Written by AbangNara | May 13th, 2010

aleeza

Nampaknya jodoh Aleeza Kasim dan suaminya masih panjang apabila mahkamah memutuskan lafaz cerai yang dilakukan tidak sah. Dan Aleeza dah pun bertekad untuk meneruskan kehidupan sbegai suami isteri. So jangan harap seorang lagi janda panas akan muncul ya. Aleeza masih seorang isteri kepada Mohd Fauzi Che Ros.

Ada ke Dato’ Dato di luar sana yang kecewa? Mesti ada yang frust mengkangkang punya. Tak caya gi la siasat. Hehehe.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 responses to Aleeza Kasim Masih Isteri Orang

  1. budakbertuah says:

    kata nak cerai?

    0
    0
  2. RAIN_17 says:

    gila mantap~~~

    0
    0
  3. SIOT says:

    KDG2 LAWA KDG2 CAM MUKA JANTAN LE PULOK

    0
    0
  4. Miss_hujaN says:

    Kdan2 mcm hantu pun iye..Hahaha

    0
    0
    • FASHION says:

      hantu? ntah2 kuiz yg abang nara tny hari tu dia kot..hahahaha..ape2 aje la..hehehehe

      0
      0
  5. lulu says:

    gile tiak parut

    0
    0
  6. ni kes gado ke??adoii cuba la kalau boleh bila gado tu jangan sebut cerai..bahaya beb..

    – – –
    (KFC) Khas Untuk Peminat Iron Man Yang Tengah Kuciwa…

    0
    0
    • sudu besi says:

      kadang2 kita tak jangka benda tu akan berlaku pada kita..tak gaduh pun boleh berlaku..contoh yang berlaku kat kawan aku…dia dan suami tengah tengok cerita korea sama2..dalam subtitle tu ada tulis perkataan…KITA BERCERAI SAJA…tanpa di sangka2 terpacul dari mulut suami dia perkataan tu betul2 kat telinga dia…dua2 tergamam…suami dia bersumpah yang takde niat lansung nak sebut..tak tau kenapa tiba2 terkeluar dari mulut lepas tengok subtitle tu…dua2 menangis…aku pun sedih apa yang berlaku kat dia…loving couple beb..sekarang tengah tunggu untuk perbicaraan kat mahkamah…

      0
      0
      • FASHION says:

        diaorg gado sbb pasal isu nk balik kampung je kan? tp lafaz tu bukan lafaz niat cuma cam lafaz ajakan je sbb suami dia cakap ” ok, esk kita bercerai”..lbh kurg camtu la..huhuhu..ape2 pon, jgn la bercerai-berai..x baik..hehehe..renung2kan dan selamat beramal..peace no war..

        0
        0
  7. fcuk says:

    ni kalau aku dapat..pasti seminggu x kuar bilik… mantap siot body dia…..

    0
    0
  8. megahertz says:

    baguslh klu cmtu.. ambil iktibar & pngajarn dr ape yg t’jadi. p’baiki & insafi kesalahn & kelemahn masing2.. ape jua mslh rumhtangga, bincanglh baik2, elok2..

    0
    0
  9. cili says:

    masjid masih kukuh…..Alhamdulillah.

    0
    0
  10. cili says:

    sekali pandang cam bapok pun ada…

    0
    0
  11. natts says:

    sometime dia ni seksi tak ingat dunia akhirat langsung..
    perbaiki lah kelemahan diri atas apa yang berlaku..peringatan buat kita semua juga.

    0
    0
  12. Kapamilya says:

    Bile nk dpt baby ni? Amber chia dh 3 bulan. Umo pn dh dkt 40 tak lame lg menopause. Ape kehe mek ni

    0
    0
  13. brader botak says:

    akan ku tunggu jandamu..

    0
    0
  14. kamsiah says:

    salam
    kdg2 heran dgn artis yg bercerai berai…cantik,glemer,kaya..tp hidup tak aman…tak bahagia…pikir2 la…

    0
    0
  15. pet says:

    lagu baru KAK NING

    Adakah mungkin ikan… Lemas di air
    Adakah mungkin orang… Lemas dek udara
    Segala yang terlampau, membawa bahaya
    Serupa jua cinta… pun membunuh

    Telah kulihat, kuamat, kukenali sangat
    Cinta berubah… dan evolusinya
    Dari asmara jadi rumah tangga
    Seperti mama dan papa

    Chorus:
    Mama jangan lupa Papa sangat sayang Mama
    Walau terlalu lama Papa bersama Mama
    Papa jangan lupa Mama sangat sayang Papa
    Walau selalu Mama marah marahkan Papa
    …Mama sayangi Papa

    Mungkin terlalu manis… Menjadi racun
    Mungkin terlalu pahit… Pun menjadi kacau
    Hidup perlukan drama, barulah berwarna
    Kembalikan yang suam… balik hangat

    Telah kulihat, kuamat, kukenali sangat
    Cinta berubah… dan evolusinya
    Dari asmara jadi rumah tangga
    Seperti mama dan papa

    Chorus:
    Mama jangan lupa Papa sangat sayang Mama
    Walau terlalu lama Papa bersama Mama
    Papa jangan lupa Mama sangat sayang Papa
    Walau selalu Mama marah marahkan Papa

    Bridge:
    Seringkali alam kenyataan… Pelik dari alam khayalan
    Seringkali mudah tak hiraukan… Dari mencapai sebuah pengertian

    0
    0
  16. pizza says:

    Alhamdulillah… Harap Aleeza muhasabbah diri dan ubah penampilan bersempena dengan peluang kedua yang diberi ALLAH ini. Bak kata P.Ramlee “jaga2 cik Normah, di zaman ini, org lelaki lebih berharga”.

    0
    0
  17. ali says:

    ketiak itam………

    0
    0