Written by AbangNara | October 29th, 2012

Nampaknya kehidupan Adda selepas bercerai dengan suaminya semakin tidak menentu. Untuk yang tidak tahu, Adda telah pun diceraikan selepas hanya berkahwin selama 17 hari. Sebelum ini Adda pernah bercinta dengan Mamat Sepah. Ketika itu Adda tampil dengan imej tidak bertudung.

adda tudung

Semasa majlis perkahwinannya, Adda telah pun memakai tudung dan tampak begitu cantik sekali. Selepas diceraikan, Adda masih kekal dengan imej bertudung litup.
adda tudung

Namun tidak lama kemudian, Adda tiba-tiba tampil dengan imej seperti Datuk Siti Nurhaliza iaitu dengan hanya memakai penutup kepala.
adda tudung
Dan semalam, Adda kembali semula kepada imej tidak bertudung sepenuhnya. Agak mengejutkan namun nampak seperti Adda masih tidak bersedia untuk memakai tudung.

adda tudung
Ditanya mengenai isu sekejap pakai tudung sekejap tidak ini, Adda berkata kepada Pancaindera:-

Sebab itu juga Adda minta jangan besarkan isu Adda tak pakai tudung. Adda cuma manusia biasa yang tak lepas daripada membuat kesilapan. Ini adalah diri Adda yang sebenar. Asalkan Adda tahu batas dan tak malukan nama keluarga, Adda harap semua orang terima Adda yang baru

Abang Nara nampak Adda seperti tidak memandang serius akan perkara ini. Namun pastinya Adda ada sebab yang tersendiri. Semoga pintu hati Adda akan terbuka kembali untuk memakai tudung seperti dulu.
jubah hitam gudangP.S: Raya Aidiladha sudah berlalu namun anda masih boleh mendapatkan jubah hitam ekslusif yang sangat cantik ini. Klik di sini untuk melihat lebih banyak pilihan.

Baca Yang Ini Pulak:-

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

114 responses to Adda Kembali Ke Imej Tidak Bertudung

  1. kirana says:

    adoiiiiiiiiiiiiiiiii

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
    • kembalilah kepada mamat, adda. dia semakin rempit….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 50 Thumb down 0
    • mamee monsters says:

      yang wajib dijadikan trend…inilah hasilnya…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 76 Thumb down 1
      • milo ais says:

        betul tu mamee monster. bila perkara yang WAJIB buat dipermainkan, inilah jadinya. esok bila Allah tanya, jawablah, ‘manusia tak terlepas dari dosa’. agak-agak boleh terima ke? kalau hati tu memang tak ikhlas hanya ikutkan trend tak payah lah. tak memalukan ahli keluarga? kau dedah aurat kau, aurat kau tak sempurna, tu sama je macam kau jatuhkan keluarga kau. lagi memalukan kalau keluarga kau tak reti nak tegur tentang aurat kau. sadis!

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 47 Thumb down 1
      • berlari says:

        ni la dia antara contoh kita di akhir zaman. perkara yg wajib dipermainkan..jap pakai tudung jap tak pakai tdung..kt akhirat nti boleh ke jap masuk syurga n jap masuk neraka?pakai tudung hukumnya wajib.same mcm solat..muhasabahla diri balik :)

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 35 Thumb down 0
      • no name says:

        pakai tudung tak WAJIB..tutup aurat WAJIB.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 47 Thumb down 2
      • lalola says:

        nampak sangat lah masa pakai tudung hati tuh tak betul betul ikhlas.
        teringat cerita salahkahku cerekarama tv3. ayat adam kat isteri dy pakai tudung kerana Allah. bukan kerana suami. jangan jadi hipokrit. ni lah contohnya. hmm. apa pun tak boleh.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
    • Mia Kunnis says:

      Dah agk minah ni mmg tak
      Ikhlas bertudung…
      motif dia pki tudung hari tu?
      Nk tarik simpati orang….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 2
    • kamariah says:

      TIADA PENDIRIAN…..JGN DIBUAT MAIN2 KLU KAMU INGIN BEHIJRAH KE ARAH YG LBH BAIK LAKUKAN DENGAN HATI YG SUCI DAN IKHLAS JIKA SEBALIKNYA USAHA KAMU SELAMA INI TIADA GUNANYA DAN HANYA SIA2….PEACE

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 1
    • tuiiip says:

      jgn lepas ni jd trend artis btudung mula bukak kembali tudung dgn alasan masih belum bsedia nak tobat… ngok ngek punya adda.. komfem laku ke tayang rambut karat ko tu..???

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 0
    • jettt says:

      zed zaidi, di manakah anda? sila ambil tindakan sewajarnya… sekian, tengkiu…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
    • KAK CHAM KUAT GOSIP & TIDO KAT TADIKA says:

      Dah la tudung terbang lepas tu rambut makin karat! Dunia2!
      Mujur kak cham sempat bertaubat! TAKBIR!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 0
    • selamat berhijrah ke zaman jahiliah!

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • Apam Tembam says:

      Wow Britney Spears Malaysia is born…17 hari nikah….Letiiihlah jenis-jebis pompuan macam ni…SPM pun entah lepas ke tidak…kalau dengan Mamat Sepah pun dia sapu…nak sangat kahwin…cipap gatal nak main kot…laki tua mana dia sapu tah…rupa-rupanya kena touch & go…tipu media…kata suami dia duda…tapi rupu-rupanya isteri no 2….ni jenis kerja malas…harap muka je nak pancing jantan kaya….sekrang ni nak pasang badan….bukak balik tudung….adoii……low class nya mentaliti…apa bakat yand dia ada??? Cakap merapu pasal ugama…..kelentong lebih….

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  2. johnjeninz says:

    Ko ni cam mainkan agama plak….suka suki jap pakai tudung jap bukak…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 1
  3. tepong says:

    mempersendakan tuntutan agama. kalau jahil jangan la tunjuk sangat kejahilan tu

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 42 Thumb down 1
  4. dara sunti says:

    dekat tuhan x malu ke kejap bertudung kejap x??
    ingat masuk neraka sekejap2 ke

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 37 Thumb down 2
  5. papejela says:

    moga diberikan hidayah..Aminn

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 0
  6. lelong johor says:

    lol sekejap tudung..sekejap xbertudung…..x ikhlas la nie masa nk bertudung tue……ermmmmm….

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 2
  7. NaNa says:

    Bertudung laa Kerana Allah..ikhlas…..jangan kerana sesiapa ye…kejap bukak …tutupp…bukak balik…ntah apa2…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 0
  8. cik omei says:

    pe yg org kecoh sgt psl dia nie yek..takde ler org sgt kenal pon..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  9. UAI the jr says:

    Bak kata UAI
    Ko ingt masuk neraka sekejap2 kerw? Hahhaahha

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 1
  10. Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 40
    • takeiteasy says:

      Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya
      ang ni x ada otak kot naaa
      ni x pakai tudung terang2 tau SALAH
      yg ang p ckp sal buang bayi sal pe???
      awat yg x pakai tudung x buang bayi kaaa????o depa tu baik sangat kaaaa????
      komen mcm org x da akal
      x tau sal agama p belajaq dulu jgn pakai komen jaaa

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 13
      • Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 39
    • sara says:

      to Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya..
      kenyataan anda TIDAK BIJAK!! salah satu kelemahan org kite ialah pertikaikan apa saja perkara yang baik..memakai tudung/hijab adalah WAJIB so tindakan anda mempersoalkan perilaku org bertudung itu jelas anda TIDAK BIJAK…jangan melawan hukum apabila berpendapat hanya kerana keadaan semasa..saya tak cakap yang bertudung tu semua baik dan bakal masuk syurga tetapi yang tidak bertudung sudah dijelaskan neraka lah tempatnya kerana itu satu kewajpan

