Written by AbangNara | August 3rd, 2012

Lama sungguh tidak melihat kelibat Maya Matahari. Nasib baik Abang Nara menghadiri jemputan majlis berbuka puasa Astro di Royale Bintang The Curve baru-baru ini. Kemunculan Maya dengan jubah berwarna biru ternyata menjadi buruan lensa kamera.

maya matahari

Selain daripada Maya Matahari, Tasha Shilla turut mencuri tumpuan dengan tampil serba ungu di majlis berbuka Astro. Abang Nara perasan yang Tasha Shilla memang hebat bergaya di depan kamera. Nampak macam model profesional pun ada jugak.

tasha shilla

7 lagi gambar Tasha Shilla dan Maya Matahari dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 responses to (9 GAMBAR)Maya Matahari Dan Tasha Shilla Di Majlis Berbuka Puasa Astro

  1. Nad Cik Andam says:

    makkk aiiii ketat sungguh kain tasya shilla.. camne agknya nk dduk tu.. buat kena makan bersimpuh taw.. baju maya lagi cantik n sweet :)

    0

    0
  2. Kuntum says:

    Kesssiannn… ketat mcm sarung nangka. Sungguh x menghormati bulan mulia ini.

    0

    0
  3. error says:

    error comment doesn’t exist????!!
    bila nak thumbs down comment ni kleuar mesej tu,
    kenapa??!!

    0

    0
  4. ?? says:

    what happened? comments all disappeared?

    0

    0
  5. ermmm says:

    tiada apa yg menarik utk di komen…

    0

    0
  6. mizznoe says:

    apesl body tasha shilla lngsung xde bntuk? Dgn lemak perut lg nye… Mcm org dh pernh beranak…Bila pakai ketat habis semua nmpak…kesian dia..

    0

    0
    • akuyangcantik says:

      ko jeles dgn tasha sbnrnye kan?? aku tgk ok je baju ngn badan dia tu…cuma ye lah baju dia tu ketat x elok di bulan Ramadan ni.. tp dua2 still x tutup aurat okay! rambut bagai tuu.. still dosa

      0

      0
  7. Anonymous says:

    aku 1stttttttttttttttttttttt

    0

    0
  8. saya ok jer! says:

    paling CANTIK TASHA SHILA :)

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Tak habis2 orang malaysia kita ni terikut-ikut baju kelawar tangan besar bagai nak rak nilah……rimas betul menengguknya…dah macam jelmaan hantu berbaju putih terbang mengilai tengah malam yang bertukar menyamar jadi simaya berbaju biru sakan baru datang dari tengah laut ke apa…….betul ke tak si maya ni…cuba tengak lama2… seram sejuk dibuatnya pun ada….khi…..khi…….khi……. khi……………………. khi……………………… khi…………………………….. khuk……khuk…………………..khuk…… khuk……. alamak hantu pontianak dari tengah laut jelmaan maya dah mula marah dan mengilai sampai terbatuk2lah……….baik cabut lari sebelum dia datang mengintai kita2 semua………yabedabedu…….cabut…………………………..rrrrrrrr.

    0

    0
  10. johnjeninz says:

    Nape x pakai baju yang x ketat? Perlu ke pakai pakaian ketat nak mampus semata2 nak nampak glamour??? Ni kan bulan puasa, bulan RAMADHAN….bulan x pose pun pakai la sopan skit….kalo kena rogol gua tak hairan langung kalo tgk cara pakaian ketat camni…..haktuihhhhh!!!

    0

    0
    • ting tong says:

      takyah lah cerita ketat longgar yg penting dua2 tak tutup aurat..sama saje cerita nya.. motif tetap sama

      0

      0
  11. Anonymous says:

    Ah tasha shilla pulak nak berkata-kata..”Aku pun nak merasa berfesyen2 jugak…. bagaikan baru datang dari alam kayangan turun kebumilah aku…. emmm…begitu cantik wajah ayuku dan hebatnya potongan badanku…… jangan cemburu ya wahai manusia2 dan wanita2 yang melihatkan diri ku ini……..cantik,comel dan hebat tak aku bila berposing bagaikan sekarang aku berada ditengah2 jalan rimba kayangan aku sendiri…………………..apapun kata kau semua aku tak peduli…yang pasti..Ah..nak nyanyi sikit dengarkan ya..ikuk sama2 tau…sebut cara baku sebutannya ya…. Lihatlah…Pandanglah…Tiru macam saya….Pinggangku yang Ramping…Bagaikan Kerengga…..Wajahku yang Ayu Kakiku Tak Berbulu…. Suara Ku Yang Merdu…Bak Buluh Perindu….Asalkan Lakonanku Tak Macam Kayu………………………………………Ah Ok Tak..Ok Tak…Kha….Kha..Kha..Kha.. jangan marah ya….Salam Ramadhan Dan Selamat Hari Raya yang bakal tiba….Ampun Maaf juga dipinta….Duit Raya jangan lupa sediakan bila aku kunjung kerumah kau semua dihari raya…ya……jangan diberi pada aku nanti sendikit sangat duit raya…itu namanya kedekut…nanti mukanya banyak kedut….dah tak cantik ayu dan comel macam aku……….faham semua…..akhir kata Salam Merdeka juga pada semua……dan jangan lupa Sokong dan Undi aku di Anugerah Bintang Popular yang akan datang ya….Peace…”Ah itulah sedikit sebanyak luahan dan pesanan dari tasha shilla untuk semua………….. ZZZZZZZ………ZZZZZZZ……..macam mimpi pun ada…..khi…..khi……khi………

    0

    0
  12. Anonymous says:

    Naik merekah aku tengok kain si TS ni..

