Written by AbangNara | February 8th, 2012

Memang pergh. Tak mampu Abang Nara luahkan dengan kata-kata. Pergh.

siti nurhaliza

Lagi 7 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar blog DominasiLelaki.

siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

183 responses to (8 GAMBAR)Siti Nurhaliza Di Konsert Muhammad Al Amin

  1. 1st says:

    1st..huhu

    0

    0
  2. aeen says:

    nampak cantik dan ayu sangat~

    0

    0
    • An Non Sense says:

      Boleh pun TOK TI pakai macam ni……cuba2 terus macam ni tengok TOK TI oitttt…..

      0

      0
    • Nyah Cantek says:

      yg gambar terakhir tu , time program bersama ustazah Fatimah Al Zahra , sbb tu bertutup , apa pon sebagai seorang muslim , I doakan dato siti berjaya di akhirat juga , bukan sahaja di dunia , AMEEN ~!

      0

      0
  3. DatoM says:

    kan cntik kalo terus bertudung penuh cm tu…

    0

    0
    • Ain says:

      kan elok pakai cmni…bole pown….pe kate pakai terus cenggini…xyh tggu maulidur rasul atau maal hijrah jek tok ti…pe kate?hehehe…

      0

      0
  4. nana rina says:

    kan cantik..manis jek..

    0

    0
    • bujang says:

      MEMANG WANITA TERRRR…..AYU DAN TERRRR…COMEL
      DIALAF INI……
      DATO CT TERSANGATLAH CANTIK JIKA BERPAKAIAN BEGINI. BUKAN SAJA CANTIK BAGAI PUTERI DARI KAYANGA MALAH MENUTUP AURAT PULAK.
      NAMPAKNYA BELIAU AKAN DISAMBAR UNTUK MODEL
      BERTUDUNG DAN PAKAIAN MUSLIMAH.
      JIKA BEGINI FUHHH…….PEMINAT2 CT AKAN KEMBALI MENYOKONG DIA.
      NYANYI PULAK LAGU BERUNSURKAN KETUHANAN.
      BERSERI2 WAJAHNYA APABILA DILITUPI TUDUNG KEPALA.

      0

      0
      • mizz umie says:

        miss or mr Bujang i sokong u lah 102% ahah

        0

        0
      • artis neraka says:

        angan2 yg xmngkin trcapai..haha..

        0

        0
      • sallyna says:

        lebih elok kan dato ct pkai tudung litup n jubah cam ini,, manis, cantik ,sopan…tak pyh lh nk ikut fesyen sangat mcm pkai skaf bugis2 hajjah pkai kat indonesia tu, menampakkn jambul..semoga ianya d kekalkn…

        0

        0
      • LENTOK says:

        SITI TERUSKAN MEMAKAI MACAM NI….CANTIK SANGAT…….NANTI LEPASNI RAMAI YANG TAK BERTUDUNG AKAN SEGERA BERTUDUNG…NAK CANTIK MACAM CT….

        0

        0
  5. kett says:

    blh lak pakai elok mcm ni..alhamdullilah..

    0

    0
  6. shara says:

    kan bagus kalau tok ti kekalkan imej camni…
    harap terbuka la pintu hatinya..

    0

    0
  7. cik mimie says:

    subhanallah.. cantik nya.. jom a doakan moga siti pakai tudung dgn sempurna.. doa, bukan kutuk..

    0

    0
  8. naniey din says:

    sejuk cikit mata memandang……. ;)

    0

    0
  9. Miss_hujaN says:

    siti always awesome~..Tp syg still nk pakai serkup sejemput..klau full mcm ni kan ..Baguihh

    0

    0
  10. Hani says:

    First!!!

    0

    0
  11. danyfizz says:

    subhanallah, cantik nye datuk ct ! sejuk mata memandang !

    0

    0
  12. ron says:

    smoga dato ct t’buka hati utk b’penampilan begini.. Amin

    0

    0
  13. danyfizz says:

    subhanallah , cantik nyeee !! sejuk mata memandang :)

    0

    0
  14. mizz umie says:

    apapun saya adalah di antara Ribuan peminat Penyanyi No.1 Malaysia ni kan di harap Siti Success dalam apa jua bidang yang diceburi yang penting jangan lupa ALLAH.amin..

    0

    0
  15. lyny says:

    suka penampilan ni…
    tp nnti mesti ada jugak yg akan komen..percayalah…
    mesti ada yg akan kata baju ikut ketat and bla bla bla..

