Written by AbangNara | June 2nd, 2009

akhilhayy

Sungguh celaka kenyataan si Ustaz Rock nie. Kejam betul sindiran dia. Isteri anda si Maiza tue mengadu sebab anda tak balik rumah 3 bulan. Tapi mungkin salah dia pun ada jugak kot.

Lagi berita sepenuhnya tentang perbicaraan mahkamah Akhil Hayy dan Maizawati Zainal dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Balik rumah nanti kitorang bagi komen kami sendiri ek.

Maizawati ketika hadir di Mahkamah Syariah Ipoh pagi tadi untuk menghadiri kes tuntutan cerai yang difailkan tempoh hari terhadap suaminya, penyanyi/pendakwah Akhil Hayy.(Foto The Star oleh Zabidi Tusin)

IPOH: Kemuncak ketegangan rumahtangga pendakwah bebas dan penyanyi Akhil Hayy sampai ke penghujungnya hari ini di Mahkamah Rendah Syariah Ipoh jam 10.25 pagi.

Kes menuntut ‘kebenaran cerai’ yang dikemukakan oleh isteri Akhil, Maizawati Zainal, 33 telah didengar di hadapan Hakim Syarie Mahkamah Rendah Syariah Ipoh Mohd Ridhuan Yusof.

Maizawati diwakili dua peguam Azmi Rais dan Zulkifli Che Yong sementara Akhil pula tidak diwakili mana-mana peguam.

Maizawati membawa anak-anaknya ke mahkamah pagi tadi

Perbicaraan di dalam kamar itu sepatutnya didengar pada jam 10 pagi tetapi tertangguh selama 25 minit kerana menantikan kemunculan Akhil yang akhirnya hadir bersama dua sahabat yang bertindak seperti ‘pengawal peribadi’nya.

Hubungan kedua suami isteri ini kelihatan agak dingin apabila masing-masing tidak bertegur sapa dan bertanya khabar.

“Kehilangan’ Akhil selama 3 bulan dari rumah mereka juga tidak menampakkan apa-apa reaksi.

Maizawati membuat tuntutan cerai setelah suaminya Akhil Hayy tidak pulang ke rumah selama 3 bulan

Namun, sebagai seorang ayah, Akhil sempat melempiaskan rasa rindunya kepada anak bongsu mereka, Muhd Shatiri Hidayatullah berusia 2 tahun.

Maizawati, yang hadir bersama lima orang anak mereka, kelihatan agak tenang.

Kes yang berjalan lancar terpaksa ditangguhkan hingga 11 pagi dan bersambung selepas itu.

Walaubagaimanapun, disebabkan ada dokumen yang tidak lengkap untuk membuat urusan tuntutan, maka kes tuntutan cerai ini ditangguh ke 15 Julai.

Akhil kelihatan agak serius dan tidak begitu mesra. Setelah dikejar oleh beberapa wartawan akhirnya beliau akur untuk menjawab soalan yang diajukan.

Kelibat pendakwah dan penyanyi Akhil Hayy sememang dinanti-nanti oleh wartawan di perkarangan Mahkamah Rendah Syariah Ipoh pagi tadi

“Saya tak nak bagi komen. Saya akan selesaikan dengan cara paling makruf. Saya akan buat yang terbaik dan telah dinasihatkan jangan perbesarkan isu ini,” kata Akhil.

Namun di sebalik riak tenang di wajahnya, hos program ‘Cafe Akhil Hayy’ itu sempat juga memberi komen sinis…”Kalau sesiapa ada masalah boleh adu pada stesen TV.”

Akhil Hayy tersenyum riang ketiak sampai di mahkamah pagi tadi

Beliau juga berkata, ramai sahabat handai datang memberi nasihat dan sokongan moral kepadanya.

“Biarlah saya berbincang secara makruf. Saya tidak mahu membesarkan cerita ini,” kata anak kepada pendakwah terkenal ini.

Kemelut rumahtangga Akhil-Maizawati menjadi perbualan hangat dua minggu lepas apabila Maizawati setuju membuat pendedahan keretakan rumahtangganya di dalam program ‘Nasi Lemak Kopi O’ dan Wanita Hari Ini (WHI) di TV3 baru-baru ini.

Dalam kedua-dua program itu, Maizawati mengaku suaminya memang mempunyai hubungan dengan penyanyi Waheeda. Justru katanya, dia memberi kebenaran Akhil berkahwin lagi dan bersedia hidup bermadu.

Namun, dia tidak tahu apa status hubungan suaminya dengan Waheeda kini apabila Akhil sendiri sudah tiga bulan tidak pulang ke rumah. Maizawati berkata, dia hanya mengikuti perkembangan kisah suaminya itu menerusi media dan mengambil keputusan untuk bercerai dengan Akhil.

Apa pun, yang pasti pendedahan demi pendedahan yang dilakukan oleh Maiza telah menyebabkan kredibiliti suaminya sebagai pendakwah terjejas teruk.

Ini diakui sendiri oleh Akhil, apabila beliau dengan nada rendah diri berkata, “Kredibiliti dan imej saya sebagai pendakwah sudah terjejas,” kata Akhil.

Ditanya samada beliau akan teruskan niat melepaskan Maizawati, Akhil berkata, “Saya akan cuba buat keputusan yang terbaik.”

Maizawati telah membuat pendedahan tentang hubungan cinta suaminya, penyanyi Akhil Hayy dan Waheeda di stesen TV

Namun, pendirian Maizawati terhadap tuntutan cerainya jelas goyah.

Dia bagaikan bingung samada ingin meneruskan niatnya untuk membuat tuntutan cerai.

