Written by AbangNara | July 29th, 2013

Amboi. Menarik juga usikan nakal yang Abang Nara baca menerusi Berita Harian semalam. Mana tidaknya, pelakon kacak Aeril Zafril dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan si comel Wawa Zainal. Kedua-duanya memang nampak sepadan. Memang “matching” la orang kata. Tak gitu?

aeril zafril dan wawa zainal

Hubungan mereka berdua dikatakan bermula apabila membintangi filem 99 Kali Rindu (terima kasih atas pembetulan). Namun seperti biasa, hubungan ini berjaya disorokkan oleh mereka berdua dan tidak dapat dihidu oleh orang lain. Tambah menguatkan khabar angin ini ialah apabila Wawa meninggalkan keretanya kepada Aeril ketika pulang ke Sabah. Aeril pula sanggup membayar atas kehilangan kereta itu.

aeril zafril

Sebelum ini, Aeril telah menafikan dirinya mempunyai hubungan dengan Ummi Nazeera. Adakah kerana sebenarnya dia sedang mabuk bercinta dengan Wawa Zainal? Kalau betul, apa salahnya kan? Kedua-duanya pun masih single. Apa pun, diharap Wawa Zainal yang kini berada di Sabah kerana menjalani rawatan tradisional dapat cepat-cepat sembuh dan kembali berlakon semula.

P.S: Aston Martin dan Mercedes-AMG melakukan perkongsian teknikal

30 responses to Aeril Zafril Dan Wawa Zainal Kini Sedang Bercinta?

  1. ina says:

    xpe dua2 single…

    0
    0
  2. shazwani says:

    terbaik..!!!!

    0
    0
  3. ..................... says:

    ok pe kalau dia org ni btl2 bercinta…pasangan y sesuai…wlpn masing2 kan solo….

    0
    0
  4. malik says:

    tak gitu??

    0
    0
  5. ehh says:

    “Amboi. Menarik juga usikan nakal yang Abang Nara baca menerusi Berita Harian semalam. ” -nara baca kt BH ke atau nara baca kt blog lain?

    0
    0
  6. myms says:

    abg nara lembab tul lah…asyik cedok blog lain jer….

    0
    0
  7. AdeqManis says:

    tujuh petala cinta? 99 kali rindu la abg nara oii…

    0
    0
  8. Great says:

    my sis nmpk pasangan ni dkt wangsa walk ..jalan sama2..my sis da jd mcm stalker da..time tu..die cam wawa zainal tp x kenal pn si aeril zafril ni…aeril prasan pulak my sis asyik pandang dieorg..kaku my sis bila si aeril ni senyum ..hahaha

    0
    0
  9. Lady Red says:

    Sama cantik, sama padan… kalau betul bercinta, jangan tunggu lama2… benda yang baik tak elok tangguh2….

    0
    0
  10. selitashima says:

    oh puh lisss la jantan ni…bukan aritu da tobat bgai ke..pg blaja pondok sume….skng bercinta bgai la plak…ntah ape2….hipokrit sungguh…..ingatkan da berenti belakon…….

    0
    0
  11. brokenglish says:

    tgk wawa blakon filem btdung sungguh ayu. tapi baru ni tgk wawa n afril kat youtube masa bulan puasa photoshoot duk peluk2, pegang2 punggung n dada.

    0
    0
  12. abg Long Dubai says:

    kalian sume sdah kena tIIPPUUU,, itu WAWA, ahmad Aeril yang punya, hahahahha

    0
    0