    0

    0
  13. sunshine says:

    knapa nama dia Maya Matahari??

    0

    0
  14. Jeng jeng jeng says:

    Sebab dulu dia femes dgn lagu Bunga Matahari.. . Tapi dia ni lebih menyerlah dlm bidang lakonan kan.. Aku suka kalau dia pegang watak lucu..

    0

    0
  15. I terimaje apa korang Komen semua di atas ni..

    Tasha shilla memang prempuaan murahan tapi korang kenepa dengki..nak kutuh dia..

    tengok pada diri sendiri dulu ,kau ingat kau nih baik sangat ke.. bodoh punya lembu punya anak..

    0

    0
    • kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa kenepa

      0

      0
  16. dhani says:

    lagi pun bulan puasa tak payah la ….

    0

    0
  17. mixgirl says:

    ayu lg maya dr tasha yg x brp nk jd posenyer tue….
    (prmpuan yg mnutup aurat lg ayu n cantik dr mereka yg bbaju tp sperti btelanjang…)

    0

    0
  18. aku leerrr says:

    aku rase tasha nie kurus jeq ek? tapi mOntot gedabak cm owg yg b’badan besar…

    0

    0
  19. kucing parsi says:

    aku lagi suka si tasha shila ni blakon.watak nampak idup n bsahaja banding ngan loopak.nampak kontrol je..mmg patut dia menang.suka citer dia pa cinta.huhu

    0

    0
  20. awal2 dulu lg dah perasan muka depa seiras..ingatkan terbau2 belacan..

    0

    0
  21. tak kurus pon tasya shilla ni rupanya..bentuk bdan buah pear..boleh cuba acai berry..

    0

    0
  22. takdelah kurus tasha ni rupanya..tengok kepala mcm kurus,bentuk buah pear rupenye….

    0

    0
  23. Aku bukan Ustazah says:

    Kesian kan kat artis malaysia buat ini tak kena buat itu salah..
    pakai baju longgar jadi isu pakai baju ketat lagi lah kan…
    rasanya artis kita dah cuba buat yg terbaik utk puaskan smua hati tapi masih ada lagi yg tak puas2 nk mengata nak mkeritik, aku tak faham lah dengan segelintir org yg macam nie.

    Kalau mereka da wat silap, kita maafkanlah doakan supaya suatu hari nanti mereka pun akan berhijrah. Mkn belum sampai waktu tuhan nak bukakan hati mereka untuk berubah ke arah yg lebih diberkati tuhan..

    Tapi kalau kita yg tutup aurat smbhg tak tinggal tapi still mgata kat org, tak guna gak amal ibadat kita, sampai bila la kan nak buat pahala lepas 2 kat sana esok senang senang ja kena bagi kat org yg kita pernah mgata atau mgumpat serta fitnah masa kat dunia dulu.. tak ke rasa rugi? Apa yg tinggal kat kita nanti. fikir-fikirkan lah…!!!

    Dalam konteks perhubungan baik antara sesama manusia, Allah s.w.t. berfirman, maksudnya, “Hai manusia, sesungguhnya kami menciptakan kalian daripada seorang lelaki dan seorang perempuan (Adam dan Hawa), dan Kami jadikan kalian berbagai bangsa dan suku agar kalian saling kenal-mengenali (antara satu sama lain)”. (al-Hujurat : 13).

    ”Hai orang-orang beriman, janganlah berolok-olok satu kaum kepada kaum yang lain kerana boleh jadi mereka (yang diprolok-olokkan itu) lebih baik daripada mereka (yang mengolok-olokkan itu), jangan juga wanita-wanita kepada wanita-wanita yang lain kerana boleh jadi wanita-wanita (yang diperolok-olokkan itu) lebih baik daripada wanita-wanita (yang mengolok-olokkan itu), janganlah kalian mencela diri kalian sendiri dan janganlah kalian panggil-memanggil dengan gelaran yang buruk.… Hai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan daripada prasangka. Sesungguhnya kebanyakan prasangka itu adalah dosa. Janganlah kalian mencari-cari kesalahan orang lain dan janganlah sebahagian kalian mengumpat sebahagian yang lain. Sukakah salah seorang daripada kalian memakan daging saudaranya yang mati?”. (al-Hujurat : 11 dan 12).

    Berbaik sangka la sesama manusia…! peace v ^__^V

    0

    0
  24. mizz says:

    klu ko pakai mcm maya tu kan tasha sure time makan pun rs selesa…

    0

    0