Written by AbangNara | February 24th, 2009

gambar terlampau yasmin hani

Ahad lepas Pancaindera baru sahaja berjaya mengkantoikan gambar panas Yasmin Hani berpelukan dan berlaga-laga hidung dengan Don Nazar. Walhal kami di BeautifulNara sudah pun pernah meletakkan gambar-gambar terlampau Yasmin Hani tersebut sebelum ini.

Dikatakan yang gambar seolah-olah Yasmin Hani sedang berpesta sakan dengan Don Nazar ini diambil di sebuah pulau di Phuket. Mungkin mereka berdua sedang pergi bercuti agaknya.

Lagi gambar Yasmin Hani dan Don Nazar sedang berjoli sakan dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar terlampau yasmin hani

gambar terlampau yasmin hani

gambar terlampau yasmin hani

gambar terlampau yasmin hani

#Info and pictures credit to Cari Forum

15 responses to (ARTIKEL LAMA) Gambar Panas Yasmin Hani Dan Don Nazar

  1. tautakpe says:

    Manusia…oh manusia…..

    0
    0
  2. dorothy says:

    rosak2..
    perempuan jalan nie

    0
    0
  3. ni says:

    dia ni mmg sosial la

    0
    0
  4. flower says:

    so-sial sungguh…

    0
    0
  5. dila says:

    teruk betoi…

    0
    0
  6. pim says:

    kenapa bertambah teruk dia ni…dia ni org kampung aku…

    0
    0
  7. boxer hugo bosss says:

    wah bf die rupe went worth miller ciot!!!hahahaa..
    aku pun nk cmnie…bese ler sume artis nk lpas nfsu g phuket..sbb tue kne tsunami..jge2 yek sume…nti kne lgg…

    0
    0
  8. […] jadi kawin tahun nie. Dan yang pastinya dia dah clash ngan pakwe dia. si Don tue. Kitorang dulu ada kongsi gambar Yasmin Hani berparti bersama Don. Sila baca jika anda belum […]

    0
    0
  9. ixorasufia says:

    hai.artis melayu dah macam artis barat…terlampau dan keterlaluan,tahulah yasmin tu anak kacukan org putih tapi perangai tu jgnlah ikut org putih.agaknya yasmin dah….dgn pkwe dia tu.siapa yg untung???pakwe dia lah dh dpt hehehe jgn marah

    0
    0
    • jane says:

      kalau parent dia yg melayu tu lebihkan agama sikit tentu tak jadi macam ni…. ni yg susah kalau kawin org putih … dia org yg kawin org putih lebih nak jadi org putih dari suruh org putih tu jadi macam melayu…. ini le jadinye… anak2 pon lebihkan org putih la… tapi kan aku kenal sorang laki ni dia org kelantan kawin ngan org new zealand .. dia pakai tudung, berjubah siap stokin lagi …anak2 punya la bersopan santun lebih dpd anak melayu…semuanye kerana bapaknya lebihkan agama dan cara org melayu…anak2 semua pandai ngaji tau…

      0
      0
  10. mobydick says:

    inilah akibat nya bila agama dilambung syaitan disanjung..

    0
    0
  11. dek nor says:

    dahsyt2 xtkut tuhan

    0
    0
  12. sniper says:

    sbenar I sangat2 suka kan Yasmin..dia sungguh ayu dan bersopa…saya terpikat dengan Yasmin bila dia berada dalam reality show dimana dia bantu jual tempe di pasar borang…saya jatoh cinta denagan sampai skg..tetapi lepas tengok gambar gambar hancur berderai hati saya

    0
    0