira says:

    asslamualaikum 1malaysia….MORNING…..
    lame nye aku xmsok cni…rndu la kt korg sume…

  48. Penari Poco2 says:

    RENUNG-RENUNGKANLAH…MOGA DATUK K DPT TOLONG KELUARGA MISKIN INI, SAMA NEGERI…

    ‘Tiada hari raya buat kami’

    Oleh SHAH NIZAM OMAR
    [email protected]

    ALOR SETAR – Jika umat Islam lain cuma menahan lapar dan dahaga ketika berpuasa pada siang hari, Shafie Ibrahim, 46, sekeluarga masih terpaksa menahan lapar ketika tiba waktu berbuka.

    Begitulah nasib yang dialami oleh keluarga tujuh beranak itu yang tinggal di Kampung Matang Kenang, Mukim Padang Hang dekat sini sepanjang Ramadan ini.

    Sejak awal Ramadan lalu, Shafie kehilangan punca pendapatan sebagai penjual buah selepas pemilik kedai tempat dia bekerja menutup operasi.

    Sebelum ini dengan gaji dalam lingkungan RM20 sehari pun Shafie tidak mampu untuk menyara kehidupan sehari-hari apatah lagi dalam keadaan langsung tidak mempunyai pekerjaan.

    “Dalam keadaan seperti ini, kami langsung tidak membuat persiapan bagi menyambut hari raya kerana makan minum pada bulan puasa pun tidak cukup,” kata Shafie ketika ditemui di sini semalam.

  49. aries_april says:

    korang nk brbuka pa ptng karang ar?
    x sbr nk p psr rmdhn…..
    :-)

  50. puteriaquarius81 says:

    alaa tenet nih.. wat hal ploks…
    testing.. huhuhuhuk

  51. ANneDeSilva says:

    sejuknya…

  52. ANneDeSilva says:

    arini buka pose umah bakal mak mertua…hahahah……

  53. Penari Poco2 says:

    kwn2…kita tukar topik lak k…
    kalo tok ti ader aset, kite pon ader gak kan…
    so, kita bicara pasal keta kite…leh x…skdr tuk kongsi2 dan hiburan…setuju x korang…???

  54. ANneDeSilva says:

    topik keta tak best..
    pasal make up best sket..hahahha

  55. hantupensil says:

    murning,,,,
    huhuhuhu…
    ngantuk tahap gaban nih…

  56. Delimasaraa says:

    uh uh uh….

  57. violet says:

    salam…
    morning sume…
    aduh kaya sungguh datuk ct ni….
    kapan mau pakai tudung yg elok2 ni..
    :)

  58. ANneDeSilva says:

    duit tak cukup beli tudung cukup2 bli selendang jek…

  59. kira-kira says:

    ade sesape amik upsr x kt cni?
    heheh

  60. gossip girl says:

    minasan konnichi wa
    ape citer ari ni…
    meriah jer aku tgk korg ni…

  61. Penari Poco2 says:

    kwn2…carik lar topik lain yg leh kita share2 kat sini nie…

  62. ANneDeSilva says:

    mana eclipse?

  63. puteriaquarius81 says:

    korang tgk brita x mlm td? umah wartawan zubir kena simbah cat.. mmg abis foyer umah n keta

  64. Penari Poco2 says:

    kah kah kah kah (tiba2 lak gelak besau…)
    korang leh cube x kopi korek…
    kat supermarket da jual haaa…???
    kah kah kah kah…saraa tau kot…

  65. Penari Poco2 says:

    “BUAT MEREKA YG X PHM APER MAKNA KOPI KOREK TUE…SILA BACA NIE…wakakaka…”

    KOSMO ONLINE – 08.09.09

    GRO ‘kopi korek’ kena serbu
    SUBANG JAYA – Keseronokan 23 pegawai perhubungan pelanggan (GRO) ‘kopi korek’ melayan hawa nafsu 25 pelanggan di sebuah premis dua tingkat yang turut dijadikan restoran terbantut apabila mereka diserbu di Jalan Puteri 5/5 Bandar Puteri Bukit Puchong di sini kelmarin.

    Serbuan pukul 10 malam itu dilakukan selepas polis menerima maklumat daripada orang ramai mengenai kegiatan yang hampir dua minggu dijalankan di situ.

    ‘Kopi korek’ adalah gelaran yang diberikan kepada mana-mana GRO yang merelakan tubuh mereka diusap lelaki miang dengan mengenakan caj tambahan.

    Pemilik premis tersebut menjadikan tingkat bawah bangunan itu sebagai restoran manakala tingkat atas pula dijadikan tempat untuk pelanggan berkaraoke dan melanggan GRO.

