Written by AbangNara | September 7th, 2009

Biar betik. Itulah yang terkeluar daripada mulut kami bila baca apa yang si Joyah cerita kat Pancaindera semalam. Memang gila sempoi artis wanita nie. Boleh mintak aksesori seks/alat mainan seks yang lebih femes dengan nama dildo daripada kekasih hati dia. Rasanya semua orang tau kot apa tue dildo. Tak perlulah kami nak terangkan kat sini. Kurang pahala puasa pulak nanti.

Tapi yang peliknya, napa si artis nie nak mintak dildo kat pakwe dia kan? Lagi baik kawin jer terus ngan si pakwe. Tak payah nak guna alat mainan dah. Tak gitu? Yang lagi meletupnya bila si artis wanita nie bukan mintak satu jer dildo, tapi dua. Mak aih sampai nak dua sekali tue. Nak guna kat mana pun kitorang tak tau lah. Ish, ish, ish. Kuat sungguh desakan asmara si artis nie.

Bak kata Joyah, si artis nie nampak je ayu macam wanita Melayu terakhir. Memang tak disangka dia suka benda-benda macam nie. Sempena bulan Ramadan nie kami mengajak anda bersangka baik. Mungkin memang hobi dia mengumpul benda-benda pelik macam nie kot. Dia saja nak simpan kat almari hadiah dia. Nak buat perhiasan. Hehehe.

Kalau korang nak baca apa yang si Joyah tue tulis, sila baca artikel ini selengkapnya ye.

DIA ini kalau lihat rupa memang manis. Senyumannya pula memang menawan. Orangnya juga taklah seksi mana tapi kakinya memang panjang.

Kalau melihatkan perangainya pun dia nampaknya seorang gadis yang baik dan penuh sopan santun.

Tapi tak sangka pula Joyah yang dia mempunyai satu kesukaan yang membuatkan Joyah terkedu bila Joyah mendengarnya. Sungguh tak disangka.

Iyalah, kalau melihatkan orangnya memang tak sangka dia boleh minta yang bukan-bukan daripada si buah hati.

Tapi itulah hakikatnya. Walaupun orangnya nampak naif tapi tidak keinginannya. Dalam dok nampak malu-malu kucing rupa-rupanya keinginan asmaranya lain macam.

Sudahlah belum kahwin tapi dia berani minta yang bukan-bukan daripada kekasihnya. Dan yang buat Joyah terkejut tu bila mendengar dia minta kekasihnya belikan dia dildo.

Tak tahu apa dia? Dildo adalah sejenis alat mainan seks yang menyerupai kemaluan lelaki. Hish! Tak malu sungguh.

Joyah pun naik malu mendengar ceritanya. Dan Joyah pasti, kalau Joyah sebutkan siapa orangnya, mesti ramai yang nganga mulut dan kata, dia tak malu!

Joyah dengar bukan satu alat itu yang dia ada. Tapi dua. Nak buat koleksi ke dik?

269 responses to (PANAS)Artis Mintak Dildo Daripada Kekasih

  1. dh lama x dpt 1st..hehe
    dildo tu apa…ekekeke

    0
    0
  2. tOmEii says:

    hahaha…..
    kua jugk psl nie….
    nk tau ape itu dildo ye…..
    sok aq kc tau ye….
    hehehehe……

    bengong pny pompuan….
    sangap lbh2 plak cket2 sudhla….
    pesl xgne terung jek…..
    ‘ekekekeke….

    0
    0
  3. eclipse says:

    lg cite mcm ney…
    td kak normah…
    ney joyah…
    bg la tau nama btl..
    serkap jarang lak…
    aku xsukela press2 kat msia ney….cite lebat…
    point xnmpk…huh!

    0
    0
  4. eclipse says:

    weh ok la…aku nak quit jap…
    ade pkara aku nak bt…
    jmpe korg nti…bye…

    0
    0
  5. tOmEii says:

    korg penh x dgr ada kes y kt sklh bdk pompuan tu gne tbung uji….
    amik kau tbung tu pech……
    gler pny org……
    bt malu tul org mlyu cmni…

    0
    0
  6. Jojio says:

    Lain kali mintak ler Bear ker….tak ke pelik ???

    0
    0
  7. tOmEii says:

    lol xde org dh……

    0
    0
  8. violet says:

    aik..
    xder org ker??

    0
    0
  9. tOmEii says:

    huhu lyn lagu wali jap….cr jdoh….

    0
    0
  10. eclipse says:

    i’m back….
    korg 2org jer ker?
    yg len mn?
    sunyi jer ri ni…
    poco pon dh xdrop komen byk2 since dia tau dia nak menang…huhuhu…

    0
    0
  11. violet says:

    test2…
    awat la pc ni hang…

    0
    0
  12. eclipse says:

    dia dh glamer…
    mn nak pndg ko lg….
    sng2 dia lupe ko kn….ish…ish…

    0
    0
  13. violet says:

    Angin katakan padanya
    Bahwa aku cinta dia
    Angin sampaikan padanya
    Bahwa aku butuh dia

    0
    0
  14. violet says:

    korang cuti brpe ari nt raye eg?????

