Written by AbangNara | November 10th, 2009

Kak Abby ni bikin havoc la letak gambar mcm ni pastu letak status facebook ‘‘selamat bertunang!..doakan kebahagiaan saya..’ .

Kalau kita baca & tgk gambar ni, kompemlah ingat Abby ni bertunang kan? mestilah heboh satu malaya beb…tapi rupa-rupanya Kak Abby ni saaajaa suka-suka  letak status dan gambar tu. Bak kata Kak Abby

Merepek saya dah bertunang. Saya melakonkan babak itu semasa berlakon drama ‘Mahabbah Delaila’.

“Saya sengaja letak gambar itu dalam FaceBook sebab bagi saya tiada apa yang boleh dikecohkan, setakat gambar pengambaran sahaja.

“Saya tak pernah terfikir pun ia akan menjadi suatu isu besar sebab gambar itu sekadar nak berkongsi dengan kawan-kawan saya di FaceBook,”

Mungkinkah Kak Abby tidak mahu peminat melupakannya sebab asik-asik keluar cerita Memey itu aja??

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

156 responses to Abby Abadi bertunang?

  1. petra@dubies says:

    laju ari ni

    0

    0
  2. petra@dubies says:

    rajin kak nara n abg nara bekejer ari ni

    0

    0
  3. petra@dubies says:

    pandah kak aby kan…
    nak popular kan diri
    bagus2

    0

    0
  4. blackberry00 says:

    lajunye ko, pet!!!

    0

    0
  5. blackberry00 says:

    pe pun, dye ni mmg lawa ar….
    rugi tol si nomiang 2 ceraikan…

    0

    0
  6. aRieS ApRiL says:

    pa pn…
    abby maintain cun ja….
    :-)

    0

    0
  7. aRieS ApRiL says:

    mn orng lain ni?
    kita ja….

    0

    0
  8. Akak Leen says:

    cantiknya baju……sesuai jer dgn org yg pakai…

    0

    0
  9. ammey says:

    gbu kak arbaiyah kta ni…

    0

    0
  10. Lyaa says:

    cantik nye abby

    0

    0
  11. aRieS ApRiL says:

    LAPO LA….

    0

    0
  12. ammey says:

    emm kak nara xpost cita sal noraniza idris ke
    dgr kta dye cm jmal gk,x g pmbkaan gdis mlyu alsan cz sbuk gan lthn utk muzik2 kot,ps2 cuba nk p tp snkut kt trfik jam..huhu tah le

    0

    0
  13. aRieS ApRiL says:

    u all da tngk awan dania x smlm?

    0

    0
  14. clipKertas says:

    lawa nyer kak abby…
    cam anak dare sunti…. sedangkn anak 3 oii..

    agak2 nomiang nengok pic nie, kenal tak sape tu?
    yer lah.. muke memek tu dah mcm bini org anak 4..
    baru belasan thn, muke dah tue…

    clip still cun melecun,,, wlupun dah 20-an..

    0

    0
  15. blackberry00 says:

    tukar topik jap..
    aku nak blk swk ar…
    cuti lama ckt..
    korg nak pesan papa x?

    0

    0
  16. aRieS ApRiL says:

    black bila ko nk blik srwak?

    0

    0
    • blackberry00 says:

      pc ni hang td..
      aku blk 26/11 ni…
      aries, bini aku x kesah, arrrr…
      very d sporting one..
      dat’s y i luv her so mouch..
      ;)

      0

      0
  17. aRieS ApRiL says:

    mn korang smua p ni?

    0

    0
  18. ammey says:

    ala dh xda worang la..
    :-(

    0

    0
  19. aRieS ApRiL says:

    ok lah friends..
    nk blik dh…
    pet…sorry ls…
    joke only k?

    0

    0
    • petra@dubies says:

      ok jer aku no hal jer,,, \
      xpenah nak terasa hati
      kalo xrasa pun aku balas balik n kenekan ko habiss2san
      huhuh

      0

      0
  20. clipKertas says:

    wakaaaa kaakakaa….

    0

    0
  21. mawy says:

    LaLaLa…….

