Written by AbangNara | February 7th, 2012

Semua orang tahu yang Hafiz sudah pun berpisah dengan Adira. Kalau Adira sentiasa ada gosip tentang hubungan dengan pengkid selepas perpisahan tersebut, tidak pula kedengan cerita tentang Hafiz. Namun begitu, penggiat forum CARI yang menggunakan nama rindusangat telah berjaya menjumpai beberapa keping gambar Hafiz dengan seorang wanita. Adakah ini kekasih baru Hafiz?

awek baru hafiz

Comel kan mereka berdua? Abang Nara percaya pada konsep kalau nak ubati hati terluka, anda perlu bercinta dengan orang lain secepat mungkin. Itu sahaja cara untuk melupakan kekasih lama. Nampaknya Hafiz berkemungkinan turut mempercayai konsep tersebut. Apa pun kalau benar ini adalah kekasih baru Hafiz, tahniah Abang Nara ucapkan. Semoga berbahagia sehingga ke jinjang pelamin.

Lagi beberapa keping gambar Hafiz AF dengan seorang wanita yang berkemungkinan besar adalah kekasih barunya dengan membaca entri ini sepenuhnya.

awek baru hafiz

awek baru hafiz

awek baru hafiz

awek baru hafiz

awek baru hafiz

64 responses to Adakah Ini Kekasih Baru Hafiz AF? Bagai Pinang Dibelah Dua

  1. aku says:

    Aku lagi??

    0

    0
  2. poyo giler says:

    Pakaian tu xde la sopan lg ke? Bengong! Artis byk cri pempuan seksi1 yg cm xde nilai n maruah diri!

    0

    0
    • anti maki hamun says:

      beb…nak menegur boleh tp gune la cara yg betol..dun judge a book by its cover..x semestinya sexy tu x de nilai & maruah diri..kita x berhak menilai melainkan Allah SWT..

      0

      0
      • Referee says:

        Tapi seboleh2 nya, cari la yang pandai menutup arat dengan sempurna…

        0

        0
      • nida says:

        sbnrnye nak cari isteri it depends. nak yg seksi ke yg tutup aurat ke. kalu rase diri boleh kawal / suruh istri tutup aurat lepas kawen, carila yg seksi. kalu rase tak boleh kawal cari yg ada agama. yg paling penting skang, lelaki tu sendiri kene tau berkahwin ni bukan sekadar nak body. tapi nak bawak anak isteri ke syurga. wallahualam.

        suami ni ibarat tiang. senget die sengetlah isterinya.

        0

        0
      • anti maki hamun says:

        yg unlike tu mesti org yg mempertikaikan hak allah SWT utk menilai…nauzubillah…

        0

        0
      • sukasukijew says:

        sorry pakaian mencerminkan peribadi bos. kalau dah seksi sampai ternampak itu ini, camana orang x sangka lain? dah dia langgar perintah Allah begitu. dah sah2lah bodoh. tak tahu bezakan DOSA atau TIDAK. Saya anti org yg pertahankan org yg x tutup aurat ni.

        0

        0
      • nida says:

        but still, aurat tetap aurat. Allah dah kate tutup aurat. So berhak ke kite menidakkan suruhan Allah?

        uptomulah ye..

        0

        0
    • cik hijau says:

      bagi aku ok je,xdelah seksi sgat.alah kau cakap je lebih..kalau kau laki nmpak pompuan cun mcam ni mest kau nak dekat gak kan..

      0

      0
  3. Nurul Ain says:

    mcm muke elyana pon ade..tp diorang ni cute la!kalau la betol ni awek hafiz,congrat!semoga berkekalan hingga akhir hayat…amin…..bak kate hussein dlm zombie kg pisang “barang yg lepas jgn dikenang” :)

    0

    0
  4. faezil says:

    memang comel.. memang sepadan…

    0

    0
  5. gatei says:

    Pakaian tu xde la sopan lg ke? Bengong! Artis byk cri pempuan seksi1 yg cm xde nilai n maruah diri!