    0

    0
  16. nunu says:

    Kalau dari dulu pakai mcm ni kan cantik… sejuk je mata memandang..

    0

    0
  17. fieza says:

    kan cantik macam nih..sgt gojes!

    0

    0
  18. ape daa says:

    CANTIK SANGAT! alhamdulillah.

    0

    0
  19. Cik Nin says:

    Ct bila pakai tudung, nampak slim & cantik.
    Bila pakai fesyen pelik2, nampak gemuk.

    0

    0
  20. sara says:

    ini lakonan semata-mata..dasar hipokrit…….!!!!!!!!!!!

    0

    0
    • Anonymous says:

      cuba doakan yg terbaik.. bukan susah pon..

      atleast dia sesuaikan diri ngan keadaan majlis.. kan lagi baik mcm ni..
      dr datin maimon tu..majlis khatam Quran pon kuar jambul..

      0

      0
      • sara says:

        for me kan..baik jgn hipokrit..seolah-olah menghina ..g majlis baik-baik ko pkai cantik je..bila majlis hiburan sendat sana sini. xsesuai dgn imej hajjah

        0

        0
      • eza says:

        habis takan ko lg suka dia pegi majlis mcm ni pkai skirt?hipokrit ke apa ke..hanya tuhan yg tahu ok..

        0

        0
      • MummyGomo says:

        hey Sara yang durjana,

        middle finger for you, honey.
        mulut tu jaga cikit.

        0

        0
      • sara says:

        kalau aku ckp hipokrit ko marah..betul pe..dulu ckap tak nak pkai baju lengan pendek lah..xnak gambo dgn laki lah..bis dok pkai baju nampak bentuk badan tu ape kejadah nye?? sama la tu mengiur kan. baik pkai baju lengan pendek + longar daripada pakai litup tapi menampakkan bentuk badan. lu pk la sendiri

        0

        0
      • sara says:

        mummygomo..blah la..ko sedara tok ti ke..hahah

        0

        0
      • serah says:

        hahaha…sara2..sian kt ngko kn…apa yg menghina nyer pkai mcm tu kt majlis maulidul rasul..kira tau adab jugak la tu.. drp sesetengah org pegi majlis maulidul rasul pun duk tayang jambul lg…
        at least tahu jugak le menghormati majlis keagamaan kn.. tu bkn hipokrit la sara oii…

        p/s: Klau siti ni tak tutup aurat time majlis maulidul rasul ni pun ko mengata jugak kn sara!!… ko la yg hipokrit sebenarnye sara oii….

        0

        0
  21. nanananana says:

    sejuk mata memandang mak eti.. trus kan perjuangan anda…

    0

    0
    • mulut capoi says:

      Jika orang buat kebaikan kita beri moral support dan pujian. Kenapa nak kutuk dan hina pulak.
      Sekurang2nya terbuka pintu untuk meneruskan kebaikan itu.
      Nampak sangat hati yang busuk, lainlah beliau buat x elok.
      Diharap Dato CT membaca komen2 dalam BN ini.
      Kembalikan maruah mu yang tercalar.
      Setiap manusia x lepas melakukan kesilapan…..lakukan perubahan sedikit demi sedikit…..moga Allah memberi kekuatan
      pada mu.
      Jadilah anak terbaik kpd. ibu-bapa.
      Isteri yg. terbaik untuk suami.
      Semoga ct jadi muslimah yang baik.

      0

      0
  22. what the? says:

    hah, kan elok cenggini, bagus jek, jangan bukak2 dah, menghayati sehari dua pastu terbang balik dah ..

    0

    0
  23. sally says:

    teruskanlah pakai mcm ni CT…aminnn

    0

    0
  24. sara says:

    kalau dia ni terus mcm ni kan molek… ni tak… suketi jer nak berfesyen…

    0

    0
  25. Zaza Muhammad says:

    juta2 lemon lagi cantik bila Siti berbusana camni drpd sblmnya yg pakai serkup & baju sendat…
    cuma agak sedih bila fikir.. sesuai ke buat konsert sempena Maulidur Rasul? wanita plak yg menyanyi di hadapan khalayak bukan muhrimnya….?

    0

    0
  26. hijabis says:

    lah, boleh pun pakai tudung penuh. ingat tak pandai~

    0

    0
  27. fedzmy says:

    siti mmg cantik,,,,,,,,,,,,,,,,

    0

    0
  28. Aya Ariel says:

    baru comel cenggini

    0

    0
  29. nana chunk says:

    comey pun btutup litup..arap dpt dkekalkan.syabas~!