    0

    0
  22. tOmEii says:

    aiyakkk……
    skitny bdn…….
    knpla aq bkn surirumh……
    adoiii……

    0

    0
  23. tOmEii says:

    aiyakkkkk

    0

    0
  24. puteriaquarius81 says:

    comel la muka abby

    0

    0
  25. petra@dubies says:

    aku pun dah nak balik ni… nant chat lagi
    untuk ARIES gan lupa makan ubat…

    untuk mawy,tomei,blak,ammmy,clip….
    mak cik pak cik balik dulu yer… juper bsok lak..

    huhuhuhuhu

    0

    0
  26. petra@dubies says:

    lupe lak sebut nama PUT… balik dulu put..
    kepala dah pening….

    bak kater sapa tadi MAKAN tapai….

    0

    0
  27. petra@dubies says:

    SAING2 semo kawe nok kelik dulu deh,,,
    esok kito gosip lagi…
    kalu ado hok saloh silap arap puak2 mung maaf ke kawe deh…

    nok tubik doh ni nant aku on9 lagi esok…

    bubye

    0

    0
    • puteriaquarius81 says:

      iyolah.. silokan tubik.. huhu x berapo paham.. sori la yo.
      jago dighi.. tegolek bangun sendighi.. papaiii

      0

      0
  28. Farenova says:

    hahahahhaha…kelakarlah..

    canteknye abby..

    0

    0
  29. Farenova says:

    hahahahaha

    ape2pun abby tetap cantek

    0

    0
  30. lanToK LeW says:

    wahhhhhhhh………..cun laa kak abby…..emmm….pe citer kak abby ngn zul ek????ingatkan kak abby tol2 tunang td….hhuhuhu

    0

    0
  31. gosipgurlfea says:

    banyak sgt artis buat facebook atau laman sosial srkg nih, so pada akule.. dah tak nampak AURA artis tu kat mana dah…sepatutnya artis ada laman wesite rasmi sendiri, atau jgn ada langsung sebab jaga kualiti karisma masing2 la… ni aku tak kutuk na, pandangan peribadi :P

    * anyway Abbay memang lawa siot hot mama*

    0

    0
  32. baem says:

    abby nak tahu tak..saya sayang awak…he..he..he..

    0

    0
  33. mawy says:

    salamun alaikum dan camat pagi allz….
    .
    bagaimana cuaca di tempat anda,adakah baik2…?
    dah serapan?

    0

    0
    • petra@dubies says:

      PET MELAPURKAN KEADAAN kL TERUTAMA DI KAWASAN AMPANG DAN CHERAS AGAK BAIK DISEBEELAH PAGI….

      MENGIKUT RAMALAN KEADAAN CUACA AKAN BERUBAH DISEBELAH PETANG…. HUJAN LEBAT AKAN BERLAKU…

      DAN DIHARAP PIHAK PENDUDUK BERDOA AGAR TIDAK BELAKU BANJIR PADA TAHUN INI,,,

      sari berita kurang penting dari tp TAMAN SHAMELIN PERKASA

      aku dah sarap dah…

      0

      0
  34. blackberry00 says:

    LAPORAN DARI PUTRAJAYA….
    CUACA MENDUNG SEBELAH PAGI…
    TAPI TAK TAU LAGI SEBELAH PETANG…
    MEMANDANGKAN SEMENJAK 2 MENJAK NI, HUJAN RENYAI2 KERAPA BERLAKU SEAWAL T/HARI….
    RAMALAN DARI PAKAR CUACA…
    PUTRAJAYA MUNGKIN DILANDA SALJI…
    HUHUHU….<3

    0

    0
    • petra@dubies says:

      huhu…. PETANG NI GAK AKU P PUTRA JAYA

      NAK MAIN SARJI

      0

      0
    • mawy says:

      Tanjung(g’town) dilaporkan cuaca dalam keadaan cerah dan baik dan amat sesuai untuk aktiviti2 luar
      .
      manakala daerah2 lain juga didapati cerah dan mendung di sesetengah tempat
      .
      sementara itu menurut laporan pakar kaji cuaca Pulau Pinang menjangkakan hujan akan turun di beberapa kawsan di bahagian Timur Laut dan Barat Daya,manakala di seberang perai pula dijangka cuaca akan cerah disusuli hujan renyai2 disebelah petang
      .
      sekian laporan dari mawy dibawakan khas oleh menara Komtar untuk anda di BN…(aku reka je nih..kuikuikui)

      0

      0
  35. petra@dubies says:

    u allllllllllllllllllll umah sebelah

    0

    0
  36. ammey says:

    morning..
    amy in the BN
    yeah..

