Written by AbangNara | November 10th, 2009

Kak Abby ni bikin havoc la letak gambar mcm ni pastu letak status facebook ‘‘selamat bertunang!..doakan kebahagiaan saya..’ .

Kalau kita baca & tgk gambar ni, kompemlah ingat Abby ni bertunang kan? mestilah heboh satu malaya beb…tapi rupa-rupanya Kak Abby ni saaajaa suka-suka  letak status dan gambar tu. Bak kata Kak Abby

Merepek saya dah bertunang. Saya melakonkan babak itu semasa berlakon drama ‘Mahabbah Delaila’.

“Saya sengaja letak gambar itu dalam FaceBook sebab bagi saya tiada apa yang boleh dikecohkan, setakat gambar pengambaran sahaja.

“Saya tak pernah terfikir pun ia akan menjadi suatu isu besar sebab gambar itu sekadar nak berkongsi dengan kawan-kawan saya di FaceBook,”

Mungkinkah Kak Abby tidak mahu peminat melupakannya sebab asik-asik keluar cerita Memey itu aja??

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

156 responses to Abby Abadi bertunang?

  1. petra@dubies says:

    laju ari ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. petra@dubies says:

    rajin kak nara n abg nara bekejer ari ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. petra@dubies says:

    pandah kak aby kan…
    nak popular kan diri
    bagus2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. blackberry00 says:

    lajunye ko, pet!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. blackberry00 says:

    pe pun, dye ni mmg lawa ar….
    rugi tol si nomiang 2 ceraikan…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. aRieS ApRiL says:

    pa pn…
    abby maintain cun ja….
    :-)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. aRieS ApRiL says:

    mn orng lain ni?
    kita ja….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Akak Leen says:

    cantiknya baju……sesuai jer dgn org yg pakai…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. ammey says:

    gbu kak arbaiyah kta ni…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Lyaa says:

    cantik nye abby

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. aRieS ApRiL says:

    LAPO LA….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. ammey says:

    emm kak nara xpost cita sal noraniza idris ke
    dgr kta dye cm jmal gk,x g pmbkaan gdis mlyu alsan cz sbuk gan lthn utk muzik2 kot,ps2 cuba nk p tp snkut kt trfik jam..huhu tah le

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. aRieS ApRiL says:

    u all da tngk awan dania x smlm?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. clipKertas says:

    lawa nyer kak abby…
    cam anak dare sunti…. sedangkn anak 3 oii..

    agak2 nomiang nengok pic nie, kenal tak sape tu?
    yer lah.. muke memek tu dah mcm bini org anak 4..
    baru belasan thn, muke dah tue…

    clip still cun melecun,,, wlupun dah 20-an..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. blackberry00 says:

    tukar topik jap..
    aku nak blk swk ar…
    cuti lama ckt..
    korg nak pesan papa x?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. aRieS ApRiL says:

    black bila ko nk blik srwak?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • blackberry00 says:

      pc ni hang td..
      aku blk 26/11 ni…
      aries, bini aku x kesah, arrrr…
      very d sporting one..
      dat’s y i luv her so mouch..
      ;)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. aRieS ApRiL says:

    mn korang smua p ni?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. ammey says:

    ala dh xda worang la..
    :-(

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. aRieS ApRiL says:

    ok lah friends..
    nk blik dh…
    pet…sorry ls…
    joke only k?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • petra@dubies says:

      ok jer aku no hal jer,,, \
      xpenah nak terasa hati
      kalo xrasa pun aku balas balik n kenekan ko habiss2san
      huhuh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. clipKertas says:

    wakaaaa kaakakaa….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. mawy says:

    LaLaLa…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. tOmEii says:

    aiyakkk……
    skitny bdn…….
    knpla aq bkn surirumh……
    adoiii……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. tOmEii says:

    aiyakkkkk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. puteriaquarius81 says:

    comel la muka abby

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. petra@dubies says:

    aku pun dah nak balik ni… nant chat lagi
    untuk ARIES gan lupa makan ubat…

    untuk mawy,tomei,blak,ammmy,clip….
    mak cik pak cik balik dulu yer… juper bsok lak..

    huhuhuhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. petra@dubies says:

    lupe lak sebut nama PUT… balik dulu put..
    kepala dah pening….

    bak kater sapa tadi MAKAN tapai….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. petra@dubies says:

    SAING2 semo kawe nok kelik dulu deh,,,
    esok kito gosip lagi…
    kalu ado hok saloh silap arap puak2 mung maaf ke kawe deh…

    nok tubik doh ni nant aku on9 lagi esok…

    bubye

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • puteriaquarius81 says:

      iyolah.. silokan tubik.. huhu x berapo paham.. sori la yo.
      jago dighi.. tegolek bangun sendighi.. papaiii

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. Farenova says:

    hahahahhaha…kelakarlah..

    canteknye abby..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. Farenova says:

    hahahahaha

    ape2pun abby tetap cantek

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. lanToK LeW says:

    wahhhhhhhh………..cun laa kak abby…..emmm….pe citer kak abby ngn zul ek????ingatkan kak abby tol2 tunang td….hhuhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. gosipgurlfea says:

    banyak sgt artis buat facebook atau laman sosial srkg nih, so pada akule.. dah tak nampak AURA artis tu kat mana dah…sepatutnya artis ada laman wesite rasmi sendiri, atau jgn ada langsung sebab jaga kualiti karisma masing2 la… ni aku tak kutuk na, pandangan peribadi :P

    * anyway Abbay memang lawa siot hot mama*

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. baem says:

    abby nak tahu tak..saya sayang awak…he..he..he..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. mawy says:

    salamun alaikum dan camat pagi allz….
    .
    bagaimana cuaca di tempat anda,adakah baik2…?
    dah serapan?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • petra@dubies says:

      PET MELAPURKAN KEADAAN kL TERUTAMA DI KAWASAN AMPANG DAN CHERAS AGAK BAIK DISEBEELAH PAGI….

      MENGIKUT RAMALAN KEADAAN CUACA AKAN BERUBAH DISEBELAH PETANG…. HUJAN LEBAT AKAN BERLAKU…

      DAN DIHARAP PIHAK PENDUDUK BERDOA AGAR TIDAK BELAKU BANJIR PADA TAHUN INI,,,

      sari berita kurang penting dari tp TAMAN SHAMELIN PERKASA

      aku dah sarap dah…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. blackberry00 says:

    LAPORAN DARI PUTRAJAYA….
    CUACA MENDUNG SEBELAH PAGI…
    TAPI TAK TAU LAGI SEBELAH PETANG…
    MEMANDANGKAN SEMENJAK 2 MENJAK NI, HUJAN RENYAI2 KERAPA BERLAKU SEAWAL T/HARI….
    RAMALAN DARI PAKAR CUACA…
    PUTRAJAYA MUNGKIN DILANDA SALJI…
    HUHUHU….<3

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • petra@dubies says:

      huhu…. PETANG NI GAK AKU P PUTRA JAYA

      NAK MAIN SARJI

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • blackberry00 says:

        ape kate gathering bn nnt wat kat pjaya nih…
        tepi tasik…
        boleh bbq…
        best, oohhhh….
        kui kui kui….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mawy says:

      Tanjung(g’town) dilaporkan cuaca dalam keadaan cerah dan baik dan amat sesuai untuk aktiviti2 luar
      .
      manakala daerah2 lain juga didapati cerah dan mendung di sesetengah tempat
      .
      sementara itu menurut laporan pakar kaji cuaca Pulau Pinang menjangkakan hujan akan turun di beberapa kawsan di bahagian Timur Laut dan Barat Daya,manakala di seberang perai pula dijangka cuaca akan cerah disusuli hujan renyai2 disebelah petang
      .
      sekian laporan dari mawy dibawakan khas oleh menara Komtar untuk anda di BN…(aku reka je nih..kuikuikui)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. petra@dubies says:

