Written by AbangNara | September 7th, 2011

Klip 3GP pernah popular suatu ketika dahulu. Selalunya semua yang adegan terlampau-lampau punya. Namun pernahkah kita terfikir apakah yang terjadi kepada mereka yang dirakam dan merakam klip 3GP tersebut? Sila tengok video di bawah untuk mengetahui serba sedikit impaknya.

Kalau nak tahu kesudahannya, jangan lupa terjah wayang untuk KLIP 3GP The Movie.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 responses to Apa Jadi Kalau Anda Rakam Klip 3GP?

  1. DeAntujepun69 says:

    tajuk panas gak nk letak..kih2

    0

    0
  2. tokan says:

    sekarang mp4 maaa…kahkah!

    0

    0
  3. din je says:

    ad unsur2 tut dlm cite ni???

    0

    0
  4. nureen says:

    mcm inappropriate je movie ni.. o.o

    0

    0
  5. nurlina says:

    best tu…

    0

    0
  6. radi says:

    trailer dah macam bes….

    0

    0
  7. yangbaik says:

    tak tau apa jadi…. selalu jer tak dapat tengok kat lappy kat hp boleh jer.. huhuhu

    0

    0
  8. mimi says:

    citer melayu ke ni? makin maju skrg dah ada adegan yang cara buat skali. sedihnya tgk :'(

    0

    0
  9. iqbalhakimi says:

    tajuk klip 3gp tu pun dah buat kita rasa nak tahu macam mana citer dia..haha

    0

    0
  10. Anys says:

    ha, tunggu ah nanti, lepas dah ditayangkan cerita ni, mesti kecoh satu Malaysia.

    0

    0
  11. lina says:

    org kita mmg suka sgt wat citer2 ghairah,rogol,haruan mkn anak,buli,gangster.Sbb tu la anak2 melayu islam (kanak2 yg menonton) terikut2.Harap pemimpin kita lebih peka.Malaysia oh Malaysia….inilah harga yg harus dibayar bila negara semakin maju..moral pasti hancur…

    0

    0
  12. jijik says:

    tajuk pn mcm dh tau ade byk unsur2 lucah tp rs sgt jijik ble ditunjukkan aksinye skali.. Pengkarya filem Malaysia kekeringan idea

    0

    0
  13. kaki_cagu says:

    aloo 3GP tu pe maksudnya ek?

    0

    0
  14. zaia says:

    lain mcm je..seram..semua mcm dh jd setan je,mnakutkn..

    0

    0
  15. luvlavender says:

    perempuan gak yang jadi mangsa…

    0

    0
  16. crite ni mcm 50sx je,seramm cah

    0

    0
  17. bodoh lg bodoh says:

    ni la malaysia..yg buat film ni spe? org melayu? rosak2..xde idea lain nk buat..klu nk sangat g duk amerika la..bebas wat film..

    0

    0
  18. xlanxdiablox says:

    perlu ke ade aksi2 yang inappropriate? dah takde idea sangat ke? kalo nak buat movie kontroversi sgt, cube buat movie yang kritik kerajaan ke. tapi tak berani plak. movie2 yang rogol2, romen2, jugak yang dipilih.

    who is the target audience? for sure teenagers, youngsters. and they think those people will actually learn something positive from those raping, sex, inappropriate scenes?

    0

    0