“Apa-apa pun tunggulah 15 Julai. Saya tak boleh cakap lagi. Ramai kawan-kawan yang nasihat jangan bercerai. Kata mereka kalau saya minta cerai, saya akan kelihatan seperti tewas…”

Bagaimana perasaan apabila ketemu semula suami selepas 3 bulan?

“No komen,” kata Maizawati sambil tersenyum.

Beliau juga berkata dia tidak ada masalah untuk bersemuka dengan Akhil.

Harapan pada kes tuntutan cerai pada kes ini?

“Tak boleh bagi penjelasan lagi…,” kata Maizawati.

Walaupun hakim memberi peringatan “Jangan sensasikan kes Akhil-Maizawati dan buat laporan untuk berita saja” – kenyataannya kisah rumahtangga personaliti seperti pendakwah terkenal Akhil Hayy dan dikaitkan pula dengan penyanyi Waheeda akan selalu menjadi berita panas yang dinanti-nantikan oleh peminat mereka.

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

228 responses to Akhil: “Kalau sesiapa ada masalah boleh adu pada stesen TV

  1. bahulu hangit says:

    huh…panjang nyer nk bace…tp aku nk gtau…aku first

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. singa ganaz says:

    boleh dikategorikan sebagai suami yg dayus…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      nyampah aku… konon best le tu ckp mcm tu… nak perli2 konon.

      ustaz woiii.. better jgn ckp, kang makan diri sendiri.
      siapa yg rugi, mereka dgn keluarga mereka jua…….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        kite lah yg rugi…
        sbb dpt dose mengutuk…
        hahahahah…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • futurelawyer says:

          bende jahat mmg kena kutuk,first membenci ngan action,then ngan mulut and last skalik ngan hati.Kita bukan benci dia nak kawin len, kite benci dia zalim ngan bini dia / berdua-duaan ngan Waheeda sampai menimbulkan syak wasangka (kalo diorg tak nikah lar)

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Lovelyvic says:

          aku sokong….
          hmmm tu je ar yg aku leh ckp..
          aku mcm takde semangat ar nak kutuk waheeda ngan akhil mcm dulu2. Aku rasa dowang dah jampi aku.
          ekekekekekekke

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. zatul says:

    mcm hal….payah tol jadi artis ni….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • zatul says:

      asyik mensensasikan kisah rumah tangga ja…dah x de keja lain nak buat dah ke….kesian kat anak2…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      xyah jd artis…
      jadik angksawan ke,
      dermawan ke
      usahawan ke…. tu semua x kacau org.. dok diam2, buat keje masing2.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. ehem says:

    pape ntah..menyampah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jed hijau says:

      kau nyampah kat sape…akhill hayy ke maizawati..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • damia says:

      ntah pa per ustz neyh…mcm ni ar statementnyer?..klu da x ske mmg ar mcm tuh..huhuhu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • ehem says:

        menyampah kat org yg berpura2.sape2 jela yg rasa diri berpura2.men’sampah’ masyarakat…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jejakacantik says:

          nyampah,,smpah,,dan menyampah,,x diluper sesumpah,,,huahuahua….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. jed hijau says:

    pigi dah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      sikit jer ayat kau,jed… dah sah2 kita tunggu dari buln 5 psl depa nak gi court ni… tpi aku pun dah xtau nak tulis apa.. nampk sgt a.hayy ni pun goyang jiwa nye…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. bahulu hangit says:

    aku dh abis bace pon xdek org komen lg…dh 2x jd first ni…ustaz ni laser nyer sound bini..skrg slhkan bini plak…apela

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      eerrrrmmmm…ape2 jer lar!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Lovelyvic says:

        tu ar… aku dah pening ni…
        walaupun citer ni paling hot skang ni
        tapi hati aku cold je baca citer dowang
        tak excited… tatau ar kenapa…
        aku demam kot

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. apple_merah says:

    emmm kite tak tau mane yang salah n mane yang betul..
    tah2 si maizawati tu yang salah…
    aku rase maiza tu yang salah..
    ape la rahsianya dowang ni…
    excited aku nak tau

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      salah ke xsalah ke….pada aku waheeda tu dah tahap dajal ngacau rmahtangga org… nak kacau tunggu sah2 duda le.. geram betul akulah. ni yg buat aku tkut nak kawing ni..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • jed hijau says:

        tul tu

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • jernih says:

        haiya tyra jgn ckp takot mau kawen ma…
        tanya kak su kawen best tak? ehem..ehem…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          nanti aku g tnya…kak su2x..bes ke x bes???

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Lovelyvic says:

          aku tolong jawabkan soklan utk kak su tuh yer…
          beshnyer kawen…
          sedap… cam rasa stoberi cicah coklat.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jed hijau says:

          wah..wah tyra…

          takut nak kawen ke…tak sabo nak kawen…

          ape perasan kau tengok gambar pelesit cium2 lidah….tak kan takut kot….

          jangan mare ye…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          isshhh…geli…xmalu tunjuk gambar cium2 lidah…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          SEREMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • damia says:

          ntah ar kak su neyh…besh jer k0t? h0kh0kh0k…tul kn kak su??

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Lovelyvic says:

          huhuhu… kawe la kalau nk tau besh ke tak

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          meremang bulu roma aku…
          x penah taste lg…hehehe…

          p/s : p tanya kelentit sakit camna…hahahahah!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Darkshed says:

    Tabik la Ustaz Akhil..cayalah..aku sokong kau dri zaman kau menyanyi dgn kmpulan Riyadh lg..pedulikan ckap org luar..bini kau tu gila glemer sgt..nsib dia lawa..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. jed hijau says:

    maiza lepas dah jumpe akhill lepas 3 bulan tak jumpe macam nak tukar statement tak nak cerai. Alhamdulillah…
    aku suka kalau tak cerai…padan muka kau waheda…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      naper yer xnak cerai…ko rasa apsal jed???

