Written by Bella | April 19th, 2016

Menerusi akaun Twitternya semalam, Wawa Zainal telah meluahkan rasa kecewa beliau apabila akaun Instagram miliknya telah digodam.

Lebih teruk lagi, pihak yang tidak bertanggungjawab itu telah menukar username di Instagram dan menawar sesiapa sahaja untuk membeli akaun Instgram tersebut yang telah mempunyai lebih daripada 1 juta pengikut.

Berita itu turut dikongsikan oleh Aeril Zafrel dan meminta agar orang ramai untuk melaporkan akaun tersebut.

Malah, Wawa juga memberitahu beliau belum lagi membuat akaun Instagram baru dan meminta agar peminatnya tidak terpedaya dengan mana-mana akaun lain yang menggunakan namanya.

Sabarlah Wawa Zainal, sekarang ini banyak orang yang ingin mengambil kesempatan terhadap artis, lebih-lebih lagi jika akaun Instagram mereka mempunyai jumlah pengikut yang ramai. InshaAllah, mungkin ada cara untuk Wawa dapatkan semula akaun Instagram beliau.

5 responses to Akaun Instagram Digodam : Wawa Zainal Hilang Lebih 1 Juta Pengikut

  1. Heigsjasbhddh says:

    Instagram Mia Ahmad pun kena hack jugak. Ya Allah tak tahu la apa nak jadi zaman sekarang ni. Orang sendiri usaha kumpul follower lau sesedap hack acc orang. Moga anda berdua ( Wawa & Mia ) tabah. Report je takyah buat acc baru in shaa Allah boleh dapat balik.

    0

    0
    • Anonymous says:

      neh la mencuri alaf baru.
      maki canggih org, teknologo, makin byklah cara mencuri.
      ini kira mencuri.dosa tanggung lah ye..klu wawa tak ampunkan.
      dunia dah nak kiamat..trlalu byk perkara buruk berlaku.

      0

      0
  2. bukan haters says:

    tak payah sibuk lah nk berIG bagai. dduk rumah diam2 tgk internet. layan isu semasa. lagi bagus. gedik sgt psl follower buat apa. bukan bole bawak kemana pun.

    0

    0
  3. melati says:

    Masalahnya ader kew pengikut dia???

    0

    0
  4. jah says:

    wow retis xder talent pun satu juta patutla nek ta femes

    0

    0