    0

    0
  6. adele says:

    cute sgt… :)

    0

    0
  7. Anonymous says:

    Ni kan pelakon ngn hafiz dlm drama langkah bendul

    0

    0
  8. kiki says:

    lagi cute dari anjing adira..

    0

    0
  9. YKWYA says:

    muka mcm pelakon je ppuan tu…comel je dorg…sepadan nampaknya cuma agak2 la kalau bgambar…

    0

    0
  10. gegirlz says:

    kawal skit hafiz…blom ade ikatan tu…

    0

    0
  11. matahari says:

    nama tgh meningkat naik…hrp2 xde la dgr citer yg bukan2 yerr…

    0

    0
  12. seriesly says:

    ini kan ZAHIRA RADZI..dulu pengacara seekers..

    0

    0
  13. triple j says:

    dah tgk banyak sgt gambar2 yg lebih daring daripada ni, tapi dua2 cakap bukan ada hubungan cinta. contohnya mcm ada komposer tu siap boleh peluk dgn “peminat”nya tapi isteri cool je cakap suaminya balik rumah so takde pape. atau mcm ada pelakon wanita pan asian yg cakap lelaki2 yg dia dok mesra semacam dlm gambar, tu saudara maranya sebelah omputih.

    anyhow, gambar ni kurang manis nampak mcm mesra, tapi tak semestinya diorang ni ada hubungan cinta. nanti dengar la penafian daripada dua2 ni.

    0

    0
  14. zasss says:

    muke die senyum cam elyana cket2

    0

    0
  15. kiah hot says:

    kt tgk bape lame plak apis ngn dak pompuan nie…

    0

    0
  16. dayahdayah says:

    untungla hafizzzzzzzz.

    0

    0
  17. pk says:

    laaa ni adik elyana r rsenye…

    0

    0
  18. emm cute la..
    nampak sherashi.. hehe..
    harap2 berkekalan lah yek..

    0

    0
  19. ADE AKU KESAH...!! says:

    muke dy iras2 faezah elai laa…bg aku ;aa

    0

    0
  20. fisha says:

    Nampak mcm faezah elai…cun giler pmpuan ni…hafiz pun single n muda..sesuai

    0

    0
  21. ada ku kesah says:

    bukn adik elyana..zahirah radzi adalah pedandan rambut hafiz kerja dg hafiz..umur zahirah radzi dah masuk 27..hafiz 22..tua 5 tahun..gambar tu di ambil kawan zahirah radzi di fb zahirah radzi ..ya lah sapa tak nak glemer tgk bos hafiz dah menang ajl26 tak gitu zahirah radzi tua

    0

    0
    • z says:

      amboi..komen berunsur kejelesan nmpknye..
      biar la umo tua asal muka nmpk muda n cute..umo muda pun klu hati penuh ngn hasad dengki akn mnghasilkn muka yg tua kerepot..=)

      0

      0
  22. ni peLak0n wanita drama Langkah BenduL kt AStr0 Lak0nan Hafiz AF,Fizz Fairuz,Amy Mastura..dLm drama 2 dy c0upLe dgn Hafiz..zahira ni da Lame berLak0n..muka dy iras2 ELyana sket..

    0

    0
  23. lily says:

    baru putus da ada pengganti…cayala hafiz hehe…

    0

    0
  24. errr says:

    maria ozawa?

    0

    0
  25. […] Semua orang tahu yang Hafiz sudah pun berpisah dengan Adira. Kalau Adira sentiasa ada gosip tentang hubungan dengan pengkid selepas perpisahan tersebut, tidak pula kedengan cerita tentang Hafiz. Namun begitu, penggiat forum CARI yang menggunakan nama rindusangat telah berjaya menjumpai … Continue reading → […]

    0

    0
  26. Lagubestbest says:

    Gosip awan nano..

    0

    0
  27. adekku says:

    alah nara..dye rang ambik gambar mcm ni pun ko kate gf? peminat pun bleh ambik gambar dgn dye mcm nih.

