Written by Bella | March 23rd, 2017

Siapa yang tidak kenal dengan pelakon berwajah jelita, Anzalna Nasir? Beliau sudah lama bergelar pelakon dan mempunyai jumlah peminat yang agak ramai. Terus-terang, Anzalna akui beliau tidak sangka beliau masih akan bertahan didalam industri hiburan tanah air sehingga hari ini.

Anzalna juga memberitahu, beliau tidak mahu lagi mengejar populariti memandangkan namanya sudah dikenali dan kariernya agak stabil.

Saya tak nak fikir fasal kejar popular atau siapa lebih terkenal dalam industri sebab saya selesa dengan keadaan sekarang. Bukanlah nak kata nama saya sudah dikenali ramai tetapi cukuplah sekadar jika lakonan saya mampu buat orang terkesan dan ingat sampai bila-bila.

Dalam pada itu, Anzalna juga tidak merasa tergugat dengan lambakan pelakon baru yang kini ibarat cendawan tumbuh selepas hujan didalam industri lakonan.

Jujurnya saya langsung tak rasa tercabar apabila ramai artis baharu muncul dalam dunia lakonan. Saya tidak perlu berebut dengan mereka untuk dapatkan tawaran kerana bagi saya secara peribadi, biarlah beri peluang kepada mereka untuk menempatkan nama dalam industri.

Kami respek dengan pemikiran positif Anzalna yang tidak iri hati dengan kehadiran pelakon baru. Harapnya, rezeki Anzalna dalam bidang lakonan akan semakin bertambah.

Sumber Berita : Utusan Online

17 responses to Anzalna Enggan Kejar Populariti, Tidak Tergugat Dengan Pelakon Baru

  1. Anonymous says:

    kategori artis burung sejuk yg suka pose laki. sama mcm si ramona zamzam. borink!

    6

    12
  2. Anonymous says:

    bakal2 nk bersara dan berhijab ni.

    14

    0
  3. next says:

    kategori: retis2 yg gemar show off suami2…

    9

    3
  4. Anonymous says:

    sendu dah ko…k bye.

    5

    0
  5. kayu says:

    posing mengada-ngada sangat…”look at me, I’m feelin’ so fab and ayu..”

    15

    0
  6. nyah says:

    lahai nya posing….mcm kak lang tengah tunggu customer sis.

    9

    0
  7. orgtua says:

    Off course la tak tergugat. Anak org senang dan dapat suami pun orang senang. Takde job pun takde hal, laki loaded.

    24

    0
  8. entahpape says:

    laki kak ipar kau bila nk byr blk kwsp org yg kau potong tp tk masuk tu? bukak kolej makan duit org pastu lari.

    5

    0
  9. Anonymous says:

    bosan…bersara je lah

    3

    0
  10. mulut celupar says:

    satu je nak ckp, cantiknya rambut anzalna..i luv it

    3

    0
  11. Anonymous says:

    Kalau aku datang dari belakang masa kau kat dinding tu mesti kau tak akan pikir pasal gugat mengugat nie.

    1

    0

Leave a Comment

Optional