Written by AbangNara | February 7th, 2013

Wow. Melihat gambar Aliff Aziz dan Adira yang menayangkan couple ring di jari mereka membuatkan Abang Nara tertanya-tanya status perhubungan mereka. Adakah mereka kini pasangan kekasih dan sedang hangat bercinta?

aliff aziz dan adira

2 minggu lepas, Aliff Aziz menerusi Instagramnya telah mengupload gambar sepasang cincin yang dibeli dengan caption “Just bought a gift for myself and my dearest baby. #CharriolGeneve #Love“. Semalam, gambar manja di atas pula telah dikongsi oleh Aliff Aziz.
aliff aziz dan adira
Kalau mengikut apa yang Abang Nara tahu, kalau dah sampai ke tahap pakai couple ring, confirmlah dah bercinta kot. Mungkin mereka berdua masih malu-malu dan segan untuk membuat pengakuan kepada media. Di mata Abang Nara, Aliff Aziz dan Adira memang sama cantik dan sama padan.
aliff aziz dan adiraDiharap sekiranya mereka memang betul bercinta, semoga percintaan kali ini berkekalan sehingga ke jinjang pelamin. Kedua-duanya pernah gagal dalam percintaan sebelum ini. Good luck and all the best.

P.S: Comel gila budak ini excited nak naik keretapi.

180 responses to Aliff Aziz Dan Adira Pakai Couple Ring, Kini Pasangan Kekasih?

  1. lemon cik says:

    lah..aritu beriya2 benor frust putus cinta dgn anne.. choyyy! Ini semua poyo! Drama lebih

    0

    0
    • kak timah says:

      akak dapat nmbe 2 yow . .pencapaian terbaik setakat ni

      0

      0
      • Mira says:

        kepada pengikut2 beautifulnara.. korunk mmg bodoh nak mamposss! sebab byk gosip yang terjadi kat artis2 di malaysia semuanya korunk reverse balik kesalahan pada yg tak bersalah! cth kes aidil and rita.. korunk bela rita.. kes jimmy shanley ngan bini dia korunk bela bini dia yng mcm pelacur tu! kes shila amzah ngn boyfriend dia, korunk g bela bapak shila, si nd lala yng halang anak nak kawen! sbb tu aku tak heran langsung kalu korunk nak dislike aku punya comment pasal politik.. sbb aku tahu korunk mmg bdk2 tak cukup, dan tak layak nak mengundi! bagi aku korunk tak matang nak menilai mana yang HAK dan yang BATIL… Bila Pakatan Rakyat ambik alih PRU 2013, baru korunk tahu yang korunk ni bodoh2 semua!

        0

        0
        • Lalola says:

          Dah kau ni kenapa nak membodoh-bodohkan orang sesuka hati..? Hormat lah sikit pendapat orang.. Besar sangat ke diri kau sampai nak semua orang sependapat dgn kau..? Sini blog gosip artis ye mira.. Bukan blog politik.. Taksub politik kau ni.. Selalu org yg taksub politik ni orang yg tak layak mengundi lagi.. Sbb tu die pum pang pum pang dlm blog.. Dari sini dah nampak otak kau mcm mane.. Pelik betul laa perangai kau.. Macam kurang didikan mak bapak.. Kesian kau LOOSER.. :)

          0

          0
        • ermmmm says:

          yang ko pula apa erk??

          asal ko ada kat sini??

          nak panggil kau apa ni?

          0

          0
        • awana says:

          mira klau dh ko rasa kita org yg kat beautifulnara ni tak layak ngundi, yg ko letak video2 tu kat sini buat pe?..buat pe berkempen kat org yg tak layak ngundi?

          apa motif sbnr ko asyik letak video anwar ni ha? aku tak rasa ko ni penyokong anwar.. yg pasti ko tgh buat Reverse psychology kan?
          ko buat ni bkn sbb nak tarik sokongan utk anwar tp ko sengaja nak bg reputasi dia jatuh.
          penyokong anwar takde yg fanatik tak bertempat mcm ko ni mira..

          0

          0
        • Lalola says:

          Looser lah kau Mira..! Gaya kau tulis pun macam budak tak habis SPM.. Kau pegi tolong mak kau lipat kain lagi bagus dari kau mencelah kat blog gosip ni.. Sengal.. Macam dia sorang je ade pendapat.. Tak habis-habis mara ke Putrajaya.. Dlu, BN bangunkan putrajaya.. Aljuburi kate membazir.. Ni sekarang nak tawan pulak..?? Kannn aku dah terpolitik kat sini.. Kau ni pegi sekolah balik laa mira.. semak aku tengok komen kau kat sini..

          0

          0
        • Miro says:

          owhoo..so camni lah yer cara yg bijaksana dlm b’politik?maki hamun dsb nya??org len pon tau gak yg mana HAK & yg mana BATIL tp xde lah dok sembang lebat kencang kaw2 cam ko.poyo tongong sungguh.penyampaian ko pon dh menunjukkan ko bdk2,org beso matang x de nk taip ‘korunk’ ‘korunk’ nih cam ko..blh tau dik mira umor brpe??bru msk kolej eh??mentang la auku dh dipinda,so nk test market kt sni la ek?kui3

          0

          0
        • suka memehati says:

          woi biul kau yg guna nama samaran ‘MIRA’ …bacul…kau ckp kt BN ni budak2 xckup & x layak mengundi yg kau pegi bubuh video ketua kau kt sini buat apa…suka sgt hidup tu kena sumpah hari2…suwe tau x !!!….mcm senang sgt hidup tu berada di bwh ketua kau yg memporak perandakn org2 melayu….MELAYU MCM KAU NI MMG XSEDAR DIRI, BILA DH TERHANTUK NNT BARU TAHU LANGIT TU TINGGI KE RENDAH….DH ELOK2 HIDUP AMAN DLM NEGARA NI, NAK PILIH YG HURU HARA….ADA OTAK LETAK KT TAPAK KAKI….DAMN……

          0

          0
        • jiran zed zaidi says:

          nmpk dari gaya si mira ni dah lama main kat blog ni
          dia mungkin berasal dari pantai timur sebab dia tulis “kalu” stand for “kalau”
          si mira ni mungkin umur dlm lingkungan 30an-40an sebab dia perli budak2 yg x cukup lagi

          adakah dia org yg sama yg dulu letak video gimnastik…? korang nmpk tak benda tersirat disebalik video gimnastik, perempuan seksi yg mendedahkan sebahagia auratnya, sebab kalau letak video yg terang2 tak senonoh, automatik akan didelete

          sape yer org yg giler sgt dgn politik ni, mcm tak ada life lah dia ni

          0

          0
        • juju says:

          tlg jgn nk mnunjukkan kebodohan kau..sah saiko kau ni kn..kesian…

          0

          0
        • Kak Cham Kuat Gosip & Tido says:

          Mira, kak cham ni bukan pandai sgt tang politik ni. tp aritu kerajaan bg RM500 utk ibu tunggal. so kak cham amik je lah. dpt gak beli handbeg Reebonz.. dh bape minggu kak cham duk usha! akhirnya dpt gak beli! Thanks bang Najib!