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Lovelyvic says:

        sbb dia sayang lagi laki dia…
        biasala pmpn yg dh menghambakan hidup pd sorang lelaki bertahun2…. takkan la sekelip mata hilang cinta..
        lain la kalau pmpn tu ada lelaki lain..
        tk mcm akhil… ada org lain.. pengorbanan dan kasih syg utk isteri yang bertahun2 hilang sekelip mata.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. rina says:

    malas lar nak layan hal rumah tangga orang ni… jaga je lar rumah dan tangga kita….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. tyrabanks says:

    ye lerr…. tpi kalau a.hayy tu psg lgi satu pun xde hal.. cuma pdn muka waheeda le, dpt bekas2 org…

    kecik2 je aku nengok gmbar dia ni….(geram ni).

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      xper…asal diorg happy…
      lg satu…asal ustaz tue jgn amik kelentit sakit jer…
      x pasal2 hari2 kelentit dier sakit…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Lovelyvic says:

        woiii………… apa sebut menda tu…
        hahahhahaahah
        ganaz ar komen ko poco

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          ko x tau ker semenjak dua menjak nie ada pengkomen blog nie bernama kelentit sakit…kami (kak su, tyra, jed, jernih dan etc…naik geram tau x?…) tu yg aku hentam habis kat kelentit sakit tue…

          nyampah, dah tau sakit, bgtau org plak…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Lovelyvic says:

          hahahhaha…
          kita hack pc kelentit sakit tu..
          huhuhu… jap i contact bill gates
          “hello darling, there’s a penyangak named Kelentit sakit here, pls send virus to her pc”
          apaa….. “what is the meaning of kelentit?”
          “errr… very hard to explain la darling”
          :P

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. jed hijau says:

    aku rasa la…

    kalau dah masuk kandang mahkamah, disoal lak hal2 dalam rumahtangga dah tentulah si maiza tu yang salah…sebabnya…maiza tak kasi ehem…ehem..bila akhill hayy nak…itu dah di kira berdosa…

    mestilah akhill bagitau kat hakim perkara tu…dah tentu maiza kantoi…tapi…itulah org pompuan kalau dah sakit hati ngan husband, lagi2 kalau nampak pompuan lain ngan husbandnya…mmg susah nak kasi benda tu…

    tu la pasal maiza kalah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      aku bab2 ni xboleh ckp… nanti korang ingat aku apa plak!!
      ringan2 aku boley la.. berat2 smpai ke kelambu….susah tu..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • tyrabanks says:

        ringan2 ckp….. bukn tut!!! hish.. kene betulkan ayat ni..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jed hijau says:

          3 bulan beb tak jumpe…kalau aku 3 hari tak dapat pun aku gagau….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          kontrol…kontrol…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jed hijau says:

          terover ke aku…alamak…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • damia says:

          bawak2 besabau yer…h0kh0kh0k…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Lovelyvic says:

          3 bulan x dpt bleh gagau…
          aku 4 tahun tak pernah dpt…
          nape tak rasa pe2 yerk?

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jernih says:

          ekeke… jangan ko gago dah lah JH… ekeke

          mengagau ye.. kalu isteri wat hal, suami leh
          tglkan tempat tido woo.. sebagai pengajaran aiyaaakkkk….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jed hijau says:

          tu la pasal…..

          nape la husband suka sangat kat benda tu…pelik la kekadang….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          ish…husband musband aku x reti…susah aku nak jawab komen korang ni…
          aduwei jernih…ko org swak ker???

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • damia says:

          sib bek da buat pembetulan…sens0red tul ayat td tuh…huhuhu..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Zaza Muhammad says:

      moralnye jgn over expose… silap strategi malu diri sendri

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        moralnya dah makan diri sendiri…
        moralnya dah jatuh ke tapak kaki…
        moralnya ada pada PENDIDIKAN MORAL kat sekolah…
        hahahahah…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. S!ezan says:

    macam2..nk glamor jer.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. jed hijau says:

    lepas ni tak kisahlah…

    kalau akhill kawen 2 pun aku tak kisahlah…yang penting jadi suami yg bertanggungjawab….

    harap2 waheda jangan lari pulak kalau kena jaga akhill hayy masa sakit…tunjukkan pada dunia yg awak tu boleh buat dari boleh cakap…

    bye…jumpe lagi…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. apple_merah says:

    maiza tu pas jumpa akhil terus macam nak ubah kputusan tak nak cerai.
    aku rase ukhil tu de pakai ilmu la….
    tu yang maiza tak jadik tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. jernih says:

    tepi tepi tepi.. aku pulak nak komen..

    hahaha.. ustaz memang rock…

    AM.. x ada la.. pakai pape
    pakai baju ada la… wakaka

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      lalalalalalala…
      terasa segar plak bdn ku nie lepas bersenam poco2…
      lalalalalalala…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. Kelentit Sakit... says:

    uh..uh..uh..uh..uh..u.hh.uh..uh..u.h.u.h..uh..uh..sob..sob..sob….sob…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jed hijau says:

      kau pesalllllllllll…. tang mana sakit sangat tu…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • tyrabanks says:

        la… dah keluar dah si k….n.t ni… mana plak si poco2…. kan ari tu dai dah sepit dah si k……t ni.. mcmana boleh keluar plak dia ni..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          dai tu…dia.. aku ni salah eja je, maklumlah dah lama sgt tinggal kat london nu.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          ape ko main sembunyi plak ejaan KELENTIT tu tyra…
          dah namanyer kelentit…bengap betul si kelentit tue…
          penyepit aku x cukup bgus…aku nak guna sepit ketam idup plak nak sepit kelentit nie…biar berdarah…BODOH!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jed hijau says:

          lawak nye kau…. sian kelentitnye berdarah….nape tak sunat habis je…KHA..KHA..KHA…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          sbnrnya kelentit dier tue bukannya sakit sgt pon!
          cuma GATAL, sajer nak tunjuk kat lelaki dlm blog nie…
          mta maaf la KELENTIT SAKIT TAK HBS2 ooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiii…xder saper lelaki yg nak layan ko kat sini…BENGAP!!!!!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Lovelyvic says:

          aku kalau nampak ejaan kelen… aku jadi malu plak..
          alahai… malu nyer i…
          tak sanggup nak baca… auw auw

