Written by AbangNara | December 17th, 2013

Marilah kita sama-sama menyedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarhamah Azean Irdawaty yang telah disahkan meninggal dunia kira-kira jam 8.25 malam tadi. Allahyarhamah berusia 62 tahun dan telah menghembuskan nafas terakhirnya di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM).

azean irdawaty meninggal dunia

Sebelum ini, seniwati ini menghidapi sakit kanser tahap keempat. Jenazah akan dibawa pulang ke kediamannya di Bandar Utama, Petaling Jaya. Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah dan doakan agar beliau ditempatkan di kalangan orang beriman. Al-Fatihah.

39 responses to (Al-FATIHAH)Azean Irdawaty Meninggal Dunia

  1. wanita says:

    al_fatihah….Allah lebih sygkan beliau..moga ditptkan dikalangan org beriman…amin

    0

    0
    • hmmmmm says:

      beautiful nara nuar berita…slowwww

      0

      0
      • Anonymous says:

        dia meninggal semalam ke hari ni ??

        0

        0
        • Baby ZS says:

          Dia yg popular dgn tag-line ‘Lihatlah Dunia’ pergi pada jam 8.35 malam 17hb. Al -Fatihah….

          0

          0
        • Didi says:

          Sekurang kurangnya dia sempat tgk anak dia keluar dari penjara. Al fatihah.

          0

          0
        • amoi says:

          Alfatihah…aku sian dgn arwah ni…dalam duk melawan sakit, si anak wat perangai..dlm melawan sakit juga, terpaksa bekap si anak supaya x dihukum dgn hukuman yg lebih berat…skrg arwah dah xde, pepandai lah si anak tu jaga diri..dulu masa mak ade, x reti nak hargai..buat perangai..sebagai anak lelaki, septtnya jaga arwah dgn baik..bg kehidupan yg baik sbb itu tanggungjwp si anak terhadap mak..tp sebaliknya..skrg ni, xde mak disisi spt hilang segalanya yg tiada ganti :'( pepandai lah ko jaga diri benjy…

          semoga arwah di kalangan org2 yg beriman..aminnnn

          0

          0
        • miss ynwa says:

          habis la benji lepas ni takde sape nak backup kau kat dalam in case ko buat hal lagi…1 je saya nampak disini tentang arwah….
          seorang ibu yang terlalu menyayangi anak biarpun anaknya ditohmah tetap jua memenangkan anak kerana amat sayang, tapi..huh! syg seribu kali syg, anak tak tahu menghargai ibu….dikala ibu melawan kesakitan malah si anak menambahkan lagi kesakitan yang sedia ade…..

          0

          0
    • FAK#A The Legend says:

      Takziah buat seluruh ahli keluarga. Al-Fatihah…

      0

      0
    • Mashi says:

      takziah buat keluarga arwah Irdawati.. lama dia bertahan.. moga keluarga tabah..

      0

      0
  2. Aidil says:

    Innalillahiwainnailaihirojiun.. Al-Fatihah..

    0

    0
  3. Nurul says:

    Membesar dgn drama-drama lakonan arwah. Bersemadilah dgn tenang, Esah 50sen.

    0

    0
  4. Rabia Sensei says:

    Al – Fatihah.

    0

    0
  5. siti says:

    Innalillahiwainnailaihirojiun..semoga roh beliau dicucuri rahmat..aminnn..

    0

    0
  6. kedai jalan says:

    Innalillahiwainnailaihiraji’un and alfatihah untuk arwah

    0

    0
  7. BUNKFACE NO.1 says:

    Al-Fatihah…semoga roh arwah di tempatkan di kalangan orang2 yg beriman, Amin .

    0

    0
  8. Kak Mala says:

    Al Fatihah akak sedekahkan buat beliau. Tiada lagi penderitaan duniawi dan semuga roh beliau ditempatkan dikalangan orang yang beriman. Ameen.

