Written by AbangNara | February 14th, 2014

Amboi, amboi, amboi. Memang gadis Melayu terakhir sungguh Almy Nadia ini. Malu-malu apabila bakal suami mengumumkan tarikh pernikahan mereka. Untunglah Fizz dapat bakal isteri pemalu sebegini. Namun begitu bagi Abang Nara ini menunjukkan komitmen Fizz Fairuz kerana dengan yakinnya membuat pengumuman mengenai tarikh majlis pernikahan mereka.

fizz almy

Kata Almy Nadia menerusi Harian Metro hari ini:-

Saya tidak jangka sebenarnya. Terkejut juga bila dia dedahkan. Terkejut juga bia Fizz cakap dia sudah dedahkan (berita perkahwinan)kepada media tadi (semalam). Asalnya kita rancang hendak dedahkan mungkin pada Mac atau April nanti.

Sebab macam terlalu awal juga sebenarnya. Patut simpan (rahsiakan) lagi, tetapi mungkin dia bosan asyik diajukan pertanyaan kahwin, jadi dia dedahkan juga.

fizz almyUntuk makluman anda, Almy Nadia dan Fizz Fairuz telah bertunang 22 Oktober 2013. Namun pertunangan ini dirahsiakan kerana takut ada pihak yang kurang senang. Kata Almy kepada Mstar Online:-

Saya bukan sengaja merahsiakan pertunangan kami pada tahun lalu, ia adalah permintaan kedua-dua keluarga agar tidak timbul perkara yang tidak diingini. Perkara seperti ini, ada orang suka ada juga yang tidak suka, sebab itu saya lebih selesa ia diumumkan selepas kad jemputan kahwin siap nanti. Tapi Fizz telah umumkannya awal.

Selepas berbagai perkara yang terjadi selama lapan tahun hubungan kami, saya lebih berhati-hati untuk bercakap. Apa-apa pun kita hanya merancang dan tuhan yang menentukan segalanya

Tahniah diucapkan buat Almy dan Fizz atas pertunangan dan majlis pernikahan yang bakal dilangsungkan. Abang Nara pasti para peminat anda berdua sudah tidak sabar menunggu hari bahagia anda.
lazenP.S: Adakah anda ingin memiliki rumah berkonsepkan moden atau klasik? Cubalah perkhimatan rekabentuk dalaman yang profesional dari Lazern. Ianya pasti akan memberikan anda ruang rumah yang unik berasaskan konsep yang anda inginkan dan amat memuaskan hati. Anda boleh melayari Facebook Lazern atau laman web kami www.lazern.com untuk mendapatkan informasi yang lebih lanjut.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

32 responses to Almy Nadia Terkejut, Akui Sudah Bertunang 22 Oktober Lalu

  1. nurashikin says:

    kenapa la dah ludah jilat balik?

    0

    0
    • Anonymous says:

      keputusan di tangan ko Almy, Fizz Fairus tu x waras dan x menghormati ko langsung, bersiap sedia la menanggung biawak hidup selepas ko nikah nanti ..lepas nikah job pun x de sebab memang dia mmg dah x laku dan x betul otaknya..yang ko ALMY akan mengandung dan beranak pinak..dulu ko tanggung dia sorang lepas ni ko tanggung anak dia pulak..selamat menjual karipap Almy

      0

      0
  2. knapa kening kau tu mcm pelik sgt???erkkk…..

    0

    0
  3. YOOOOO says:

    bagi komentar yg baik dan positif ye..insyaalah komen yg baik tuu berbalik pada kita plak yee..hebat korang sume dapat jawab sifir yang nara bagi ni… huhuhu..no coment la pasal ni.sajaa saya bosan lepas tengk tv

    0

    0
  4. […] Almy Nadia Terkejut, Akui Sudah Bertunang 22 Oktober Lalu […]

    0

    0
  5. markonah says:

    muka anak angkat Almy mcm muka fizz fairuz… ahakssss

    0

    0
  6. starshine says:

    nape lah org suka tya soklan bodoh ni, kadang aku tak paham mentality org melayu ni..ade ke tya kenapa kening mcm tu..kenapa?? kenapa?? kenapa?? adooii x de soklan lain ke nk tya..yg bijak2 punya soklan xde ke??..adoiii…cer kalu org tya nko mcm tu apa jawapn nye ek? nk gak tahu..smp kening, hidung , mulut rambut semua nk dibelek..senang meh?? byk masa free meh?