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 10
      • Anonymous says:

        ko xleh ckp mcm tu sara. tah2 org tu pernah buat pahala yg jauh lebih besar dr dosa x pakai tudung dia. ko x leh simply kate org ni x pakai tudung so confirm masuk neraka. sbb ko x tau mende baik yg dia penah buat. ko x layak ckp org mcm tu. dan ko x leh rase diri ko lebih mulia dr org yg tgh buat silap sbb ko x tau, tah2 bile dosa pahala korang di hisab, dosa ko lg byk dr dia n pahala dia lg byk dr pahala ko. mase tu ko nak ckp apa? kutuk org tu lg besar dosa dia. think!

        mmg x pakai tudung tu dosa tp jgn kite rasa seolah2 org yg x pakai tudung tu confirm masuk neraka. sbb kite, manusia biasa ni x kan boleh tau ape yg org x pakai tudung tu pernah buat dlm life dia. tah2 dia byk buat charity etc. kesimpulannye, jgn mengutuk.

        Hot debate. What do you think? Thumb up 13 Thumb down 7
      • yaya says:

        Sara..anda menghukum?anda siapa?

        Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 10
      • berlari says:

        yaya oi.. bukan ke dlm Quran pun ada ckp wanita yg ramai masuk neraka kebanyakan dari golongan yg tidak mnutup aurat.mase Nabi Muhamad dinaikkan ke langit tu kan baginda ada nampak ramai kaum perempuan yg diseksa.n baginda bertnye pd jibrail..fkir sbelum ckp ye yaya :)

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 1
      • lalola says:

        to Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya..

        ayat cikgu aku sesuai untuk kau:
        orang bijak kata katanya dari akal
        orang bodoh kata katanya dari mulut semata mata.

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
    • kamariah says:

      Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya

      beginilah yer dik oii…..kamu ni bl nk bercakap cer ler gune otak pikior dulu…
      kite bkn nk menghukum sesiapa di dlm ruangan ini hanya luahan pndpt shj..
      kite ni pakai tudung ker x pakai tudung ker kite ttp same ( manusia ) jd kite jgk x terlepas dr kesilapan tp ape yg patut kamu ketahui dikk oii sekurang2nye yg pakai tudung tu tlh menutup 1 aurat dr byk2 aurat skrg ko fhm x….dan skrg cer ko tgk org yg x pakai tudung tu wlupun die baik sopan santun tp sayang die x pakai tudung mcm bogel x cer die pakai tudung alangkah bagusnyeerrrr lah……

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • Akaks says:

      Memanglah kite yg bertudung ni bukannya baik sgt, tapi jgnlah menghukum org lain begitu, tudung n perangai adalah dua benda yang berbeza, bertudung tapi bua jahat, sekurangnya dosa kita 1 jek, berbuat jahat, tp jika kita tidak menutup aurat n berbuat jahat, dosa kita adalah 2..dan jika kita nak tunggu kita sempurna baru kita nak menegur, sampai bila pun kita xkan sempurna sehinggalah kita meninggal dunia..wallahuaklam..

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  11. cik moon says:

    sape minah ni?tak kenal pong

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  12. Ala ari tu dh nampak dia kuar kat nona g buat rawatan spa. Berskirt berkemban bagai. Dr dulu lg statement dlm melodi dia lps pkai tudung “saya nampak cantik bila bertudung”so tk terkejut pun. Apa2 pun hanya ALLAH yang tau.

