Written by Bella | May 22nd, 2017

Pelawak Nabil Ahmad kini diakui sudah menjadi pengacara yang agak popular dan disegani ramai. Cara belia mengacara agak santai dan mampu menarik perhatian penonton.

Walaubagaimanapun, bukan mudah untuk memuaskan hati semua orang. Menerusi ruangan Diva di portal Kosmo Online, ada juga pihak yang kurang senang dengan tindakan Nabil yang sudah bergelar haji tetapi masih bersentuhan dengan bukan mahram diatas pentas.

Ramai juga yang beritahu Diva mengenai perasaan kurang senang masing-masing terhadap Nabil, terutamanya apabila bersentuhan dengan yang bukan mahram di atas pentas. Ini bukan perkara baharu. Ia telah lama disedari teman-teman Diva sejak Anugerah MeleTOP Era lagi baru-baru ini. Cuma, makin menjadi-jadi pula tindakan Nabil sejak kebelakangan ini hingga mengundang mulut orang untuk mengata.

Kadang-kadang setiap pendapat orang itu berbeza. Anggap sahaja apa yang dikatakan ini sebagai satu teguran untuk Nabil menjadi yang terbaik.

Sumber Berita : Kosmo Online

13 responses to Ada Pihak Kurang Selesa Lihat Nabil Ahmad Bersentuhan Dengan Bukan Mahram Diatas Pentas?

  1. Anonymous says:

    I DONT LIKE NABIL

    10

    0
  2. Aku pn x minat nbil says:

    Kne pgi hji blik kot bru dpt hdayah.yg sblm cma try n error jek.kdang2 bla da d murahkn rzeki tu,kne byk brigt jgak..ye nbil

    3

    0
  3. BunnyLynBaLok says:

    alahhh..dlm industri malaysia ni perkara tu semua mmg dah perkara biasa..mereka ni konon semua ibarat mcm adik bradik dlm industri (yg ngam la)…boleh cuit..laga pipi..lentok2..ape nak heran..dalam drama melayu sdri pun bukan muhrim pun boleh ade adengan yang agak keterlaluan..pelakon wanita yang bertudung pun boleh blakon peluk2…
    #Lupikirlasendiri…

    6

    0
  4. Anonymous says:

    heran aper dia pun bangga dgn gambar comolot dia…setakat pegang tangan lg xder hal

    1

    0
  5. Anonymous says:

    berlawak jer tuuu…..

    0

    0
  6. Anonymous says:

    nabil suka melawak nak tambah bini…bila dah tlalu kerap benda tu di tunjukkan macam ada niat kearah itu. kau tunggu!!!!!…..

    0

    0
  7. melati says:

    Al Fatihah , semuga damai lah engkau disana…..

    1

    0
  8. meowww says:

    nak selesa jgn tgk hiburan. hiburan mmg macm ni la sapa suruh mengadap hari2

    1

    0
  9. Anonymous says:

    kera

    0

    0
  10. anon says:

    dia ni kan mmg gatal miang….ape nak herannya.

    1

    0
  11. Fidot says:

    If tersentuh x sengaja ok, fine. Cuma terkejut bila dia sendiri yg grab tangan Ayda Jebat hari tu.. come on Nabil, tau la dunia hiburan tp jgn la ketara sgt tahap kebodohan ko tu. Org tegur utk nasihat melenting pulak.

    5

    0

Leave a Comment

Optional