    0

    0
  30. pendapat jer says:

    hipokrit … titik!

    0

    0
    • vanillastrawberry says:

      so? apa alasan anda? gaji hang kena potong ke kalau dia hipokrit? tak cukup mkn? sila cermin diri sndiri ye.

      0

      0
  31. nokia cikai says:

    cantik sgt ciptaan Allah ni..huk sentap jap gok gambar 3 dari bwah kai baju purple 2,cantik sgt2..tp syg tu sume cume sementara,palsu semata… menci siti!!!

    0

    0
  32. kawan ct says:

    sweet!!

    0

    0
  33. OBSERVER says:

    nara, apa yang ‘pergh’ nye???

    0

    0
  34. bunga melur says:

    macam ni barulah nama tutp aurat.. :) semoga jgn kat concert je mcm ni,biar lah kat luar pon sama jgk kan..

    0

    0
  35. hehehe says:

    mmg sejuk mata bl dia pakai mcm nie…tp sygnye dia tak sll pakaii mcm nie….pakaian hanya tuk konsert islamic jer mcm nie…bl pg anugerah ke majlis biase atau shoping atau waktu biasa…mula lah pakaian biase dia kuar blk…hipokrit tak abis2…pakaian ikut tema n keadaan…tak ikut kehendak syariat n hukum allah

    0

    0
  36. rai says:

    kan lawa camni kak siti… :)

    0

    0
  37. birumatahitamku says:

    hipokrit

    0

    0
  38. hani says:

    comeiii sesangat….aku x paham la nape dok nak pakai tudung yg nampak rambut tu

    0

    0
  39. lucifer says:

    pffftttuuuihhhhhhhh…..!!!

    p/s : perampas tetap perampas….

    0

    0
    • cik mimie says:

      ko pasti die perampas? ko taw pown dari blog2 gosip, crite yg disampaikan yg telah disampaikan kepada ko kan? ish3.. kalo pown die perampas, kenape? mungkin tu masa lalu die.. skang sume org da dapat kebahagiaan masing2, hidup kalo dibelenggu masa silam, mmg x berkembang..

      0

      0
    • mizz umie says:

      elo lucifer xbaik la u cakap camto?sah2 dosa kering u dapat..cuba positif..yang penting u tak tahu keadaan sebenar so jgn cepat tabur fitnah..

      0

      0
    • bujang says:

      Dia rampas apa dari awak Lucifer?.

      0

      0
    • ron says:

      tahnye lucifer ni..emo lebih..
      bende dh lm sgt dh pon.. janda laki die tu pon dh kawen len dh..
      setiap yg b’laku psti ade hikmah..

      0

      0
    • hot mama says:

      LUCIFER CKAP MCM TUU SEBAB DATO’ K X NK KAT DYER REJECT MENTAH2.. HAHAHAHA.. TAPI DATO’ K PILIH TOK TI.. SIAN KO…KN

      0

      0
    • lucifer says:

      elesssss…. sudah lerrr… korang yg reply email aku ni aku rasa semuanya berkasih dgn laki orang…. tu yg beria-ia pertahan si perampas ni….

      p/s: lagi sekali…. pfffttuuuiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh…..!!

      0

      0
      • Anonymous says:

        Dah JODOH Dato’ Siti dgn Dato’ K , bukan perampas tapi JODOH DITANGAN ALLAH !!!!!! soal rampas merampas bukan lagi alasan , tapi QADA’ QADAR LA OIIIIIIII

        0

        0
        • mizz umie says:

          u know la kan anonymous yang suka sebut xelok2 ni mcm cth perampas or watever satu hari nnt dia akan JADI PERAMPAS…!!! tak dia keluarga dia..jangan ingat setiap perbuatan tiada BALASANNNNNN!!!!!!!!!!

          0

          0
      • UNTUK LUCIFER BABY says:

        WOOIIIIII BUKAN PERAMPAS LAH GILA ! TAPI JODOH . DAH JODOH DATO’ !!!! KAN JODOH TU KERJA ALLAH . BANGANG BETUL

        0

        0
        • mizz umie says:

          tul tu mmg mereka2 yang kaki kutuk tu bangang,bengong,tongong semua lah kawasan yang sama waktu dengannya..