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  13. sakura says:

    “Asalkan Adda tahu batas dan tak malukan nama keluarga, Adda harap semua orang terima Adda yang baru”
    kjp pkai…kjp buka…. tak malukan nama keluarga??? kalau dia kakak aku @ adik aku…trs trg aku bgtaw…..aku MALU!!!!! even bukan sedara aku pun…tp sedara seislam….still ada perasaan MALU tu dlm diri aku nie….MALU sbb mempersendakan hukum Allah…..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 1
  14. takeiteasy says:

    ini bkn isu kenal x kenal famous x famous
    jgn permainkn hukum Allah
    yg ari tu p pakai tudung sal pa klu tu bkn diri adda???
    nnt mati dlm kubur Malaikat tnya awt x pakai tudung mesti dia jawab
    “adda x sedia lagi nak pakai tudung o berhijab”
    nnt ang tau la balasan utk org2 yg x menutup aurat
    teramat jahil artis2 Malaysia ni

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 4
  15. cikikaka says:

    geli betol aku dgn org mcm nih… main2 kan hukum Allah…

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  16. cikikaka says:

    geli betol aku dgn org mcm nih… main2 kan hukum Allah…….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  17. cikikaka says:

    sayang betol… muka cantik Allah dah bagi.. tapi otak x digunakan dgn betol..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      cantik ke? buruk je aku tgk

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 2
    • kain kapan xcukup panjang nak tutup badan says:

      kite je beriya2 nak cite hukum agama bagai…..
      agaknyer kawan2 seangkatan die, yg retis juga, mesti happy tgk perubahan die, ‘hey adda, cam ni lah baru up-to-date, boleh g pub malam ni………’

      kan kan….. maklumlah, janda berhias meletop lah katekan……..

      kite2 ni doa dari jauh jelah yek… die x baca pun komen2 kat sini… xpyh lah berbalah sesama sendiri ye kawan2……

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
  18. Anonymous says:

    masuk neraka la engkau

    Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 9
  19. PuanOnew says:

    emmm. . .

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  20. mak c kina says:

    klu dh jahil,jgn la tunjuk kt org…simpan2 la utk renungan sndr…statmen ko mmg nmpk ko ni bodoh agama…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  21. suke baca gossip says:

    nilah die, janda terdesak…….
    suke hati kau lah adda…. da terdesak sgt eh,
    ritu nikah 17 hari je eh? sian kat ko, harap2 ade hikmah disebalik yang kau lalui Adda….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 1
  22. Anonymous says:

    ustazah abby tlg tarbiyah adda ni..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      abby x layak jd ustazah. fakta korban pun salah. FAIL. loser. yg dia tau kutuk mengutuk. buat malu PAS jer.

      Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 4
  23. dah agak da.. says:

    nahh..dah agak da.ari tu aku tgk nona.dia bkemban d spa.aku xpcaya tu dia.skali ada plak nama dia.trus aku pikir.owh.mungkin rakaman yg lama nona ni.tp rupanya mmg dia free hair balik.errr

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  24. Anonymous says:

    X boley blah tgk leher dia… Dr dulu lg…

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  25. ada ilm says:

    adda, timbalah limu. bila beramal dengan ilmu, maka akan bertambah faham apa yang ingin dicapai.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  26. Anonymous says:

    Rasanye klu kt tak bercakap pasal org lagi baik kot….ni asyik nk kutuk org nk kata org…yang dapt dosa kt….kt manusia tak berhak nk hukum org..cuma Allah yang brhak menghukum….apa yang kt leh buat doakn semoga dia dapt hidayah dari Allah s.w.t….itu lbh afdal rasanyer….

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  27. Frinses says:

    Biaq p la kt dia..tu urusan dia ngan Allah..
    Salah tetap salah..semoga dia diberi hidayah..
    Doakan kebaikan org lagi baguih..kita pn dpt pahala..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
  28. zack says:

    hermmm, mcm2 la ko ni da..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. Kacang tanah says:

    Penyemak industri…… Bakat xdak Tara mana pun… Propa ja lebih… Phuuiih!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  30. mika says:

    semoga adda cepat lah insaf..pakai tudung mcm dulu..memang ler mula2 terasa rimas,janggal..tp bila dah biasa ko takkan rasa rimas pun bertudung..kalau perangai mcm ni kejap pakai,kejap tak,org boleh tafsir kenapa ko kena cerai lps 2 minggu lebih jadi isteri org…tak sedar lagi ke?

