Written by Bella | December 29th, 2015

Berita tentang Adira yang sudah berkahwin dan menjadi isteri kedua menerima pelbagai reaksi daripada peminat.

Dihimpit dengan pelbagai tomahan, Adira menjelaskan semua yang berlaku membuatkan beliau lebih kuat dan tabah untuk meneruskan kehidupan rumah tangganya.

Sedar imej dan populariti beliau agak tergugat dengan kontroversi pernikahannya bersama Datuk Seri Adnan Abu, Adira bagaimanapun tidak mahu terus menipu. Tambahan pula, beliau tidak mempunyai sebarang masalah dengan madunya dan hubungan mereka agak baik.

Mungkin dengan kontroversi ini, reputasi saya akan tergugat sedikit tapi mungkin ia hanya berlaku sekejap saja.

Apa yang penting, niat saya tidak mahu menipu dan tidak mahu menyembunyikan perkara ini terlalu lama. Bagi saya berterus-terang adalah jalan terbaik.

Walaupun ada sesetengah daripada kita menganggap Adira perampas,namun takdir sudah menentukan jodoh beliau untuk menjadi isteri kedua. Apa yang boleh kita lakukan adalah mendoakan kebahagiaan Adira, suami serta madunya.

Sumber Berita: Harian Metro

40 responses to Adira Akui Hidup Berkahwin Lebih Indah

  1. Anonymous says:

    laki org..perampas tetap perampas.

    0

    0
  2. Anonymous says:

    eee…artis muka mcm ju on. x minat lah.

    0

    0
  3. melati says:

    kentut masih mewangi lagi tu. tunggu la 2 tahun lagi.

    0

    0
  4. Anonymous says:

    ko sebenarnya pompuan jahat. eee….

    0

    0
  5. melati says:

    Baik jadi anak dara tua daripada hidup bermadu………hihihi…ckp gan kucing lg baguiii dari kongsi suami…..

    0

    0
  6. Jari jemari says:

    Yala tu,ko tetap perampas la adira . Aku bole bayang kn klu aku jd bni pertama . Rampas urg yg d cintai . Cuba ko yg jd istri prtama apa ko rasa???? Oren . Aku x sala adira spnuh nya sbb memang lelaki gatal . Ada bini,maw lagi cari lain . Yg c adira pun gatal maw laki orang . Dlu minat gan adira tapi skrg status dia mmg aku benci .

    0

    0
  7. Anonymous says:

    ape lah korang ni kutuk dia.. doakan dia bahagia kan itu lebih baik… dah suami dia mampu…

    0

    0
    • Ros says:

      Aku rasa better mendoakan kebahagiaan bini first tu. Kesian sangat sangat. Walaupon dia nampak redha tapi Tuhan sajalah yang tahu perasaan seorang isteri pabila suaminya diambil perempuan lain.

      0

      0
  8. Anonymous says:

    kalau tergugat lama pun xde masalah rasenye Puan Adira.

    umah kereta semua dah tersedia,belum duit poket lg,hehe.

    paling tidak pun nnt lepas pregnant-beranak-bukak la spa ke saloon ke cafe ke butik ke,launch produk sendiri seperti baju,tudung,perfume dan sebagainya.haha.

    0

    0
    • Anonymous says:

      Aku agak jenis pompan macm dia ni…kalau M daud kilau tu kaya raya duit tak luak.dia pun sanggup jadi bini no 2 atau 3..tak kisahlah asal duit banyk..

      0

      0
  9. sentap says:

    oh okk. next pliss.. dah bosan cite adira aje. biar jelah. mula2 rase la manis, dah lalui segala2 baru tau arti penyesalan agaknya. tapi 1 je nak pesan. dah tau jantan tuh da berkahwin, dah beristeri, elakkan lah dari berkawan. kena ingat laki dan pompuan takkan bole berkawan. salah sorang mesti ada taruh perasaan. so, stay away from jantan2 yg dah berkeluarge.

    0

    0
  10. Anonymous says:

    baru sgt kak oii.. tggu la 10 thn nnti kompom ko kna byk sabar dari skrg sbb laki ko bg madu lg..

    0

    0
  11. gigi emas says:

    Adira mengaku lebih baik merampas suami orang……

    0

    0
  12. fikir sblm berckp says:

    doakan aje kebahagian dia..! takut kutuk kaw2 nnt akhirnya terkena pd darah dgg sendiri or keturunan sendiri or even diri sendiri! sentiasa beringat sblm berkata2. kalau dh itu jodoh yg ditentukan oleh-Nya, korg kutuk camne pun xmenjd apa..udahnya korg jgk yg sakit ati sendiri..ntah apa2!

    0

    0
  13. HerLadyShip says:

    Adira…U bahagia sebab U capai apa yang U hajatkan…
    Datuk….Terlajak Bahagia sebab dpt 2 bahagian…
    Datin…Terasa Bahagia di bagi 2….

