Written by AbangNara | February 9th, 2012

Gyeah ~~ Selepas membuatkan ramai orang ternanti-nanti apabila membuat pengumuman akan berhijrah memakai tudung, Ana Rafali akhirnya telah menguploadkan gambar terbarunya di Twitter Ana Rafali. Manis menawan gila!!!

gambar baru ana rafali

Cantik kan? Sweet sangat. Abang Nara mula-mula berdebar jugak nak tengok style tudung Ana Rafali. Almaklumlah zaman sekarang nie banyak sangat stylenya. Good job Ana Rafali. Semoga selepas ini rezeki anda akan lebih dimurahkan. Tahniah sekali lagi atas penghijrahan ini.

P.S: Kantoi la pulak curi motor pak guard di Giant Kelana Jaya

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

65 responses to Ana Rafali Manis Menawan Dengan Imej Bertudung

  1. tulip says:

    alhamdullilah

    0

    0
  2. tulip says:

    alamak 1st ke???

    0

    0
    • ASAL2 KAMPUNG says:

      tahniah tulip…usaha tangga kejayaan..ada dpt anugerah or ganjaran ke klu 1st??? ke dpt lunch together2 wif nara?.. berbangga beno nmpk…hehehe…gurau je jgn amik ati!..:P

      0

      0
      • tulip says:

        x ambik ati,tp rasa sronok sgt,nanti time awk first mesti awk rasa sronok cam sy rasa wakakaka

        0

        0
  3. tulip says:

    pertama kali 1st,biasa tgk orglain jer,x disangka

    0

    0
  4. tulip says:

    mana orglain nih???

    0

    0
  5. katak itam says:

    subhanallah, alhamdulillah, cantik sangat..semoga artis malaysia ramai berubah macam ana..to tulip, tak pegi lunch ke? first eh, tahniah..:) hihihih

    0

    0
  6. Tukangbaca says:

    bagus la tu…. alhamdulillah~~~

    0

    0
  7. tahniah says:

    tahniah ana raffali…jgn pedulikan aper orang nak kata publisiti murahan ker aper ker…janji anda dah lpas dosa dgn mnutup aurat….bertuah bakal suami…hu3

    0

    0
  8. cicakiut says:

    Alhamdulillah.. tahniah, sememangnya ana semakin jelita bila bertudung! Kurangkan gediks juga yer….

    0

    0
  9. sara says:

    ha ni la bagus..tutup terus. bukan berperingkat. cam TOK TI. bagus Ana..moga ko lebih dekat dgn pencipta. pakaian dah tutup aurat.harap amalan lebih telus sbahai hamba Allah..aminn

    0

    0
  10. hantu pocong lilit says:

    bini abang nara tu pun apa kurangnye lilit2, mujur x jadi hantu pocong

    0

    0
  11. bunga melur says:

    alhamdulillah..semoga gaya ana rafalli,tutp aurat yang betul..tak mau nampak sana sini okay :) bertuah bakal suami :) dan juga bertuah mak ayah ana,ana rafali nak berubah cara hidup..

    0

    0
  12. kiah hot says:

    a’ah tulip..ko yg kefirst 2…
    pape pon,taniah ye cik ana…kn comey gitu…

    0

    0
  13. dya says:

    manis je dia pakai tudung..

    0

    0
  14. t0y0l says:

    ANA RAFFALI ..nie baru lah nma nya ANA muslimah..kihkikik… =)

    0

    0
  15. 0lala says:

    baru matching pkai tudung dgn baju kurung..sweet je..Alhamdulillah..

    0

    0
  16. Ayraa says:

    Kenapa kata imej? Bertudung ni imej ke? Bertudung kn menutup aurat.. Bknnya imej

    0

    0
    • suwei says:

      btol le tu mek…. imej seorang muslimah….menutup aurat dgn bertudung….bnda 2 pon ko nk d jadikan isu…..cubala support kit org nk brhijrah..haisss….ppppffuuuu

      0

      0
  17. […] Gyeah ~~ Selepas membuatkan ramai orang ternanti-nanti apabila membuat pengumuman akan berhijrah memakai tudung, Ana Rafali akhirnya telah menguploadkan gambar terbarunya di Twitter Ana Rafali. Manis menawan gila!!! Cantik kan? Sweet sangat. Abang Nara mula-mula berdebar jugak nak tengok style … Continue reading → […]

    0

    0
  18. casper says:

    pakai tudung cantik..x pakai tudung pon cantik…tapi aku pilih dia pakai tudung…sebab tutup aurat :)..

    0

    0
  19. ls says:

    alhamdulillah… syukur… semoga berkekalan….

    0

    0
  20. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    dh muak tengok n baca artis2 baru nk pakai tudong ni nyampah !!!!! kalau ada artis yg nk bertudong mesti artis yg nk kawin n dapat laki punye ! kalau blm nk kawin tk pulak bertudong ! bab tu kalau ada artis2 yg nk bertudong minah jambu tk heran pasal dh selalu sangat naik menyampah !!!!!!!!!

    0

    0
  21. yela... says:

    ana comel sgt….i like…

    0

    0
  22. Aman says:

    Tahniah

    0

    0
  23. mimi says:

    cntek gak da pki tdung ni

    0

    0
  24. Rj Firna Aliesya Rj Ba'idulahyan says:

    serious cml! anda hebakkkk

    0

    0
  25. bijak pandai ku says:

    tahniah ana rafali yg sudah mmbuka hatinya utk berhijrah…lg nmpak cutekan kalau pakai tudung,,lalalala

    0

    0
  26. qaseh says:

    .; all the best ana utk kamu :.

    btw tulip..good job…
    ahahhahahah! lantak la kan orang nak annoying ke ape ke…
    kelakar bace komen tentang ‘first’ ni..(tak termasuk yang maki2 erh)
    terhibur gak aku bace..ahahha
    better kan dari yang komen carut2…

    0

    0
    • tulip says:

      a’ahh kan,apa laa sara tu,sy bca komen dia yg bengang kt sy pun nak tergelak jer,aduyai sara…sara…anda terlebih matang

      0

      0
  27. Mir MBLAQ says:

    Sweet lah awak . :) Alhamdulillah ..

    0

    0
  28. tertanya juga, kalau yang memuji comel ni pernah bengang gilos akan kemenangan AJL ana tahun lepas.

    0

    0
  29. lepas ni boleh bisnes tudung ana raffali!

    0

    0
  30. Ton says:

    baguslah tak payah pergi ke genting untuk melakukan perkara yang tak baik lagi ye Ana Rafali

    0

    0