Written by Bella | October 26th, 2016

Benar kata orang-orang tua, bila berkahwin pasti rezeki akan melimpah ruah dan lebih bahagia, itulah yang dirasakan oleh penyanyi dan pelakon Aliff Aziz selepas beliau mendirikan rumah tangga bersama Bella Astillah kira-kira sebulan yang lepas.

Menurut Aliff, sejak berkahwin beliau menerima banyak tawaran berlakon.

Orang cakap ada rezeki yang Allah sudah tetapkan untuk orang yang ingin berkahwin dan orang yang sudah berkahwin, saya percaya Allah sudah aturkan semuanya macam sekarang banyak rezeki saya dalam bidang lakonan.

Selepas drama bersiri Meh Sandar Pada Aku bersama Mira Filzah, saya menerima tawaran untuk telefilem berjudul Love You Miss Pomen yang akan bersiaran tahun depan.

Bercerita mengenai ruamh tangganya itu, Aliff memberitahu beliau dan isteri masih lagi dalam proses belajar untuk menjalani kehidupan sebagai suami dan isteri.

Mereka masih cuba untuk bersikap tolak ansur dan memahami antara satu sama lain.

Sudah lebih sebulan dan semuanya berjalan lancar, kehidupan saya lebih terurus sejak beristeri. Banyak juga perkara baru yang kami pelajari berdua. Dalam tempoh ini juga saya perlu kerja kuat untuk menampung kehidupan keluarga.

Bila sudah berkahwin pengalaman dan rezeki yang dikurniakan memang berbeza. Jagalah rumah tangga yang dibina dan jangan pernah mensia-siakan pasangan anda.

Sumber Berita : mStar Online

13 responses to Aliff Aziz Akui Tawaran Berlakon Lebih Banyak Selepas Berkahwin

  1. melati says:

    hahahaha…terus terang ajer lah sekarang takder JOB…..hihihi…org bukan bodh…..wakakakakaakakaaaa…!!

    8

    3
  2. anon says:

    Nara , x payah update lah pasal org yg xde sumbangan dalam industri ni…
    dia ni bukan sapa2 pun … klu xde pun , Industri Hiburan M’sia x rugi apa apa pun..
    Kita x perlu kan org cam ni …

    7

    3
  3. Fidot says:

    sendu aku tgk dorg ni dlm romantika.. mcm budak skolah je

    3

    3
  4. Fyda Noh says:

    Comelnya budak 2 orang ni.. mmg macam budak2 skolah..

    2

    5
    • Anonymous says:

      Lebih baik budak dari mak budak atau bapak budak tapi perangai mcm budak2..ada dah nak dekat menopause pun lagi tk sedar diri..

      7

      0
  5. tarabas says:

    BANYAK?

    0

    2
  6. anon says:

    Aliff & Aiman, bf Fathia could be brothers, muka seiras..

    3

    0
  7. superstar says:

    perlu ke mamat poyo ni ..hadoi timbul sekor lagi kayu kayan

    0

    1
  8. anon says:

    hahaha ..bini dia tu macam ranting kahkahakahakah
    itu je pun yg nak dia !

    0

    2
  9. sentap says:

    ye ke…xda pun nmpk citer baru ko…ke SS

    6

    0