    0
    0
  15. eclipse says:

    korang suke mkn biskut raya ape??
    (dh xde soklan la ney…huhu..)

    0
    0
    • violet says:

      biskut conflaks…
      coz yg len kureng…

      0
      0
    • tOmEii says:

      almond [email protected]@biskut [email protected] madu
      sume suke lah….huhu

      0
      0
    • hantupensil says:

      BISKUT MERRY…
      BUSKUT MAYAT…
      BISKUT KRIM..

      0
      0
  16. violet says:

    la korang ni dh lik ke??

    0
    0
  17. hantupensil says:

    lawak sammy vellu

    This is a Malaysian joke. It sounds like insulting the former Malaysia’s infamous minister Samy Vellu and former Prime Minister Mahathir. Here’s the joke:

    Samy Vellu was visiting India when he fell and broke his jaw. He was unable to speak. Being the great leader that he is, he continued his grand tour.

    On the last week of his visit, although unable to speak, Samy insisted on sending a message home to his Cabinet colleagues. Samy caught a chicken and showed it to the camera. Next he took a goat, and showed it to the camera. Finally he took a bag and displayed it in front of the camera.

    Dr Ling was the first to see the video clip. He said, “Samy is telling us that India has insufficient food because he showed us a chicken and a goat and he wants Malaysia to donate bags of rice.”

    Mahathir watched silently then said, “No lah….what Samy is trying to say is HE IS COMING BACK.

    The whole Cabinet was puzzled and looked to the old man for an explanation. Mahathir reasoned, “AYAM(chicken in Malay) KAMBING(Goat in Malay) BAG” (“I am coming back” in Indian accent).

    0
    0
  18. violet says:

    eclipse..
    majuk per…
    alahai..
    cian ko..

    ko cr lg agnes la…
    teruskanla..

    :)

    0
    0
  19. hantupensil says:

    arghhh.xsbarnya nak balik…nak tidoo….

    0
    0
  20. violet says:

    aku nk tnye korang la..
    law korang ader keta
    pastu ad org nk kasi ko keta dye..
    then keta ko kna jual..
    korang wat per eg?

    0
    0
  21. eclipse says:

    aku nak blk dh…
    aku xmerajuk la…
    sesaje jer….
    tq antu…
    i luv u!!!!!!!…hahahaha….
    luv 2 tomei n violet gak…
    muah2….

    0
    0
  22. tOmEii says:

    k la guys aq nk msk yek….
    tata…..
    sembg elok2 ye dara n teruna…huhu
    selmat berbuka n main mercun mlm kang…..

    0
    0
  23. hantupensil says:

    violet,
    ko pg jpj…
    amik borag tukar hak milik..
    bawak geran skali…
    kang adala urusan dia yg lain..
    kena angkat sumpah kot…
    dua2 orang skali…

    0
    0
  24. lovelygirl says:

    lisa surihani ke??

    0
    0
  25. sugar glider says:

    sape yer artis tu?? aku boleh dapatkan dildo yg murah.. beli kat pasar pudu je.. die jual longgok2 lg.. hehe.. xcaye sudah..huhu..

    0
    0
  26. gosipgurlfea says:

    GELINYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    0
    0
  27. abg jack says:

    abg pun teramatla gelinya

    0
    0
  28. nUrUL says:

    huhuhu………bosan…………………..

    0
    0
  29. Penari Poco2 says:

    assalamualaikum…
    wah…topik amende nie…
    sungguh luar biasa…

    eh…BN dah berubah wajah ker…
    pelik nyer…

    0
    0
  30. Penari Poco2 says:

    alahai…
    xder org ker…
    sunyi sepi jerk…
    tensen lak jdnyer…

    0
    0
  31. sasha fierce says:

    busan tol la press mlaysia ni
    bkn nak gtau trus artisnye
    org mcm tu watpe nk rahsia

    0
    0
  32. syamiza says:

    Salam…………..

    0
    0
  33. Penari Poco2 says:

    aku pon xtau aper menatang dildo tue…
    bukan Duit Idaman Lelaki Dayus Okay per…ker…?????????
    eh, kalo salah…tolong jgn betulkan…
    kekekeke…

    0
    0
  34. Penari Poco2 says:

    senyap balik daaa…
    tgh selak kamus ker cari ptaan dildo tue…???
    wakakaka…

    0
    0
  35. syamiza says:

    artis la ni mcm2 perangai……..

    0
    0
  36. Penari Poco2 says:

    aiiikkk…
    antu…ko keje ker…
    manusia ker robot ko nih…
    24 jam kt opis jerk…
    next week kwn2 ko akan keluar kandang…
    ko x sambut diorg ker…

    0
    0
  37. syamiza says:

    poco lama tak nampak….
    windu kat ko poco………… ko ni sejak ditabalkan bakal jd pemenang….. lama tak nampak eeeeh….
    sibuk lg ker?