          0

          0
      • bujang says:

        KANG AKU BAGI PENERAJANGGGGGGGGGGGGG……….banyak cengkadak pulak.
        dendam x abih2 ……xdak cerita lain rampas…rampas…rampas…..dok rebut pelir x habis2.
        Aku agak lucifer ni pompuan…..tak pun janda, andartu atau pompuan menapous……simtom2 kering pantat memang bebel dan cemburu……..haremjadeh…..bangkai sungguh.
        Kalau dapat aku sengguk2 muka hang kat taik lembu.

        0

        0
        • mizz umie says:

          sabar mr Bujang,sabar..cool hmm lucifer tu nak cari gaduh n dosa kering banyak2 kita yang mendengar kutukan hinaan kat BN ni BIARRRRKANNNN!!!!
          sampai la dia tahu mulut longkang dia Tuhan tutup xsaper tahu kan????or mybe masalah mental kew..ahah..

          0

          0
  40. duniakupunya says:

    wah….cam gini kan lawa. mmg tip top lah law hari2 cam gini. blh naik haji utk kali y ke sterusnya. mudah-mudahan tuhan sentiasa melindungi beliau. amin..

    0

    0
  41. Anonymous says:

    SEKEJAP JERK.. NNT TGOK LA.. ILANG TUDUNG TUE.. HIPOKRIT ! SEMATE2 TUK SMBUTAN MAULIDUR RASUL..

    0

    0
    • cik mimie says:

      ramai nyer yg komen kata hipokrit, pakai semata2 ikot tema.. ish3.. bagus ape die ikot tema yg baik2, kalo pakai mini skirt dgn alasan nak ikot tema tu yg x baik,

      0

      0
  42. rozi says:

    Alhamdulillah…sopan,manis,etc
    Tapi jgn hanya kerana “ikut tema”

    0

    0
  43. zaqiyyah says:

    ermmm barula nampak proper pakai tudung mcm nie..ini x pakai tudung tp nampak rambut.serupa xpayah pakai..biarla jd role model yg terbaekkk di mata peminat..

    0

    0
  44. Ayuna says:

    kalau terus camni kan bagus :)

    0

    0
  45. kasut putih says:

    apa yang saya tahu, beliau akan terus berhijab.. sama2 kita mendoakan yang terbaik buat Siti.

    0

    0
  46. puteh yasmin says:

    Lagi comme Tok Ti bertudung gini……..

    0

    0
  47. yusni fatihah says:

    this is want i want from akak siti…… kekalkan lah…. hopefully… <3<3<3

    0

    0
  48. Anonymous says:

    kan lbh sopan n manis dato ct pakai jubah n tudung litup macam nie,,tak yah lah lgi nk pakai skaf cam hajjah bugis2 tu pkai kat indonesia nampak jambul..semoga ia kekal abadi..

    0

    0
  49. xxx says:

    buleh pun bertutup habis… baguskan kalau berterusan begini….

    0

    0
  50. syahirah omar says:

    saya doakan hajjah siti nurhaliza kekal berimej mcm gmbar last.

    0

    0
  51. Fasya Sharir says:

    reti plak pakai tudung senonoh….selalu pakai tudung x senonoh….ntah apa2 ppuan nihhh…auta jer lebih….

    0

    0
  52. hihi says:

    najwa latif yg sempoi..hihihi

    0

    0
  53. dd says:

    Eeerrrmmm..nampak la kurus sikit..ni idak..pakai bju cam sarung nangka..muaaahhhaaahhhhaaa…

    0

    0
  54. dexter morgan says:

    “pergh” nara? cakap la syukur ke, alhamdulillah ke. sebok duk gosip org. bini kau tu jaga.

    0

    0
  55. abu says:

    comel pon.. =)

    0

    0
  56. manusia biasa says:

    tak rugi pun tutup semua kan siti? bertambah2 pahala lagi ada… tolong terus macam ni! please.

    0

    0
  57. mak temah says:

    cantik pon ct pakai tudung g2..nmpk sopan n sweet je,,keep it up..blh ape nak gne 2dung just niat lam hati 2 kne la kuat ckit..rasanya pminat lg ske klau ct brtudung trus dr mnunjukkan jambulnya..