    0

    0
  28. cicakiut says:

    Cute, semoga jaga batas2 agama dalam berpacaran!

    0

    0
  29. Nara mmg master mind says:

    mmg berunsurkan negatif kan entry nara nih.mula2 kuarkan entry adira (x-hafiz) pegang anjing.bila ramai peminat melenting tgk gambar adira pgg anjing cute,dia kuarkan plak maklumbalas adira.pastu bagai dirancang dgn baik,disaat adira dihentam teruk,dia kuarkan plak entry si hafiz dgn awek baru yg mesra bangat.ish3x..apalah nk jd dgn si nara ni..teruk adira tanggung semua ni..

    0

    0
  30. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    jambu juga mateair hafiz pendek ni cute ! muka dia ada macm artis indon nama nye tania marwa tapi si tania tu tinggi orang nye jambu lagiiiiiii minah jambu paling tk bekenan lah ngan jantan pendek macm kekok nk jalan ngan jantan pendek ! jangan marah ye hafizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz be coolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll !

    0

    0
  31. fisha says:

    tak kesah tinggi atau pendek janji hati baik…bukan nk berlagak ustazah..tp pandai sgt hina kejadian Allah.even pendek juara…ko apede??

    0

    0
  32. Lady Ixara says:

    Ala,kalau da berlaga dada tu,xde maknanya xde ape2.

    0

    0
  33. lia says:

    hafiz memang dah ada gf. tahun lepas kat e@curve, satu panggung wayang lagi dengan dia. siap tegur sapa dgn kitorg. dia tengok wayang dgn gf dia and seorang lagi kawan diorg. jalan berpegang tangan. so confirm la gf dia kan.. tapi tak perasan pulak rupa gf dia tu.

    0

    0
  34. Kak Pah says:

    Salam. Hentikan kutukan, berpesanlah degn Nasihat yg benar dariNya. Islam itu Addinnu Nasihah… Kpd Hafiz, artis baru berbakat, gunakanlah bakat dgn sebaik mungkin, jalani kehidupan dgn sentisa mengingatiNya, gadis cantik ini hanya boleh dipandang ( tu pun sekali je..), jangan pegang2, duduk rengang2, bertambah sayang! Harus malu2, harus segan2, kerana malu itu perisai org beriman. Kalau dah berkenan, hantarkan rombongan untuk meminang, tak payah ikut trend tak sihat masa kini, bercinta harus ada batas2 yg dibolehkan syara’. Kalau Hafiz jaga tingkah, inshaAllah fitnah & salah sangka akan dapat dielakkan, rezeki bertambah, jiwa jadi lebih tenang, peminat2pun bertambah sayang. Angggaplah nasihat peminat bagaikan Awan Nano, yg melindungi kamu dari tergelincir, membasahimu dgn hujan ‘nasihat ‘tika panas ‘godaan dunia’ mencoba menggores imanmu.

    0

    0
  35. Jeng jeng jeng says:

    Muka awek baru dia ni mcm FAEZAH ELAI. Memang ada iras2 dari sideview bagi kuu…

    0

    0
  36. gegirl says:

    ni kan awek die dalam citer langkah bendul tu..yg amy mastura n fizz fairuz blakon gak tu..mungkin terbwk2 ke luar citer kot..

    0

    0
  37. lalla says:

    tu dia awek tu zahirah radzi nama ya 27 tahun..mungkin terbawa 2 lah..masa tu mungkin hafiz ada tekanan masalah dia dengan adira..peminat hafiz bermacam 2 nesehat..pikiran masa tu tak betul..lepas tu ada tawaran belakon langkah bendul ..baru berpisah dengan adira ..ehem 1,2,3 hari dah ada peganti huhuhuhu

    0

    0
  38. lalla says:

    Post Last Edit by Along_XX at 7-2-2012 23:23

    nak glamer sgt….meh aku tepek…..