          0

          0
        • hati2 ada mata yg mmrhotiiii says:

          Meroyan ka hapa?
          Yg ko dok belek blog ni pasal plk….
          Ni yg dnmakn “mludah ke langit,jtoh ataih muka sdrik “

          0

          0
        • Olga says:

          bodoh la ko Adira. baru kena sweet talker dh sangkut! silap2 lepas kena pancut dgn jantan ni, terus ko kena tinggal mcm Lavocah dulu!

          0

          0
        • amoi says:

          Aiyoo…tetibe pakai couple ring plak…si alif dh x frust ke?ahakz…cpt benor ko terubat ye alif..

          Adira..dh pk abeh3? =P pepon,tahniah..

          0

          0
        • Juliana Banos says:

          doang ni cuple main2 jah ni, esok2 berpisah…. itu jer kojernyer…

          kukukata.blogspot.com/2013/02/ekspersi-wajah-ketika-blow-job.html

          0

          0
        • Anonymous says:

          buat apa ko selit gambar org yang nk berangan jadi PM MALAYSIA ni…..
          dah lah GAY! Allah akan balas dosa golongan yang macam ni di atas dunia lagi…. tak payah tunggu kiamat. SEBAB tu la org NI idup kucar kacir.

          0

          0
        • Merah says:

          mira mira..ko sudah makan ubat ka ni? terang2 sudh Bn tulis “Comment”..ko tau kah apa itu komen?komen tu pendapat individu..smada btul @ salah,tu cuma pendapat..lain kalau sinara tulis “leave your fact”..mimg yg benar dan benar shj yg ditulis..ko bawa pigi mahkamah dunia pun gerentila ko kalah mira hehehe

          0

          0
        • TAK PAHAM says:

          elehhh…cakap orang bodoh…eja pon tak reti…

          puiiiii!

          0

          0
        • INSAN MULIA says:

          Semalam sewaktu saya dalam perjalanan pulang, dalam kereta, saya dengar satu cerita yang sungguh dahsyat. cerita ini diceritakan oleh seorang ahli bomba dari utara semenanjung. ini cerita benar sekali…..Satu hari beliau dan rakan-rakan telah menerima satu panggilan palsu berkenaan satu kemalangan yang telah berlaku di lebuhraya utara selatan. oleh kerana untuk mengesahkannya maka beliau dan rakan2 telah ketempat yang dikatakan oleh pemanggil. tetapi tiada apa yang terjadi disana.Dalam perjalanan pulang, waktu itu pukul satu pagi, hujan turun renyai-renyai. di satu persimpangan susur keluar lebuhraya, mereka ternampak sebuah mpv mewah yang terbalik dan remuk sekali kerana melanggar divider yang tajam.Mereka segera turun dan melihat kemalangan itu dengan niat ingin menolong kiranya ada yang terselamat. tapi apa yang mereka saksikan sungguh dahsyat dan menyayat hati.Sesuatu yang tidak tergambarkan dahsyatnya. mereka jadi terkedu, tergamam, tiada sepatah perkataan pun yang dapat menggambarkan betapa dahsyatnya kejadian itu, semoga Allah melindungi kita semua dari kejadian yang seumpama ini.Pemandu mpv mewah itu telahpun mati terkulai dikerusi pemandu kerana kecederaan parah dikepala. mpv tersebut begitu remuk sehingga bumbungnya menghimpit kesemua pemandu dan penumpang di dalamnya.Di bahagian belakang mpv mewah tersebut terdapat tiga susuk tubuh manusia. seorang wanita dalam empat puluhan dan dua lelaki dalam duapuluhan. tidak terdapat seurat benang pun pada tubuh mereka. bogel-sebogelnya. wanita dan salah seorang lelaki itu dalam keadaan berpelukan kepala mereka pecah, darah menyembur di merata tempat, tulang rusuk mereka hancur dan tikam menikam antara satu sama lain. dahsyat sekali. tulang punggung wanita itu pula hancur.lebih dahsyat lagi dengan jelasnya mereka lihat zakar lelaki itu masih didalam kemaluan wanita itu. langsung mereka tidak dapat dipisahkan. lelaki yang seorang lagi sedang dalam nazak dengan kecederaan parah di kepala. dan! sayup-sayup kedengan suaranya memanggil.. mummy….mummy. …mummy. …..tangan pemuda yang melekat pada perempuan itu masih memegang zakar lelaki yang nazak itu.Ahli bomba itu terjelepuk. tidak pernah dalam hidupnya terbayang akan boleh terjumpa keadaan seperti ini. dengan semangat dari kawan-kawan, beliau segera bangun dan mengambil gergaji besi untuk memotong kenderaan yang remuk itu. mereka mesti melakukanya secepat mungkin, sebelum kejadian yang memalukan itu dilihat oleh orang ramai.Dalam kegelapan malam itu mereka mertungkus lumus membuat apa yang patut. dalam kesibukan bekerja tiba tiba bulu roma ahli bomba itu meremang naik, badan nya menjadi seram sejuk dan dada berdebar kencang. sambil bekerja, dengan jelas dari sudut mata beliau kelibat satu makhluk hitam yang sungguh besar memegang pedang, dengan muka yang sungguh bengis dan berang, nafasnya mendengus radang, mundar mandir dan mengelilingi kawasan kemalangan dengan gaya orang yang tersangat marah. dalam hati ahli bomba itu berkata ‘ Ya Allah, besarnya kekuasaan mu, mungkin inilah dia malaikal maut yang dikatakan itu’Mereka mengeluarkan mayat-mayat tersebut satu persatu kecuali mayat wanita dan lelaki yang tidak dapat dipisahkan itu. pada leher wanita tersebut terkalung tasbih yang memancar apabila terkena cahaya. ahli bomba itu melihat dengan jelas terdapat ukiran salib pada setiap butiran tasbih tersebut akibat pancaran cahaya bulan. Astaghfirullah hal azim!!, masyaAllah!! apakah yang telah terjadi???!Selepas memeriksa dukumen pengenalan diri mayat2 tersebut, jelaslah bahawa wanita itu adalah ibu kepada kedua lelaki tersebut. agama yang tertera dalamnya ialah islam dan nama-nama mereka didahului dengan mohd dan nur………Beginilah akibatnya orang yang telah melampaui batas melepasi garisan yang telah di tetapkan oleh Allah. balasan Allah terlalu pantas sehingga kita tidak sedar ianya datang. Begitu juga orang yang menyebarkan dosa dan maksiat insan lain.Apa yang akan terjadi jika orang lain terpengaruh dengan apa yang dilihat? mereka akan melakukan kemungkaran hasil pengaruh kita. selagi mereka melakukanya selagi itu kita mendapat bahagian dari kemungkarannya itu. apakah akan terjadi jika mereka melahirkan anak luar nikah? itulah tanggungan kita hinggalah keakhir hayat mereka dan cucu cicit mereka.akan datang apabila kita telah berumur, janganlah kita tanya mengapa musibah terjadi kepada kita, mengapa anakku cacat? mengapa aku, anakku cucuku kena kanser? mengapa berlaku kemalangan yang dahsyat hingga mencacatkan aku, anakku dan ahli keluarga ku? mengapa aku di tipu?, mengapa aku, anakku, ahli keluargaku dirompak, dirogol, dicederakan, mengapa ahli keluargaku melakukan jenayah, dipenjara dan dihukum?Sesungguhnya Allah itu maha adil. Dia akan membalas setiap apa yang kita lakukan secara sedar atau tidak. Bertaubat dan kembalilah kejalan yang diredai. Membuat dosa adalah fitrah manusia.Allah akan mengampunkan dosa kita kepadaNya walaupun sebesar mana sekalipun. Tetapi berbangga dengan dosa yang kita lakukan dan mempengaruhi manusia lain untuk sama membuat dosa adalah seburuk-buruk dosa dan hutang dosa ini bertambah selagi manusia yang kita pengaruhi itu membuatnya akibat kita.renungkanlah. …….