    u allllllllllllllllllll umah sebelah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. ammey says:

    morning..
    amy in the BN
    yeah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. Apin Opin says:

    kalau betul pun apa salahnya…takkan nak menjanda lama2..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. pinkypanthers says:

    pe2 jerk ar abby…
    ko pun dh menyolo skunk ni….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. Zaza Muhammad says:

    x kisah aaa blakon ke apa ke tp klu dah ade calon tu elok2 aaaa disegerakan. x elok gak menjanda lelama ni, pantang wak silap sket, mule aaa mulut org lebih sudu dr kuah, cite cenonet pun jadi boom kebaam boomm…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • awekmas says:

      betui betui betui tu zaza i sokong..benda baik elok dsegerakan…benda x elok..jauh2kan

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • sepet says:

        you all 2 org nie pon janda jugak ker…
        tapi btol ape yg you all cakap ..pompuan nie bile dah janda …kebanyakan laki yang datang bukan dari golongan baik …..kebanyakan nak lepas batuk tepi tangga jer……lu pikir la sendiri…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. onmiz_8813@yahoo.com says:

    cantik la abby….bodo tol si norman tue…tue la kalau dh nafsu jew yg dipk….ank2 gak jdik mangsa……pngajrn ak dpt…pk dlu sblum wat ape2….jgn myesal dkemudian ari…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • sepet says:

      cantik luar jer kot bro ….ibarat keta lame la bro body kit memang la cantik kalu baru cat..tapi enjin xtau lagi…
      baru masuk gear 3 dah blow .. tu pasal norman cari keta baru kot….lasak ckit …nak drag boleh nk driff bole sekali masuk gear 1 pon RPM bole sampai 9 maaa…tu pasal norman gile…..biasa fitrah dunia………..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. sepet says:

    terus terang aku cakap yang aku dah muak ngan citer artis nie…….kawen cerai scandal…dah macam xder citer lain lagi…..kalu bab artis bual amal jariah jarang plak aku dengar……..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. Ct Fariza says:

    Be a fan of ABBY ABADI’S FANPAGE
    Here’s the link:
    http://www.facebook.com/pages/Abby-Abadi-Lurvly-Fanpage/178088997389

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. Everytime I read your articles I feel like your writting is improving, see it from the day one. Good to fallow personal development.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. Bo Ehly says:

    I am constantly searching for excellent data on this theme. It can be difficult to locate sometimes. Many thanks!. I’ll check again on your website from time to time for much more information.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. eycha says:

    lawa larh kak abby niey!!!!
    bdoh towl si normiang 2 g kt memey!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  46. miss wawa says:

    cantik abby..lebih lawa dari si sememeh!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. Having read this I thought it was very informative. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself spending way to much time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. Greek Proverb~ Observe your enemies for they first find your faults.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. Wow! Thank you. I always wanted to write in my site something like that. Can I take part of your post to my blog?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. get the latest flat screen monitor reviews today

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. The defendant came along in court dressed up in a gray stripy suit of clothes, matching tie and a military cap — which he removed once he sat down.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. US Government President Barack Obama and other Western leaders can to push for peaceable modification when potential, Rubin told. But dictators in the region have been spooked by the circumstances of Mubarak .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. Black background, brown background.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. Ferien says:

    HalloIch wollte mich nur für die Seite bedanken, echt informativ und nett zu lesen. Danke Gruss Marlene

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. titten says:

    Super Artikel. Sehr gut geschrieben insbesondere für Anfänger. Macht weiter Viele Grüsse Steffanie

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. Hi, I think that I saw you visited my website so I came to “return the favor”.I’m trying to find things to improve my site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. Camchat says:

    Ich kenne viele Leute, die aus Chilekommen. Eines Tages werde ich auch dorthin reisen Sonnige Grüsse Daniela

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. Hey there, You’ve done a great job. I’ll certainly digg it and personally recommend to my friends. I am sure they will be benefited from this site.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0