Written by AbangNara | December 31st, 2014

Kuala Lipis adalah tempat kelahiran penyanyi nombor 1 Malaysia, Datuk Siti Nurhaliza. Jadi apabila ia dilanda banjir, sudah tentu kehadiran Siti Nurhaliza untuk membantu mereka yang terlibat dalam bencana tersebut sedikit sebanyak menaikkan semangat. Comel sungguh melihat aksi Siti Nurhaliza menaiki traktor. Memang sempoi orangnya. Untunglah penduduk Kuala Lipis mendapat seorang selebriti yang begitu prihatin dengan nasib mereka.

siti nurhaliza

Semoga usaha murni Datuk Siti Nurhaliza sedikit sebanyak dapat meringankan bebanan para penduduk Kuala Lipis. Kakak beliau iaitu Saida turut sama hadir membantu apa yang patut. Terharu Abang Nara melihat Siti Nurhaliza menyingsing lengan, mengacau lauk kawah dan mengangkat barangan bantuan. Awesome sangat-sangat.

siti nurhaliza

Lagi beberapa gambar Siti Nurhaliza ketika membantu mangsa banjir Kuala Lipis dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

festival misclaire

P.S: Koleksi terkini daripada MisClaire ini memang amat sesuai untuk dipakai ketika anda pergi ke kenduri kahwin, majlis makan malam dan juga festival. Saiz yang ditawarkan bermula 2XL sehingga 6XL. Kalau beli 2 hanya RM140, kalau beli satu RM85. Jangan lupa masukkan kod voucher “2DRESSBN140” untuk dapatkan harga promosi ini. Sila ushar lebih banyak koleksi di www.misclaire.com, Facebook MisClaire dan juga Instagram MisClaire.


siti nurhaliza

siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 responses to (8 GAMBAR)Siti Nurhaliza Turut Turun Padang Bantu Mangsa Banjir Kuala Lipis

  1. Lawo bebenor kak ct

    0

    0
  2. mutiara says:

    haaa..kalau macam ini ok lagi sebab bukan nak bermonopod bagai orag laen yg snapkan

    0

    0
    • bb says:

      ha yang bermonopod tu lagiii bagus dari yang tak pergi.. biasa lah kalau org buat semua tak betul.. banyak betul songeh and bunyi masing2.. kalau ko pergi pun confirm berselfie gak..

      0

      0
      • cc says:

        bb nk monopod ke nak menolong..kalu iklas nk tolong xyah monopod bagai..tak pegi xsemestinye x menolong. xgitu bb..doa dr jauh pn dh kira menolong gak. xgitu bb..

        0

        0
      • mutiara says:

        kita nak tolong tak perlu heboh..nak tolong ada banyak cara..tak datang, boleh derma apa yg patot, paling senang doakan mereka.
        macam ko pergi je..banyak songeh tu kau

        0

        0
        • mimimimi says:

          yup, mmg betul tak dtg tak semestinya tak membantu. tp apa salahnya bersangka baik kan? mungkin dia nak menunjukkan yang jd sukarelawan is something fun, selain menolong mangsa banjir, dpt beramah mesra dengan penduduk kat kawasan tu.

          0

          0
  3. Anonymous says:

    1st

    0

    0
  4. Anonymous says:

    time kasih kak ct

    0

    0
  5. ina says:

    bagus betoi ct ni.. xyah monopod bgai.. n paling i suka cara dia bergaul dgn mangsa banjir tu.. mesra.. dan mkn bersama.. aktiviti bersama.. x kekwat langsung..

    0

    0
  6. sesekali says:

    pure heart kak siti!! :D. hmm kalau bermonopod pun apa salahnya, sekurang2 nya org yg bermonopod tu ada membantu mangsa2 banjir jugak. always be positive la kawan :)

    0

    0
  7. kembang semangkuk says:

    agak tembam …

    0

    0
  8. torai says:

    lopeh ni blh jd wakil adun bhg Kuala lipih.of cos org
    like..

    0

    0
  9. damai says:

    Alhamduillah, dari mula terkenal hingga sekarang mmg sentiasa rajin sedekah dan membantu pd yg memerlukan, begitu juga dgn Dato K, Itu sebab rezeki dia sentiasa berlipat ganda. Dan yg paling penting Dato CT ialah artis yg x sombong, really saute her

    0

    0
  10. asal tutup aurat jer kira muslimah says:

    I like what the Sultan of Kelantan says about the massive flood.