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  31. . says:

    dia ni dh la jahil..tpi d tunjuk kt org..gmbr y last sekali tu dh mcm pondan…

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  32. Tasha Fasha Tusuk says:

    mari kita sama2 doakan dia tidak menggunakan agama sebagai jambatan ke lembah maksiat.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. Menyampah says:

    skg baru kita dapat gambaran sdkt knpa si adda ni kawin hnya 17 hri…kalau mcm ni la perangai sok kalau kawin lgi pn tkt x kekal lama…

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
  34. siah janda sebulan punggung melentik says:

    asik la nara ni hilite artis2 yang tak mana asal usulnya… produknyer ape… bakatnye mana?? nak kata model.. tak la cantik macam miranda ker hatta model iklan air mirinda pun.. penyanyi?? tak la femes lagunya… pelakon?? tak kemana pun… popularnya sebab kawin cerai.. break up ngan boifren… artis kah tu??.. tempelan sangat.. tepek muka tu je la modalnya… habuk pun tada…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 1
  35. rynna says:

    hahah u r so funny adda….
    wei sape ckp artis x baca blog nara? baca la x yaca tengokla tweeter nara…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  36. Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

    Huh ! tu laaaaaaaaa lain kali kalau dh dapat laki pepek tu jangan gatal sangat nk bertudong ! jangan berpura2 aksen baik ! jangan suka hidop berpura2 n jangan nk aksen bagos sangat nk pakai tudong kalau belom lagi bersedia !!!!!!!! ni tk asal dapat laki je nk bertudong asal dapat laki je nk bertudong ha sekarang bertudong kena cerai PADAN MUKA LU !!!! kenape dapat laki je nk kena pakai tudong ? takot kena cerai ke pe ? minah jambu rasa laki dia ni tengok dia pun meluat n rimas lah tudong sana tudong sini eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee minah jambu tengok pon naik rimas !!!!!!! normal2 je sudah lah !!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 6
  37. bobobo says:

    jiwa kacau ni. Doakan dia mendapat hidayah dan beroleh ketenangan.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  38. Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya says:

    org yg suka ckp si adda ni jahil dn kutuk org..adakah anda tu perfect sgt..kalo anda sorang beragama islam kan lbh baik doakan yang terbaik..mmg berhijab tu satu kewajipan..tpi sapa kita nak paksa dia..ni hanya dia dgn Allah sahaja..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 6
  39. eyansss says:

    awat nampak tua sangat neh… mostly pix terakhir… aiyark…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  40. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    PADAN MUKA kena cerai ! sape suroh dh kawin je teros pakai tudong! tk tau nk nanti2 or sabar ke nk bertudong ! dh kemarok tudong sangat ! ha sekarang amacm ? pesal bukak tudong tu ! jangan nk hidop berpura2 baik n jangan n aksen bagos sangattttttttttttt nk aksen alim ke macm si yatt ? hahahahahahahaahahah kalau belom lagi nk bertudong jangan nk gatal betudongggggggggggggggggggggg !!!!!!!! nk tunjok alim kononnnnnnnnnnn huh !!!!!

    Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 7
  41. innocent gurls says:

    ad sesetengah artis malaysia bila jawab mgenai isu seksi,isu tudung,isu tindik lidah dll mengapa diorg jawab seolah2 mcm xad agama..sedihnyer Ya Allah..smakin hmpir tanda2 akhir zaman..mudah2an mreka insaf n kmbali ke jalan yg diredhai Allah..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  42. Anonymous says:

    benci ngn ayat ini.. pakai tudung xwajib..yg wajib tutup aurat .. pls la nak suruh tutp pakai ape kl bukan pakai tudung… ke kene pakai tudung saji baru name tutup aurat

