Written by AbangNara | October 29th, 2012

Nampaknya kehidupan Adda selepas bercerai dengan suaminya semakin tidak menentu. Untuk yang tidak tahu, Adda telah pun diceraikan selepas hanya berkahwin selama 17 hari. Sebelum ini Adda pernah bercinta dengan Mamat Sepah. Ketika itu Adda tampil dengan imej tidak bertudung.

adda tudung

Semasa majlis perkahwinannya, Adda telah pun memakai tudung dan tampak begitu cantik sekali. Selepas diceraikan, Adda masih kekal dengan imej bertudung litup.
adda tudung

Namun tidak lama kemudian, Adda tiba-tiba tampil dengan imej seperti Datuk Siti Nurhaliza iaitu dengan hanya memakai penutup kepala.
adda tudung
Dan semalam, Adda kembali semula kepada imej tidak bertudung sepenuhnya. Agak mengejutkan namun nampak seperti Adda masih tidak bersedia untuk memakai tudung.

adda tudung
Ditanya mengenai isu sekejap pakai tudung sekejap tidak ini, Adda berkata kepada Pancaindera:-

Sebab itu juga Adda minta jangan besarkan isu Adda tak pakai tudung. Adda cuma manusia biasa yang tak lepas daripada membuat kesilapan. Ini adalah diri Adda yang sebenar. Asalkan Adda tahu batas dan tak malukan nama keluarga, Adda harap semua orang terima Adda yang baru

Abang Nara nampak Adda seperti tidak memandang serius akan perkara ini. Namun pastinya Adda ada sebab yang tersendiri. Semoga pintu hati Adda akan terbuka kembali untuk memakai tudung seperti dulu.
jubah hitam gudangP.S: Raya Aidiladha sudah berlalu namun anda masih boleh mendapatkan jubah hitam ekslusif yang sangat cantik ini. Klik di sini untuk melihat lebih banyak pilihan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

114 responses to Adda Kembali Ke Imej Tidak Bertudung

  1. kirana says:

    adoiiiiiiiiiiiiiiiii

    • kembalilah kepada mamat, adda. dia semakin rempit….

    • mamee monsters says:

      yang wajib dijadikan trend…inilah hasilnya…

      • milo ais says:

        betul tu mamee monster. bila perkara yang WAJIB buat dipermainkan, inilah jadinya. esok bila Allah tanya, jawablah, ‘manusia tak terlepas dari dosa’. agak-agak boleh terima ke? kalau hati tu memang tak ikhlas hanya ikutkan trend tak payah lah. tak memalukan ahli keluarga? kau dedah aurat kau, aurat kau tak sempurna, tu sama je macam kau jatuhkan keluarga kau. lagi memalukan kalau keluarga kau tak reti nak tegur tentang aurat kau. sadis!

      • berlari says:

        ni la dia antara contoh kita di akhir zaman. perkara yg wajib dipermainkan..jap pakai tudung jap tak pakai tdung..kt akhirat nti boleh ke jap masuk syurga n jap masuk neraka?pakai tudung hukumnya wajib.same mcm solat..muhasabahla diri balik :)

      • no name says:

        pakai tudung tak WAJIB..tutup aurat WAJIB.

      • lalola says:

        nampak sangat lah masa pakai tudung hati tuh tak betul betul ikhlas.
        teringat cerita salahkahku cerekarama tv3. ayat adam kat isteri dy pakai tudung kerana Allah. bukan kerana suami. jangan jadi hipokrit. ni lah contohnya. hmm. apa pun tak boleh.

    • Mia Kunnis says:

      Dah agk minah ni mmg tak
      Ikhlas bertudung…
      motif dia pki tudung hari tu?
      Nk tarik simpati orang….

