Written by AbangNara | November 10th, 2009

Kak Abby ni bikin havoc la letak gambar mcm ni pastu letak status facebook ‘‘selamat bertunang!..doakan kebahagiaan saya..’ .

Kalau kita baca & tgk gambar ni, kompemlah ingat Abby ni bertunang kan? mestilah heboh satu malaya beb…tapi rupa-rupanya Kak Abby ni saaajaa suka-suka  letak status dan gambar tu. Bak kata Kak Abby

Merepek saya dah bertunang. Saya melakonkan babak itu semasa berlakon drama ‘Mahabbah Delaila’.

“Saya sengaja letak gambar itu dalam FaceBook sebab bagi saya tiada apa yang boleh dikecohkan, setakat gambar pengambaran sahaja.

“Saya tak pernah terfikir pun ia akan menjadi suatu isu besar sebab gambar itu sekadar nak berkongsi dengan kawan-kawan saya di FaceBook,”

Mungkinkah Kak Abby tidak mahu peminat melupakannya sebab asik-asik keluar cerita Memey itu aja??

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

156 responses to Abby Abadi bertunang?

  1. [email protected] says:

    laju ari ni

  2. [email protected] says:

    rajin kak nara n abg nara bekejer ari ni

  3. [email protected] says:

    pandah kak aby kan…
    nak popular kan diri
    bagus2

  4. blackberry00 says:

    lajunye ko, pet!!!

  5. blackberry00 says:

    pe pun, dye ni mmg lawa ar….
    rugi tol si nomiang 2 ceraikan…

  6. aRieS ApRiL says:

    pa pn…
    abby maintain cun ja….
    :-)

    • blackberry00 says:

      smakin cunn melecunnnn….
      mak ayah aku minat dye nih….
      inspektor aleeza….

      • aRieS ApRiL says:

        time study dlu tngk la….
        hehehheeheheh…..

      • [email protected] says:

        memang cun pun… hehehe… memer 2 popular sebab sepupu2 dia jer…

        • aRieS ApRiL says:

          pet…
          napa pic ko senget…
          aries ingt ko ltak pic apa….

        • [email protected] says:

          semangat nak letak kan… x chek pic 2 ok ke x… heheheh

        • aRieS ApRiL says:

          TKR LA LAIN…
          MENYENGET JA KPLA NI NENGOK ENGKO….

        • blackberry00 says:

          a ah lah pet nih…
          edit arrr…
          nak gak nengok kehenseman ngko
          kot2 aries termimpi2…terngigau2…

  7. aRieS ApRiL says:

    mn orng lain ni?
    kita ja….

    • blackberry00 says:

      ade nih..
      wat keje ckt…

      • aRieS ApRiL says:

        bz ker korang smua…
        aries ptng cam gini free skit…
        tp bz mlyan kwn2x kat FB , FS n YM ja…

        • blackberry00 says:

          aku pongg…
          pg td nasib baik paper work ok…
          klau x, kena mtg balik ptg nih…
          aku ptg2 ni sibuk ngan FB jer…
          yg lain2 2, tak terlarat nak layan…

    • [email protected] says:

      dorang cirik gak kot

  8. Akak Leen says:

    cantiknya baju……sesuai jer dgn org yg pakai…

    • aRieS ApRiL says:

      KLAU ARIES PKAI AKAK?
      :-)
      CNTIK X?

      • blackberry00 says:

        aries ni pkai pe pun lawa….

      • [email protected] says:

        huhuhu… mcm 2 ek… nak jugak ker
        ata nak jadi mcm HALIZA MISBUN

  9. ammey says:

    gbu kak arbaiyah kta ni…

    • blackberry00 says:

      makin mengancam…
      “aku nyesal aaahhhhhhhhhh….” (dialog nomiang!!)

      • [email protected] says:

        nant aku chat lagi ekkk… ader kejer cket niii … hehehe

        • ammey says:

          ade kja ke g ejas gambo
          huhu…….

        • blackberry00 says:

          x pon, g cirik…

        • [email protected] says:

          orng nak but pinjaman ler

  10. Lyaa says:

    cantik nye abby

  11. aRieS ApRiL says:

    LAPO LA….