          0

          0
        • alahaiii says:

          lagi bingai kalu sapa2 yg sokong peliwat ni..depan taram.. belakang pon taram.. 1 sen tak guna.. anak beranak makin kurus aku tgk.. dok mkn hati ngan sikap peliwat ni.. kalu ko keluarkn video Nik Aziz aku still hormat ko lagi…

          0

          0
        • LESONG says:

          KALAU PAKATAN RAKYAT KALAH TAK DAPAT AMIK ALIH KERAJAAN 2013, AKU TEMPEK TAIK KAT MUKE KO. KALAU PAKATAN RAKYAT MENANG DAPAT ALIH KERAJAAN, MEMANG PADAN MUKA AKU DENGAN AARON AZIZ SEBAB KAMI HENSEM. KAKAKAKAKAKAH!!!!
          BILA PAKATAN RAKYAT AMIK ALIH MMG KO BODOH BAHLOL TOLOL TONGOK BONGOK BAGERO SOOD! SAME LA MCM PEMIMPIN YG KO PUJA2 YG KO TIMANG2 MANJA TU! KAKAKAKAKAKHHH!! ADE JUGAK LA MALAYSIA NI MENGHALALKAN GAY KALAU ANWAR JD PM. ADE JUGAK LA MALAYSIA NI JD MCM SINGAPORE TU HAA…HABIS TANAH MELAYU CINA YG KONGKER!

          0

          0
        • Mira menjawab says:

          penjilat2 jubo rosmah mmg sedang mengemboooooo… mcm lembu2 kondo shahrizat… BWAHAHAHAHAHA

          0

          0
        • alor setaq mai says:

          aku tampaq ja muka bdk nie, dapat kat aku mampos aku kejakan mira meroyan ni..hang nie duk dlm hutan lagi bagus, kawan2 la nie kita toksah layan bdk sewel nie, buat sakit ati je…

          0

          0
        • DMH says:

          aq rasa ko nie penyokong parti lain nie….saja nak bagi nampak PENYOKONG ANWAR JAHAT…blah ah…. aq penyokong ANWAR IBRAHIm dan PR tapi x da lah cam ko….nak sembang ikut topic ah…..jangan extreme sangat mira….

          baru nak komen adira dengan alif aziz nie….terus spoil….

          0

          0
        • emmm.. says:

          horror nye kau ni..mcm kne sawan je tetbe ngamuk tak tentu pasal

          0

          0
        • Anonymous says:

          takde sesape ke nak pos video iklan terbaru dari PM kesayangan kita?
          PM paling verstile yo!

          0

          0
        • Mira menjawab says:

          bginilah mentaliti macai umnu/ be end.. BWAHAHAHAHa

          0

          0
        • Anonymous says:

          i like kak cham

          0

          0
        • Mak Jah says:

          Nak bercinta tu senyap-senyap sudahhhhh..

          0

          0
        • PENYANYI MAKAN SUNTILLLL says:

          Lirik Lagu Keajaiban Cinta – Adira/Aliff AzizTakkan pernah aku menyerahWalau harus terpisah ruangHanya bisa bermimpiTerlukis dalam khayalBetapaku tunjuk setiaBiar waktu terus berlaluHati takkan pernah berhentiMenyanyikan lagumuMembaca puisimuSelamanya aku rinduBiar hujan yang turunMembasahahi jiwa iniKu tetap setia menanti dirimuKerna cinta ku mampu mematahkan sepiKu sanggup menunggu dirimuWalau seumur hidupKerna cinta ruang tak menjadi misteriHanya ku melihat dirimuDatang memeluk dakuBiar hujan yang turunMembasahi jiwa iniKu tetap setia menanti dirimuKerna cinta ku mampu mematahkan sepiKu sanggup menunggu dirimuWalau seumur hidupKerna cinta ruang tak menjadi misteriHanya ku melihat dirimuDatang memeluk dakuKerna cinta ku mampu mematahkan sepiKu sanggup menunggu dirimuWalau seumur hidupKerna cinta ruang tak menjadi misteriHanya ku melihat dirimuDatang memeluk daku (memeluk daku)

          0

          0
        • MIRA yang BODOH taik lembu says:

          SI BODOH mira,aku tak baca pun komen engkau….memandang dah byk yg dislike & panggil engkau BODOH……aku anggap engkau memang sah la BODOH…….tak perlu nak view pun komen engkau…….

          0

          0
        • mireng says:

          aku pelik betol ko ni…yang ko tetibe nak marah2 meroyan kat sini apehal?? ko ni dah membusukkan nama parti yang ko junjung tu…cube la beradab sikit..lagi pon ni blog BN bukan blog PAKATAN RAKYAT yer sengal!!
          *ko ni wat org lain lagi menyampah dengan parti ko tu!!