    0

    0
  14. Anonymous says:

    Macam mana eh!…laki kawin lagi 1 bila anak2 kecik lagi… bini sibuk jaga anak, laki sibuk cari???????

    0

    0
  15. kak c says:

    pasti bertambah bahagia bila dpt adik madu nanti

    0

    0
  16. kaki tabur says:

    paling lame 1 tahun je ni..

    0

    0
  17. Anonymous says:

    baru jumpa laki n madu kat RnR Tapah… Baru kete Alphad park kat tempat motor… Bingai.. Kaya tapi mentality zero….

    0

    0
  18. kutu says:

    1 je pesanan..pandai2 la jaga diri.
    contohi zarina zainudin tu ha..dia tau status dia isteri ke2..dia tak expose lebih2 pon..
    bila orang dah sibuk2 buat cerita buruk bru dia bgtau siapa suami dan madu dia..
    selebihnya dia banyak zip mulut..tak payah nk cerita lebih indah ke lebih bahagia ke..
    kat ig pon jarang sangat2 cerita psl suami dan madu dia.dia tau dia amik laki orang.byk hati dia nak jaga.

    tolong jaga sikit hati orang lain..dah la ko dah amik laki dia..senyap lagi bagus.tak payah nk komen lebih2.

    0

    0
  19. LIQUI says:

    Suke sangat amek bekas org…eeeeee..yuckkksss!!!

    0

    0
  20. shishi says:

    Kalau aku jadi first wife, memang aku mintak cerai, aku tuntut hak hak aku sampai jatuh miskin laki dia, time tu aku nak tengok, nak lagi tk adira kt dia hahaha jangan cakap alasan la jodoh, kalau memang nak kat laki orang tu sebab duit. jujur la dgn diri sendiri. kaya, muda sapa taknak

    0

    0
    • Man Beranak says:

      jaga sikit mulut tu,. esok laki kau carik lain baru kau rasa.. ataupun kalau kau ni bujang lagi, esok kawin dgn laki org baru kau rasa. ingatlah, Allah tu melihat semua apa yg kau lakukan

      0

      0
    • ikan says:

      x salah pun nak cari jodoh yg hensem n berduit. sapa nak hidup susah? nak2 kat malaysia yg menteri2 nye semua bangang nak sesah duit rakyat je.
      ape sangat la jadi bini no 2 3 4 sekalipun. bukan lama pun. avg hidup 70 tahun. kalau kawin umo 30, dalam 40 tahun je hidup skali. baik la hidup senang beberapa tahun kawin dgn laki orang yang kaya dari sebok sangat nak jadi bini first jantan yang belum tentu berguna. kalau nak kene tipu tu, kene tipu jugakkk x kisahla ko bini 1 or 2 or 3 4 sekalipun.

      0

      0
  21. riss says:

    actually korg ni nk marahkan sapa sbnrnya ye?yg menetapkan jodoh tu sapa??perlu igt 3 perkara rahsia yg kita xkan tahu iaitu rezeki, maut dan juga JODOH..larikkkkkk..huhuuh

    0

    0
  22. Fizi Bin Hakim says:

    Jodoh tu ditentukan oleh Allah,. apesal korg x marah je kat Allah. n tetiba masing2 mcm tau je apa yg isteri 1st tu rasa,. mana korang tau kot2 memang isteri 1st memang ikhlas bagi laki dia kawin 1 lagi. sesuka hati je membuat fitnah korang ni semua

    0

    0
  23. Anonymous says:

    Eh budak2 woii..korang tau tak..bini tua tu pun..dgrnya rampas si dato red tu dari org jgk..so..fair n square lah kann..wht she did she gets back giteww..

    0

    0
  24. baby says:

    Meluat tahap infiniti dgn denan dan dira ni…kau kejam jantan…bini baru abis pantang menggatal nk kawen…sblm ni affair ngan ardell…kau ni patut di cantas anu tu…si dira ni mmg x de otak…bodoh…sikit kena ayat dh cair…jantan tu muka poyo pun kau nak sbb nak tumpang senang….padahal ayah kau ada pompuan tau kau marah tp kau smbik jg laki org…bodoh..bisnes denan tu ambl tanah org cr paksa…nak puas org sumpah seranah.. x lama lg lingkup…sian isteri 1 dgn anak sendiri 3…ank jantan tu ada 2 lg…

    0

    0
  25. madam casper says:

    Belajarlah Adira hormat perasaan 1st wife tu. Kalau bahagia sangat pun tak payah nak kabor satu Malaysia. Orang dah tau awak tu menikah dgn husband orang buat orang cebir bibir ja.

    0

    0
  26. penat aku says:

    baru2 mmg la indah kata kau. tgk la bape bulan lepas tu mula la rasa sikit2 sengsara tu. pmpuan hidup xde laki pun blh. bukan penting sgt pun nafsu bersenggama tu. xde hal pun kalau xbuat.

    0

    0
  27. Anonymous says:

    sama2 x padan

    0

    0