Written by AbangNara | October 24th, 2012

Cepat sungguh masa berlalu. Rasanya baru sahaja Kris Dayanti melahirkan anak sulungnya hasil perkahwinan dengan Raul Lemos. Tup-tup kini Kris Dayanti sedang hamil 7 bulan untuk anak kedua mereka. Sungguh produktif sekali!!!

kris dayanti

Walaupun perut sudah membesar, namun kehebatan Kris Dayanti ketika menyanyi masih terserlah. Kris Dayanti telah berjaya menghiburkan tetamu-tetamu yang hadir sempena penjenamaan muzium diRaja Sultan Abu Bakar, yang berlangsung di Pekan Pahang, pada malam Ahad lalu. Nampaknya kehamilan tidak menghalang Kris Dayanti memberikan persembahan yang terbaik.

kris dayanti

Lagi 7 keping gambar terbaru Kris Dayanti dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Cipotredz.

P.S: Lamborghini Ankonian yang awesome tak ingat.

kris dayanti
kris dayanti
kris dayanti
kris dayanti
kris dayanti
kris dayanti
kris dayanti

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 responses to (9 GAMBAR)Hamil 7 Bulan, Kris Dayanti Tetap Hebat Menyanyi

  1. . says:

    DH X MINAT DIA NI LA MENJAK KAWIN BARU….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 38 Thumb down 2
  2. yusoff says:

    anak dulu bukan hasil perkahwinan. tu hasil zina mereka berdua. yg skrg ni baru hasil perkahwinan.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 74 Thumb down 31
    • dahlia says:

      layak ke awak nak meletakkan hukum sebegitu?? biarlah ALLAH yg menghukum mereka.. mulut tu jejaga, xterkena pada kita atau kluarga terdekat mmg sedaplah kita berckp, dah terkena nnt….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 78 Thumb down 45
    • Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya says:

      tak baik ko ckp mcm tu…sapa ko nak hukum org..sekurang2nya dia nie…tak buang anak tu..fikir lah dulu sebelum nak ckp

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 10
      • Anonymous says:

        Btul tu tk baik ckp mcm g2…sapa awak nak ckp mcm g2… N btul ckp org diatas nie sekurang2 nye dia tk buang anak..ckp main hembus saje nak dengki pun agak2 arr…dia ade susah kan awak ke…geram aku org ckp tk guna kan akal…

        Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 7
      • Mak jemah pemalu says:

        Org skarang lebih kesian dgn org yg berzina daripada org yg mencuri sebab kehidupan..patutkah?

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
      • Karina says:

        Sebab korang selalu cakap macam ni lah, orang berzina tanpa segan. ‘at least dia tak buang baby’, ‘siapa kau nak judge orang’, ‘dosa lain-lain’, dik kenapa sekarang orang berzina tanpa segan silu, sebab orang kita dah tak bercakap pasal kesilapan diorang, takut kena cakap busybody sebab mengata orang. Tapi dik, zina tetap zina. Patut kita ambil pengajaran dan bagi hukuman tegas agar yang lain takut dan tak buat. Budak-budak sekarang ni dia tak kisah berzina pun selagi tak mengandung, patut ke?

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 1
      • Anonymous says:

        saya hanya membetulkan kenyataan penulis artikel. ini kenyataannya: Rasanya baru sahaja Kris Dayanti melahirkan anak sulungnya “hasil perkahwinan” dengan Raul Lemos. hasil perkahwinan tu tak betul. dia sendiri yg mengaku, bukan pandai2 saya menghukum.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • selendangputih says:

      tak usah la di ungkit hal yang lepas..yang penting mereka kini sah suami isteri….btul apa yg yusoff nyatakan tu..tp kasar sungguh bunyinya…ingatlah..bukan sahaja undang2 islam yg ada…cara menjaga adab dan percakapan dalam islam juga turut perlu diketahui n di amalkan…smoga anak2 KD menjadi anak2 yg soleh dan solehah~ mereka juga manusia yg berhak hidayah dr Allah…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 2
    • hati ikhlas says:

      saya nak komen sikit, sepatutnya selepas melahirkan anak yang pertama, KD kene bernikah semula, barulah anak yang kedua ini anak yang sah taraf. ini sebab, haram berkahwin dgn wanita yg sedang mengandung, bermakna perkahwinan dia tak sah. Jadi sekiranya dia tdk bernikah semula selepas melahirkan anak yg pertama, maka anak yg kedua juga lahir atas perkahwinan yg tdk sah juga. maka sehingga keturunan keberapa pun, perkahwinan KD tetap tdk sah. Ini atas apa yg saya tahu la serba sedikit ttg agama islam.

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        yg tu ada khilaf di kalangan ulama. mazhab syafie kata sah. mazhab maliki dan hanbali kata tak sah. kita ambik je la yg sah. lagipun dia kawin melalui pihak berkuasa agama yg sah, dan pihak tersebut tahu keadaannya semasa akad dijalankan. so, no doubt about their marriage.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. Kim Kadeshen M'sia says:

    awat muka macam tepong gomak???hihi!!