    0

    0
  58. liyana says:

    kan elok kalau bertudung x berjambul mcm nie
    0)

    0

    0
  59. putri yg tak kene tukar says:

    barula nmpk ciri2 keislaman tu …. len kali pakai mcm ni dah alang2 hajah dan konon nk pakai tudung… asik pakai tudung atas pagar jer …lebih kpd tudung pompuan yahudi…

    0

    0
  60. aku says:

    hipokrit ke tak hipokrit, kewajipan menutup aurat tu tak pernah terlepas dari setiap orang islam…

    contoh yg jelas, boleh ke kita tak nak solat sebab kalau solat pun hati malas dan tak ikhlas?

    moga Allah beri hidayah pada tok ti dan kita semua utk tutup aurat dgn sempurna

    0

    0
  61. ise says:

    arap2 pahni berubah laaaa peranga tu …sebab nabi oyat kaum perempuan paling rama skali dale neraka jahanam … dok main berlakon nga hipokrit pah ceroh tok roook gu

    0

    0
  62. minat siti says:

    bodoh betul sape yang carut siti ni..ala….macam la ko tu baik sgt….mcm siti mintak duit ko pulak kan…hahahaa…sedeyyyy….semua org pun ko nak kondem…nk ko je yg bagus kan…mesti ko ni xcantek n xmacho kan…yeaarksss….nk kutuk org je lebih….org dengki mmg mcm tu…..yg penting tok ti sentiasa berjaya n dpt ape dia nak dlm hidup..dosa pahala anatara dia dgn tuhan…..yg penting mulut dia bukan MULUT LONGKANG okey……..lebiu tok ti…..

    0

    0
    • lynn says:

      ko pun same gak mulut longkang. Suka2 ckp org bodoh. kot yer pun peminat siti tk payahlah nk cop org lain bodoh.

      0

      0
      • vanillastrawberry says:

        habis tu yg dok condem ct tu?? ckp ct hipokrit, bodoh, tak sedar diri.. tu perangai elok ka?

        0

        0
  63. linda says:

    pkai mcm ni dh bgus.alhamdulillah sngt.tpi klu berterusan mcm ni n terus xnyanyi lagi bgus!kan suara wanita itu aurat.xcaye tnye ustaz azhar idrus =)

    0

    0
  64. fanabangnara says:

    kita sebagai pemerhati dan peminat marilah berdoa semoga hati siti terbuka utk betul2 menutup aurat.

    AMIN..

    0

    0
  65. lynn says:

    Cantik btl bila siti bertudung litup. Bukan dia tk boleh buat boleh jer cuma nak tak nak jer .. Walaupun bertudung hanya untuk Maulidur Rasul, semoga siti terbuka hati untuk tidak bertudung sekerat lagi dan bertudung sepenuhnya …

    0

    0
  66. Reena says:

    Kalau nak tu, boleh ajer..tinggal lagi ct tak ready..huahuahua..

    0

    0
  67. adoiyaiii manusia…..syukurilah n doakan saja moga terbuka pintu hati CT untuk teruskan pemakaian sprt ini…toksah lah nak dikutuk hipokrit segala bagai…ishhhh…..dia wanita lah BUKAN BETINA. Mandai2 jak gelar dia betina.

    0

    0
  68. Nabila says:

    kan cantik bertudung macam ni.. harap kekalkan la..

    0

    0
  69. humairah says:

    sy suke tgk dato’ ct btudung bgini dari dia buka rambut dia sikit di depan…
    buka ape lagi manis btudung bgini dr terbuka didepan…maaf kalo tslah kata.. =)

    0

    0
  70. cicakiut says:

    Tunggu perkembangan dia pasni, kekal macam ni atau balik semula macam dulu!!! kalau balik semula macam dulu, dia pasti akan kehilangan ramai peminat….

    0

    0
  71. zzzzzzkkjchi says:

    Berlakon je tu …pakaian ikut perkembangan semasa kot …harap harap kekal cam tu hendaknye ..

    0

    0
  72. Anonymous says:

    sukati ko la nak pakai ape cik Siti oiiiii. dah muak dah dgn dressing ko ni

    0

    0
    • KAKA says:

      laaa.. pkai baju jubah mcm ni.. tudung bertutup penuh pom kau nk muakk.. pelik glerrr.. mkin cantik ada la…

      0

      0
  73. aku tertukar says:

    semoga suatu hari nanti..semua perempuan akn sedar ttg aurat masing2 dan bertudung..bukan hnya asyik nk condem org lain. bila sampai masanya ct ditakdirkan bertudung litup..beliau akn mendoakan kesejahteraan para pengkritik yg telah mengkritik nya. amin.