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          malu aku tolak ke tepi…
          aku btl2 nyampah tgk org pakai nama kelentik nie…
          aku hentam balik lar…gatal punya kelentit!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          ala…salah eja plak…k tukar jd t…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • damia says:

      ader lak aq tip0nkn ambulans ni kang!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. chikiki says:

    eee…aku x kisah sape yg slah..ustaz rebonding ke maiza..aku bengang ngan si waheeda tu..ape pn masalah die org..si wassini tu x ptut msuk campur…ee..geram nyer aku..nmpak jer bagus

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jed hijau says:

      nak buat camana….kot2 lepas ni akhill hayy kawen ngan waheda….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        amiiiiiiiiiiiin…alhamdullillah…
        xder lar status andartu lagi…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      aku xsanggup nak taip tulisan tu.. bende tu kat situuuuu…. bukn kat nama… mesti muke dia tu asyik stimmm memanjang.. xkuasa… wey…. blahlah. sibuk je, asyik nak buat iklan katcni.. nanti aku bom kau punya, bru tau…ishhhhh geram le.. aku ni dah la sibuk nak tmbah dosa, kau plak nak double triple kan dosa aku….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. singa ganaz says:

    asal bini artis kena cerai jer/mintak cerai jer semua salahkan artis lelaki tersebut….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jed hijau says:

      jangan kau sokong artis pompuan singa ganaz…silap2 kang diaorg ternampak husband org tak artis kang…susah lak…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        no komen…pakcik singa pakabar???
        auwww…!!!!!!!!!!!!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Lovelyvic says:

      tak semestinya…. kalau dalam kesh nash…
      aku salahkan bini dia..

      kalau dalam kes noraniza idris ngan farez..
      aku salahkan noraniza idris

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. chikiki says:

    aloo…singa ganaz…x blk 3 bln …x salah ke..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jernih says:

      mana tau kot denda kat maiza.. tu yg tiga bulan x blik
      hehehe.. ada la tuh yang maiza kot laserkan
      ustaz.. sampai bawa diri ustaz tu..

      p/s: hanya cerita gossip..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        ade ler sbb nyer tue x balik slame 3 purnama…
        pegi bertapa kat gua santubong…
        hahahahah…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. apple_merah says:

    ISH BENGANG JE AKU!!!!!
    PEHAL DIE GUNE NICK NAME BANGANG MACAM TU???
    SANGAP SANGAT KE

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. jed hijau says:

    tapi ok gak pe..akhill hayyy kawen2..

    waheda tolong basuh pinggn mangkuk….

    maiza tolong masak….

    waheda gi nyanyi…maiza lak nyanyikan akhill hayy….

    bahagianye diaorg…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jernih says:

      betul3

      ustaz maupun maiza.. amik yang jernih ye…
      hehehe

      tgk muka anak2 tuh yg kecik sekli tu
      x tau pape.. sian… huhuhu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. Rocksdzi says:

    “Kalau sesiapa ada masaalah dengan isteri boleh gi jalan-jalan dengan pompuan lain…boleh kutuk isteri pada orang lain…kalau boleh cari artis yang cun…yang pandai baling pinggan mangkuk…..”

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. jed hijau says:

    diucapkan SELAMAT BERPOLIGAMI kepada 3 watak utama, kalau jadi la..akhill hayy kawen ngan waheda….

    tapi aku kasihan kat maiza…

    aarrrrrhhhh….lantak lah situ…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      biarlah diorg…bkn masalah kite pun…
      pahala xdpt, dose plak btambah…ish…aduwei…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      ………dah melantak situ….gi basuh pinggan!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        aku makan x pakai pinggan,
        aku pakai daun pisang…kes malas nak cuci pinggan.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. jed hijau says:

    si aries dari tadi tak kuar2 merajuk ke ape….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. aku mmg xsuka ngan “ustaz” rock nie…
    dr dlu smpai ar skang aku mmg xgomar kat ore tuo 2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. keyz says:

    bukan nak backing ustaz rock ni.. ada jugak si ustaz pun cara dia x kena(tapi masalah dalaman mereka sebetul mana la kita tau).. mula nak simpati gak kat maiza ni.. tapi cara maiza tu.. org masalah p mahkamah .. kaunseling ke.. bukan cari stesen tv wat sensasi.. tv mau le ceta2 camni nak tarik penonton.. cam la surat kabaq pun… cam nak cari glamor la si maiza ni.. dah la p tv 3 pun mekap cam org nak akad nikah.. x macam org susah hati.. ke duk ngorat2 kut ada keja pengacara kosong kat tv3.. ada artikel berita harian jumaat lpas… ceta isteri org terkejar2 penyanyi top .. sanggup tinggal suami.. slepas kawen berantakan.. hmmmm.. sapa agaknya… xnak tuduh.. tapi……………….. muhasabah diri…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. abg jack says:

    bawa2la smbyang magrib,,.,,drp ngutuk org baik muhaaaaaahahahasabah ape yg patut..biarkan siluncai tejun ngan labu labunya….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. ZZZ says:

    hari dah malam….
    kite tidur dulu…zzzzzzzzz

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. gula says:

    umah tngga dorang biar la

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. ema amani says:

    aku hrap akhil n maiza x jd crai…sb maiza pon mcm
    dh tkar statemnt jek…bguslh klau x jd crai…
    aku gram dgn si waheeda 2,mcm siak ar prangai dia..
    pngacau rmh tgga org….g mampos ar dgn ko waheeda…
    poyo jek….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      meh aku senaraikan cara g mampos mcm kau tulis tu…
      …. gi terjun bangunan 80 tngkat. lagi bnyak lagi bagus, sure mampos punye.
      …. gi telan clorox.. tpi ni menderita dulu ler..lambt mampos..
      …. gi car park, letak kapla bwh tayar, tunggu keta reves. pop… meletop kapla.. sure mampos. hish….
      ngeri aku.
      ….. buat2 gila, masuk hosp gila.. ni mampos gak… mampos jiwa… xde maknanyerrr…..

      hish… dahlah, aku plak ngeri baca apa yg aku tulis…

      submit je la!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. jojo j says:

    salam…kepada ustaz rebonding,kasihan lah kpd anak2 dan isteri anda..anak2 adalah amanah Allah yg sepatutnya anda jaga dan didik..anda sbgai ustaz sepatutnya lebih tau….dan anda jgn ingat anda saja manusia biasa,isteri anda pun manusia biasa juga…xlari dari melakukan silap…jd maafkan maiza sekiranya anda rasa dia brsalah….ttp bg sy anda tetap salah krn mengabaikan rumahtangga dan keluar dgn waheeda yg bukan muhrim…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. blitzz says:

    -_____-“

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. sesawi says:

    kalau buat drama best agaknya ni.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. anti-curang says:

    Laaa..ustaz nape bagi komen tak bijak macam tu..ente sudah buat skandal sama itu wawa la, tak balik rumah 3 bulan la, tinggal bini la, anak la.kalau ana ni isteri ustaz, bukan media tv lagi, sampai paparazzi n Oprah show pun ana sanggup pergi laa..apa2 pun, ana salute isteri ustaz yang masih baik walaupun suaminya curang. sama itu wawa, sudahla main2 sama itu suami orang, ente bole bagi warning sama isterinya la…kalau ada suami tak tau laaa camne…dugaaannnnnn…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. flowerHoRn says:

    cam bagus jerk ustaz ni….pe2 pun mdh2an dpt settlekn prkara ni sbaik mngkn………eee..apsal ada yg pkai nick cam 2 cam x sesuai ar…kdang2 time aku mmbaca komen korang kembar aku ada duk sblah yg x than dia tnya apa mksud kel…..ik… 2 payah aku nk trangkn klau si kembar aku pompuan snang cite ni sikmbar aku boy……..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. bangiperdana says:

    salam,

    mintak2 kes ini akan berakhir dgn “happy ending”.
    Semoga kisah benar ini menjadi pedoman utk aku dlm. melayar bahtera kehidupan ini…

    Aku rindu malaysia…lambat lagi nak balik nie…sabar2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. shima says:

    ntah pape je.kalu dh salh,salah je ar..
    xyah nak sound cm2.
    name je ustaz.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. flowerHoRn says:

    saya ada masalah ustaz tv mana yg ptut saya adu?adhoyai lmbt plak nk tgu 15 july ni…………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. sazzy says:

    hmm sian bini dia.. bwk anak .. pi mahkamah, tak der perasaan ke akhil ni, utamakan keluarga dulu… doakan yg terbaik buat mereka sekeluarga, sian anak kalau parent bercerai….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. aries_april says:

    naper aries lmbt ni….
    sdih nya….

    kwan2x aries pn xda….
    kak jed, kak su, tyra, love, singa, bhlu n yg lain2x bngun la…
    pgi2x ni, aries tkut la dduk kat sni.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Zaza Muhammad says:

      chak!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jernih says:

      slm n pagi AA… :-)
      lum bes lagi cite ustaz sm maiza ni? huhu..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • jernih says:

        wah ZM pun pagi lagi dh timbul.. hehe salam ya!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Zaza Muhammad says:

        kasi chance le diorg setel cara baik tanpa melibatkan org luar terutama skali press… Frankly aaa sbg isteri mmg aaa time kite tensen nk marah ngan hubby kemain lai…. tp bile bersemuka ngan hubby kite, ilang terus… x sanggup nk marah ke nk tinggikan suara ke etc…. itulah namanye ikatan kasih sayang klu dgn izinNya, jodoh tu ada lai, akan terus berkekalan….insyaallah. Aku pun harap2 maiza tu ubah lah fikiran, dan Akil pun klu le rasa terhina (tu psl sapa suh tinggal2 anak isteri) sbb isteri dia ngadu ke press, maafkan lah dia. Semua org wak silap……dia tensen sgt tuh… biasa aaa org ppuan… terkadang terlebey emotional dr rasional….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          sttment keluaq papaer ari ni….’HARI NI HARI KAU” dahsyat tu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Zaza Muhammad says:

          pst!! paper mana tu? aku baru baca 2 paper, x jupe lai statement tu….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. mm.. says:

