Written by Bella | May 5th, 2015

Siapa yang tidak kenal dengan pasangan sama cantik sama padan iaitu Aiman Hakim Ridza dan Fatia Latiff. Pernah putus seketika sekitar bulan Februari lepas, namun kekuatan cinta dalam hati masing-masing membuatkan mereka bersatu kembali.

Sudah dua tahun menyulam kasih, Aiman dalam satu kenyataan akhbar berkata beliau berharap hubungan mereka akan berakhir di jinjang pelamin secepat mungkin.

Insya-Allah, kami merancang untuk memulakan dengan majlis pertunangan terlebih dulu sebelum sah bergelar suami isteri.  Bagaimanapun, saya belum menetapkan tarikh pernikahan kerana bimbang ia tidak menjadi. Maka, saya serahkan kepada Allah SWT .

Sudah dua tahun kami bercinta, jadi sudah tiba waktunya kami memikirkan tentang halatuju yang lebih serius dalam perhubungan.

Mengakui tidak mempunyai begitu banyak persamaan bersama Fathia, tetapi buat aktor drama Isteri Separuh Masa  itu, kekasihnya menepati ciri-ciri wanita idamannya dan sebenarnya seorang yang agak kelakar. Apa yang penting, Fathia selalu ingin menjadi dirinya sendiri dan berfikiran terbuka.

Terus terang, kami tidak mempunyai banyak persamaan tetapi perbezaan yang ada itulah membuatkan saya ingin mengenalinya dengan lebih dekat. Satu perkara yang paling saya suka mengenai dirinya adalah dia tidak pernah meniru cara orang lain dalam segala hal malah sentiasa berfikiran terbuka.

Bella rasa memang pasangan ni nampak sweet dan sudah tiba masanya untuk mereka bersatu bukan? Perkara yang elok janganlah di tangguhkan, InshaAllah niat yang baik akan selalu diberkati dan dipermudahkan.

Sumber Berita: Utusan Online

 

20 responses to Aiman Hakim Ridza Sedia Bernikah Dengan Fathia Latiff

  1. minah jambu sayang nenek says:

    pes ke ni ? asek asek pessss aje ..

    0

    0
    • minah jambu sayang nenek says:

      bagos la kalau ada hati nk kawinnn..fathia ni jambu kalau u lambat2 nk kawin ngan dia nanti kalau kena kebas ngan jantan lain hensem macm fatah haa u jangan nk stress..

      0

      0
  2. Anonymous says:

    cpt kahwinnn…t dikebas owrg..hehehe

    0

    0
  3. Anonymous says:

    nama fatia latif,muka pun iras ngan fauziah latif..ada kena mengena ke?

    0

    0
  4. safiq copot says:

    cakap kat calon bakal isteri lu bai…
    jgn pakai bju ketat…perut dia buncit

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Alhamdulillah..my FAV couple akan nikah!! amin.. May Allah bless both of you

    0

    0
  6. Anonymous says:

    perut fathia buncit

    0

    0
  7. This&That says:

    Is this the guy which is ex hubby Abby Abadi??

    0

    0
  8. TakPelikPun says:

    Dua tahun dah sah bercinta nak bertunang buat apa lagi. Kawen jeler teghuihh. Serius sket bhai. Jangan melepas sudahh

    0

    0
  9. Suka aku lah.. says:

    Tak minat langsung

    0

    0
  10. NEUTRAL says:

    fav couple. jarang ade kontreversi. semoga sampai ke jinjang pelamin la hendaknyeee :)

    0

    0
  11. Anonymous says:

    Kalau masih teragak2 lagi, lambat la jawab nya. Takut jadi macam Zizan dengan Emma je. Nanti Fathia terlampau mengharap , senyap2 Aiman masuk meminang orang lain.

    0

    0
  12. Myvi says:

    tak minat …ok bye

    0

    0
  13. yamanhajimi says:

    mrka pshn pling sweet…dh nk nkhh..owh,,,smga smpai kejinjang pelamin and bahagia selamanya

    0

    0
  14. caroline angel peters says:

    I am your no1fan. U are so meant to be together. May God guide your way to happiness

    0

    0