  12. ammey says:

    emm kak nara xpost cita sal noraniza idris ke
    dgr kta dye cm jmal gk,x g pmbkaan gdis mlyu alsan cz sbuk gan lthn utk muzik2 kot,ps2 cuba nk p tp snkut kt trfik jam..huhu tah le

  13. aRieS ApRiL says:

    u all da tngk awan dania x smlm?

  14. clipKertas says:

    lawa nyer kak abby…
    cam anak dare sunti…. sedangkn anak 3 oii..

    agak2 nomiang nengok pic nie, kenal tak sape tu?
    yer lah.. muke memek tu dah mcm bini org anak 4..
    baru belasan thn, muke dah tue…

    clip still cun melecun,,, wlupun dah 20-an..

  15. blackberry00 says:

    tukar topik jap..
    aku nak blk swk ar…
    cuti lama ckt..
    korg nak pesan papa x?

  16. aRieS ApRiL says:

    black bila ko nk blik srwak?

  17. aRieS ApRiL says:

    mn korang smua p ni?

  18. ammey says:

    ala dh xda worang la..
    :-(

    • aRieS ApRiL says:

      ada g ni…
      but 4 few minute ja lah…
      jab g dh nk blik…..

    • [email protected] says:

      aku ader le

      • [email protected] says:

        huh dah nak balik ker…. besok leh sambung lagi… pesalah nyer kan

      • clipKertas says:

        pet, ko duk mane?
        mcm aku penoh tgk muke ko…

        tapi tak foffuler ler..

        • aRieS ApRiL says:

          dia ddk tg rmbtan…
          tu ko prnh tngk…

        • [email protected] says:

          jahat ko ni… aku dok KL

        • clipKertas says:

          ha’ah la aries,, tapi aku tak pernah gi lg…
          sbb aku waras dan sihat wal’afiat…

          aikk.. cam semcm jer aries nie.. tanye pun salah??
          jgn mare.. petang2 nie tak ujan… mendung gelap nie..
          klu marah guruh berdentum ujan plak da…

        • ammey says:

          jap key elll
          jap klntn

        • aRieS ApRiL says:

          ko cirik kan aries xpa lah…
          time ni la aries nk kenakan ko blik..
          kahkahkah

        • aRieS ApRiL says:

          DIA DDK kl..
          ORNG KLNTAN…

          TNGGU BORANG NK P WAD TG RMBTAN…
          :-)

  19. aRieS ApRiL says:

    ok lah friends..
    nk blik dh…
    pet…sorry ls…
    joke only k?

    • [email protected] says:

      ok jer aku no hal jer,,, \
      xpenah nak terasa hati
      kalo xrasa pun aku balas balik n kenekan ko habiss2san
      huhuh

  20. clipKertas says:

    wakaaaa kaakakaa….

  21. mawy says:

    LaLaLa…….

  22. tOmEii says:

    aiyakkk……
    skitny bdn…….
    knpla aq bkn surirumh……
    adoiii……

  23. tOmEii says:

    aiyakkkkk

  24. puteriaquarius81 says:

    comel la muka abby

  25. [email protected] says:

    aku pun dah nak balik ni… nant chat lagi
    untuk ARIES gan lupa makan ubat…

    untuk mawy,tomei,blak,ammmy,clip….
    mak cik pak cik balik dulu yer… juper bsok lak..

    huhuhuhuhu

  26. [email protected] says:

    lupe lak sebut nama PUT… balik dulu put..
    kepala dah pening….

    bak kater sapa tadi MAKAN tapai….

    • puteriaquarius81 says:

      hoho smpai ati lupa aq ek.. xper2.. no hal punya..
      ok take care
      balik ni mkn menda lain plak.. yg sihat2 sikit..

      • [email protected] says:

        ko ni spesis ikan ker,,, nama mcm ikan jer

  27. [email protected] says:

    SAING2 semo kawe nok kelik dulu deh,,,
    esok kito gosip lagi…
    kalu ado hok saloh silap arap puak2 mung maaf ke kawe deh…

    nok tubik doh ni nant aku on9 lagi esok…

    bubye

    • puteriaquarius81 says:

      iyolah.. silokan tubik.. huhu x berapo paham.. sori la yo.
      jago dighi.. tegolek bangun sendighi.. papaiii

  28. Farenova says:

    hahahahhaha…kelakarlah..

    canteknye abby..

