Written by AbangNara | September 28th, 2009


Terkejut kami bila baca berita tentang anak Norlia Ghani yang meninggal dunia kerana jatuh dari tingkat 7 pangsapuri yang dia tinggal bersama dengan Norlia Ghani.

Sedih, rasa macam dalam cerita drama swasta pon ada. Sebabnya, allahyarham Edi Rizal Ramli ni jatuh disebabkan allahyarham cuba menangkap pencuri yang masuk ke rumah jiran. Sebulan sebelum kes ni, allahyarham kena samun, jadi mungkin sebab tu dia geram dan nekad nak tangkap pencuri tu..

allahyarham meninggal dunia dalam perjalanan ke hospital sebab cedera teruk di kepala. Alfatihah untuk Edi Rizal Ramli, yang juga adik kepada Rusdi Ramli.Cuma kami agak kompius bila TheStar kata anak Norlia Ghani ni umur 23, Mstar pulak kata umur 31. Dua-dua ni suratkhabar satu kampeni nih, camna boleh lain-lain infonya.

harap-harap pencuri tu baca kisah ni dan menyesal.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

254 responses to Alfatihah untuk anak Norlia Ghani

  1. kira-kira says:

    alfatihah……….

  2. kira-kira says:

    arap2 norlia ghani sekeluarga tabah…

  3. ANneDeSilva says:

    Alfatihah..

  4. ANneDeSilva says:

    kira2..
    ko bercinta dgn violet kew????

  5. pingkypanthers says:

    eeee… aku lau dpt pncuri ni aku tembak dia biar dia mampussss….

  6. hothotheat says:

    alfatihah..
    salam takziah pd makcik norlia ghani sekeluarga..
    Allah lebih sygkan dia..
    semoga rohnya dicucuri rahmat..
    amin……

  7. ANneDeSilva says:

    manusia ni ada mcm2 cara utk Allah tu bawak naik ke atas..

  8. Penari Poco2 says:

    pencuri tue xkan menyesal nyer…dah keje dier…
    geram betul aaarr…time2 raya pon nak curik brg org gak…

  9. tOmEii says:

    al-fatihah…..
    takziah tuk ahli kluarga arwah….

  10. Penari Poco2 says:

    allahyarham dah kawen ker…

  11. tOmEii says:

    kalu dh nme pon pencri…..
    xde mknany nk nyesal…..
    y kua penjara pon msih nk bt lg ni kn plak y blm kna penjara……
    xde mknany nyesal or serikny……
    hampeh….

  12. Penari Poco2 says:

    kalo lar nyawa si pencuri tue leh digantikan ngan nyawa allahyarham…

  13. violet says:

    gak nyer pencuri tu ketawa kot…
    ye r x dpt tangkap dye..isk2

  14. Penari Poco2 says:

    xder pic muka allahyarham…
    camner yerk…

  15. Penari Poco2 says:

    aku nak tido japs…ngantuk tul…
    lam aircond lg…
    nanti smbg balik yerk…bye…

  16. tOmEii says:

    cian arwah…..
    niat baik tp lain plak jdny…..

  17. kira-kira says:

    c pnjht 2 kne anta pg wt umrah gak kot sme mcm azwana 2 bru leh insap agknyer…….
    heheheh

  18. ANneDeSilva says:

    violet..
    anne sikit pon tak mara eh ko dgn kira2…
    kira2 tu adk2 anne jek…huhuhuhu(adik kew?)
    tanya sbb pelik pesal korg bersayang2…

  19. ANneDeSilva says:

    tomeii tak miss anne ke?

  20. jed hijau says:

    takziah…..ALFATIHAH…YA-SIN….

  21. puteriaquarius81 says:

    tumpang lalu…
    just wanna say takziah pd smua keluarga arwah..
    Al-Fatihah.. miss u all my fren. muah

  22. ANneDeSilva says:

    eclipse really miss u laaa…
    mana hilang nie??????

  23. ANneDeSilva says:

    eclipse..
    bz bangat kew??
    td online YM eh?
    sory tak sempat say halloo..

  24. ANneDeSilva says:

    ilang dh si eclipse nii….

  25. kira-kira says:

    ehm bosan nyer………..de org x ni??

  26. aries_april says:

    al fatihah…

  27. ANneDeSilva says:

    mana eclipse nie?

  28. ANneDeSilva says:

    anne miss jugakla dgn sume..
    u too aries..violett….

  29. aries_april says:

    jom la korang….

