Written by AbangNara | January 3rd, 2012

Bilakah kali terakhir anda membeli sebuah album berkonsepkan keIslaman? Abang Nara paling last beli pun rasanya masa album pertama kumpulan Saujana. Dah bertahun-tahun lamanya. Namun album Zikir Terapi Diri daripada Hafiz Hamidun ini membuatkan Abang Nara rasa teruja untuk mendapatkannya.

zikir terapi diri

Dimuatkan dengan 10 buah zikir-zikir utama untuk semua Muslim, album Zikir Terapi Diri ini boleh didapati dengan harga RM19.90 sahaja di kedai-kedai buku agama di seluruh negara berserta outlet-outlet muzik di pasaraya-pasaraya seluruh Malaysia. Album ini juga diedarkan di Malaysia, Singapura dan Brunei. Bayangkan betapa tenangnya memandu kereta balik ke kampung sambil ditemani zikir-zikir alunan Hafiz Hamidun ini.

Selain daripada 10 buah zikir-zikir utama,  ada juga dimuatkan lagu Lawkana Bainana dari siri televisyen popular Arab Saudi. So apa tunggu lagi? Dapatkan album Zikir Terapi Diri hari ini jugak di kedai buku berhampiran rumah anda.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 responses to Album Zikir Terapi Diri Daripada Hafiz Hamidun Pasti Menenangkan Jiwa Anda

  1. AnakIkanEnsem says:

    yahuuu!!! 1stt!!!

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 5
  2. layankan aje la says:

    cte x hot x bes nk brebut 1st.. :p

    Hot debate. What do you think? Thumb up 1 Thumb down 10
  3. Arshad Mahmood says:

    Mesti best, penenang jiwa…

    http://www.diskaun.my/1595-korset-natural-bamboo.html

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  4. Chantek says:

    teringin pulak nak beli.. santai2 sambil bawak keta kan.. mesti jiwa tenang kan..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 2
  5. syuhada says:

    bab gosip panjang plak komen..bab2 mcm ni sunyi sepi bahagian komen..hehehe :)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
  6. siti's says:

    thnx abg Nara..alunan n melodinya beto2 myentuh dkalbu..Allah Maha Besar..mmg trsa k’asyikkn n ktenangannya..Allah Maha Mgetahui..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
  7. terry89 says:

    adoi la..brape kerat la kumen kt entry ny kn..klu bab gado2..kutuk2..perh…beratos2 kumen pon ado..manusie manusie..xpnh dgr die neh nyanyi..ingtkn die ny komposer lagu jek..uhuuu

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  8. Schaa says:

    sgt2 menenangkan jiwa sy~

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  9. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 16
  10. vrose says:

    syahdu dgr..tk perasan tetiba air mata mngalir…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  11. ANiS AiNa says:

    #IramaTerapi – #ZikirTerapiDiri by Hafiz Hamidun. RM 19.90. Online order, http://www.muslimniaga.com / http://www.stormreaders.com / http://www.nasyeedshop.blogspot.com

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. saya says:

    syahdunya dengar

    peliknya,tak ramai komen pun….
    kalau gossip,berdesup

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  13. emykina says:

    Nak beli lah esok…

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  14. abba abba says:

    syahdunya lagu ni,, sedap,, dah 2,3 kali dengar,,

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  15. dhia says:

    ex mrsm kulim dia ni..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  16. hambaAllah says:

    alunan zikrullah yg amat mnenangkan jiwa…:)

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  17. hamba Allah says:

    biasa manusia fasik.. lg akhir zaman lg mcm² jumpaa. jgn buat² terperanjat opocot mak hang…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0