    • kamariah says:

      TIADA PENDIRIAN…..JGN DIBUAT MAIN2 KLU KAMU INGIN BEHIJRAH KE ARAH YG LBH BAIK LAKUKAN DENGAN HATI YG SUCI DAN IKHLAS JIKA SEBALIKNYA USAHA KAMU SELAMA INI TIADA GUNANYA DAN HANYA SIA2….PEACE

    • tuiiip says:

      jgn lepas ni jd trend artis btudung mula bukak kembali tudung dgn alasan masih belum bsedia nak tobat… ngok ngek punya adda.. komfem laku ke tayang rambut karat ko tu..???

    • jettt says:

      zed zaidi, di manakah anda? sila ambil tindakan sewajarnya… sekian, tengkiu…

    • KAK CHAM KUAT GOSIP & TIDO KAT TADIKA says:

      Dah la tudung terbang lepas tu rambut makin karat! Dunia2!
      Mujur kak cham sempat bertaubat! TAKBIR!

    • selamat berhijrah ke zaman jahiliah!

    • Apam Tembam says:

      Wow Britney Spears Malaysia is born…17 hari nikah….Letiiihlah jenis-jebis pompuan macam ni…SPM pun entah lepas ke tidak…kalau dengan Mamat Sepah pun dia sapu…nak sangat kahwin…cipap gatal nak main kot…laki tua mana dia sapu tah…rupa-rupanya kena touch & go…tipu media…kata suami dia duda…tapi rupu-rupanya isteri no 2….ni jenis kerja malas…harap muka je nak pancing jantan kaya….sekrang ni nak pasang badan….bukak balik tudung….adoii……low class nya mentaliti…apa bakat yand dia ada??? Cakap merapu pasal ugama…..kelentong lebih….

  2. johnjeninz says:

    Ko ni cam mainkan agama plak….suka suki jap pakai tudung jap bukak…

  3. tepong says:

    mempersendakan tuntutan agama. kalau jahil jangan la tunjuk sangat kejahilan tu

  4. dara sunti says:

    dekat tuhan x malu ke kejap bertudung kejap x??
    ingat masuk neraka sekejap2 ke

  5. papejela says:

    moga diberikan hidayah..Aminn

  6. lelong johor says:

    lol sekejap tudung..sekejap xbertudung…..x ikhlas la nie masa nk bertudung tue……ermmmmm….

  7. NaNa says:

    Bertudung laa Kerana Allah..ikhlas…..jangan kerana sesiapa ye…kejap bukak …tutupp…bukak balik…ntah apa2…

  8. cik omei says:

    pe yg org kecoh sgt psl dia nie yek..takde ler org sgt kenal pon..

  9. UAI the jr says:

    Bak kata UAI
    Ko ingt masuk neraka sekejap2 kerw? Hahhaahha

  10. Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya says:

    sapalah kita nie nak hukum dia..yelah bukan semua yang bertudung tu baik pun..saya yang pakai tdg pun rasa malu jugak bila da gadis yang bertudung sanggup buat maksiat, buang bayi..nahuzubillah…apapun kita doakan Adda tak macm tu..

    • takeiteasy says:

      Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya
      ang ni x ada otak kot naaa
      ni x pakai tudung terang2 tau SALAH
      yg ang p ckp sal buang bayi sal pe???
      awat yg x pakai tudung x buang bayi kaaa????o depa tu baik sangat kaaaa????
      komen mcm org x da akal
      x tau sal agama p belajaq dulu jgn pakai komen jaaa

      • Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya says:

        aku cuma bagi satu cth..mmg lah yg tak pki tudung pun buat benda yang sama..ko tu pun mcm pandai sgt bab agama..kalo pandai tak danya nak masuk kat blog ni..ko gi lah ckp depan2 kat dia..alah semua yang masuk sini..pandai ckp jer..tpi tak berani nak ckp dpn..bukannya si adda tu bca pun..aku kalo takdak akal..aku tak masuk sini lah ngokkk…

    • sara says:

      to Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya..
      kenyataan anda TIDAK BIJAK!! salah satu kelemahan org kite ialah pertikaikan apa saja perkara yang baik..memakai tudung/hijab adalah WAJIB so tindakan anda mempersoalkan perilaku org bertudung itu jelas anda TIDAK BIJAK…jangan melawan hukum apabila berpendapat hanya kerana keadaan semasa..saya tak cakap yang bertudung tu semua baik dan bakal masuk syurga tetapi yang tidak bertudung sudah dijelaskan neraka lah tempatnya kerana itu satu kewajpan