    Hope diaorg xjadi cerai… maiza lagi cantik n lembut compared with Wasinun.. klu ada kurang pun, en aqil pikirla, en aqil dulu pun bukan baik sgt.. so, close the book.. En Aqil, lupakan Wasinun Meroyan tahap Gaban tu.. pujukla balik Maiza n minta maaf pada anak2 yg kehilangan kasih sayang.. sedih tgk wajah anak2 kat swat khabar.. didikla anak2 agar mereka menjadi org beriman mcm atoknya.. (ada sorang anak anda pakai baju lambang tengkorak.. apa akan jadi jika En Aqil berpisah dgn isteri.. pasti budak tu jadi lagi parah..) plz lupakan Wasinun Stupid n Birah.. si wasinun tu kalau ade depan mata aku, aku giling cili, sumbat kat p*p*k dia.. birah sangat nak kan laki org.. bergaduh rebutkan jantan org..nak aje aku tampar sampai jadi sewel n terus masuk tanjung rambutan.. pompuan tak tahu malu.. kuat temberang.. minta allah gulungkan lidah supa xleh berkata2 dengan lancangnya… wah.. ter-emo lak aku lagi… hikhikhik..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Zaza Muhammad says:

      rilek2…kite org pun harap camtu.. berbaik baiklah… at least this time for the sake of the children…pasni mana le tahu kasih lama bertaut kembali, cinta kembali berputik dan mengembang…peh!! ayat jiwang siotttt to wasinun akak waheeda…there’s someone for you. Bile kawan ngan laki org especially, create gap sebesar mana yg ble, jgn close sesgt…. don’t play2 ooo with fire (ckp ala2 PCK)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      aminnnn… eh, boleh ke aku tolon jgak doakan yg xbaik2…. ehhh..xboleh…. tarikbalik2..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. aries_april says:

    pg smua…
    sorry lmbt….
    p mndi dlu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      hai..aku xmandi pun lagi.. trus sapu roti dgn butter+kaya, gigit & ngadap laptop cantik giler aku ni…he..he..he..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Zaza Muhammad says:

        maknanye aku sorg je aaa yg mandi pepgi erk hehehehe….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          zaza… tdi pagi2, aku g bndar aku jap, trus tnampk paper tgantung kat kdai aya tu.. tu le aku nengok muke a.hayy..besar2 tulis HARI NI HARI KAU!!. aku x turun beli coz xmandi lg.. skabar METRO la.. xkan aku salah nengok plak.. skabar halimunan kot!!! hishhh…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. aries_april says:

    tyra mmg cam tu….
    gaduh la x da laki…
    aries slmt mndi gak….
    dpt gak jdi adk ipr kak jed….

    p mndi dlu…
    aries klau ttp lma2x hdung ni, leh pngsan.
    bau nya xleh than lgi.
    nnt aries rkmen jdi adk ipr kak su pla.
    :-)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      xnak la rekemen2.. aku nak single2 je skrg.. susah nak pecaya ngan llaki skrg ni..semua sama je.. yg dah setan, mmang le trus jd setan… ni yg dah baik bkopiah pun adah g jd setan. abis, cammana…

      ***aku xngata ko tau,a.hayy.!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. aries_april says:

    tyra…
    nape xmncul g ni?
    p mna ker?
    xkan trsa ngan kata2x aries…
    sorry ar…

    tpi mang tul pn.
    x than sngt…
    kwn2x lain pn ada cmmnt kat aries.

    aries ckap ja apa yg ingn mrka tk dpt smpai kan,,,
    pe2x pn…
    IM SORRY.
    ;-)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      aku kat page sblh le… 3 minit nanti aku g mandi le..saja nak cek korang dah timbul ke x??? he..he..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. aries_april says:

    klau x tmbul….
    arwah dh kot….

    esk ptg aries nk trun KL…
    mknanya….
    isnin bru on9 blik…
    nnti mst rndu kat korang smua…

    but, if i have a time, must open this page la…
    nk bt DOSA bnyk skit.
    ;-)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      wei, amboi.. xsyg mulut ye cik aries .. nanti aku jd potianak harum sentiasa terbang ikut kau g KL…nak x???? kau nanti kalau tngah drive, toleh2 nengok atas keta kau tu..kot2 aku sengih je tngok kau….ha..ha..ha..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. nn says:

    buat saudara akhil hay,
    ana hrp sgt anta baca posting ni..
    ana merayu pada saudara tlglah kembali pd kuarga sedara, sian anak anta yg 2 thn tu..ana pun ada anak 2 thn betapa dia sentiasa mahukan belaian ibu n ayah dia..salah sorang je tak cukup..semua org lakukan kesilapan..minta maaf pd isteri anta n bertaubatlah atas segala kesilapan.. isteri mana yg x sayangkan suami kalo suami minta maaf merayu sungguh2 cair la isteri tu..apa yg anta cari kat luar sana..anta rasa bahagia ke dgn dunia glamer camni ada ketenangan ke..pikirlah baik2 sedara, kalopun ada kesilapan isteri, anta yg bertagggjwb membimbingnya..isteri adalah cermin pd suami, pahala anta berdakwah kat kuarga anta isteri n anak2 lebih besar dr kuar berdkwah kat org luar tp kuarga sendiri terumbang ambing xde maknanyer..sekian

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      ana punn sokong lah apa yg ente cakap.. sikalang ana nak g mandilah..nanti ana jumpa ente baliklah sekejap lagilah… kerana ana mahu menyelesaikan dulu kerja2 harian analah….ana pergi dulu lah.. ana nak disconneted lah..bye bye lah……

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mm.. says:

      ana pun setuju apa ente ckp.. ente kembar ana ker? hikhikhik..

