Written by AbangNara | September 29th, 2014

Pejam celik pejam celik sudah pun tiba musim haji. Cepat sungguh masa berlalu. Kali ini antara selebriti yang menerima jemputan ke rumah Allah ialah Adi Putra, Jamal Abdillah dan Afdlin Shauki. Impian setiap umat Islam pastinya ingin menunaikan haji namun tidak semuanya dimurahkan rezeki untuk mendapat panggilan ini.

adi putra haji

Sesungguhnya Adi Putra, Jamal Abdillah dan Afdlin Shauki adalah antara insan yang terpilih. Dipermudahkan segala urusan. Diberikan kekuatan. Dikuatkan semangat. Disenangkan untuk membuat ibadah ketika berada di sana. Semoga dikurniakan haji yang mabrur.

adi putra haji

Selamat menunaikan haji diucapkan kepada semua umat Islam di seluruh dunia. Semoga dipermudahkan ibadah anda.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 responses to Adi Putra, Jamal Abdillah & Afdlin Shauki Tunaikan Haji

  1. azreen says:

    Alhamdulillah….best nya

    0

    0
  2. maklong_peah says:

    kita ni org biasa nak pergi kena la tunggu 40-60thn baru dapat pi. alhamdulillah.. rezeki mereka.. semoga mereka memperoleh haji yg mabrur..ameen

    0

    0
    • intansaraya says:

      jgn salah faham bukan sbb kita orang biasa atau deme tu vvip mahu pun retis, pokok pangkalnya seru. sepupu saya umur 39 thn dapat pegi umrah. sepupu saya tu insan biasa dimata allah.

      0

      0
      • maklong_peah says:

        umrah sesiapa bleh pi.. cuma nak buat haji.. bg org biasa org susah.. nak kena himpun duit.. tunggu giliran lagi..

        0

        0
        • ros says:

          akak n abang ipar umo 28 p…. esok mlm nk gerak, malam nie tpon kabo….
          adik 2 org umo 12,14 dpt jdi hajah haji…. rezeki Allah…

          0

          0
    • Anonymous says:

      dulu mungkin ye org biasa dh tua baru dpt pegi tp zaman sekarang ramai yg muda2 dpt tunai haji…. Yg penting daftar awal dan rajin menyimpan duit…

      0

      0
  3. Anonymous says:

    Dyufur Rahman.. Dipilih Allah Wajallah jadi tetamu….Haji Mabrur,Insyallah. Ameen

    0

    0
  4. Juvamend says:

    May I simply just say what a relief to discover somebody who truly understands what they are talking about on the internet.
    You certainly realize how to bring an issue to light and make it important.
    A lot more people have to read this and understand this side of your story.
    I was surprised that you’re not more popular since you
    definitely possess the gift.

    0

    0
  5. rururirirororara says:

    alhamdulillah

    0

    0
  6. car rental says:

    Asking questions are in fact fastidious thing if yoou are not undderstanding anything completely, except this article gives nice understanding yet.

    0

    0
  7. pelik says:

    afdlin shauki pg haji??bukan die bt super spontan ke??so mggu ni bkn diela host super spontan ke cne??

    0

    0
  8. topup says:

    alhamdudillah, syukur

    0

    0
  9. Alhamdulillah says:

    bag aku umur 25 dah gi… Alhamdulillah mak aku daftar nama dari awal… mak simpan duit rm10 sebulan.. n kalau dapat bonus top up2…

    xsemua org dapat menjadi tetamuNya..

    ada org duit banyak pun lum tentu dpt gi…

    0

    0
  10. mawar seri says:

    Alhamdulillah……………semoga kalian mendapat haji yg mabrur……org bercakap itu ini bagai..tak alih alih rezeki meraka dpt jd tetamu allah tunai kan haji…alhamdulillah…

    ya allah..percepatpermudahkan la rezki kami.. ;)

    0

    0
  11. selamat menunaikan ibadah haji

    0

    0
  12. alhamdulillah semoga mendapatkan haji mabrur

    0

    0
  13. sangat memotivasi saya

    0

    0