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 4
    • no name says:

      aurat WAJIB tutup..even pakai tudung saji,sarung gne kotak ke.janji pakaian yg kite pakai tidak menampakkan bentuk badan.pakailah apa pakaian sekalipun,janji x jarang, x ketat..maaflah kalau saya silap.kalau nk tahu lebih lg dgr ceramah agama drpd ustaz2..sekarang ni bnyk sgt ceramah agama kat youtube,tv dan bnyk tmpt lg..cme kite je Nak atau Tidak..sekian :)

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  43. Bukan kite yg tentukan seseorang tu akhirnyer syurga atau neraka,,

    Kepada Adda, tutup aurat mmg wajib. Mesti Adda merasa kemanisan ketika bertudung, harap2 lepas ni terbuka hati Adda nak tutup aurat dgn sempurna dn yg penting istikamah ya.. peace :)

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  44. Anonymous says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 18
  45. kulinerblog says:

    namanya juga artis, berlakon di depan kamera merupakan perkara yang biasa walaupun hal itu tidak sama dengan kehidupan seharian mereka

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. Anonymous says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 16
  47. cikayin says:

    memula bertudung…konon nak jadi baik.insaf la sangat.last2 bukak jugak.no wonder la kau pegi china aritu gambar sume tak bertudung.dosa2 kau..ye x..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. anne says:

    :D

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. jogho says:

    Nara…
    blogger popular seperti anda yang terlibat dalam hiburan khususnya industri seni tanah air juga haruslah memainkan peranan. meskipun berpaut atas nama kebebasan mencari bahan, perlulah ada batas dan tatasusila.
    Sepatutnya blogger sedikit beruntung kerana mampu mencipta nama dengan pantas jika dibandingkan dengan wartawan hiburan yang perlu meniti setiap tangga kecil sebelum bergelar wartawan. Malahan wartawan juga terikat dengan etika kerja kewartawanan.
    Sememangnya ada perkara yang sensasi untuk dikongsi dan seterusnya dibuka kepada sesiapa saja untuk menghantar komen.
    Namun, jika diperhatikan di ruangan ini, ramai sekali komentar yang memberikan komen negatif terhadap celebriti terlibat. Ini dikhuatiri anda dilihat seperti membuka aib individu lain dan seterusnya membawa kepada komentar negatif yang tidak ada kawalannya.
    Mungkin menarik jika anda memperkenalkan terlebih dahulu latarbelakang celebriti. Dalam kes Adda, ramai komentar mengatakan mereka tidak kenal kepadanya. Kerana mungkin benar, pencapaian Adda dalam bidang kerjayanya masih belum berputik langsung. Hanya yang kedengaran cerita sensasi termasuk perihal peribadinya.
    Maka pasti menarik sekiranya anda sebagai blogger bertanggungjawab, melakukan kajian sendiri. Segala penemuan kemudiannya dikongsi bersama. Barulah anda dilihat berbeza dengan blogger hiburan lain yang lebih berminat mengetengahkan cerita sensasi kosong semata-mata. Dapatkan berita dan kajian sendiri anda seperti celebriti lain.Umpamanya Zaiton Sameon yang menjalani pelbagai fasa perubahan dalam kehidupannya.
    Jika ada perkara yang menyentuh hukum seperti halal dan haram, dapatkan pendangan mereka yang lebih arif dalam bab agama dan kemudiannya kongsikan di sini.Pasti ianya lebih mudah difahami dan lebih jelas tanpa banyak spekulasi. Kerana kita khuatir, dalam kita berbicara tentang pelbagai isu individu lain, mungkin kita lupa samaada makan dan minum yang kita berikan untuk keluarga sendiri datangnya dari hasil kerja apa.Moga nara terus sukses dalam bidang ini untuk masa mendatang.

