Written by AbangNara | April 22nd, 2009

ako mustapa

Kesian betul dekat Ako Mustapha. Baru ajer settle down selepas mendirikan rumah tangga, dah dikenakan pulak hukuman penjara 3 bulan dan denda RM3000 ringgit disebabkan kes khalwatnya dulu.

Itulah padahnya bila Ako tak datang mahkamah 4 kali. Kalau dia datang, agaknya mungkin cuma dikenakan denda RM3000 ringgit jer. Tapi ini sampai kena penjara 3 bulan. Pening jugak kepala kalau rayuan tak dilayan nanti.

Pengajarannya ialah kalau anda dipanggil pergi ke mahkamah, pergi ajerlah. Jangan buat banyak alasan. Hakim Malaysia semuanya tegas-tegas dan tidak bertolak ansur.

Kepada isteri Ako Mustapha, Kartina Shuaib Abdullah diharap anda dapat bersabar sekiranya suami anda ke penjara selama 3 bulan nanti. Jangan dilayan godaan-godaan jantan miang di luar sana.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

52 responses to Ako Dihukum RM3000 Dan Penjara 3 Bulan

  1. yes.. aku pertama!!!

    0
    0
  2. hahaha, tu la ko ako. ko kena baca banyak skit buku pasal malam pertama baru la tak terjebak dengan maksiat2 ni, ish2…

    0
    0
  3. ain says:

    Ako…ko sabaq la no…sndiri cr psai..sndiri tnggung la no

    0
    0
  4. mantikulaz says:

    apa bleh buat ako,dah nasib kau..
    tu lah bahayanya duduk bdua2an dgan bukan muhrim..

    0
    0
  5. iu says:

    sian bini dia..3bln tinggal sorang2

    0
    0
  6. minnie comey says:

    tipu….tipu…

    0
    0
  7. mien.. says:

    erm,ciannyer kt ako ek…xpe2,,,3 bln 2 xdela lme sgt.leh cket ako mrase khdupn kt lokap 2..hehe,,jhtnyelakn..huk3..

    0
    0
  8. cantikkk says:

    akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    0
    0
  9. abg derus perut cute says:

    kpada sesiape yang tgh kgrsangn,sila hbungi abg..0173656271.

    0
    0
  10. Legalsounds says:

    I thought it was going to be some boring old post, but I’m glad I visited. I will post a link to this page on my blog. I am sure my visitors will find that very useful.

    0
    0
  11. I do know a good deal of people would like the idea plan and i also can’t deny I am moreover one of them. In situation you’ll uncover further disccusion about this matter then simply it may be far more desirable and that i will probably would like to assume of precisely what you would create relating to your next document. From the event that you simply could release much more related write-up, just make me aware as Most definitely i’ll want to be capable of browse about it.

    0
    0