          0

          0
        • Anonymous says:

          bukan macam tu… diaorang selalu sokong betina sebab diaorang perempuan… perempuan mana yg nak sokong laki walaupun cam kes rita sah2 bukan aidil yg teruk & perempuan ni kebanyakkanya otak diaorang ada dkt buah dada so diaorang sukar nak menilai yg mana baik dan yg mana buruk

          0

          0
        • Anonymous says:

          putrajaya? bagus sgt ka putrajaya? sebenarnya pembinaan putrajaya memang langkah yg bagus… memindahkan pusat pentadbiran kerajaan dari kl ke tempat yg lebih tenang, kurangkan kesesakan kuala lumpur… TAPI cara putrajaya dibina sgt bodo sangat2…

          kenapa buat bangunan besar tapi parking bawah tanah tiada… sekarang byk penjawat awam yg parking atas jln raya ..menjadi kan jln raya yg 2 lane menjadi 1 lane… contoh paling bangang sekali adalah di masjid putrajaya… masjidnya besar tapi tempat parkingnya mana? bila time semayang jumat bukan setakat 1 lane jln raya jadi parking tapi 2 lane sampai terpaksa polis kawal… madey memang bangang

          tasik putrajaya? kenapa pelu dibina sebuah tasik yg besar? tak terfikarkan madey bangang dgn pembinaan tasik, berpuluh2 ekar tanah dah terbuang begitu sahaja? bukan itu sahaja dgn adanya tasik… byk jambatan2 terpaksa dibina.. kos untuk membina sebuah jambatan bukannya 1k or 2k… lagi bagus kos untuk membina jambtan tersebut disalurkan untuk pembinaan prasarana untuk penduduk putrajaya… seperti monorail or lrt… tgk sekarang? sampai projek lrt pun terbengkalai disebabkan tak cukup duit.. so memang madey bangang!

          taman? kenapa perlu dibina berpuluh-puluh taman2 di putrajaya… padahal taman yg digunakan hanyalah satu dua sahaja.. yg lainnya kabyakkanya terbiar sunyi tanpa org ..setiap hari ada pekerja yg akan dtg memotong pokok dan membersihkan taman2 tersebut tapi taman terebut langsung tak digunakan ..apa faedahnya? tidak terfikirkah tentang kos penyelenggaraan taman2 tersebut… kos terdebut dibayar oleh duit cukai kita bukan duit madey, lebih baik daripada membina taman hanya menanam pokok2 sahaja… madey memang bangang!

          0

          0
        • mora says:

          aku rase dlm byk2 org yg komen kat BN ni, mira ni la org yg paling bangang penah aku jmpe…

          0

          0
        • mira wakil pakatan rakyat says:

          mira ni psycho lah….
          nak aku refer kat psychiatrist ke..
          buruk PKR sebab ko…
          tayah layan sgt la mira ni…
          saje nak propa..
          attention deficit

          0

          0
        • Bodoh punyer orang says:

          Masing2 ade pendapat sendiri.
          Yang kau sibuk apesal
          Ni la klau dah kena rasuk dgn politik
          Dah tidak boleh fikir dengan waras.
          Semua orang salah dia je betul

          0

          0
      • Mira reborn says:

        Kepada pengikut2 beautifulnara… aku dapat simpulkan korang semuanya bodoh2 belaka… byk gosip2 artis kat Malaysia ni korang membela org yang tak patut dibela.. kes rita and aidil, korang bela rita mati-matian.. kes jimmy shanley dan bini dia , korang bela bini dia.. kes shila amzah dan bf dia, korang bela nd lala … dan kaw2 kutuk bf dia.. padahal korang tak tahu betapa berdosanya nd lala menghalang nafsu anak dia drpd berkahwin! by the way.. setiap kes2 yang aku sebut kat atas tuh! semua peminat2 di luar sana membela aidil, jimmy, and shila amzah… tapi aku betul2 tak faham kenapa pengikut2 beautifulnara sgt bodoh! mngkin kamu semua tak matang dan masih budak2 sekolah dan tak layak pon nak mengundi.. so aku tak heran langsung kalau korang nak dislike komen aku.. sbb kat luar sana tu berjuta2 membela Pakatan Rakyat! dan Pakatan Rakyat akan mengambil alih kerajaan 2013! dan padan muka korang semua.. sebab kamu semua bodoh2!

        0

        0
        • LESONG says:

          KALAU PAKATAN RAKYAT KALAH TAK DAPAT AMIK ALIH KERAJAAN 2013, AKU TEMPEK TAIK KAT MUKE KO. KALAU PAKATAN RAKYAT MENANG DAPAT ALIH KERAJAAN, MEMANG PADAN MUKA AKU DENGAN AARON AZIZ SEBAB KAMI HENSEM. KAKAKAKAKAKAH!!!!

          0

          0
        • haffie says:

          kuang ajaq nya mira reborn ni.. sesuka ati je ckp org bodoh,, dia pndai sgt ke.. biarla, semua org ada pndapat masing2, x smstinya org yg x sama pendapat dgn kita org tu bodoh or x betul.. yg penting kita kena hormat sesama insan

          0

          0
      • MULUT SUDU KEMBALI!!!! says:

        NGKO NI DAH KENAPA MIRA????? DAH MACAM ORANG BONGOK AKU TGOK KO MEROYAN X TENTU PASAL NI!!! NI KAN BLOG GOOOOOSSSSSSIPPPP!!! SUKA HATI HAKU LAHHH NAK BAGI PENDAPAT APA POOOOONNNNN!!!! TETIBE POLITIKKK KO NAK NAK MAMPOOOSSS PEKEHALLL!!! NGKO NAK BERPOLITIK PONNN PEGI LAHHHH BLOG POLITIKKKKKKONGGG KO!!! KOMEN HABISSSSSS HABISSSSSAAAAN KATA KO NAK JADI PERDANA MENTERI WANITA LONGKANG YG PERTAMA! ENTAH APKAN JADI JIKALAU ENGKOOOO MENJADIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!

        (SUKA HATI HAKKKKUUUUUU AYAT TONGGGGGANGGGG MELANGGGGGANGGG!!!)

        0

        0
        • tengku minah jambu merah / biru says:

          Eh ape ni !!! pakatan rakyat pakatan rakyat !! patut lah minah jambu cekek mi goreng tadi tersedak ! apeeeee la korang ni ! dh jadi ruangan politik pulak ! kadang2 ruangan ni jadi ruangan forum perdana pasal banyak yg nk jadi ustaz n ustazah bacam bagos ….sekarang orang2 ni nk jadi ahli politik pulakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk dh sewel orang2 ni semua !!!

          0

          0
    • ckp jer says:

      nt pengkid tu naik angin lagi pulak.