      • Anonymous says:

        ko xleh ckp mcm tu sara. tah2 org tu pernah buat pahala yg jauh lebih besar dr dosa x pakai tudung dia. ko x leh simply kate org ni x pakai tudung so confirm masuk neraka. sbb ko x tau mende baik yg dia penah buat. ko x layak ckp org mcm tu. dan ko x leh rase diri ko lebih mulia dr org yg tgh buat silap sbb ko x tau, tah2 bile dosa pahala korang di hisab, dosa ko lg byk dr dia n pahala dia lg byk dr pahala ko. mase tu ko nak ckp apa? kutuk org tu lg besar dosa dia. think!

        mmg x pakai tudung tu dosa tp jgn kite rasa seolah2 org yg x pakai tudung tu confirm masuk neraka. sbb kite, manusia biasa ni x kan boleh tau ape yg org x pakai tudung tu pernah buat dlm life dia. tah2 dia byk buat charity etc. kesimpulannye, jgn mengutuk.

      • yaya says:

        Sara..anda menghukum?anda siapa?

      • berlari says:

        yaya oi.. bukan ke dlm Quran pun ada ckp wanita yg ramai masuk neraka kebanyakan dari golongan yg tidak mnutup aurat.mase Nabi Muhamad dinaikkan ke langit tu kan baginda ada nampak ramai kaum perempuan yg diseksa.n baginda bertnye pd jibrail..fkir sbelum ckp ye yaya :)

      • lalola says:

        to Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya..

        ayat cikgu aku sesuai untuk kau:
        orang bijak kata katanya dari akal
        orang bodoh kata katanya dari mulut semata mata.

    • kamariah says:

      Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya

      beginilah yer dik oii…..kamu ni bl nk bercakap cer ler gune otak pikior dulu…
      kite bkn nk menghukum sesiapa di dlm ruangan ini hanya luahan pndpt shj..
      kite ni pakai tudung ker x pakai tudung ker kite ttp same ( manusia ) jd kite jgk x terlepas dr kesilapan tp ape yg patut kamu ketahui dikk oii sekurang2nye yg pakai tudung tu tlh menutup 1 aurat dr byk2 aurat skrg ko fhm x….dan skrg cer ko tgk org yg x pakai tudung tu wlupun die baik sopan santun tp sayang die x pakai tudung mcm bogel x cer die pakai tudung alangkah bagusnyeerrrr lah……

    • Akaks says:

      Memanglah kite yg bertudung ni bukannya baik sgt, tapi jgnlah menghukum org lain begitu, tudung n perangai adalah dua benda yang berbeza, bertudung tapi bua jahat, sekurangnya dosa kita 1 jek, berbuat jahat, tp jika kita tidak menutup aurat n berbuat jahat, dosa kita adalah 2..dan jika kita nak tunggu kita sempurna baru kita nak menegur, sampai bila pun kita xkan sempurna sehinggalah kita meninggal dunia..wallahuaklam..

  11. cik moon says:

    sape minah ni?tak kenal pong

  12. Ala ari tu dh nampak dia kuar kat nona g buat rawatan spa. Berskirt berkemban bagai. Dr dulu lg statement dlm melodi dia lps pkai tudung “saya nampak cantik bila bertudung”so tk terkejut pun. Apa2 pun hanya ALLAH yang tau.

  13. sakura says:

    “Asalkan Adda tahu batas dan tak malukan nama keluarga, Adda harap semua orang terima Adda yang baru”
    kjp pkai…kjp buka…. tak malukan nama keluarga??? kalau dia kakak aku @ adik aku…trs trg aku bgtaw…..aku MALU!!!!! even bukan sedara aku pun…tp sedara seislam….still ada perasaan MALU tu dlm diri aku nie….MALU sbb mempersendakan hukum Allah…..