  29. Farenova says:

    hahahahaha

    ape2pun abby tetap cantek

  30. lanToK LeW says:

    wahhhhhhhh………..cun laa kak abby…..emmm….pe citer kak abby ngn zul ek????ingatkan kak abby tol2 tunang td….hhuhuhu

  31. gosipgurlfea says:

    banyak sgt artis buat facebook atau laman sosial srkg nih, so pada akule.. dah tak nampak AURA artis tu kat mana dah…sepatutnya artis ada laman wesite rasmi sendiri, atau jgn ada langsung sebab jaga kualiti karisma masing2 la… ni aku tak kutuk na, pandangan peribadi :P

    * anyway Abbay memang lawa siot hot mama*

  32. baem says:

    abby nak tahu tak..saya sayang awak…he..he..he..

  33. mawy says:

    salamun alaikum dan camat pagi allz….
    .
    bagaimana cuaca di tempat anda,adakah baik2…?
    dah serapan?

    • [email protected] says:

      PET MELAPURKAN KEADAAN kL TERUTAMA DI KAWASAN AMPANG DAN CHERAS AGAK BAIK DISEBEELAH PAGI….

      MENGIKUT RAMALAN KEADAAN CUACA AKAN BERUBAH DISEBELAH PETANG…. HUJAN LEBAT AKAN BERLAKU…

      DAN DIHARAP PIHAK PENDUDUK BERDOA AGAR TIDAK BELAKU BANJIR PADA TAHUN INI,,,

      sari berita kurang penting dari tp TAMAN SHAMELIN PERKASA

      aku dah sarap dah…

      • blackberry00 says:

        nape smlm bl bkk bn ni pic pet ok jer…
        msk ofis menyenget kembali…

        • [email protected] says:

          mana pet tau,,,
          dia dah kurang betul kot… hehehehe

          moning black

        • blackberry00 says:

          mornin’ pet…
          boring ar…
          xde gosip terbaru….
          aries, poco dan lain2 geng bn ni mane, ar..?

        • [email protected] says:

          xtau le dorang x bangun lagi kot

          ARIES cirik lagi kot…
          pagi2 mesti dia dok bilik temenunggggggg jer

        • blackberry00 says:

          ish…
          kluar lagi topik cirik ko nih…

        • [email protected] says:

          aries kalo x cirik satu ari memang xsah tau

  34. blackberry00 says:

    LAPORAN DARI PUTRAJAYA….
    CUACA MENDUNG SEBELAH PAGI…
    TAPI TAK TAU LAGI SEBELAH PETANG…
    MEMANDANGKAN SEMENJAK 2 MENJAK NI, HUJAN RENYAI2 KERAPA BERLAKU SEAWAL T/HARI….
    RAMALAN DARI PAKAR CUACA…
    PUTRAJAYA MUNGKIN DILANDA SALJI…
    HUHUHU….<3

    • [email protected] says:

      huhu…. PETANG NI GAK AKU P PUTRA JAYA

      NAK MAIN SARJI

      • blackberry00 says:

        ape kate gathering bn nnt wat kat pjaya nih…
        tepi tasik…
        boleh bbq…
        best, oohhhh….
        kui kui kui….

        • [email protected] says:

          habis 2 dorang nak buat kat ner ni…
          buat ler kat KL aku leh gak p

    • mawy says:

      Tanjung(g’town) dilaporkan cuaca dalam keadaan cerah dan baik dan amat sesuai untuk aktiviti2 luar
      .
      manakala daerah2 lain juga didapati cerah dan mendung di sesetengah tempat
      .
      sementara itu menurut laporan pakar kaji cuaca Pulau Pinang menjangkakan hujan akan turun di beberapa kawsan di bahagian Timur Laut dan Barat Daya,manakala di seberang perai pula dijangka cuaca akan cerah disusuli hujan renyai2 disebelah petang
      .
      sekian laporan dari mawy dibawakan khas oleh menara Komtar untuk anda di BN…(aku reka je nih..kuikuikui)

  35. [email protected] says:

    u allllllllllllllllllll umah sebelah

  36. ammey says:

    morning..
    amy in the BN
    yeah..