      0

      0
      • Anonymous says:

        sesuai jugak la dua org ni sbb dua2 masih belum pernah kawin.. tp pls jgn over exposed.. takut nnti jd mcm shila and sharnaaz

        0

        0
        • Anonymous says:

          Shila tu bodoh… habes-habesan backup boipren dia yg nak mampos tanak mampos tu. Last2 salahkan bapak dia. Dia x pikir bapak dia dah susah payah besarkan dia. Bukan sharnaaz tu yg bg makan pakai segala dr dia kecik.

          0

          0
        • MissB says:

          couple ni i like

          0

          0
    • Aliff bongok says:

      Dalam kotak lain, pakai kat jari lain. Drama much?

      0

      0
      • Lolipop says:

        tu la aku pon dok perhati…yg depa pkai hat kat jari 2 lain…yg dlm kotak pon lain…ini mesti nk kluaq lg bru atau depa shoot hat MV baru……ini semua POYO!!!!!!!!!

        0

        0
    • primadona says:

      whatever it is congratulations. dari orang lain yang berebut nak ambil hak milik orang lain. atleast both single. takde nak mengambil hak siapa2. anyway hope sampai ke jinjang pelamin. jangan pumpang pumpang cerita ended up tiada apa apa ea.. =)

      0

      0
    • Obe Gemuk says:

      Abang nara takkan tak tau kot…. ni je la satu2nya cara nk femes balik, nak bagi orang sebut nama depa. Pencapaian tak tera mana tapi gosip jer lebih… lepas tu pakat2 la wartawan melodi. galaksi, tabloid, propaganza serbu tanya gosip ni.. pastu menafikan…… They create a gossip to make a story to be popular. Gitu lah artis…..

      0

      0
      • MHG says:

        betul obe….mcam seorang artis yang kena tangkap pasal kes dadah 2….berlakon 1 drama ja….. tapi kontroversi kalah diva popular….nyampah gila tgk muka dia

        anyway aliff aziz dan adira…..

        alif aziz: dapat gak ko lupakan anne kan?

        adira: kesian hafiz (awan nano) anyway 2-2 sekali tahniah!

        0

        0
    • kiah propa says:

      Beautifunara supporter Be End

      0

      0
    • aku itu ini says:

      sesuai sgt! srg playboy srg playgirl. adira time still couple dgn AG lg da bersayang2 dgn c alif nih. sbb tu kene tinggal. konon semua org die mmg pgl sayang. dasar gedik!

      0

      0
    • along says:

      tahnya, beriya konon sedih nk tunjuk satu dunia konon ko lah mangsa, org lain salah, ko tak salah.. cpt nya la aih cari penganti, dijamin tak lama, confirm…

      0

      0
    • apa2 jelah says:

      budak2 hingusan yg baru belajar bercinta..sbb tu melebih2 sbb boleh cari publisiti murahan

      0

      0
    • HERO TUA BANGKA says:

      BANYAK LAH KOLEKSI TUKAR2 CINCIN KO ALIFF…
      AKAN DATANG BERCINTA DENGAN GADIS NEPAL
      JANGAN PULAK LUPA CINCIN GURKHA!

      CAKAP TAK SERUPA BIKIN PUNYAA OLAANNNG!

      0

      0
    • kak timah says:

      blog ni dah jadi blog beautiful politik

      0

      0
    • Didi says:

      Bang Nara. Janganlah approve comment politik politik ni. Sakailah. Rimas. Org baca comment nak tgk pendapat. Last last semuanya pasal politik. Nak berpolitik, pergi dewan rakyatlah. Lepak sini nak buat apa?!!!

      0

      0
  2. kak timah says:

    first kelas kau kak timah

    0

    0
  3. Nini says:

    Apa apa la alif

    0

    0
  4. kiah propa says:

    kan dh ckp korang x caya kiah.

    0

    0
  5. Eee..tak sesuai langsung! Aliff Aziz ni batang tak sedap! Saiz batang macam straw je! Tinggalkan dia wahai Adira!

    0

    0
  6. Kak Kiah says:

    OMG!!!! Ni bru lh ngam dgn aliff aziz,yg dlu tue x brape lh…papepun congrats..:)

    0

    0
  7. SentapSelalu says:

    Whatttttttt????

    0

    0
  8. zorro says:

    bongok sangat..dah sah2 gmbo cincin tu bbeza..mende la tatau

    0

    0
  9. axx says:

    BORING!

    0

    0
  10. bedah comel says:

    satu lg drama bakal muncul..sama2 kte nanti kan :D

    0

    0
  11. enon cinonot says:

    x kuase diiiiikkkkkkk…..

    0

    0
  12. minah mulut laser tak hengat says:

    WHO THE FUCK CARES!?

    0

    0
  13. Anonymous says:

    eleh cinta monyet jer lah diorng ni..kejap lagi break lah tu~

    0

    0
  14. SentapSelalu says:

    Serious ke ni??.alif ni da mcm playboy da..agak2 patah x aty hafiz?em.hafiz tu lg better.

    0

    0
    • rotiii says:

      aku bkn nk burukkan hafiz tapi benda ni memang betul. kwn adik aku pena nampak hafiz ngan perempuan dlm kete tgh nakal2…huhuhu dhla dia wat aksi tu kt ipts…agak2la…mmg sah2 rmai students lalu lalang tp leh jgk wat projek. bile dh kantoi hafiz pn kua kete ckp ngn berlagak nye, “amacam, best x tgk wayang free?” haha kwn adik aku pn jwb, “best2” bongok! sejak dr tu aku xminat hafiz…huhu

      0

      0
      • Anonymous says:

        aku bukan nak burukkan hafiz tapi sayang…. kau dah burukkan dan secara tak langsung kau dah aibkan dia…

        0

        0
      • sasuki says:

        sejak azali aku memang tak suka si rambut kembang tu…poyo tuih…….

        0

        0
      • cengkodok.. says:

        Lumrah dunia artis.. we’all kn tau artis kn baek prngai…hakk tuihhhh.. cm neh nk public respect? bkn stakt hafiz jek yg mcm neh..rmai la.. nk check in hotel berstar2..tkut kne ckup kalo hotel budget..pirahhh.. kang meroyan Zed Zaidi denga rotiii komen kt artis naungan die..

        0

        0
  15. joyah buncit says:

    cincin tak sama derrr..bior lantok laaa dog nak couple pun~

    0

    0
  16. fa says:

    ahh poyo la kau alif aziz. hak tuii

    0

    0
  17. nani says:

    drama king tul……..dasar buayeeee…..

    0

    0
  18. nani says:

    drama king tul si aliff ni…..dasar buayeeee…balik singapore ler hoiiiii…kami menyampah dgn bakat mu yg tak seberapa alif oiii……

    0

    0
  19. haha says:

    knpe erk ak tgk artis klau paka cincn kapel msti tgkp gmbr cm tuh..dh bnyk dh ak tgk..nmpk sngt nk tnjuk cncin tu..