  14. takeiteasy says:

    ini bkn isu kenal x kenal famous x famous
    jgn permainkn hukum Allah
    yg ari tu p pakai tudung sal pa klu tu bkn diri adda???
    nnt mati dlm kubur Malaikat tnya awt x pakai tudung mesti dia jawab
    “adda x sedia lagi nak pakai tudung o berhijab”
    nnt ang tau la balasan utk org2 yg x menutup aurat
    teramat jahil artis2 Malaysia ni

  15. cikikaka says:

    geli betol aku dgn org mcm nih… main2 kan hukum Allah…

  16. cikikaka says:

    geli betol aku dgn org mcm nih… main2 kan hukum Allah…….

  17. cikikaka says:

    sayang betol… muka cantik Allah dah bagi.. tapi otak x digunakan dgn betol..

    • Anonymous says:

      cantik ke? buruk je aku tgk

    • kain kapan xcukup panjang nak tutup badan says:

      kite je beriya2 nak cite hukum agama bagai…..
      agaknyer kawan2 seangkatan die, yg retis juga, mesti happy tgk perubahan die, ‘hey adda, cam ni lah baru up-to-date, boleh g pub malam ni………’

      kan kan….. maklumlah, janda berhias meletop lah katekan……..

      kite2 ni doa dari jauh jelah yek… die x baca pun komen2 kat sini… xpyh lah berbalah sesama sendiri ye kawan2……

  18. Anonymous says:

    masuk neraka la engkau

  19. PuanOnew says:

    emmm. . .

  20. mak c kina says:

    klu dh jahil,jgn la tunjuk kt org…simpan2 la utk renungan sndr…statmen ko mmg nmpk ko ni bodoh agama…

  21. suke baca gossip says:

    nilah die, janda terdesak…….
    suke hati kau lah adda…. da terdesak sgt eh,
    ritu nikah 17 hari je eh? sian kat ko, harap2 ade hikmah disebalik yang kau lalui Adda….

  22. Anonymous says:

    ustazah abby tlg tarbiyah adda ni..

    • Anonymous says:

      abby x layak jd ustazah. fakta korban pun salah. FAIL. loser. yg dia tau kutuk mengutuk. buat malu PAS jer.

  23. dah agak da.. says:

    nahh..dah agak da.ari tu aku tgk nona.dia bkemban d spa.aku xpcaya tu dia.skali ada plak nama dia.trus aku pikir.owh.mungkin rakaman yg lama nona ni.tp rupanya mmg dia free hair balik.errr

  24. Anonymous says:

    X boley blah tgk leher dia… Dr dulu lg…

  25. ada ilm says:

    adda, timbalah limu. bila beramal dengan ilmu, maka akan bertambah faham apa yang ingin dicapai.

  26. Anonymous says:

    Rasanye klu kt tak bercakap pasal org lagi baik kot….ni asyik nk kutuk org nk kata org…yang dapt dosa kt….kt manusia tak berhak nk hukum org..cuma Allah yang brhak menghukum….apa yang kt leh buat doakn semoga dia dapt hidayah dari Allah s.w.t….itu lbh afdal rasanyer….

  27. Frinses says:

    Biaq p la kt dia..tu urusan dia ngan Allah..
    Salah tetap salah..semoga dia diberi hidayah..
    Doakan kebaikan org lagi baguih..kita pn dpt pahala..

  28. zack says:

    hermmm, mcm2 la ko ni da..

  29. Kacang tanah says:

    Penyemak industri…… Bakat xdak Tara mana pun… Propa ja lebih… Phuuiih!!!!

  30. mika says:

    semoga adda cepat lah insaf..pakai tudung mcm dulu..memang ler mula2 terasa rimas,janggal..tp bila dah biasa ko takkan rasa rimas pun bertudung..kalau perangai mcm ni kejap pakai,kejap tak,org boleh tafsir kenapa ko kena cerai lps 2 minggu lebih jadi isteri org…tak sedar lagi ke?