    0
    0
  38. syamiza says:

    mana korank nie?
    senyap jer?
    tido per?

    0
    0
  39. nenekpunkz says:

    hahah..dildo?ngeh ngeh ngeh…mesti pompuan tu kemarau dah lama hujan tak turun tu sal la mintak dildo..kekek :P

    0
    0
    • Penari Poco2 says:

      kemarau aper plak nie nek punkz….
      korang sume pakai bhs2 kiasan, aku lg lar pening…
      ish…

      0
      0
      • aries_april says:

        sama la kita ni poco…

        dr smlm g nk tnya…
        dildo 2 pe bnda ar?

        0
        0
        • Zaza Muhammad says:

          adik2, kang kitaorg ‘direct in speech’ kena banned sbb kelucahan melampau… heheheh….
          Aries, dildo tu kang dah si Joyah tu bgtau, bace aaa…
          mslhnye ko blum kawen, so ko xble imagine aaa camne rupanye hehehe… tp bulan2 pose ni, jgn le dok imagine plak ye… bhaye

          0
          0
        • aries_april says:

          oh…
          gitu….
          thu2x….
          :-)
          no need 2 xplain….

          0
          0
  40. aries_april says:

    morning…..
    have a nice day….

    0
    0
  41. Zaza Muhammad says:

    Bengong! Betterlah dia suh pakwe dia pinang dia nikah cepat2 drpd mintak ntah apa2. Dah nikah sok kompem dpt yg ori hehehe dan dijamin halal. Tak ingat agama ke pompuan ni… opss.. artis ppuan ni muslim ke non muslim, sori aa klu silap komen. tp klu non muslim pun, x patut aaa mintak mende2 camtu, cam desperado je…eeiii ngeri.
    Sekali lai, klu pasni Nara reveal sapa artis ni, mule aaa artis ni serang wartawan tu, then mcm yg penah terjadi wartawan tuh akan point finger ke Nara….
    So nasihat kepada wartawan2 dkat M’sia, sendri mau ingat sendri mau jwb erk… don’t lepas2 tgn, no no no no no…

    0
    0
  42. aries_april says:

    EH…
    MN LAK SI POCO NI…
    TD DA JA…
    SAME TIME LAK CMNT…
    TIBO2X JO ILANG…..

    0
    0
  43. aries_april says:

    Use that intense energy to get something big done — you can certainly push ahead by hook or by crook

    0
    0
  44. aries_april says:

    korang smua p mn?
    eclipse xmsk g ker?
    dh pkl 8 ni…
    aries lak srng2x….

    0
    0
  45. kiki says:

    DIA TANAK KAWEN LAGI LA TU TAPI DESAKAN ASAMARA TINGGI.. KALAU AJAK BF NYE BUAT PROJEK, JADI ZINA PULAK… ISH ISH ISH… FIKIR POSITIF, PEOPLE

    0
    0
    • Zaza Muhammad says:

      Kan ke dlm Islam ade suh puasa klu nk tahan nafsu, maknanye semua nafsu aaa, bkn nafsu makan je. SO selagi ‘desakan asmara’ tu tinggi, terus berpuasa, jgn berbuka. Kang senang, x buang duit atau susah payah cari menda tuh…

      0
      0
  46. anakjindari_teko says:

    wakakakaka……mai la sini….i jual jenama super saftey… mister… & durex… mana satu mau.. i tolak kat u 2 kotak… wakakakakaa

    0
    0
  47. atooiiii......... says:

    biorr la dierrr….dier yer lubang,dier tau ler

    0
    0
  48. Hamba Allah says:

    Saper la artis sangapni ek? Nara…ko boleh tolong dedahkan identiti dia tak? kalau ko tak mau wartawan ni serang ko lepas ko dedahkan orangnya mcm paparazzi tak bertauliah aritu wat kat ko…ko e-mel jek kat aku! hehehe…
    bawak-bawak la menikah ooiiii….nafsu tahap gaban artis ni! alahai…

    0
    0
  49. lulu says:

    sahih ke cite ni…?kat artikel tu tak de pon dia kate tengok si artis tu minta belikan dildo…tapi Joyah gnakan istilah “dengar”…..buakn ape…nnti kte yg berdosa…tersalah anggap ngan si artis ni…padahal ada org yg buat cita yg tak betol…kalu depan mata dia sndiri si artis wat cam tu tak pe la jgak…
    kengkwan skalian…pk2 la sndri…jgn main hantam je…

    0
    0
  50. yat says:

    sendiri tanggung dosa..

    0
    0
  51. […] wah dan wah sekali lagi. Ingat lagi tak dulu kami ada citer pasal artis mintak dildo daripada kekasih? Skang nie dah ada sambungan citer tue dah. Kali nie artis nie dah clash ngan pakwe dia so dia […]

    0
    0