    0

    0
  20. datin ku chak says:

    pasni citer dorang mengatasi carta citer si shilalala ngan shenaz macha tu laaaa……pastu kuarlah kat twitter status2 cam hareemmmmmm kasi bikin sentap dunia hiburran…..budusssssssss….oik alifffff…pi balik singapore laaaa……kami tak eran ngan bakat ko xseberapa tuuuuu….

    0

    0
  21. neelofa kentut busuk says:

    adira:playgurl tp x ngaku!!!!nk cntrol ckp sbh kunun..x ley blah,,,,(contohi stacey)
    aliff:artis sgapore yg x best lngsung!!!poyo je lebey…
    conclusion: dorg bdua ni gila btg n lubang.

    0

    0
  22. maktemah says:

    Sama padan..pompuan bitch bitch jantan bitch…Dah tinggal serumah kot diorg ni..JAIS tolong serbu please kondo kat danau kota..

    0

    0
  23. zip zap says:

    Zed Zaidi….si check si pendatang aliff ni ada permit ker tak masuk msia….dia dah jd ahli seniman?Si adira ni pulak….sila check….dia pakai ic biru ker ic merah….?yelah..diakan dari sabah…takut pendatang dari pilipin jer…..

    0

    0
    • KJ says:

      zip zap, saya cadangkan awak kerja di jabatan pendaftaran ke Imigresen ke, sebab awak sangat concern dengan nationality orang. Sikap macam ni yang kita nak. *thumbs up*

      0

      0
  24. hantu kak limah tak balik2 says:

    alah, drama jer diorg nih. dah dkat2 ABPBH ni, rmai la retis yg bikin drama. yg xde, diada2kan. Nak publisiti murahan jer. kalu x, org xsedar diorg ni masih wujud lg dlm industri nih

    0

    0
  25. Anonymous says:

    Cantiknya kulit ko adira..tul ka ko pkai produk SNE dh bley putih cmtu?

    0

    0
  26. ehh says:

    lawak2..cincin lain, tp duk ckp sme.nara sdh pening nmpknya..boring ble baca ayat nara, ‘sama cantik sama padan’..klu break, kluar plk ppuan lain..nara pn tls lg ‘sama cntik sama padan’ lg..ayat2 bodek sprti biasa

    0

    0
  27. ada aku kisah says:

    lantak kau lah nak… mudah jatuh cinta mudah putus cinta… ai dik majukan prestasi diri baru cari cinta ni tidak asyik2 nak cari cinta hati eh… mcm cite artis lainlah “cinta hati” smpi buta hati..

    0

    0
  28. Anonymous says:

    drama jea dokk.. tak pyh citer kapel sgt lahh..

    0

    0
  29. Lantak dioranglah says:

    Bosan…crite bosan…trtnya2 psal ape?? Bkan kurang beras kat rmah pon…. Bosan… Angin brtiup sempoi2 bhase……

    0

    0
  30. Anonymous says:

    Ini semua poyo

    0

    0
  31. syiera says:

    hmm bila tgk tak sama pun cople ring yang dipakai ngan couple ring dlm bekas cincin tu hmmm..propa jek tuu..

    0

    0
  32. manusia says:

    kepada MIRA!!!!
    tolong jgn bt semak kt blog ni…aku naik menyampah tgok ko sbok nk membela Parti ko 2…kalo x suke jgn la bkak page ni…..pegi jauh2…weeeeeeee

    0

    0
  33. Anonymous says:

    padan lah tu,sm2 bujang,sm2 muda..cinta monyet xpa,asal x ambil hak orang.tp aku suka stacy * kuar topik*

    0

    0
  34. MIROT says:

    sian MIRA…otak dia ttukar dgn otak lembu agaknya…

    0

    0
  35. jantandara says:

    elok lahh…xdelah Adira tarik muka patbelas lagi kt mejelis Anugerah

    0

    0
  36. mamamia says:

    oi mira ko ni bangang ke bodoh!!!!sok klu anak ko nak khawin n penyagak ko bgi jugak r..sebab xnk thn nafsu dia..bangang la ko ni.mak dia yg besalin kan dia,,tahu naluri dia.ank dia bleh bahaia ke x.gak eh ko ni lum de anak g ni tu ko xtau..cube ko g tny mak ko tu..pagi2 da wat aku angin.shanaaz tu kan panas brn dan cemburu x bertmpat..lum khawin da ajar shila jgn ikut ckp ibu bapa dia..sok confirm anak ko wat cmtu..

    0

    0
  37. ayang says:

    mira..ko xyah cbuk kat cni..g bg lubang ko kat pembangkang ko tu diam2

    0

    0
  38. adek mira bangang says:

    woiiii..mira..pehal kau ni..kecik2 xnk mampos…dh besar giler politik..

    0

    0
  39. leen says:

    alaa biar laaa…. sepadan pe dorg ni… bkn laki org, bkn bini org… single memasing.. doakan jela… adehhhh… bpe lme lg plak aliff nk berkabung… anne da slmt kawen pon… =,=’

    0

    0
  40. lola bunny says:

    kenapa cincin yang dibeli lain dengan yang dipakai?

    0

    0
  41. ssshhhhh.. says:

    aliff pndi ayat pompuan..ayt cantik,manis je bila dgr..
    nmpk nye adira mangsa die yg trbaru..
    x lama lah 2..besok2 break lah 2..

    0

    0
  42. dee says:

    selalu namapk dorang date dekat Sakura Kristal.. sweet sgt

    0

    0
  43. Anonymous says:

    abg nara, blh xtlg block atau remove bdk name mira ni. mnyemak je. komen xkena tempat. org nk tgk komen psal artis, bkn nk brpolitik. klu nk komen pasal politik, tlgla pg blog lain ataupn buat blog sndr. jgn menyemak kn ruang komen ni.

    0

    0
  44. Geram says:

    bang naraaaaaa….jangan la wat bodoh jer bila ada pengomen y sebuk pasal politikkkk…delete la..kalau lofa abg nara cepat2 jer delele….sepantas kilat….ishhhh…x suka la kalau blog hiburan d masukan ke pasal politik plk…..bang nara dengarrrrr x n ambil pusing x dengan problem kami d BN ni……bangun ang nara….bangunnnnnnn….jgn tido jer…..

    0

    0
  45. Anonymous says:

    cincin x sama pun dari yg 2 mggu tu…poyo la

    0

    0
  46. Pilih Kasih says:

    abg nara jgn wat bodoh jer tau…wat la tindakan y patut….ni kita org semua cakap cam MENCURAH AIR KAT DAUN KELADI plk……..jaga la hati pengomen semua……

    0

    0
  47. ..................... says:

    lantak dia org la nk bercinta ke apa…ok apa kalau ngan adira tu..single sama single….kalau ngan anne dulu cam x sesuai…..