  31. . says:

    dia ni dh la jahil..tpi d tunjuk kt org..gmbr y last sekali tu dh mcm pondan…

  32. Tasha Fasha Tusuk says:

    mari kita sama2 doakan dia tidak menggunakan agama sebagai jambatan ke lembah maksiat.

  33. Menyampah says:

    skg baru kita dapat gambaran sdkt knpa si adda ni kawin hnya 17 hri…kalau mcm ni la perangai sok kalau kawin lgi pn tkt x kekal lama…

  34. siah janda sebulan punggung melentik says:

    asik la nara ni hilite artis2 yang tak mana asal usulnya… produknyer ape… bakatnye mana?? nak kata model.. tak la cantik macam miranda ker hatta model iklan air mirinda pun.. penyanyi?? tak la femes lagunya… pelakon?? tak kemana pun… popularnya sebab kawin cerai.. break up ngan boifren… artis kah tu??.. tempelan sangat.. tepek muka tu je la modalnya… habuk pun tada…

  35. rynna says:

    hahah u r so funny adda….
    wei sape ckp artis x baca blog nara? baca la x yaca tengokla tweeter nara…

  36. Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

    Huh ! tu laaaaaaaaa lain kali kalau dh dapat laki pepek tu jangan gatal sangat nk bertudong ! jangan berpura2 aksen baik ! jangan suka hidop berpura2 n jangan nk aksen bagos sangat nk pakai tudong kalau belom lagi bersedia !!!!!!!! ni tk asal dapat laki je nk bertudong asal dapat laki je nk bertudong ha sekarang bertudong kena cerai PADAN MUKA LU !!!! kenape dapat laki je nk kena pakai tudong ? takot kena cerai ke pe ? minah jambu rasa laki dia ni tengok dia pun meluat n rimas lah tudong sana tudong sini eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee minah jambu tengok pon naik rimas !!!!!!! normal2 je sudah lah !!!

  37. bobobo says:

    jiwa kacau ni. Doakan dia mendapat hidayah dan beroleh ketenangan.

  38. Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya says:

    org yg suka ckp si adda ni jahil dn kutuk org..adakah anda tu perfect sgt..kalo anda sorang beragama islam kan lbh baik doakan yang terbaik..mmg berhijab tu satu kewajipan..tpi sapa kita nak paksa dia..ni hanya dia dgn Allah sahaja..

  39. eyansss says:

    awat nampak tua sangat neh… mostly pix terakhir… aiyark…

  40. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    PADAN MUKA kena cerai ! sape suroh dh kawin je teros pakai tudong! tk tau nk nanti2 or sabar ke nk bertudong ! dh kemarok tudong sangat ! ha sekarang amacm ? pesal bukak tudong tu ! jangan nk hidop berpura2 baik n jangan n aksen bagos sangattttttttttttt nk aksen alim ke macm si yatt ? hahahahahahahaahahah kalau belom lagi nk bertudong jangan nk gatal betudongggggggggggggggggggggg !!!!!!!! nk tunjok alim kononnnnnnnnnnn huh !!!!!

  41. innocent gurls says:

    ad sesetengah artis malaysia bila jawab mgenai isu seksi,isu tudung,isu tindik lidah dll mengapa diorg jawab seolah2 mcm xad agama..sedihnyer Ya Allah..smakin hmpir tanda2 akhir zaman..mudah2an mreka insaf n kmbali ke jalan yg diredhai Allah..