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 2
  4. dumdumcak says:

    yer yer jerr si yusooop taiyop mengata orang erkk….mmg anak zina, tp anak tu tak salah dilabel sebegitu….ntah2 anak zina ni akan jadi insan terpuji akhlak nya bila besar nanti tau…awak mengata orang tp Allah tak kan biarkan mcm tu jerr..beringat2 lah ye..susur galur keturunan awak nanti tentu ada..ntah2 dah ade sekarang ni kot tu yang mcm meroyan tu..huh

    Hot debate. What do you think? Thumb up 16 Thumb down 7
    • yusoff says:

      saya tak sentuh pasal anak dia. saya sentuh pasal mak bapak dia. semoga mereka berdua dah bertaubat atau akan bertaubat.dan semoga anak hasil zina tu akan menjadi anak yg soleh di kemudian hari. amin.

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  5. alfonso says:

    Mmg betul apa, anak 1st anak luar nikah, masa nikah dh mengandung…mmg la itu urusan dia dgn tuhan, moga jd pengajaran kpd orglain..plak tu mcm xda rasa bersalah langsung…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 4
    • Kipas Payah Mati Neelofa says:

      perlu ke dia nk tunjukkan rasa bersalah dia kt ko? biar la rasa tu hanya dr dia tok tuhan jer.. ko bkn sesiapa tok ampunkan dia..

      Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 13
      • apapn kris tetap cntik,angun...aktif lg kuat...bagus jgk tu... says:

        ya betul tu…manusia ni mmg suka menghukum dn menilai sesuka hati…apapn kris dayanti tetap cntik dn angun…aktif lg kuat… semoga anak dlm kndunganny sihat,comel,aktif,kuat mcm mamany jgk..semoga jg baby dn mamany dlm keadaan selamat bila saat kelahiran tu nnti… amin..

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 4
  6. noraabas says:

    kau yakin ke anak 2 ,anak hasil zina..ingat fitnah 2 salah satu dosa2 besar..kita jaga je diri n keluarga kita sendiri

    Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 7
    • pizza says:

      Sapa yang kata anak ke2 tu anak zina? Org dok ckp pasal anak luar nikah dia dgn Raul, yang sebelum dia pregnant skrang ni…

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
      • yusoff says:

        dia sendiri mengaku hamil sebelum nikah. hellllooo…tertinggal keretapi ke? kitorang cakap pasal anak pertama bukan anak yg dlm kandungan ni. ke baru kenal kris dayanti?

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  7. taip jer says:

    mak aii..besor nyer perut dia 7bln… mcm dah cukup 9bln jer dah..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  8. lizz says:

    cntik baju pegnen dier……nk wt cmni la

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
  9. pah says:

    tengah nganyi misti baby ada bergerak2… cam man dia tarik nafas…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. InsanTakSempurna says:

    susah nya bila nak teruskan hidup sebagai manusia normal setelah melakukan sedikit / banyak kesilapan. kerana manusia-manusia lain lebih menilai perkara yang buruk dari memberi sokongan moral selain mengungkit / mengaib kan sejarah silam seseorang.bukankah manusia yang di uji itu disayangi OLEHNYA.

    sebagai manusia kita tidak berhak menilai, cukup sekadar menjadikan iktibar dan pengajaran untuk diri sendiri dan keluarga.
    sekurang-kurangnya, KD manusia yang hebat kerana tidak lari dari masalah. one is better than nothing

    salam..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 5
  11. apapontakboleh says:

    ada gak manusia yg mempertahankan si KD ni sebab bela hasil zina dia.. mmg la kena bela, takkan nk buang or bunuh lak.. mereng~

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
    • Karina says:

      Setuju. Kenapa nak kena sanjung pula sebab dia tak buang anak dia?? Itu tanggungjawab dia. Orang sekarang ni dok asyik ‘syukurlah dia tak buang anak dia’, seolah-olah buang anak tu satu pilihan pula. Dah buat, kena lah jaga. Tapi still zina tu tetap zina sebelum ni.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
  12. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    tkpe lah dia jaga hasil zina dia setidak2 nye anak dia selamat dn di jaga ngan baik ! dh bagos dia tk campak n buang anak dia dari atas blok macm pompan2 di malaysia ni buat !!!! nk tutop malu nye pasal sanggop buang anak kt longkang la campak dari atas blok la dorang ni tkde belas kesian langsong !!!! apeeeeee punye manusia ni !!!! KONGKEK pandai !!!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 3
    • Manis says:

      Fikir kan eh,
      zina, dapat anak > reaksi orang : takpe, at least dia tak buang anak > mentaliti orang lain : alah berzina takpe, yang penting aku jaga anak hasil zina tu > ??

      Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  13. Anonymous says:

    bestnya tgk org dh kwen mngandung n ada anak..sy gak la xkwen2 g..moga ada jodoh yg baik untuk ku

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
    • pizza says:

      Banyakkan bersedekah pd anak2 yatim sambil berdoa dipercepatkan jodoh dan dipermudahkan zuriat soleh. Besar fadhilatnya…

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
    • yusoff says:

      semoga dipertemukan dgn jodoh yg soleh/solehah. amin.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. runwitme says:

    Terbaik – Menghitung hari Live From Pekan Pahang http://youtu.be/6MdAIdVNW5A

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Mak jemah pemalu says:

    Yg besnyer, tiap kali hari keputeraan mesti nak ajak penyanyi dari Indon…KD lah, Rossa lah…dhlah dorang ni dibato ngan harga yg mahal n demand..pe salahnye wat majlis kesyukuran bagi rakyat makan…sekadar luahan…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  16. Makcik Yong says:

    Ohh no…Kris duet dgn Ajai..Mesti Ajai terrr shahshallalala…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0