  30. kira-kira says:

    mne la nk cri open house ni????
    lapo la plak..heheh

  31. kira-kira says:

    mne lak violet ni pg????
    heheh

  32. ANneDeSilva says:

    aries..
    eclipse dok kajangla…

  33. ammey says:

    Al-Fatihah…
    Bismillahhirrohmanirrohim….

  34. violet says:

    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  35. Rifa'i says:

    Salam takziah untuk keluarganya. Tak lupa juga pada keluarga yang terlibat dlm kemalangan semasa ops sikap 20.

  36. LOL-Pearls says:

    Takziah..
    Semoga TABAH.

  37. ANneDeSilva says:

    smua ngantok jekk..

  38. hantupensil says:

    TAKZIAH…
    oo..anak dia ke…
    baru baca dalam kosmo td…

  39. ANneDeSilva says:

    ariess..
    mana kamo?

  40. violet says:

    antu…
    aku miss ko ni..
    huhu

  41. kira-kira says:

    ehmmmmmm……..superman,…

  42. kira-kira says:

    mne deorg sume ni??
    xkn da blk kot…

  43. Danny0range says:

    Takziah Untuk keluarga Norlia Ghani,,,
    Al-fatihah untuk arwah edi rizal..

  44. tOmEii says:

    sakitny la pert aq nie…..
    nk dudk pon xseng…..
    adehhh……

  45. Rifa'i says:

    Balik dulu, esok sambung. Pc dah berasap ni, banyak sangat buat kerja. Assalamualaikum.

  46. aein says:

    hai ammey…….ngah wat pe tue?????

  47. ammey says:

    awt diam ja…..
    p mna suma org…….

  48. ammey says:

    kak nara……….
    abg nara……….

  49. Penari Poco2 says:

    wwwaaarrgghhhh…(menguap smbl cium ketiak…wanginyer…)
    aku br bgun tdo…jam pon dah dkt kul 5 nie, aku dah nak balik umah dah…
    tatata…

  50. tOmEii says:

    askum…..
    singgah jap…..
    ada org x???????????????

  51. tOmEii says:

    lol xde org ker……
    xjd nk derma wit raya……
    kua dl la……..

  52. jed hijau says:

    salam,

    apa khabar adik2, kekawan dan saudara-mara sume….????

    seronoknya dpt beraya kat kg masing2 ye…akak pun camtu gak…

    dlm seronok beraya ni…ada gak antara kita yang sedih dengan kehilangan org yug disayangi….

    akak harap2 akak tak kehilangan korang sume….akak selalu nampak korang dari jauh…cuma tak sempat nak bertegur sapa…

    doakan akak selamat dunia akhirat…manalah tahu esok2 akak takde kat sini selama2nya…

    bye…jaga diri baik2…

  53. PakciQue says:

    Kadang-kadang, dalam dunia nyata, bila nak jadi hero, padah pula yang menimpa.

  54. violet says:

    ada org x

  55. tOmEii says:

    askum…..
    dtg nk beraya……
    ada duit x…..
    kalu xde nk blk….huhuhuhu

  56. m. says:

    ikkk..ruang komen dah jadi cam laman chat lak hehehe…ok takziah utk kluarga allahyarham

  57. kira-kira says:

    bye sume………salam..

  58. lyana says:

    al-fatihah…semoga untie sekeluarga tabah menghadapinya…….yana nak tahu pak nil sakit apa?kenapa pak nil dikejarkan ke hospital pulau pinang?pls bantu…..kalu salah tolong betulkan..pls…

  59. pening says:

    Hrp keluarga Norlia tabah dgn ujian ni…Al-fatihah wat keluarga arwah

  60. lanToK LeW says:

    takziah tok kuarga norlia ghani…..al-fatihah….teruk laa manusia zaman skunk nie….makin bertamadun makin teruk perangai n tingkah laku….bulan2 mulia nie pon nk buat jahat juga….

  61. Mr. Cuz says:

    ALFATIHAH….
    walau aper pun ni semua dugaan dari yg maha Esa…
    aku harap keluarga Norlia Ghani dapat menempuhi dugaan ni…

  62. Zaza Muhammad says:

    Al-Fatihah…Takziah buat family.
    semangat kejiranan yg patut dipuji. btul aa antoo punye penyamun, dia punye psl org lain terkorban. Suke cari psl festive season camni.. smlm kat kg aku havoc, polis tembak penyamun kete, ha!!! x psl2 kena tembak, free2 dok lam spital pastu free2 plak pasni dok lam kandang besi laks… insaf le…

  63. meow_meow says:

    xder owang pon..
    xbes pon..
    mane la korang ni erk..

  64. ceisa says:

    Alfatihah
    – hasiibharun.com