    Pemilik premis itu amat licik kerana dia sengaja menampal kertas dinding di seluruh bangunan supaya ia kelihatan sama bagi mengaburi mata pihak berkuasa daripada menyerbu premis tersebut.

    Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Zainal Rashid Abu Bakar berkata, pihaknya menahan 23 GRO warga asing yang sedang asyik melayan pelanggan yang datang untuk berkaraoke

  66. gossip girl says:

    ckp psal zubir…
    rsanyer angkara sape yer..?
    pashasundal?
    mungkin kot…?
    yer la musah tradisi kn…

  67. violet says:

    asl cm boring je eg..
    emm…

  68. tOmEii says:

    morng guys…..
    kaya gler org lipis nie….
    hehehe……

  69. aries_april says:

    wei,,,,
    jo smbg psl atirah nk?

  70. Penari Poco2 says:

    k guyz aku nk out dulu…
    tenet nie pon slow gak nie…
    aku nk tgk2 kerepek kat kedai ujung kmpg…
    nk beli awal wat raye esok…

  71. violet says:

    boringggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

  72. new moon says:

    Allah hai ngntuk nye mate ni……………

  73. Jojio says:

    Tengah layan lagu raya nie….fuhhh best giler…ingat zaman kecik2 dulu…..lagu Ahmad Jais lagiii….

  74. aries_april says:

    JOM TIDO….

  75. violet says:

    mengapa kau pergi
    mengapa kau kecewakan
    mengapa kau hancuri
    mengapa kau menghinakan

    mengapa kau sakiti
    mengapa kau melukakan
    mengapa kau memberi
    mengapa kau melupakan

    mengapa kau akhiri
    mengapa kau memulakan
    dengan getaran jiwa kukemukakan
    pertanyaan

  76. hantupensil says:

    Mengenali Gadis tiada DARA

    Sebenarnya, melalui tapak tangan kita boleh membuat penelitian berbagai aspek tentang perangai atau sikap seseorang itu sama ada lelaki atau perempuan. Melalui tapak tangan juga kita boleh merenung masa lampaunya dan apakah yang tersirat dihatinya. Sentuhan ini disebut sentuhan antara hati ke hati. Akan tetapi ilmu meneliti tapak tangan ini tidaklah perlu mempunyai ilmu firasat atau batin. Memadai dengan melihat beberapa perubahan fizikal tapak tangan seseorang itu, sama ada mereka yang kuat bekerja, malas atau bermacam-macam lagi.

    Justeru itu untuk memastikan seseorang gadis itu masih dara melalui tapak tangannya. Retak pada bahagian kanan dan kiri tapak tangan kanannya menandakan gadis itu sudah tiada dara. Jika gadis itu masih dara, telapak tangannya samada sebelah kiri atau kanan tidak akan retak. Keretakan ini kelihatan jelas dengan urat-urat walaupun tangan gadis itu lembut. Sebalikknya gadis yang masih ada dara akan kelihatan kiri dan kanan telapak tangan kanannya licin dan lembut. Sebaliknya mereka yang tiada dara, jika ditekan pada bahagian kiri dan kanan tapak tangan kanannya, warna pucat akan berlaku dan lekukan akan kelihatan terlalu mudah menolak balik ke asal.

    Walau bagaimanapun tidak semua gadis akan mempunyai sisi reka bentuk yang dinyatakan sedemikian. Ini selalunya berlaku pada gadis yang berkulit tebal dan agak kasar. Tetapi untuk mempastikan kedudukan sebenar gadis itu antara masih dara atau tidak, anda juga oleh memerhatikan pada bahagian tengah tapak tangan kanannya. Jika terdapat garisan yang terputus pada bahagian tengahnya bermakna gadis telah hilang daranya. Akan tetapi garisan itu tidak putus bermakna gadis itu masih suci.

    Selain daripada tapak tangan, ibu jari dan jari ******king juga boleh memberikan petunjuk sama ada gadis itu masih suci atau tidak. Untuk tujuan itu anda banya perlu menyentuh ibu jarinya dan genggam selama satu minit. Jika ibu jarinya panas dan kelihatan merah apabila dilepaskan dari genggaman anda, gadis itu masih dara.

    Akan tetapi jika jari itu kelihatan kecut dan pucat walaupun panas, gadis itu sudah tiada suci lagi.

    Untuk melihat jari ******king pula anda hendaklah memegang jari ******king gadis itu dengan sedikit kuat selama seminit, kemudian lepaskan. Tanyakan kepadanya bagaimana rasa jari ******kingnya setelah digenggam dan dilepaskan.

    Jika gadis itu mengatakan tiada rasa apa-apa, bermakna dia sudah hilang dara. Tetapi jika dia berkata sesuatu yang sebagai contohnya, berdenyut, berdebar jantungnya, tersentuh perasaan pada hatinya atau setidak-tidaknya sedikit sakit yang berdenyut pada jarinya, maka gadis itu suci.