  42. Anonymous says:

    benci ngn ayat ini.. pakai tudung xwajib..yg wajib tutup aurat .. pls la nak suruh tutp pakai ape kl bukan pakai tudung… ke kene pakai tudung saji baru name tutup aurat

    • no name says:

      aurat WAJIB tutup..even pakai tudung saji,sarung gne kotak ke.janji pakaian yg kite pakai tidak menampakkan bentuk badan.pakailah apa pakaian sekalipun,janji x jarang, x ketat..maaflah kalau saya silap.kalau nk tahu lebih lg dgr ceramah agama drpd ustaz2..sekarang ni bnyk sgt ceramah agama kat youtube,tv dan bnyk tmpt lg..cme kite je Nak atau Tidak..sekian :)

  43. Bukan kite yg tentukan seseorang tu akhirnyer syurga atau neraka,,

    Kepada Adda, tutup aurat mmg wajib. Mesti Adda merasa kemanisan ketika bertudung, harap2 lepas ni terbuka hati Adda nak tutup aurat dgn sempurna dn yg penting istikamah ya.. peace :)

  44. Anonymous says:

    DIANA AMIR BETINA KANGKANG PUN MESTI JADI MACAM NI LA KALAU TAK JADI KAWEN DGN USTAZ… DASAR RETIS

  45. kulinerblog says:

    namanya juga artis, berlakon di depan kamera merupakan perkara yang biasa walaupun hal itu tidak sama dengan kehidupan seharian mereka

  46. Anonymous says:

    DIANA AMIR BETINA KANGKANG MESTI JADI MACAM NI KALAU TAK JADI KAWEN DGN USTAZ… DASAR RETIS

  47. cikayin says:

    memula bertudung…konon nak jadi baik.insaf la sangat.last2 bukak jugak.no wonder la kau pegi china aritu gambar sume tak bertudung.dosa2 kau..ye x..

  48. jogho says:

    Nara…
    blogger popular seperti anda yang terlibat dalam hiburan khususnya industri seni tanah air juga haruslah memainkan peranan. meskipun berpaut atas nama kebebasan mencari bahan, perlulah ada batas dan tatasusila.
    Sepatutnya blogger sedikit beruntung kerana mampu mencipta nama dengan pantas jika dibandingkan dengan wartawan hiburan yang perlu meniti setiap tangga kecil sebelum bergelar wartawan. Malahan wartawan juga terikat dengan etika kerja kewartawanan.
    Sememangnya ada perkara yang sensasi untuk dikongsi dan seterusnya dibuka kepada sesiapa saja untuk menghantar komen.
    Namun, jika diperhatikan di ruangan ini, ramai sekali komentar yang memberikan komen negatif terhadap celebriti terlibat. Ini dikhuatiri anda dilihat seperti membuka aib individu lain dan seterusnya membawa kepada komentar negatif yang tidak ada kawalannya.
    Mungkin menarik jika anda memperkenalkan terlebih dahulu latarbelakang celebriti. Dalam kes Adda, ramai komentar mengatakan mereka tidak kenal kepadanya. Kerana mungkin benar, pencapaian Adda dalam bidang kerjayanya masih belum berputik langsung. Hanya yang kedengaran cerita sensasi termasuk perihal peribadinya.
    Maka pasti menarik sekiranya anda sebagai blogger bertanggungjawab, melakukan kajian sendiri. Segala penemuan kemudiannya dikongsi bersama. Barulah anda dilihat berbeza dengan blogger hiburan lain yang lebih berminat mengetengahkan cerita sensasi kosong semata-mata. Dapatkan berita dan kajian sendiri anda seperti celebriti lain.Umpamanya Zaiton Sameon yang menjalani pelbagai fasa perubahan dalam kehidupannya.
    Jika ada perkara yang menyentuh hukum seperti halal dan haram, dapatkan pendangan mereka yang lebih arif dalam bab agama dan kemudiannya kongsikan di sini.Pasti ianya lebih mudah difahami dan lebih jelas tanpa banyak spekulasi. Kerana kita khuatir, dalam kita berbicara tentang pelbagai isu individu lain, mungkin kita lupa samaada makan dan minum yang kita berikan untuk keluarga sendiri datangnya dari hasil kerja apa.Moga nara terus sukses dalam bidang ini untuk masa mendatang.

    Jadikan kerjaya blogger ini sebagai satu bidang yang dihormati nukilannya, samaada dari mata pembaca mahupun kalangan artis.