    He’s the only man (Sultan) telling what others(the media/mainstream) have been avoiding from telling the public (while the truth is, it’s just common sense) —> semuanya (banjir ini) adalah berpunca daripada kesalahan MANUSIA (landfills, developers, government, etc) terhadap alam sekitar.

    and then he continues with the ALL-TIME FAVORITE REASONING by the Malays– “it is the Almighty that punishes us because of our behavior or dosa2”, which is fine then (hmm okay..).

    It’s crucial to turn inward (blame ourselves) while most of the Malays always think that they could go back to their old behaviors (killing the environment every single day and then pray “Dear Allah, safe us from any calamity” — yeah, right lols) when their musibah is over.

    Instead of looking at their behaviors toward the environment, they just simply say it’s musibah from Allah because of maksiat – maksiat in their own contexts, whatever that means (so that you can continue polluting the river, polluting the environment and not feeling any guilt at all)

    So, next year, we’ll see all this news about how many people evacuated and bla bla bla and none about enforcing laws to make all of you sinners of the environments to pay respect and do that by your actions (everyday lifestyle). Funny people.

    0

    0
  11. jemah jematon Jr says:

    x macam fizo Monopod..he3..dapat nama baru terus

    0

    0
  12. siti pun dah turun padang,, anda bila lagi?? – kedaionlinemy.com

    0

    0
  13. sayanggg tok ti says:

    dlm ramai2 retis aku suka cara tok ti ni..dh kaya tpi suka merendah iri…klau ckp pn sopan jer…suka tengok cara dia melayan mangsa2 banjir tu…moga pas ni tok ti akan d berikan lagi rezeki y melimpah ruah…aminnnn..sayanggg tok ti…

    0

    0
  14. NKD88 says:

    gambar tok ti tgh duduk mkn tu comel gilerrr :))))) hihihi

    0

    0
  15. sesiapa jelah :) says:

    kite kene faham situasi dan populariti…ct ni popular dia serata asia org kenal..nak2 kuala lips tu tmpt dia membesar…yg fizo omar ni agak “suam-suam air teh” so…perlu bantuan go pro..apa-apa pun biarlah niat mereka semua di nilai oleh Allah…hokehhh

    0

    0
  16. lisa says:

    Salute u dato ct….ni baru contoh yg baik, org nk kata, nak apa ke, ct tetap ct…shila amzah tak turun padang ke….jgn marah ye peminat shila….u all kan nk sangat shila dapat pangkat dato….so rajin2 lah turun membantu mcm ct, kata nk ganti tpt ct..jadi turun2 lah….jgn marah ye….kih kih kih

    0

    0
  17. lisa says:

    Shila amzah mana…..turun lah padang sekali….kata nk ganti tempat ct…..kata nak dpt pangkat mcm dato ct….jd turun2 lah…..jgn marah ye peminat2 shila….u all nk sangat2 kan shila dpt dato, nk sgt shila diiktiraf,….benda2 mcm ni lah yg perlu…..salute u dato ct…..tak hidup dek puji, tak mati dek keji….

    0

    0
  18. Anonymous says:

    Saya suka siti x sombong dan suka membantu. saya suka masuk sini sbb nak tau perkembangan terkini dunia artis. Tp saya tgk kebanyakkannya suka mengata orang. Bercakap dosa pahala org mengalahkan usraz. Niat hati org pun blh tau, dasyat sungguh. X payah dok fikir sgtlah niat hati Fizo tu, Fikirkan diri kita ni, dok mengata orang tu, X berdosa ka? Allah suruh kita bersangka baik dgn setiap manusia. Insafla semua. Sama-sama la kita muhasabah diri.

    0

    0
  19. Anonymous says:

    salah taip. Maksud saya Ustaz bukannya Usraz

    0

    0
  20. peminat siti says:

    good job dato ct!! ct memang humble dari dulu lg..berckp pun sopan jer.. disamping membantu mangsa2 banjir pastinye kehadiran dato ct menceriakan mereka juga. semoga Allah murahkan rezeki ct dan makbulkan setiap doa mu. Amin.

    0

    0
  21. Kak Mala says:

    Jangan lupa asal usul kita walaupun kita dah berada di tempat yang tinggi…Tahniah Tok Ti..!

    0

    0
  22. intannurazzura says:

    gemuk betul kau siti

    0

    0