    Biasanya sentuhan yang saya maksudkan ini hanya boleh dilakukan antara lelaki dan perempuan sahaja. Jika perempuan dengan perempuan melakukannya ia tidak memberi kesan kepada yang melakukannya. Tetapi untuk tujuan meneliti tapak tangan, anda sendiri boleh melakukannya dengan memerhati garis-garis yang ada. Jangan risau jika terdapat garis-garis pecah pada telapak tangan anda jika anda masih dara. Sebenarnya ada kemungkinan oleh kerana anda bekerja agak keras, maka terdapat pada bahagian tapak tangan anda pecah-pecah atau berurat.

    • BumBLeBeE says:

      betul laa tuh….bukan ni jer…melalui betis(utk pempuan yg sker pakai skirt), tumit kaki, dahi, kening, bentuk badan…..sumer buleh detect…slalunyer laa kan, bende2 ni yg arif skali ialah bebudak skolah agama lelaki… :P sbb kebanyakan ustad2 akan bgtau diorg cmner…..

      tp gadis2 yg aktif bersukan, pernah jatuh terduduk ke…buleh jugak pechah daranya…cume koyakkannyer berbeza…. ade juger kes yg dh mengandung tp dara still maintain….time nk bersalin, doktor kene pecahkan plak utk bg baby kuar….

      apepun, yg penting nawaitu individu itu sndiri…..jgn salah guna…

  77. Jojio says:

    Anak muda dirantauan semuanya pulang ke desa…
    Ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira….

  78. Jojio says:

    Korang tempah baju raya kale pa???

  79. aries_april says:

    tp orng kata…
    kbhgianan rmh tngga tu trltak pd kscian srng gdis…..

  80. dd says:

    tahniah!!! sememangnya saya peminat siti yang setia.usaha siti kerja keras selama ini mmg berbaloi

  81. mandol says:

    Aset dia yang paling berharga dan org nak body dia ma.. dpt tgk gambar bogel die pun jdlah hahaha..

  82. aries_april says:

    antu…jo…
    orng laki leh accept ker girl tu xda dara bkn slh dia?
    korang cam na?

  83. sasha fierce says:

    allloo…suma
    cite psal pe ni

  84. aries_april says:

    love is blind…
    korang prcy istilah tu?

  85. Zaza Muhammad says:

    Bkn ke CT dah wak statement psl hal ni, dia kate x smpi aaa 50m… tp ade aaaa
    Nk kate artis paling kaya pun wase2 KRU lebih kot, sbb com KRU dah status public listed company, stakat ni Siti punye syarikat private limited company. La ni plak KRU dain construction studio yg canggih tu aisey… brapa laks nilai ye lupe…hehheeh

  86. aries_april says:

    tp…
    1 day…after married…
    ungkit blik psl smua ni…xnaya si pompuan tu?

  87. puteriaquarius81 says:

    kuar sat ah.. tenet teruk banget.. huhu hepi berhemah.

  88. aries_april says:

    agama kita pn da ckp..nk cari bini mst ada dara…kaya n ada agma…tul kan?

  89. aries_april says:

    baik snggh ati jo n antu…
    brtuah GF u all kan?

  90. aries_april says:

    tp jo…
    klau x citer b4 kawen dia ada dara @ x…
    pas kawn tau si bini xda dara…
    how?
    divorce?

  91. kira-kira says:

    ehm..kwn2..moh kte p pge saripah amani lak…

  92. Alpha says:

    hebat dato siti ni

  93. pening says:

    Wah! dasyaaatnye….da ade bnyk duit tu..hulur2kanlah kpd yg memerlukan.ya….nnt lg murah rezeki tu Tok Ti…

  94. Anna mariana says:

    RM50 juta? hmm.. tapi x dak anak x brapa syok gak. sapa nak warisi semua tu? anak2 sedara? duit bkn lg masalh.. patut p la jumpa pakar2 sakit puan yang terbaik, usaha bagi dpt anak cepat2.

  95. Zaza Muhammad says:

    harta dunia, bila Allah menduga ble ilang sekelip mata… so penuhilah ilmu dunia dan akhirat di dada… x salah keje kuat kumpul harta lagipun lam Islam galakkan, berusahalah kamu seolah2 akan hidup 100 tahun lagi, dan beribadatlah kamu seolah2 akan mati esok hari…

  96. awek cun says:

    bestnya..bg aku 1k dh bnyak apatah lg 50 juta..bertuahnya bg aku sikit duit tu..mintak derma ni ahak

  97. silver7 says:

    sedekah kat umah anak2 yatim n sedekah kepada fakir miskin….x abis harta tu mkn sehingga anak cucu