      En aqil, peluang anda untuk kembali kepada keluarga masih ada.. plz jgn persiakan.. lupakan pompuan BENGONG + BIRAH tu… bukannye lawo pun.. bukak jubah, semua tulang… blwekk… silap aribulan, bila gaduh, makan hati ngan mulut puaka dia.. klu xpun, mahu perabot n pinggan mangkuk kat umah jahanam di kerjakan..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. aries_april says:

    tul tu….
    ana pn skong.

    tyra….
    ko pn trn la KL.
    kta jmpa kat sna….
    nk thu gak…
    cantk ke x tyra ni…
    ::-)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. Kelentit Sakit... says:

    uh..uh..uh..uh..uh..ala relaksla…poco2..over actingla ko nih…yg lain OK jer…ko pun ada kelentit gak kan?kan?kan?dah kelentit aku sakit yg ko sakit hati pehal…ko ingat blog nih ko punya ke?sukati aku ler…yg ko nak sakit kat kelentit tu apsal?kelentit ni lah yg jantan-jantan kabaret duk cari siang malam..ha..ha..ha..ha..jgn marah…oopss…ko ni ‘andalusia’ ke?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Lovelyvic says:

      wahhhh…. shadap u syaitan kelentit…
      ko ni macam dajal la…
      datang menghuru harakan manusia…
      nak tanya la perasaan ko?
      sedey tak jadi dajal?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • PerogolBersiriYang Berlari.. says:

        idup kelentit!idup kelentit!idup kelentit!….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Pelir Nan Sebatang says:

          yeeaahaaa!!!!!!!!meh kita meriahkan halaman ini…yeahaaaaaaaaaa…ayo…gozamboo..ayo gozamboo.ko jgn risau kelentit..kamiorang sume setia menyokong kau….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Keliwon says:

          woi…apahal plak sume keturunan ‘kemaluan’ bertenggek kat sini weh???…woi..woi..blah..blah…sakit mata aku..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Telur Tak Masak says:

          uih..uihks..uiks…apo dah jadi nih?

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Lovelyvic says:

          aku tak tahan ketawa dah ni..
          sampai mengalir airmata aku ketawa…
          “keturunan kemaluan”

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah…………….
          siiiiiiiiiiib baaaaaaaaaaaaaaaaik adaaaaaaaaaa keliwooooooooon…
          banyak keturunan kemaluan kat sini nie…
          hahahahahahahahahahahahahah…..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • KeturunanKemaluanReturn says:

          yeeeaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…………..killing me sofly….killing me sofly….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. aries_april says:

    ai,,,,,
    lma x mncullll
    sorry ar, aries xleh sbut nma…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. jernih says:

    IPOH: Penyanyi nasyid dan penceramah bebas, Akhil Hayy secara sinis menyatakan segelintir pihak mungkin berpuas hati dengan keadaan menimpanya berhubung kisah keretakan rumah tangga dan tuntutan cerai isterinya, Maizawati Zainal.

    “Pihak yang nak mencabar kredibiliti (saya) sebagai pendakwah, pihak kawan dan lawan, mungkin sekarang berpuas hati dengan apa yang berlaku,” katanya ketika ditemui di tempat letak kereta Kompleks Mahkamah Syariah Perak di sini, semalam.

    Apapun, menurutnya, semua pihak perlu menunggu keputusan mahkamah.

    Namun, dia mengutamakan keadaan kondusif, ketenangan, kedamaian untuk menghadapi sebarang perkara.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. aries_april says:

    tul 2…
    we are women…
    dignity 2 pntng…
    ckap2x cam 2 x mnis la even we dont know each other…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. jernih says:

    hehehe.. sori terpost.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. aries_april says:

    ohhh.
    jernih mncul lambt,
    cri pbhan ya?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. nes says:

    alaa… maiza nak ikut cakap kawan2..lagi…minta cerai tu maknanya dah tewas….lawak lawak…

    bukan ke maiza dah tewas, bila masa dia pergi nasik lemak kopi O utk ledakkan cerita dan masuk lagi dalam wanita hari ini…

    Pada pendapat aku, maiza dah sememangnya tewas bila dia muncul di media….

    .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. aries_april says:

    cam na nk cri suami klau x bt statement kat tv?
    cma gn tv jer dpat suami thu apa yg dia rs…
    xleh slh kn maiza…

    dia trsisih…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. ustak says:

    seorang ustaz leh cakap camtu.. pkir2 kan le.. ustaz ke tu?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. aries_april says:

    klau dia x ustaz…
    dia msti ustak…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. kechik82 says:

    tp, wife dia pun salah! betul ape sustaz tu ckp, sepatutnye, pape masalah rujuk kat pejabat agama…bukan kpd media! mcm nak cari publisiti jek! nanti x pasal2 malu cam norish karman…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. jernih says:

    Namun, dia mengutamakan keadaan kondusif, ketenangan, kedamaian untuk menghadapi sebarang perkara. <<++ aku suka statement ni… nampak mcm kool..hati didalam sapa yang tahu.. control rock ustazz

    yeah yeah yeah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. aries_april says:

    report pjbt kadi pn klau x nk mncul kat rmah…
    xleh bt pa da….

    maiza mncl kat tv nk bwa hubby dia kluar….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. lilies says:

    kepada yg terlibat tlg la..cukup2 la tuh..nyampah tgk perangai yg serupa bikin..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. berry says:

    tutup mulut lagi bgus

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. Telur Tak Masak says:

    aku konpius ngan c maiza nih…..dahla aibkan suami ( aku tau dia terseksa & takde pilihan ) tapi takkanlah tak boleh selesai cara tertutup.selagi dia masih bergelar isteri kepada ‘Ustaz Rebonding’ nih…selagi tu lah dia berdosa ngan laki dia.syurga pompuan yg dah kawin ngan laki dia…pasal ustaz ntahhapahapantah tu buat dlm rumahtangga dia…kedayusan dia…tak bagi nafkah zahir batin …biarlah Allah yang membalasnya…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. Kak Su says:

    Penatla nak komen pasal ust. rebonding ni…bior la…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. aries_april says:

    kak su…
    other page la…
    lgi best kat sna….

    truk kna hntam.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. PeMerHati says:

    Akil,

    Wife awak pergi ke media mengadu awak perlekehkan…

    tiga bulan awak tk balik…di mana awak masa tu? Sepatutnya kalau wife awak dah buat salah bukankah awak sebagai hasben kena menasihatinyer…tp di maner awak?ooooo…tgh call perempuan desprade tu…nasihatkan dia bertenang….kesian …Maiza…pandai2 la tenangkan diri sendiri sbb laki awak telefon pun dah tk sudi…

    Wife awak pergi ke media awak perlekehkan tindakannya..