    0

    0
    • so u ade mslah dgn i ke nok???or u sentap sbb kening u pun cmtu???ke sbb kening u jnis yg tmpal??xpun u jelesssssssssssssssss sbb i ada byk masa menaip dlm BN ni…….kesian u kn curi2 pndengki…….mcm la u x prnah kutuk retis lain…….stupid moronn

      0

      0
      • lalola bangang says:

        ko ni pun bangang … ko tanye soklan bodoh … tukan ciptaan tuhan …

        0

        0
      • hjklvbhjn says:

        kening tampal. ahaha kening cukur sampai habis pastu lukis dengan eyebrow pencil. nampak fake gilo. lepas nikah cuci make up laki tkejut tengok larikkk

        0

        0
  7. Aida233 says:

    Habisla kau Almy Nadia…. bakal suami buat keputusan besar macam ni tanpa tanya pendapat kau dulu. Ni sebelum kahwin. Kalau dah lepas kahwin, Almy Nadia jangan terkejut pulak kalau Fizz Fairuz pakai duit kau atau buat apa2 saja tanpa tanya (consult) atau berbincang dengan kau dulu.

    Haih. Please be smart, woman.

    0

    0
  8. Aida233 says:

    Oh btw, muka budak tu mcm Izara Aishah. Comel!

    0

    0
  9. anon says:

    Kenapa pulak terkejut, kan dah bertunang. Tak kiralah nak bagi tau bila2 pun. Tapi aku tak berkenan betol si Almy ni dgn Fizz. Agaknya dah jodoh dia org kuat, si almy ni masih jugak nak kat si fizz ni wlpun dah beberapa kali mempermainkan perasaan dia. You can do better almy, drp mamat sewel ni.

    0

    0
  10. propaganda says:

    Apelah lamy ni, muke cantik cari orang lain je lah dik non..lelaki cam ni x leh dipercayai silap2 kawen kejap cerai!

    0

    0
    • mizz cerry says:

      Penah dengar x lagu “Jodoh Pasti Bertemu – Afgan”

      Kalau tu dah tertulis jodoh dia dengan Fizz yang anda2 semua nak mempertikaikan kenapa????
      Aku rasa korang patut lebih risaukan jodoh Johan dengan gadis malang mana la pulak lepas ni kan xgitu…

      0

      0
  11. KANGKUNG says:

    mari kita doakan yg baik2 utk mereka.
    kalau dah jodoh, tak kan ke Mana.
    kuasa tuhan yg maha esa :)
    semoga kekal dah bahagia selalu. aminnnn.

    btw, muka anak dah sama dgn papa nya :)

    0

    0
  12. piah says:

    Minah ni tak serik2 ke dipermainkan fizz fairuz? Btw,semoga berbahagia jelah..

    0

    0
  13. markonah says:

    muka anak sama muka fizz???arkkk??? itu tanda lama menyepi??

    0

    0
  14. semalu says:

    Ni bukan nak fitnah ke ape, sekadar berkata je, budak yg dgn almy ni mcm ade iras fizz je……

    0

    0
    • zdxfcgvhbjn says:

      walaupun kata tak nak fitnah tapi bila dah ckp kt sini secara tidak langsung sudah menimbulkn prasangka org lain.

      0

      0
  15. SWEET says:

    Bdak 2 bukan anak angkat dia ke

    0

    0
  16. Biskut says:

    Fizz tu umum kat smua org mungkin sbb dia terlalu excited n teruja dh nk kawen. akhirnya kan..lpas pelbagai cabaran dorg tempuh. tapi paham juga perasaan almy. mesti masih ada sdikit keraguan dlm diri dia lebih2 lagi bila fizz ttiba je nk kawen dgn org lain hr tu. btul juga kata2 dia..jodoh d tgn Tuhan.

    0

    0
  17. SWEET says:

    BGUS LA 2 NAK KAWIN….X AD LA LPAS NI WARTAWAN ASIK SBOK DOK TANYE BILA NAK KAWIN JER…DOA KAN YANG TBAIK UTK DOWAG…

    0

    0
  18. SWEET says:

    suka tgok dowg…

    0

    0
  19. Anonymous says:

    bila artis sorok hal2 tunang&kawin..kene kutuk..
    bila artis dedah hal2 tunang&kawin..kene kutuk..
    ape yg betul pon tak tau,dengan siapa pon dia..ape pon perjalanan hidup dia..masa depan dia,cerai atau tak.semua ketentuan DIA..sape la kita nak tentukan..
    sebab kita pon belum tahu ape masa depan kita..

    0

    0
  20. keibod says:

    kalau tak dedahkan, mcm mana nak dapat sponsorship untuk wedding nanti?
    Malu aku dengar kata kata fizz fairuz dalam melodi semalam… macam merayu minta sponsorship.. berulang kali disebut, “kalau ada yang nak sponsor, alhamdullah” bagai..
    sad sad man…

    0

    0
  21. […] Almy Nadia Terkejut, Akui Sudah Bertunang 22 Oktober Lalu (30) […]

    0

    0
  22. […] Almy Nadia Terkejut, Akui Sudah Bertunang 22 Oktober Lalu (31) […]

    0

    0