Written by AbangNara | September 1st, 2011

Cepat sungguh masa berlalu. Terasa macam semalam Abang Nara melayan lagu-lagu Elite yang ketika itu dinyanyikan oleh dara-dara jelita. Kini semua ahli kumpulan Elite sudah menjadi mak-mak orang. Dan anak-anak mereka kesemuanya comel-comel belaka. Sekelip mata sungguh masa bergerak.

kumpulan elite

Apa pun Abang Nara respek kepada kesemua anggota kumpulan Elite yang maintain bergetah dan hot macam zaman muda-muda mereka. Good job ~~~

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 responses to Ahli Kumpulan Elite Dan Anak-Anak Mereka

  1. perantau lesung pipit says:

    hmmm,cun mak masing2 wei..

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      minah jambu tengok muka kumpulan elit ni.. abby.. watie linda.. azza.. shasha semua jambu jambu muka diorang ni macm muka belom kawin macm anak dara betolllllllllllllllllllllllllll minah jambu tk bohongggggggggg !!!!! untok kumpulan elit yg jambu ni badan jangan kasi gemok ok mantain macm kt dalam gambar lov u all………………………

      0

      0
      • bujang says:

        Wehh..pompuan kalu dah berumur , pakai n make-up bagai nk. rak tua akan tetap tua…fisiologi manusia x bolih diubah itu kejadian Allah, enjin dalam cam mana Minahhh…luaran aje meletup-letup.
        Kita lelaki ni pandang luar dan dalam.

        0

        0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          elehhhhhhh macm macm lah kau ni bujang ! diorang ni belom lagi 50an baru 30an je bukan nye tua sangat ! pompan umr 50an pn ada yg maseh jambu dn maseh ok ok soal enjin tu tolak tepi laaaaaaaaaa tkan asek nk menyondolllllllllll je tiap hariiiiiiiiiiiiiiiii lembu pn mamposssssssssss !!!!!! yg penting jambu muka kena jaga badan pn nk kena jaga jugakkkkkkkkkk biar jadi tua yg jambuuuuuuuuuuuuu jangan jadi tua selekehhhhhh !!!!!!

          0

          0
        • leolizza says:

          iyelah ye bujang… pompuan je nmpak tua… lelaki tk nmpak tua la… orang laki sekarang tak kahwin lagi perut dah buncit mcm orang dah kahwin… bila dah kahwin bini lak buncit… dia lagi2 lah buncit… bila bini dah beranak makan jamu suma n maintain… yang laki dok buncit gak… dah tu enjin cepat sejuk baru nk hangat sikit dah smpai hahahaha…
          kami pompuan ni pun pandang luar dan dalam gak bujang oiii…

          0

          0
        • bujang says:

          Amboi amboi….org. pompuen ni pantang kena cabar…oklahhhh ko menang aku kalahhh…
          Aku pun memang suka perempuan jaga badan…tambah2 pulak jambu dan lawa macam ko orang niiii…..
          ko org. berdua ni dah berpunye ke belum?.

          0

          0
    • im not ok says:

      anak2 mcm sehelai kain putih, ibu bapa y mencorak kn nya. soo… jgn mak borek anak rintek.

      0

      0
  2. gorengponsodap says:

    watla group baru.The Makciks.lawan 24:7 tu.belagak sgt.

    0

    0
  3. bujang says:

    Anak2 jika dibiar dan terdedah dgn. dunia glamoq ibu2 mereka maka terjadilah seperti pepatah Melayu …aahh..lupa pulak…ishh……………….cuba ingat…
    ishh…ni makan banyak lemang ni…ok..ingat dah > Dimana tumpahnya kuah kalau tidak dalam nasi.

    0

    0
  4. Gen2Merah says:

    anak2 mereka bakal meawrisi ibu2 dorang kot..ehehe

    0

    0
  5. cili kering says:

    anak azza yg diadopt dulu mane ye? takkan die x ikhlas nak adopt?

    0

    0
    • babycomel says:

      tu la pasal..aku pon terperasan..mane anak pompuan yang dia ambik jadi anak angkat tu? takkan cerai anak tu pon bagi orang…nampak benor la nilai2 keibuan tu takde..bz bercinta sampai anak pun dia tak nak jaga..haihhhh

      0

      0
  6. wongjowo says:

    kira dlm Elite nih..si Azza sorang aje yg blom beranak lg.

    0

    0
  7. Jlo says:

    anak Watie yg namanya Angelina yg heboh dalam Melodi tu manerr..kesian budak tue…

    0

    0
  8. minah jambu 24jam mengadap computer says:

    TZ mana u ! hari raya ni u balek klantan ke ? jangan lupa belikn minah jambu skirt yg paling pendek dlm semua pendek ok pasal next week minah jambu nak gi spore………….

    0

    0
  9. xde sluor says:

    ni bukan taun lepas nye majlah ke ko amek ni nara? xde gambo baru ke?

    0

    0
  10. drinspirasi says:

    anak2 diaorang pun dah besar

    0

    0
  11. putry sarah adlyana says:

    jambu2 wei tp semuanya dah penah jadik janda…

    0

    0
  12. hingus hijau says:

    ELITE = JANDA.

    0

    0
  13. xyz says:

    Erm. Sasha and Linda bukan janda lah. Jahat u all ni.

    0

    0
    • Hingus Hijau says:

      SEMUA mereka pernah kahwin…pernah kena CERAI – so mereka semua pernah dapat TITLE JANDA.

      0

      0
  14. han lover 12 says:

    rasanya nama group ni ttp diknli biarpn ada segelintir tk suka tk makna dorg2 ni benci..bg sy ikuti crite dr sumber2 yg leh dipercayai..insyaallah kte pasti dpt menilai bpe teguhnya group ni biarpn tk active cm dulu..Tahniah pd elite anda sahabat sejati diantara anda..Slmt ari raya buat group ni n anak2 mereka..maaf zahir&batin..Smoga anak2 mereka da besar kelak jg nama baik ibu&ayah mereka..Tima kasih

    0

    0