  49. iphoneuser says:

    Masyallah, moga dia dipimpin allah ke jalan yang benar, kasihan dia, lepas ni orang akan sentiasa mengutuk..sister, balik la ke jalan yang benar, nak jadi “orang baru” tak perlu buang tudung!

  50. tot86 says:

    org pkai tdung ko pn nk pkai tudung..wallaweiii
    xelok mainkan pgngan agama cmni..klo ko xbersedia baik toksah..cuba yg simple2 lu..ni nk berjubah litup..last2 dada n leher ayam tu jgk ternampak..hampeh tol la adda ni. :P

  51. aj says:

    rasanya adda ni dulu bertudung sbb tunjuk kat mamat. mamat pilih fida sbb fida bertudung, so adda pun pakai tudung sbb nak tunjuk kat mamat dia pun boleh bertudung dengan harapan mamat akan u-turn pada dia. pastu pakainya x ikhlas sbb tu la boleh buka tudung tanpa rasa berdosa

  52. a.Long says:

    padan pun kena talak!

  53. yaya says:

    Adda?? aku xkenal ko pun mek , suka hati la nak pakai tudung atau tidak n bukan masalah pada semua org . Bapak ko yang tanggung dosa ko aku ni pun jahil gak agama tapi jgn buat2 main la IKHLAS kan DIRI dlu adik :) lagu mu pun ntah apa2 bajet suara sedap sayang muka lawo tapi perangai hampeh!!

  54. joooooyah says:

    DAH LA BURUK, HODOH PULAK TU, BERANGAN CANTIK SANGAT….MEMANG SAMPAH INDUSTRI MUZIK JE NI….MENYEMAK, CAMPAK TEPI LONGKANG JE PATUT, PUBLISITI MURAHAN TOL!

  55. ADDA KO ADO says:

    gase yer kos belanja orang tak bertudung ni lagi mahal dari bertudung.yeala sampoo nak mahal baru elok pgi salon lagi dah berpuluh beratus hengget berhabis.rebonding,kerinting, blow la wat rawatan berbagai sepit rambut, getah rambut banyak nak pakai duit. kalau pakai tudung tudung bawal murah. kualiti kain pun best bleh dapat rege 8 hengget, keronsang pun 6 biji sepuluh hinggit.orang tak pakai tudung lagi gase panas.pakai tudung bleh jugak melindungi kepala dari matahari tak la panas sangat.

  56. pemerhati says:

    semua tu pelaburan ke neraka.

  57. adda???? says:

    siapa adda ni???kenal pn x…artis ke??kalo artis kenapa xpenah masuk melodi???propaganza????

  58. Ostad Rohimi says:

    ohhh..harammmmm..

  59. Anonymous says:

    well said aj!

    Adda ni bertudung sebab masa tu kan mamat tinggalkan dia sebab Fida..so nak tunjukla yang dia lebeh cantik & bleh jadik cam apa yang mamat nak kottsss..

    Bila dah divorce ni biasalah mesti nak tunjukkan dia HOT..cuba lah tengok J yang lain2..they all trying too hard to get attention! takpelah, dia dah takde terikat ngan sesiapa..pada orang J tetap J..baik atau jahat orang tetap akan pandang tak elok jugak..mungkin pada Adda dia berfikir camtu kot..

    Tapi biarlahkan..at least dia tak hipokrit..tak memaksa diri untuk terus buat apa yang dia tak suka atau tak bersedia lagi..daripada pakai selekop & nampak leher & dada, emmm mmmmmmm

  60. Suami Adda says:

    yang penting masa aku kahwin dgn die aku dah suruh die pakai tudung n dia ikut. tanggungjawab aku dh lepas kt akhirat nanti. now die nak bogel ke hape ke thats not my problem anymore.

  61. semut says:

    Adda?
    ‘Adda’ aku kesah!!!
    tak payah update ar nara oi pasal ni.
    kang ada yang perasan artis.