    Jadikan kerjaya blogger ini sebagai satu bidang yang dihormati nukilannya, samaada dari mata pembaca mahupun kalangan artis.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  50. iphoneuser says:

    Masyallah, moga dia dipimpin allah ke jalan yang benar, kasihan dia, lepas ni orang akan sentiasa mengutuk..sister, balik la ke jalan yang benar, nak jadi “orang baru” tak perlu buang tudung!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  51. tot86 says:

    org pkai tdung ko pn nk pkai tudung..wallaweiii
    xelok mainkan pgngan agama cmni..klo ko xbersedia baik toksah..cuba yg simple2 lu..ni nk berjubah litup..last2 dada n leher ayam tu jgk ternampak..hampeh tol la adda ni. :P

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. aj says:

    rasanya adda ni dulu bertudung sbb tunjuk kat mamat. mamat pilih fida sbb fida bertudung, so adda pun pakai tudung sbb nak tunjuk kat mamat dia pun boleh bertudung dengan harapan mamat akan u-turn pada dia. pastu pakainya x ikhlas sbb tu la boleh buka tudung tanpa rasa berdosa

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  53. a.Long says:

    padan pun kena talak!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  54. yaya says:

    Adda?? aku xkenal ko pun mek , suka hati la nak pakai tudung atau tidak n bukan masalah pada semua org . Bapak ko yang tanggung dosa ko aku ni pun jahil gak agama tapi jgn buat2 main la IKHLAS kan DIRI dlu adik :) lagu mu pun ntah apa2 bajet suara sedap sayang muka lawo tapi perangai hampeh!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. joooooyah says:

    DAH LA BURUK, HODOH PULAK TU, BERANGAN CANTIK SANGAT….MEMANG SAMPAH INDUSTRI MUZIK JE NI….MENYEMAK, CAMPAK TEPI LONGKANG JE PATUT, PUBLISITI MURAHAN TOL!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  56. ADDA KO ADO says:

    gase yer kos belanja orang tak bertudung ni lagi mahal dari bertudung.yeala sampoo nak mahal baru elok pgi salon lagi dah berpuluh beratus hengget berhabis.rebonding,kerinting, blow la wat rawatan berbagai sepit rambut, getah rambut banyak nak pakai duit. kalau pakai tudung tudung bawal murah. kualiti kain pun best bleh dapat rege 8 hengget, keronsang pun 6 biji sepuluh hinggit.orang tak pakai tudung lagi gase panas.pakai tudung bleh jugak melindungi kepala dari matahari tak la panas sangat.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  57. pemerhati says:

    semua tu pelaburan ke neraka.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. adda???? says:

    siapa adda ni???kenal pn x…artis ke??kalo artis kenapa xpenah masuk melodi???propaganza????

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  59. Ostad Rohimi says:

    ohhh..harammmmm..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  60. Anonymous says:

    well said aj!

    Adda ni bertudung sebab masa tu kan mamat tinggalkan dia sebab Fida..so nak tunjukla yang dia lebeh cantik & bleh jadik cam apa yang mamat nak kottsss..

    Bila dah divorce ni biasalah mesti nak tunjukkan dia HOT..cuba lah tengok J yang lain2..they all trying too hard to get attention! takpelah, dia dah takde terikat ngan sesiapa..pada orang J tetap J..baik atau jahat orang tetap akan pandang tak elok jugak..mungkin pada Adda dia berfikir camtu kot..

    Tapi biarlahkan..at least dia tak hipokrit..tak memaksa diri untuk terus buat apa yang dia tak suka atau tak bersedia lagi..daripada pakai selekop & nampak leher & dada, emmm mmmmmmm

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  61. Suami Adda says:

    yang penting masa aku kahwin dgn die aku dah suruh die pakai tudung n dia ikut. tanggungjawab aku dh lepas kt akhirat nanti. now die nak bogel ke hape ke thats not my problem anymore.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  62. semut says:

    Adda?
    ‘Adda’ aku kesah!!!
    tak payah update ar nara oi pasal ni.
    kang ada yang perasan artis.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. yanz says:

    masyaallah apelah dh jadi dgn dunia artis lor nih. Yg aku heran tuh bila yg spesis mcm si adda ni dh jadi trend plk. Mase berkawin bkn main lg tutup litup tudung, tup tup bile bercerai terus bukak abis tudung. Nampak sgt pakai tudung tuh sbb krn manusia bukan hati suci ikhlas kerana suruhan agama. Aku pn nk tanyelh siapa si adda ni? x kenal pun tetiba expose ‘melampau’ plk. Menyampah aku!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. Ainan tasneem says:

    Huhhhh ini namanya B.E.N.G.A.P bin B.O.N.G.O.K. Ingat lawa lah nak memain dengan tudung? Saya mungkin tak perfect and tak layak nak judge orang. Tapi dia ni buat saya nak sangat sangat comment entri ni. Lepasni try pulak keluar kejap pakai baju, kejap tak pakai baju. I dare you, dear Adda :)

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  65. Leylla says:

    udah2 le tu abg nara oi! xknl pun adda ni..artis ke die?? adoyai…yg teman tau die ni adik kpd anggota kmpln kristal tu rodi ke namanye…ish2…moh le kite cri cite len..xsio teman nk bace…p

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  66. kalau saya salah saya mintak maaf says:

    tula manusia sekarang, apa korang nak bising2 pasal cita org kafir laknatullah hina islam, cth macam cita innocence of muslim, kecoh protes bagai.. pdahal org kita sendiri kononnye islam tapi xke mghina islam dan hukum Allah dgn cara mcm ni??? suka2 ja bg alasan bodoh, wt keja bodoh.. kdg2 tgk artis pkai seksi nk mampus ttiba bleh keluar kalam “oh, insyaallah” “ye,alhamdulillah rezeki” xhina islam ke mcm 2?? perangai ‘CUKUP ELOK’

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  67. MISS AA says:

    YA ALLAH bagilah die pentunjuk dan hidayahmu YA ALLAH…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. era fazira nak bercakap pulak says:

    ramai artis nk btudung..ko pulak yg da btudung bukak tudung!!!adoi..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  69. ciklola says:

    “kejap pakai tudung, kejap tak pakai tudung. ingat masuk neraka kejap kejap ke” – Ustaz Azhar Idrus :)

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  70. sore sore says:

    dia nie sapa ek?? x knal laa. dia nie penyanyi or pelakon?? x penah tgk laa muka dia. tetiba kontroversi hanget yg timbul.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  71. Anonymous says:

    sape die nih?artis ke

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  72. zety says:

    mula2 die nak cek in kat syurga, lepas tu nak cek in kat neraka…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  73. Catherine says:

    Simply type in your area or zip code and you’ll get as much detailed weather information as you can handle. The right product could be chemically or naturally based. Number four way, treat baby acne naturally – Patience.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  74. rooszcfbvujgvmobsb/dpn, Kamagra oral jelly uk, hWXATcb, [url=http://italiakamagraoraljelly.com/]Kamagra oral jelly[/url], yudGudY, http://italiakamagraoraljelly.com/ Kamagra oral jelly in deutschland bestellen, vDYeeAj, Kamagra oral jelly, VZYwiid, [url=http://explorarkamagraoraljelly.com/]Kamagra oral jelly php[/url], hvbCKIb, http://explorarkamagraoraljelly.com/ Kamagra oral jelly premature ejaculation, HwaDFwH, Svenska Casino, ozigdvN, [url=http://arizonasolartech.com/]Svenska Casino[/url], uiaYJRy, http://arizonasolartech.com/ Svenska Casino, ZKzzMMy, Penishealth, PPIcdma, [url=http://thealternates.org/]Penis Health[/url], PNPMaRg, http://thealternates.org/ Penis Health, wPgkwIc, Human growth hormone hgh, usJbnOu, [url=http://1hgh.com.au/]Hgh tablets[/url], zQEAYFu, http://1hgh.com.au/ Hgh do i inject, DvrKycO, VigRX, lVmNyLo, [url=http://avigrx.com/]VigRX[/url], MRBwxdm, http://avigrx.com/ Vigrx wiki, WLYSkkt.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0