    0

    0
  37. Apin Opin says:

    kalau betul pun apa salahnya…takkan nak menjanda lama2..

    0

    0
  38. pinkypanthers says:

    pe2 jerk ar abby…
    ko pun dh menyolo skunk ni….

    0

    0
  39. Zaza Muhammad says:

    x kisah aaa blakon ke apa ke tp klu dah ade calon tu elok2 aaaa disegerakan. x elok gak menjanda lelama ni, pantang wak silap sket, mule aaa mulut org lebih sudu dr kuah, cite cenonet pun jadi boom kebaam boomm…

    0

    0
    • awekmas says:

      betui betui betui tu zaza i sokong..benda baik elok dsegerakan…benda x elok..jauh2kan

      0

      0
      • sepet says:

        you all 2 org nie pon janda jugak ker…
        tapi btol ape yg you all cakap ..pompuan nie bile dah janda …kebanyakan laki yang datang bukan dari golongan baik …..kebanyakan nak lepas batuk tepi tangga jer……lu pikir la sendiri…..

        0

        0
  40. onmiz_8813@yahoo.com says:

    cantik la abby….bodo tol si norman tue…tue la kalau dh nafsu jew yg dipk….ank2 gak jdik mangsa……pngajrn ak dpt…pk dlu sblum wat ape2….jgn myesal dkemudian ari…

    0

    0
    • sepet says:

      cantik luar jer kot bro ….ibarat keta lame la bro body kit memang la cantik kalu baru cat..tapi enjin xtau lagi…
      baru masuk gear 3 dah blow .. tu pasal norman cari keta baru kot….lasak ckit …nak drag boleh nk driff bole sekali masuk gear 1 pon RPM bole sampai 9 maaa…tu pasal norman gile…..biasa fitrah dunia………..

      0

      0
  41. sepet says:

    terus terang aku cakap yang aku dah muak ngan citer artis nie…….kawen cerai scandal…dah macam xder citer lain lagi…..kalu bab artis bual amal jariah jarang plak aku dengar……..

    0

    0
  42. Ct Fariza says:

    Be a fan of ABBY ABADI’S FANPAGE
    Here’s the link:
    http://www.facebook.com/pages/Abby-Abadi-Lurvly-Fanpage/178088997389

    0

    0
  43. Everytime I read your articles I feel like your writting is improving, see it from the day one. Good to fallow personal development.

    0

    0
  44. Bo Ehly says:

    I am constantly searching for excellent data on this theme. It can be difficult to locate sometimes. Many thanks!. I’ll check again on your website from time to time for much more information.

    0

    0
  45. eycha says:

    lawa larh kak abby niey!!!!
    bdoh towl si normiang 2 g kt memey!!!!!!!!!

    0

    0
  46. miss wawa says:

    cantik abby..lebih lawa dari si sememeh!

    0

    0
  47. Having read this I thought it was very informative. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself spending way to much time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!

    0

    0
  48. Greek Proverb~ Observe your enemies for they first find your faults.

    0

    0
  49. Wow! Thank you. I always wanted to write in my site something like that. Can I take part of your post to my blog?

    0

    0
  50. get the latest flat screen monitor reviews today

    0

    0
  51. The defendant came along in court dressed up in a gray stripy suit of clothes, matching tie and a military cap — which he removed once he sat down.

    0

    0
  52. US Government President Barack Obama and other Western leaders can to push for peaceable modification when potential, Rubin told. But dictators in the region have been spooked by the circumstances of Mubarak .

    0

    0
  53. Black background, brown background.

    0

    0
  54. Ferien says:

    HalloIch wollte mich nur für die Seite bedanken, echt informativ und nett zu lesen. Danke Gruss Marlene

    0

    0
  55. titten says:

    Super Artikel. Sehr gut geschrieben insbesondere für Anfänger. Macht weiter Viele Grüsse Steffanie

    0

    0
  56. Hi, I think that I saw you visited my website so I came to “return the favor”.I’m trying to find things to improve my site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

    0

    0
  57. Camchat says:

    Ich kenne viele Leute, die aus Chilekommen. Eines Tages werde ich auch dorthin reisen Sonnige Grüsse Daniela

    0

    0
  58. Hey there, You’ve done a great job. I’ll certainly digg it and personally recommend to my friends. I am sure they will be benefited from this site.

    0

    0