  37. Apin Opin says:

    kalau betul pun apa salahnya…takkan nak menjanda lama2..

  38. pinkypanthers says:

    pe2 jerk ar abby…
    ko pun dh menyolo skunk ni….

  39. Zaza Muhammad says:

    x kisah aaa blakon ke apa ke tp klu dah ade calon tu elok2 aaaa disegerakan. x elok gak menjanda lelama ni, pantang wak silap sket, mule aaa mulut org lebih sudu dr kuah, cite cenonet pun jadi boom kebaam boomm…

    • awekmas says:

      betui betui betui tu zaza i sokong..benda baik elok dsegerakan…benda x elok..jauh2kan

      • sepet says:

        you all 2 org nie pon janda jugak ker…
        tapi btol ape yg you all cakap ..pompuan nie bile dah janda …kebanyakan laki yang datang bukan dari golongan baik …..kebanyakan nak lepas batuk tepi tangga jer……lu pikir la sendiri…..

  40. [email protected] says:

    cantik la abby….bodo tol si norman tue…tue la kalau dh nafsu jew yg dipk….ank2 gak jdik mangsa……pngajrn ak dpt…pk dlu sblum wat ape2….jgn myesal dkemudian ari…

    • sepet says:

      cantik luar jer kot bro ….ibarat keta lame la bro body kit memang la cantik kalu baru cat..tapi enjin xtau lagi…
      baru masuk gear 3 dah blow .. tu pasal norman cari keta baru kot….lasak ckit …nak drag boleh nk driff bole sekali masuk gear 1 pon RPM bole sampai 9 maaa…tu pasal norman gile…..biasa fitrah dunia………..

  41. sepet says:

    terus terang aku cakap yang aku dah muak ngan citer artis nie…….kawen cerai scandal…dah macam xder citer lain lagi…..kalu bab artis bual amal jariah jarang plak aku dengar……..

  42. Ct Fariza says:

    Be a fan of ABBY ABADI’S FANPAGE
    Here’s the link:
    http://www.facebook.com/pages/Abby-Abadi-Lurvly-Fanpage/178088997389

  43. Everytime I read your articles I feel like your writting is improving, see it from the day one. Good to fallow personal development.

  44. Bo Ehly says:

    I am constantly searching for excellent data on this theme. It can be difficult to locate sometimes. Many thanks!. I’ll check again on your website from time to time for much more information.

  45. eycha says:

    lawa larh kak abby niey!!!!
    bdoh towl si normiang 2 g kt memey!!!!!!!!!

  46. miss wawa says:

    cantik abby..lebih lawa dari si sememeh!

  47. Having read this I thought it was very informative. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself spending way to much time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!

  48. Greek Proverb~ Observe your enemies for they first find your faults.

  49. Wow! Thank you. I always wanted to write in my site something like that. Can I take part of your post to my blog?

  50. get the latest flat screen monitor reviews today

  51. The defendant came along in court dressed up in a gray stripy suit of clothes, matching tie and a military cap — which he removed once he sat down.

  52. US Government President Barack Obama and other Western leaders can to push for peaceable modification when potential, Rubin told. But dictators in the region have been spooked by the circumstances of Mubarak .

  53. Black background, brown background.

  54. Ferien says:

    HalloIch wollte mich nur für die Seite bedanken, echt informativ und nett zu lesen. Danke Gruss Marlene

  55. titten says:

    Super Artikel. Sehr gut geschrieben insbesondere für Anfänger. Macht weiter Viele Grüsse Steffanie

  56. Hi, I think that I saw you visited my website so I came to “return the favor”.I’m trying to find things to improve my site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

  57. Camchat says:

    Ich kenne viele Leute, die aus Chilekommen. Eines Tages werde ich auch dorthin reisen Sonnige Grüsse Daniela

  58. Hey there, You’ve done a great job. I’ll certainly digg it and personally recommend to my friends. I am sure they will be benefited from this site.