Written by Bella | July 26th, 2016

Semalam, pelakon Adi Putra akhirnya telah tampil mengesahkan beliau sudah berkahwin buat kali kedua dan menjelaskan setiap persoalan yang tercetus sebelum ini.

Walaubagaimanapun, Adi memberitahu beliau enggan memperkenalkan isteri keduanya itu kepada umum buat masa ini kerana wanita berkenaan bukanlah seorang selebriti.

Sekurang-kurangnya buat masa ini saya tidak merancang untuk perkenalkannya kepada umum kerana dia bukan selebriti. Tetapi siapa tahu pada masa akan datang kerana sebagai manusia kita hanya mampu merancang dan selebihnya ia adalah kententuan Allah.

Meskipun Aida mengetahui mengenai perkahwinan kedua Adi. Kedua-dua isterinya itu sebenarnya masih belum bertemu empat mata dan mengenali antara satu sama lain.

Menurut Adi, masih terlalu awal untuk isteri-isterinya bertemu kerana beliau juga masih dalam peringkat untuk membiasakan diri hidup berpoligami.

Ermmh, mungkin dalam keadaan panas sekarang ini Adi tidak mahu isterinya itu diperkenalkan kepada masyarakat dan dipertemukan dengan isteri pertamanya Aida. Iyalah, perlukan masa untuk menyesuaikan diri dengan keadaan baharu bukan?

Sumber Berita : mStar Online

29 responses to Adi Putra Belum Mahu Perkenalkan Isteri Kedua Kepada Umum

  1. Zasss says:

    Takyah nak kenalkan lah kat org ramai. Tak penting pun. Family korang tahu dah cukup. Next pls!

    0

    0
    • kentut nasi lemak dalam belon ??? says:

      tak perlu kenalkan pun tak pa… tapi kan.. hope bahagia saja..

      0

      0
      • kentut nasi lemak dalam belon lagi says:

        buat apa pun org nak mengata.. tapi rasanya .. tak yah kot nak kenalkan .. cuma u positif ajee yee..

        0

        0
      • Kiah says:

        Kalu bini muka cam Maya Karin..silakan.
        Kalu bini mcm Dato Vida…kurung dlm almari kasut aje.

        0

        0
  2. Anonymous says:

    Better xyah perkenalkan.. klu janda dh lma org akn cpt terima.. tpi ini janda selepas dating dgn lelaki lain….klu kwin kerana ank mungkin lma2 org akn terima.. tpi ini smpai kluar dgn isteri org.. apakah prasaan Adi klu isterinya klua dgn lelaki lain.?? Ntah laaa bkn x bole pikir.. dah tua pun..

    0

    0
  3. LaPulak says:

    Baik takyah adi org pun taknak kenal kang dilempar telur busuk kang…klau jambu takpe jugak jgn2 kau dah kena mandrem;(

    0

    0
  4. zara says:

    x de sape nak kenal ..nak tahu…perangai kau ngan dia cam sial..haram jadah…masih status laki dan bini orang kau bercinta…memang dasar umat neraka….aku doakan jodoh kau pendek….sila pegi mampus..betina sundal tu sanggup tggl anak dan suami…

    0

    0
  5. melati says:

    Adi Putra Malu lew…!!! sebab org Hutan (Hidung Kembang)…cuba kalau manusia yg cantik??? mesti dgn bangga nya tayang kat Umum….hmmmmmmmmm..

    0

    0
  6. chetaktaulah says:

    “masih terlalu awal untuk isteri-isterinya bertemu kerana beliau juga masih dalam peringkat untuk membiasakan diri hidup berpoligami”.
    hmmmmmm…………..
    2 makna…
    1. kawin senyap2
    2. kedua2 isteri tak leh terima….

    0

    0
  7. Anonymous says:

    x payah kenal kn pn x ap..x ingin nk thu pn…buang karen je…k.baiiiiii

    0

    0
  8. Anonymous says:

    X PAYAH KENAL KN…KITA PN TAK NK AMBIL TAHU..KLAU CANTIK X PA GAK..SEKIAN..TERIMA KASIH..

    0

    0
  9. haron says:

    Buruk bebenor bini dia, tak pe tak yah perkenal pun. Tak selera aku tengok pun, langsung tak naik nafsu shahwat aku

    0

    0
  10. edora says:

    i hate him

    0

    0
  11. aku says:

    xpayah kenalkanla, xde yg teringin
    muka pun cam kambing gurun, kalau skandal yg dulu tu nak jugak kenal haha

    0

    0
  12. Anonymous says:

    Sonok sgt ke kwen ngn retis

    0

    0
  13. Noon says:

    laaaaaaa…bini2 pun tak kenalkan lagi????
    sucinye si adi ni ye.

    0

    0
  14. mami penang says:

    g kenal dgn bini no. 1 dulu sebelum nak kenalkan kt org luar…

    0

    0
  15. el says:

    quota nak bermadu masih ade 2 lagi, yang bahagia jadi madu kedue berhatilah bukan tak mungkin ade madu ketiga keempat

    0

    0
  16. Lin says:

    Agaknya btl la kot kisah skandal dia yg dulu tu kn?!!

    0

    0
  17. lala says:

    muka isteri 2nd mcm dato vida. haha

    0

    0
  18. Anonymous says:

    Berambus balik Singaporahhhh!!

    0

    0
  19. Mimi Yang Divine says:

    punya la ramai awek2 single kat msia ni, bini org gak yg dia nak…haizzzzz..skali org kebas bini dia apa mcm?? kifarah much?

    0

    0
  20. Anonymous says:

    Cite lambaian ramadhan hari tu rupenye die bg hint nak kawen lg rupenye. hahahahaktuihh

    0

    0
  21. bubble bubbly says:

    tak perlu perkenalkan pun..jgn dilayan permintaan wartawan hiburan tu..isteri kamu bukan artist pun..nak kenalkan buat apa? masyarakat pun tak mau tahu..sedangkan artist sendiri pun masyarakat tak berapa nak ambik tahu..takde keperluan laa..

    0

    0
  22. Fyfy says:

    Aik? Dua-dua iseri belum jumpa depan2 ? Astaga . Ini kahwin senyaplah namanya nhe .. Bangas ..
    U kahwin tanpa persetujuan dari Aida . Tanpa mengetahui Aaida. If saya jadi Aida , i ceraikan lelaki kehausan puki bini orang dan minta tuntutan nafkah rm50,000 sebulan . Kahwin di belakang isteri , stupid men . Saya tak suka ARTIS LELAKI MALAYSIA .
    Sial betul , sial punya Adi Putra . Sama saja ko macam Artis Lelaki lain . Sial

    0

    0
  23. entah la says:

    apa2 je la….

    0

    0