Written by Bella | January 4th, 2017

Dalam satu kenyataan kepada media sebelum ini, Adi Putra ada memberitahu beliau agak terkejut  dengan tindakan isteri keduanya, Norshahida yang mengeluarkan kenyataan mengenai rumah tangga mereka. Buat Adi, apa yang dilakukan oleh Norshahida membelakangi dirinya kerana ia diluar pengetahuan Adi.

Norshahida menjelaskan banyak perkara mengenai rumah tangganya bersama Adi termasuk isu beliau keguguran. Ia menjadi topik hangat di dada akhbar dan media sosial. Pelbagai spekulasi juga tercetus selepas Norshahida buka mulut.

Terbaru, Adi menerusi akaun Instagramnya memberitahu beliau bakal menjelaskan kontroversi rumah tangganya satu persatu dan pada masa yang sama mengucapkan terima kasih atas keperihatinan pihak media terhadap dirinya.

Salam dan terima kasih atas keprihatinan pihak media. InsyaAllah saya akan jelas satu persatu. #bismillahirahmanirahim.

Sebelum ini, Norshahida memberitahu Adi adalah seorang suami yang baik dan hubungan beliau dengan madunya, Aida Yusof tidaklah tegang seperti yang disangkakan sesetengah pihak. Norshahida juga menepis dakwaan kononnya Adi berkahwin dengan beliau kerana soal zuriat.

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 responses to Adi Putra Bakal Jelaskan Kontroversi Rumah Tangga Satu Persatu

  1. melati says:

    sian yg jadi mangsa anak yg gugur tu…ingat nk kuar lihat Dunia tapi tetiba tgk mak dia mcm org Utan trus tk jadi kuar…itu lah puncanya…wakakakakakakaa

    0
    24
  2. Anonymous says:

    Isteri pertama jgk the best walau terluka dek kerana prangai suami tpi dia tetap x pnh kluakn kenyataan bkn2.. banding isteri ke 2 ni dh 2 kali bg kenyataan.. mau Adi bukak mata skrg.. pening kepala beristeri 2.. lg2 isteri yg ko rampas dri lelaki lain..

    20
    0
    • minah jambu suka sahara yaakop says:

      kalau jambu bini no2 dia takpe la jugak…dh la tk jambu sangup pulak tingalkn laki n anak semata2 nak kawin ngan si adi..huh apee punye pompan tudung ni huh ..! helo aida u sabar aje ok bintang u akan bersinar asalkn u setia dn jujur ngan laki u si adi idong belang ni …lov u aidaaa…

      6
      1
    • COCO_bullshit says:

      Kalau rampas meaning dah ceraikan bini no 1. Kalau bini no 1 masih menghantui, bukan merampas lah woi. Ingat semua pompuan nak ke jadi no 1. Tapi takkan nak suruh laki tu ceraikan no 1 sebab nak nikah dengan dia.

      1
      1
  3. Anonymous says:

    Nak buat promosi adi ni…. dia nak buat cerita karangan novel yg panjang. Dia nak bincang dgn co-autor cum editor bini ke 2. Minggu2 cerita keluar. Boikot je . Bukan susah buat mcm hanez suraya tu

    4
    0
  4. Anonymous says:

    aida payong emas buat you dik…

    2
    4
  5. Peoplejustdontcareanymore says:

    The moment when i choose not to read any news related to adi’s marriage and just skip to the comment section, then i knw he is not relevant anymore…

    13
    0
  6. Anonymous says:

    Tak perlu tengok lagi lakonan sebab memberi contoh yang buruk….. buat macam Hanez, Akill hayy, dan sekutunya

    7
    0
  7. sue says:

    malas nak layan kenyataan demi kenyataan putaq alam hang, Adi oii!
    sorry lah, honestly speaking, just get out from the industry! we want talent and quality. not scandals and cheap publicity!

    7
    0
  8. Anonymous says:

    baiklah sangat suami ko tu

    0
    0

Leave a Comment

Optional