    .tp tindakan awak keluar berdua dgn anak dara org….tgk wayang gambar malam2 buta….bercanda di persisiran pantai…bersantai makan ikan bakar (kesian anak2 makan tnpa bapa dirumah) dgn anak dara org..bukan muhrim….ok kut tindakan tu…anak dara org yg keluar dgn laki orang tk salah kot dari segi hukum….kesian…Maiza…harap suami dapat melindungi…tp aib yg diberi…

    Isteri dijadikan dari tulang rusuk seorang lelaki…dan ianya sememangnyer bengkok…untuk menjadikannyer LURUS..kena berhati2…kerana kalau tersalah cara takut PATAH pula….

    Ada MATA lihat…Ada AKAL fikir…Wallahualam…

    Ada Mata lihat ada AKAL berfikirlah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • BAMBAM says:

      btul2… sokong2..
      ade ker salah kan isteri sajer.. sikit pon tak mengaku salah.. egois sungguh.. mane tanggungjawab dier untuk memdidik isteri dan anak2 ??

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. ayiem says:

    nak tau lebih lanjut psl diorang,korang boleh ke http://boraksakan.wordpress.com

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  69. boxer hugo bosss says:

    aku pun pening tgk dor nie..cerai berai je libatkan mhkamah..tp rse nyer dorg mmg nk berakhir cmnie..ank2 yg kne tmpias..nk wat cmne…akhil pun da kire berdose…amat berdose…kalo bini die slh..stlekan sgera..nie ternyate nmpk slh akhil sbb die lri dri mslh…wat a big man life…idup nie mngerikan..kalo da berkawen…mudahan idup aku nti xcmnie..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  70. maizati tu pun bengong,kes rumahtangga pun nak ngadu kat tv ,buat apa..nak publisiti lebeh…setakat ngadu kat mahkamah syariah cukuplah…x faham la aku,buat kedua2 pihak ..atasi masalah anda dgn cara yg betul..x perlu terlalu berkontroversi..mangsa keadaan ..anak2.kesian diaorg…fikir2 dan renung2kan

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  71. abmalik says:

    tak brapa cerdik komen ustaz ni.nasib baik ada stesen tv yang nak dengar kalu org biasa bla boleh masok tv walau 5tahun laki tak balik.kita seorang ustaz yang tahu hal agama bila ada problem jangan dok marah gan org lain bila kelemahan diri kita dah sampai ke ppengetahuan org lain.kita yg silap tak pandai nak handle.cakap tak srupa bikin.bikin malu kupiah aje

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  72. ayiem says:

    cuba korang g sini…banyak gak citer baru pasal artis….
    http://boraksakan.wordpress.com

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  73. onda onda says:

    konfom kena gam dgn media prima dah mamat ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  74. survivor says:

    hish…bukan nak katala, tapi kenapa kita wanita2 melayu ni tak boleh ambil iktibar dari wanita2 bukan melayu? diorang tu kalau suami “cheat” diorang, diorang yg awal2 tinggal je suami tu. no warning pun kekadang tu. pastu diorang build up their lives balik sampai jadi wanita2 terhormat dalam komuniti diorang, ada yg siap jadi kaya raya dan smakin cantik. laki2 lain habis semua kejar diorang. ha… sampai ex husband nak suicide sebab menyesal cheating wife dulu. ha… napa kita tak boleh jadi macam tu? murah sangat ke harga diri wanita kita ni sampai nak kene gaduh2 ngan wanita2 huduh atau murahan yg suami2 main kayu tiga tu? u dont need to “win a man” to be the winner. you are already a winner EVEN WITHOUT A MAN. semua wanita deserve lelaki gentleman, budiman yang berakal waras dan bertanggungjawab. kalau sebaliknya, say “sayonara”. diri anda terlalu berharga untuk nak gaduh atau rebutkan lelaki curang yang muka pun takla sehensem mana, IQ tak setinggi mana, harta pun taklah sebanyak mana. (kalau hensem dan kaya pun, still not worth it untuk “stay” dengan lelaki curang. jgnla murah sangat harga diri tu) bak kata Beyonce, “I’M A SURVIVOR!” stuju tak gurls??!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  75. annonymus says:

    salam…
    aku rase bodo gile certain2 people yg komen kat sini pastu tules sape first sampai la yg ke last…
    kalo nak komen kat sini, komen yang berkaitan la…
    ko ingat sume org kat sini sebuk nak bace komen gedik kau tu je ke???
    webmaster pun, buat la peringatan ke ape ke, x best r mcm ni, komen sume x berkait…watpe letak ruang utk komen? bek letak ruang utk chit chat je, kan senang…
    wassalam

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  76. adelia maisara says:

    padan muka…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  77. adelia maisara says:

    ustaz poyo, senghaja cari publisiti murahan, kalau ustaz ni nanti kawen ngan c waheeda, memang ustaz ni PENIPU, dua2 PENIPU, Piraaaaahhhhhhhhhhhh…. menyampah aku tengok!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  78. insan hina says:

    ustaz pe gini, rambut panjang… bodoh hingusan punya anjing….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  79. budu murah says:

    akhil ni dah lupe diri..cakap tak serupa bikin…ceramah pandai..sayang !!! ni lah kalu gile glamour!!! anak kat rumah jadi mangsa..ingat2 lah…rezeki Allah bagi.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0