  62. yanz says:

    masyaallah apelah dh jadi dgn dunia artis lor nih. Yg aku heran tuh bila yg spesis mcm si adda ni dh jadi trend plk. Mase berkawin bkn main lg tutup litup tudung, tup tup bile bercerai terus bukak abis tudung. Nampak sgt pakai tudung tuh sbb krn manusia bukan hati suci ikhlas kerana suruhan agama. Aku pn nk tanyelh siapa si adda ni? x kenal pun tetiba expose ‘melampau’ plk. Menyampah aku!

  63. Ainan tasneem says:

    Huhhhh ini namanya B.E.N.G.A.P bin B.O.N.G.O.K. Ingat lawa lah nak memain dengan tudung? Saya mungkin tak perfect and tak layak nak judge orang. Tapi dia ni buat saya nak sangat sangat comment entri ni. Lepasni try pulak keluar kejap pakai baju, kejap tak pakai baju. I dare you, dear Adda :)

  64. Leylla says:

    udah2 le tu abg nara oi! xknl pun adda ni..artis ke die?? adoyai…yg teman tau die ni adik kpd anggota kmpln kristal tu rodi ke namanye…ish2…moh le kite cri cite len..xsio teman nk bace…p

  65. kalau saya salah saya mintak maaf says:

    tula manusia sekarang, apa korang nak bising2 pasal cita org kafir laknatullah hina islam, cth macam cita innocence of muslim, kecoh protes bagai.. pdahal org kita sendiri kononnye islam tapi xke mghina islam dan hukum Allah dgn cara mcm ni??? suka2 ja bg alasan bodoh, wt keja bodoh.. kdg2 tgk artis pkai seksi nk mampus ttiba bleh keluar kalam “oh, insyaallah” “ye,alhamdulillah rezeki” xhina islam ke mcm 2?? perangai ‘CUKUP ELOK’

  66. MISS AA says:

    YA ALLAH bagilah die pentunjuk dan hidayahmu YA ALLAH…

  67. era fazira nak bercakap pulak says:

    ramai artis nk btudung..ko pulak yg da btudung bukak tudung!!!adoi..

  68. ciklola says:

    “kejap pakai tudung, kejap tak pakai tudung. ingat masuk neraka kejap kejap ke” – Ustaz Azhar Idrus :)

  69. sore sore says:

    dia nie sapa ek?? x knal laa. dia nie penyanyi or pelakon?? x penah tgk laa muka dia. tetiba kontroversi hanget yg timbul.

  70. Anonymous says:

    sape die nih?artis ke

  71. zety says:

    mula2 die nak cek in kat syurga, lepas tu nak cek in kat neraka…

  72. Catherine says:

    Simply type in your area or zip code and you’ll get as much detailed weather information as you can handle. The right product could be chemically or naturally based. Number four way, treat baby acne naturally – Patience.

  73. rooszcfbvujgvmobsb/dpn, Kamagra oral jelly uk, hWXATcb, [url=http://italiakamagraoraljelly.com/]Kamagra oral jelly[/url], yudGudY, http://italiakamagraoraljelly.com/ Kamagra oral jelly in deutschland bestellen, vDYeeAj, Kamagra oral jelly, VZYwiid, [url=http://explorarkamagraoraljelly.com/]Kamagra oral jelly php[/url], hvbCKIb, http://explorarkamagraoraljelly.com/ Kamagra oral jelly premature ejaculation, HwaDFwH, Svenska Casino, ozigdvN, [url=http://arizonasolartech.com/]Svenska Casino[/url], uiaYJRy, http://arizonasolartech.com/ Svenska Casino, ZKzzMMy, Penishealth, PPIcdma, [url=http://thealternates.org/]Penis Health[/url], PNPMaRg, http://thealternates.org/ Penis Health, wPgkwIc, Human growth hormone hgh, usJbnOu, [url=http://1hgh.com.au/]Hgh tablets[/url], zQEAYFu, http://1hgh.com.au/ Hgh do i inject, DvrKycO, VigRX, lVmNyLo, [url=http://avigrx.com/]VigRX[/url], MRBwxdm, http://avigrx.com/ Vigrx wiki, WLYSkkt.