    0

    0
  9. azima says:

    teringat beliau berlakon dlam anak mami kembali . sngat kelakar . skrng hanya tinggal kenangan . al-fatihah

    0

    0
    • adaakukesah says:

      betul2… baru je duk ulang tgk cite tu kelmarin…
      senak perut tak tahan nak gelak…
      tuptup, arwah dah tiada. Al-Fatihah…
      hilang sudah 1 seniwati terbaik negara…
      semoga rohnya dicucuri rahmat… Amin…

      0

      0
  10. Vespa pink says:

    Teringat semua lakonan nye , beliau seorg seniwati yg sentiasa berjaya dan memberi kesan setiap watak yg diberi , semoga Arwah di tempat kn di kalangan org2 yg mukmin !! Al fatiha ..

    0

    0
  11. bukan nama sebenar says:

    Innalillah….Malaysia kehilangan lagi satu pelakon yg sangat berbakat…Allah lebih saying kat allahyarhammah…

    0

    0
  12. Kata Ucapan says:

    Inna lillahi wa inna ilayhi raji’un semoga keluarga yg ditinggalkan diberi ketabahan.

    0

    0
  13. Biskut says:

    Masa kecik2 dulu kenal dia ni dgn nama Ribut, watak dia dlm drama perjanjian syaitan sebab mak saya suka tgk drama dia ni. asal mak saya nmpak dia dlm mana2 drama lain, mak saya akan acknowledge dia dgn nama Ribut.

    Takziah buat keluarga dan dan sahabat handai allahyarham….

    0

    0
  14. Rita Y Smith says:

    Innalillah..Al-Fatihah. Semoga rohnya dirahmati Allah. Ameen.

    0

    0
  15. Zain Sardin says:

    Semoga rohnya dicucuri rahmat…Amin

    0

    0
  16. Lynn Usj says:

    Innalillahiwainnailaihiraji’un al fatihah _Salam Takziah Buat Seluruh ahli keluarga moga ditempatkan bersama orang orang yang beriman…

    0

    0
  17. ana hafiz says:

    Meminati setiap lakonan beliau……semoga dicucuri rahmatNya. Al-fatihah

    0

    0
  18. Waterlily says:

    Innalillah .. Semoga Allah tempatkan arwah bersama para syuhada disisiNya.

    Antara seniwati / primadona negara. Lepas ni baru nak dpt gelaran dato kot ..

    0

    0
  19. Je LLy says:

    tiada perkataan AllahyarhaMAH

    0

    0
  20. marlina says:

    Innalillahiwainnailaihiraji’un al fatihah _Salam Takziah Buat Seluruh ahli keluarga moga ditempatkan bersama orang orang yang beriman…

    0

    0
  21. aihhh says:

    al fatihah…

    0

    0
  22. Rim kereta says:

    Tiada lagi Esa50 sen mencari Remy nya…Al-Fatihah Azean Irdawaty

    0

    0
  23. zaia says:

    Al-Fatihah..
    Takziah kepada keluarga arwah..

    0

    0
  24. Al fatihah.. semoga arwah d tmptkn d tmpt org2x yg beriman.. amin..

    0

    0
  25. nurin says:

    DariNya kita datang, kepadaNya kita kembali..
    semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang beriman.

    0

    0
  26. Anonymous says:

    Innalillahiwainnailaihirojiun… al_fatihah….Allah lebih sayangkan beliau..moga ditempatkan dikalangan orang beriman…amin.

    0

    0
  27. arnida says:

    kerjaya arwah tidak dihargai oleh sesetgh pihak. tiada pengiktirafan sedangkn org luar senang2 mendapat title. semoga roh arwah dicucuri rahmat. Alfatihah.

    0

    0
  28. Innalillah..kehilangan yang tiada gantinya.. smoga sakitnya selama ini menjadi kifarah atas dosa dan memudahkan kehidupannya di alam abadi kelak…amin..

    0

    0
  29. minah jambu merah biru says:

    sememang Nye kite semua akan merindui Nye selamat jalan seniwati azean semoga di tempatkn di tempat orang2 yg di sayangi Allah aminnn..

    0

    0
  30. cik an says:

    Innalillah… semoga arwah tenang dan ditempat di kalangan org beriman… dia sakit pun lama kan… kalau x silap sakit ni boleh hapuskan dosa2 kita… insyaAllah…

    citer dia yg paling aku suka yg aisyah 50 sen tu… ms mula2 tgk siap nangis tau part yg mak ayah dia meninggal tu… pastu keja dok nyanyi lagi 50 sen tu… legend…

    0

    0