    0

    0
  48. duri says:

    HARI TU XNK MENGAKU..PADAN LAH DORANG NIE PERANGAI SAMA BURUK..

    0

    0
  49. mama manja says:

    mira,

    layak ke PENZINA nak jdai pemimpin? silap2 zina pun dia halal kan..huh..

    0

    0
    • SEPTEMBER says:

      SUKA2 NAK KUTUK ANWAR TU PENZINA…??KO TU ADA BUKTI KE??XBAEK MENUDUH..MASYAALLAH…

      0

      0
      • Anonymous says:

        KO PUN ADE KE BUKTI NAK KATA DIA BUKAN PENZINA?? SEDARLAH WEII KO DAH BANYAK KENA TIPU NI.. VIDEO TU DAH SAH2 MUKA DIE KOT

        0

        0
  50. rara says:

    Ramai betul jadi juri cinta dekat sini…tak paham kenapa ada yang suka sangat sibuk hal artis ni nak couple ke nak kawen dengan sapa ke…apa yang nak dikisahkan sangat? silap2 kawan sendiri punya couple atau future husband/wife pun korang suka komen2 yg negative kan..tapi belakang2 je la kan (tu je yang berani)…bila depan bukan main lah baiknya…sudah2 lah tu..bosan sangat tengok orang macam ni..

    *owh btw..kalau dah jadi artis tu biasa lah…ada orang yang suka nak ambil tahu kisah hidup dia..mungkin kau tak nak tapi ada peminat dia nak..so normal la tu..asalkan berita tu bukan fitnah…ok lah tu

    0

    0
  51. Anonymous says:

    giler glamor jee..

    0

    0
  52. Anonymous says:

    aliff dapat adira memang sedap la. anne dia dah tolak tepi. kikiki

    0

    0
  53. kak li says:

    akak tak minat adira, suara bole la, tapi muka cerah tapi tak cantik. Muka ketat

    0

    0
  54. facepalm! says:

    AIII.. BN ni hari tu masa dengan anne ngasri pon cakap sama cantik ,sama padan..bila diorang dah clash, cakap jodoh tak panjangggg katenye…

    ni dengan adira pon cakap, eh sama cantik sama padan jugakkk…….

    tolommm lahhh..tolommm lah…

    0

    0
  55. Anonymous says:

    salam..bgus lh jga anne pts dgn aliff aziz..nmpak sngat aliff aziz tk setia dgn anne dlu..mmg diaorg nie ada hubungan..jdi tk bolh nk salah kn anne je..skrg dh jelas sapa aliff aziz yg sebnarnya..

    0

    0
  56. AKU says:

    dulu nafi bagai tak dak hubungan cinta sebab clash dengan ann…memang korang pandai main wayang…sebab tu la ann tinggalkan jantan ni..yang pompuan ni pun sama ja..entah berapa kali dah suka kebas hak orang..apa laa…elok la dah tu..

    0

    0
    • Anonymous says:

      nanti Aliff Aziz hadiahkan Adira anjing sbb Adira kan suka peluk anjing……..

      0

      0
      • Anonymous says:

        suka peluk anjing kalau dia tau camne nak samak ok lgi. yg anne ngan aliff aziz dulu berpeluk sakan berpegang tangan haaaaaaaaaa itu lebih hina dari pegang anjing ko taw

        0

        0
        • tak suka manusia liar says:

          mana kau tahu pegang tgn lebih hina dari pegang anjing ATAU pegang anjing lebih elok dari pegang tangan? kalau dah namanya anjing tu najis dan haram sentuh (bila basah) apatah lagi jika biarkannya jilat.. maka sama jelah, takde bezanya pun smd pegang tgn atau pegang ajnjing sbb dua2nya tetap HARAM. ko taw??

          0

          0
  57. Anonymous says:

    tak sama pun cincin dorang ngan cincin yang dibeli…

    0

    0
  58. Roundtable says:

    Lelaki yang baik untuk wanita yang baik…lelaki yang playboy untuk perempuan yang playgirl…sama-sama kita tunggu kesudahan “drama bersiri” baru….apakah happy ending atau sad ending?

    0

    0
  59. insan biasa says:

    adira poyoooooooooooooooooooooooooo,muka lawa tp mls mo snyum

    0

    0
  60. Kak Ton says:

    Mira, aku rasa kau yang bongok sebab kau komen pasal politik di ruangan Nara ni…Ruangan ni takda kena mengena pun pasal politik…Bodoh nak mampos kau Mira…kesian kau!!

    0

    0
  61. jantandara says:

    bang nara ni pemmmalasssssss btoll..lambat gile buat entry baru

    0

    0
  62. aaaaa says:

    alif aziz mmg suka perempuan yg lebih berumur drpd dia ke

    0

    0
  63. Anonymous says:

    MIRA..ayat kau xbape nak kelas la.jtuh standard ko mira.HOHOHO

    0

    0
  64. ana says:

    dia nak tunjuk dekat anne yang die telah moved on la..
    small kidzzzz… whatever!

    0

    0
  65. mak lampir says:

    eh dah dpt mangsa terbaru rupanye..
    adira sila lihat kes2 die bersama zarina anjoulie dan anne ngasri…
    orang lain dah move on… alif masih dok tang tu keje ngorat pompuan
    kikis duit pompuan…

    jadi2kanlah pedoman adira ye.

    0

    0
  66. dee says:

    korang nak emo ni knp? biar lah dorang nk bercinta.. ntah2, korang ni sume hidup xbahagia nan pasangan.. tu asyik dok kutuk..

    0

    0
    • tak suka manusia liar says:

      yg ko ni nak back-up sgt pehal? mesti kau ni adik beradik aliff aziz atau si aliff aziz sendiri kan? dah2la buat perangai jahat dan tak senonoh, dulu cium mulut dgn pompuan terang2 kat party.. pastu buat onar dgn Anne Ngasri.. skrg ko nak tunjuk dgn dunia yg ko bercinta bagai mengalahkan org yg dah halal kawin seolah2 ko jelah yg bahagia ya! kalau nak kwin kawin jelah, takyah nak show off sbb hubungan ko tu bukan halal lagi pun nak berpegang peluk bagai.. org lain bahagia jugak tapi org lain bahagia dgn cara yg halal sbb itulah org lebih bahagia daripada kau. kau ni contoh manusia yg takleh nak ditegur, terang2 buat jahat pun masih nak hentam balik org..

      0

      0
  67. Anonymous says:

    muke hensem gunakanlah sebaiknyer yer aliff..

