Written by AbangNara | August 16th, 2012

Nampak tak sesuatu yang lain di wajah Anzalna kali ini? Kalau anda perasan, anda memang peminat setia Anzalna. Kalau tidak, mungkin anda perlu tingkatkan lagi usaha gigih untuk mengenali Anzalna yang comel lote ini. Cuba tengok betul-betul. Anda pasti akan perasan sesuatu yang lain.

cosmo

Kesian pulak Abang Nara melihat mata anda terkebil-kebil mencari kelainan di wajah Anzalna kali ini. Jawapannya tak lain tak bukan ialah Anzalna telah meluruskan rambutnya untuk menghiasi muka depan majalah Cosmopolitan kali ini. Abang Nara tengok Anzalna memang sesuai dengan gaya begini. Lebih anggun dan gorgeous. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

44 responses to Anzalna Gorgeous Hiasi Muka Depan Majalah Cosmopolitan

  1. anzalnyah says:

    lurus tak lurus mmg kene bakar haa hengkooo!

  2. Anzal says:

    Tak ada baju yg sopan sikit ke untuk bulan yang mulia ni?

    • jojo says:

      ni ke cover magazine yg elfira loy puji2 sangat tu? sekali tengok hancusss, cantik apa ke benda cenggini..dosa pahala tanggunglah sendiri!

  3. anzalni says:

    what the cat!!!!!!….XD

  4. yeke says:

    gojes anzalna…. xoxo

  5. […] Nampak tak sesuatu yang lain di wajah Anzalna kali ini? Kalau anda perasan, anda memang peminat setia Anzalna. Kalau tidak, mungkin anda perlu tingkatkan lagi usaha gigih untuk mengenali Anzalna yang comel lote ini. Cuba tengok betul-betul. Anda pasti akan … Continue reading → […]

    • vivicananda says:

      tak suka anzalna muka nampak wild. Mulut besar, mata besar hidung pun besar jugak…kulit ajer lah ok

      • ting tong says:

        hbs muka kau sempurna sangat ker??cuba tunjuk sikit.. puihhhh aku ni walaupn kureng suke dgn lofa ke or yg lain tp cite psl bakat je takde la nk ngata pe yg ada kt muka dia sume..

  6. cikgi says:

    gorgeous sangatttttttttt…. hikhikhik…. alololoooo bucuk2…. (sambil lambung2 kucing)

  7. cikgi says:

    gorgeous sangatttttttttt…hikhikhik…… alololololoooo (sambil lambung2 kucing)

  8. anon says:

    tak senonoh la baju kau anzalna.. ce pakai baju kurung ke..sempena aidilfitri ni…

  9. Anonymous says:

    anjalna feeling – feeling kim kardashian ke..kanjalna nasirian

  10. korin says:

    cantik sungguh, 2kali pandang macam kim kadarshain versi kurus, apa pun saya suka Anzalna rambut asalnya, jelita lagi sexy.

  11. ariana says:

    gojes di mata manusia….. tak penting biar gojes di mata Allah

  12. masjoko says:

    cube bayangkan time2 puasa ni tangkap gambar pakai sendat2 singkat2 camtu…tak rase lain macam ke anjalna oooiii?

  13. ruby says:

    nauzubillahiminzalik

  14. 2012 says:

    sumer org komen xnak mncari dosa…takut ngan dosa..tp kite sendiri dtg kesini sedangkan kite da tahu kat sini kemungkinan akan ade umpatan, fitnah, cacimaki, gambar2 yg x mnutup aurat…sejujurnya kite ni cuma reti mghukum org..tp diri sendiri? dia berdosa mmbuka aurat abes kite yg mngumpat kat sini dpt pahala ke? jadi kalau kite pun mmg jenis mcm tu kite xyah la mmpertikaikan org lain tu plak yg jenis mcm mane.. buatpe nk cari kesalahanorg lain dgn tunjukkan kebodohan diri kite sendiri..haihh

  15. atz says:

    lepas anzalna gaduh dgn neelofa,trus aku minat anzalna..

  16. farah says:

    yang salah adalah beatifulnara..saje nak cari salah azlana..mcm bagus sgt!ingat2 dunia ne bulat..esok2 anak u pula pakai yg lagi teruk…

  17. nina says:

    nak kutuk2 org tp lepas raya tue,semua lupa diri…nak kata org plak..melayu Vs melayu..mcm mana lar kita nak maju..sape2 yg suke sgt nak mengata..please ukur baju dibadan sendiri….

  18. adaakukisah says:

    TARIKAN SEKSUAL KAN??

  19. ct says:

    cakap kat wajah, mmg la semua tak jumpa.. orang fokus kat muka je la.. ntah pape je

  20. terrarossa says:

    tak suka anzalna….dari mula2 dia diperkenalkn…smpai skrg pn tak suka…huhu

  21. bukan bidadari says:

    korg ni yg mengutuk ni mmg ada jaminan masuk syurga ke?solat pn blum tentu dterima Allah SWT..kta org Melayu mmg suka menjatuhkan hukum..hal2 mcm ni biarlah antara dia dgn Allah SWT. lg 1 diorg ni photoshoot dh lama, before Ramadan lg, tp br kuar keluaran kt bulan Ramadan ni..apalah mentaliti org M’sia ni

  22. ZALIKAMARI says:

    BLOGGER, TUKANG KOMEN, DAN MODEL DALAM LAMAN INI PASTI AKAN DIBAKAR DI NERAKA NANTI. NIKMATILAH KEHIDUPAN ANDA SEKARANG!

  23. sssssssssssssssssssssssssss says:

    Oklah tu dari dia tak pakai seurat benang pun…bukan luak pun….biarkanlah diri dia dengan dosa atau pahalanya hanya tuhan yang akan tentukan.. semoga dia akan terus maju kehadapan…..ya…….

  24. mann says:

    Anzalna lpas kes you Neelofa rasa2 rmai yg sokong you sbb tgok pd cara nya Neelofa tuu to over.Cuma satu nasihat i you dh ada peminat you so jaga lah tingkah laku you dan cara berpakaian sopan lah ckit he..he..

  25. yan says:

    memang aku x bli la cosmopolitan keluaran september ni (entah macam mane aku bole x suka tgk muka dia ni kat mane2 pn)

  26. [email protected] says:

    cantik.. tapi sayang, nanti kena bakor jgk kat neraka semua yang cantik tu..