    ——————————————————-

    Rabu Februari 8, 2012
    Hafiz (AF7) Tepis Dakwaan Telah Temui Pengganti Adira
    Oleh FERIDE HIKMET ATAK

    Hafiz
    PETALING JAYA: Pemenang Anugerah Juara Lagu ke-26 (AJL26), Mohd Hafiz Mohd Suip atau Hafiz, menepis tuduhan gambar dia bersama seorang gadis yang tersebar di Internet adalah teman wanitanya.

    Hafiz berkata, buat masa ini dia enggan memikirkan soal cinta atau mencari pengganti baru selepas putus cinta dengan penyanyi Adira baru-baru ini.

    “Gadis dalam gambar tersebut adalah kawan saya dan kami saling mengenali hati budi masing-masing, tetapi belum sampi ke tahap bercinta lagi.

    “Saya harap orang tidak membuat sebarang spekulasi lagi berkaitan tentang hal cinta. Lagipun saya agak fobialah nak bercinta,” selorohnya yang dihubungi mStar Online, di sini, Selasa.

    Tambah Hafiz lagi, sebagai tanda hormat terhadap gadis berkenaan, dia enggan mendedahkan nama individu yang dilihat begitu mesra dengannya itu.

    Hafiz bersama seorang gadis yang dikatakan baru sahaja menjalinkan hubungan cinta dengannya. Foto Ohbulan.com
    “Jujur saya katakan, saya tak berani nak bercakap tentang soal cinta apatah lagi mahu dedahkan namanya.

    “Nanti orang ingat saya sengaja mahu cari publisiti memandangkan ABPBH2011 (Anugerah Bintang Popular Berita Harian) dah nak dekat. Macam-macam pula pandangan negatif yang bakal saya terima nanti.

    “Berkenaan dengan gambar itu, saya tahu ada yang tidak senang dengan saya dan cuba menyebarkannya kepada umum. Bukan apa, saya tidak pernah meletakkan gambar-gambar sebegitu dalam akaun laman sosial milik saya,” ujarnya.

    Sementara itu, selain turut memperoleh vokal terbaik dalam AJL-26, Hafiz kini sibuk merakamkan lagu terbarunya berjudul Deklamasiku, ciptaan Kuncidemak dan Isduliza.

    Hafiz memberitahu, lagu yang berkonsepkan balada tersebut amat bermakna kerana lirik yang ditulis itu menceritakan tentang perjalanan kehidupannya dalam mencapai kejayaan sehingga ke hari ini.

    “Deklamasiku berkisar tentang kehidupan saya tentang keluarga, cinta dan karier. Saya harap para peminat dapat menerima lagu ini yang akan disiarkan tidak lama lagi.

    “Selain tiu, saya juga sedang mempelajari cara menulis lirik dengan baik daripada Isduliza,” tuturnya yang turut merancang untuk menyambung pelajarannya secara sambilan dalam masa terdekat ini.

    ——————————

    p/s makan dalam ni wei…..
    ~Tuhan tolong lembutkan hati dia…..untuk menerimaku seadanya…~
    Nak cari resipi masakan yang enak dan sedap?? sila tekan sini.

    0

    0
  39. lalla says:

    NAMA ZAHIRAH RADZI 27 TAHUN ..HAFIZ..NAMA PUN NAK RASIA BUKN DIVA PUN AWEK INI

    0

    0
  40. siti jienah says:

    rasanya perempuan ni pernah berlakon dlm drama chinese di ntv7 yg lalu…

    0

    0
  41. miszfiena says:

    zahira ni pengacara seekers la…dia kwn je kot ngan hafiz..tp kalau bercinta pun ok je..;)

    0

    0
  42. shaz says:

    ini lagi cun dari adira yang muka mcm baru bangun tidur hahahahah

    0

    0
  43. ehem says:

    cantik ke adira 21 dari zahirah radzi 27 ni…zahirah nampak cantik gambar ,tapi live tengok macam tua sangat ya umur pun dah 27 tahun kan,go adira semoga lau ombak rindu memyatu kan 2 insan ni hafiz adira so sweet

    0

    0
  44. me says:

    muke same .. org kate ade jodoh…

    0

    0