    0

    0
  68. lollyta says:

    yang dibeli lain, yang dipakai lain.. banyak betul BABY alif aziz nih

    0

    0
  69. abu ani says:

    kata dah serik bercinta, tp kapel lagi, bodohnya adira…………

    0

    0
  70. mira says:

    kenapa adira ade eyebag,
    kan pakai BE meleps2 tu..
    hew9

    0

    0
  71. MIRA yang BODOH taik lembu says:

    NARA TOLONG DELETE KAN KOMEN YG BERUNSUR POLITIK…..SBB KAT SINI BLOG HIBURAN…..KALAU NAK BERPOLITIK….PERGI BERAMBUS KE BLOG POLITIK….

    0

    0
  72. hoi says:

    tp apsal mcm tak nampak sama pun gmbr cincin yg aliff aziz post dgn gmbr yg diorg pakai.lain kot abg nara.saja buat propaganda je diorg nih.kontroversi murahan betoi.

    0

    0
  73. Adira Kulit Mayat Hidup says:

    yuckk…xsesuai langsung betina klorox nie dgn aliff….perasan cantik je lebih…alah harap putih je,kalau hitam sure xcantik….muka bukan jenis kategori cantik….putih pun mcm clorox, mcm mayat hidop je…so weird….

    0

    0
  74. Anonymous says:

    aliff ni x berapa ensem la..gigi panjang cam rabbit…dh tu badan cekudut jer…kalau aiman reza tu lagi ensem……

    0

    0
  75. waty says:

    inilah dikatakan cinta lelaki…cinta, frust menonggeng..tak sampai dua tiga bulan dah ada orang lain…sume lelaki mcm tu..bini mati, menangis air mata darah..kubur merah lagi dah kahwin lain..tak payah dramalah..sume berlakon lebih..

    0

    0
  76. NQA says:

    Nasib anne ngasri make a right choice, i support her chosen before..she really make a good choosen by choosing the mature man to be her husband..May Allah S.W.T give her a peaceful life..Aminnn…

    0

    0
    • tengku minah jambu merah / biru says:

      elehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh pasal anne tk jadi kawin ngan aliff tu paal laaaa kau cakap cngitu……..cuba anne jadi kawin ngan aliff itu hari mesti orang2 ni akan cakap > tahniah anne selamat pengantin baru u n aliff ….aliff tolong jaga anne baik2 ok < mesti dorang akan cakap macm tu kan…..jangan hipo lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh eh gi balek tido laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa huh !!

      0

      0
  77. Nama saya sue says:

    Hurm… Lantak doranglah. Duk kutuk2 kita dpt dosa. Duk pujipun bukan dorang tahu. Tepuk dada tanya selera. Hi hi hi. Dan y berpolitik kt ruangan beautifulnara ni plal, harap maklum … Ini saluran hiburan, bukan politik. Sila ke channel yang berkaitan sewaktu dengannya… Sekian

    0

    0
  78. aku dh insaf says:

    berape ringgit cincin tu wei

    0

    0
  79. kami dah couple says:

    dulu kemain lagi frust menungging… cepat bebenor cari pengganti.. baguih la…

    0

    0
  80. Anonymous says:

    amboi statment simira,mcm konfiden je pakatan blh menang.ank sapela ni krang ajar sgt ni.nk kutuk2 pn agak2la..ni kalo mati mcm mn agaknya..mesti lidah kna tarik.

    0

    0
  81. Cik Peah says:

    Bdk2…asal bkenan skit terus bkapel tyg2 sana sini….bgga sgt la tu dk bkapel,nsib baik ko Anne dh kawen walaupun suami ko npk tua at least dia lelaki btggungjawb..klu si Allif ni xtaula ape nasib ko ng dia,bdk blm puas enjoy…

    0

    0
  82. yaya says:

    hadooi.. ney da jd blog politik ker haaape?? hello.. ney blog bn aka beautifull nara bukan nye barisan nasional k miraa… ko ney sekolah ker xsekolah duk post video ntah pape kt cney???! cney blog gosip tuk artis2 jer… xde kena mengena ngan ahli politik bagai kot..!

    0

    0
  83. Sedih says:

    Sedih tgk melayu sesame melayu bergaduh, bertengkar, berperang mulot, tidal sefahaman. Kenape melayu tkboleh bersatu? Bangsa lain tgu amik kesempatan je nk hancurkan melayu. Bersatulah untuk Malaysia. Malaysia yg tercinta, Islam yang benar. Bangsa lain tkde pn porak peranda, mereka bersatu dan plg penting mereka sedang plan utk conquer malaysia. Wake up org melayu! Wake up!

    0

    0
  84. wella says:

    pegang anjing TAK HARAM.cuma ia najis muqallazah.perlu disamak.bersentuhan bukan muhrim hukumnya HARAM. perlu bertaubat!

    0

    0
  85. WELLA says:

    sentuh anjing TAK HARAM. tapi kalau bersentuhan salah satunya berada dlm keadaan basah@lembap perlu disamak. tetapi bersentuhan bukan muhrim hukumnya HARAM. perlu bertaubat!

    0

    0
  86. Ayumi says:

    Dah syak pun..itu pun sebab dia putus dgn Anne dulu. Nasib Anne dah pernah terkena dgn Wafi so dia dah boleh agak Aliff ada orang lain..tahniah Anne..mmg apa yg Anne lakukan tu terbukti tepat. Aliff sesak nafas hari tu sebab rasa bersalah, dan bukan sebab kecewa ditinggalkan Anne..hmm Aliff, moga jagalah cinta baru kali ni dengan lebih matang dan bertanggungjawab..moga lebih berbahagia dengan Adira atau sesiapa pun juga.

    0

    0
  87. ayam afrika says:

    Si aliff azi ni….kalau betul dia 2 playboy..dasyat gak playboynya…dr ppuan single,dah ada anak,celeb yg lawa2 semua dia dah dpt. Mmg dia jenis pndi mengayat smpi senang je cair.

    Dgr cite masa dgn anne dulu, motif sbb nak kerakyatan Msia. So just perlu kawin org msia yg cntik2..pas2 senang nak jd org Msia. X perlu buat mcm aaron aziz..merayu2 nak jd org Msia

    0

    0
  88. Lols says:

    Mira tu troll yg sengaja meng’up’kan PR secara melebih-lebih sehingga membuat orang benci dengan PR….. wahai penyokong PR, jangan dilayan posting Mira ni, she is just playing your emotion… kepada penyokong BN, jangan biarkan amarah korang dimainkan oleh c Mira ni.

    0

    0
  89. Anonymous says:

    dah berapa orang la yg makan si adira ni.
    hafiz,ag coco,ni alif plak.
    pehh

    0

    0