    0

    0
  74. noorgie says:

    alhamdulillah..cantik nampak dato CT…semoga Allah membuka hati dia untuk berterusan begini….Amin

    0

    0
  75. halimah jongang says:

    sopan dan ayu………semoga kekal begini

    0

    0
  76. cici says:

    keep it up..insyaAllah =)

    0

    0
  77. Nurul says:

    Subhanallah korang ni. Tak baik tau menghina sesama sendiri. Patutnya bersatu. Ni lah manusia akhir zaman. Bila org tu berubah ke arah lebih kebaikan, dikatakan hipokrit. Bila tak berubah, asek mengata. Korang tak takot dosa? Kita manusia. Masing2 tak perfect. Kita tak boleh expect org ikut kita. Yang kita mampu hanya memberi nasihat dan berdoa utk kebaikan seseorang utk didunia mahupun akhirat.Korang komen komen tak baik kat sini, dah satu dosa korang dapat. Cuba doakan utk Tok Ti kita. Mungkin bila ramai yg mendoakan dia, dia akan berubah dgn Hidayah Allah? Hidayah Allah tak kira siapa, dimana dan bila. So kita dah dapat ke Hidayah Allah tu? Satu kata kata dari Wardina yg kalau kita suka kan and menjadi peminat utk seseorang artis ini, kita hendaklah selalu mendoakannya supaya berada di jalan Allah dgn betul. Doakan dia supaya diberi Hidayah dr Allah. So, sebagai peminat, sy hanya mampu doakan Tok Ti berubah sikit demi sikit. Insyaallah. Jgn ragu2 dgn kuasa Allah. So, sesiapa yg dok mengutuk sesama insan ni, cpt lah bertaubat. Sbb NOBODY IS PERFECT. Dosa kita taktau banyak mana. Kalau korg perasan, bila korg komen tak baik je kat sini, dah jadi satu dosa. Bace GOSIP tak salah sbb ia pengetahuan sekalipun berita itu satu fitnah, kalau belum ada kesahihan, jgn lah percaya and mengeji. Okay? Btw, semoga Tok Ti teruskann macam ni. Insyaallah! :)

    0

    0
    • mizz umie says:

      nurul i sokong u sangat2 hah i bg u 200%..orang macam u lah yang sepatutnya banyak dalam mukabumi ni…keep it up

      0

      0
  78. aaque says:

    alhamdulillah… siti tnjuk contoh terbaik untuk peminat… teruskn penampilan mulia ini, dato’ siti… i like…

    0

    0
  79. Kemal says:

    Kau masih cantik seperti dulu…

    0

    0
  80. berfikiran positif says:

    as salam..kenapa nk gaduh2 :(
    sebagai umat islam kita haruslah menyokong/membimbing seseorg ke arah yg benar :) mcm dlm keadaan dato siti nurhaliza nieyh..jgnlah menghina org..DOSA ! lebih baek klau kita bgi komen yg positif atau mendoakan dia agar dia akan menutup aurat mengikut cara islam :) kpd yg menghina..tolonglah tolonglah tolonglah jgn merendahkan martabat islam !!! adakah allah menyuruh kite meghina /mencaci org ? tidak kn ..malah allah menyuruh kite membimbing/berdoa agar seseorg itu ke arah yg benar ..sekali lgi saya ingin tegaskan…TOLONG JANGAN RENDAHKAN MARTABAT ISLAM …jgn sesuka hati menghina org tpi berdoalah agar mereka2 kembali ke jalan yg benar

    0

    0
    • mizz umie says:

      sesuai dengan nick name u berfikiran positif sesuweiii mmg u positif…..i like it
      keep it up itu lah yang kita mahukan sentiasa ke arah positif senantiasa malah dapat pahala.kan..

      0

      0
  81. cahaya says:

    pandai pun pakai tudung !!!!!……….ingatkan tak pandai pakai tudung….atau ini saja nak buat iklan lagi ?????……….lepas tu buat lagi macam pelesit pakai tudung…harap muka je cantik….gerammmmmm

    0

    0
  82. kak minah says:

    kan cantik kalau bertutup macam nie !!! .. ;)

    0

    0
  83. Nana says:

    Siti kalau pakai macam ni rasa lagi ramaiiii org sayang.. Peace

    0

    0
  84. Anonymous says:

    sgt cantik CT pakai mcm ni..smoge dibukekn hati utk terus begini..

    0

    0
  85. Apa2 je la says:

    Anggap je la dia pakai tudung tu kerana Allah, bukan kerana hormat majlis. :) Bersihkan hati memasing ya.

    0

    0
    • mizz umie says:

      Apa2 jer la amin…ini lah yang kita semua mahukan hati yang bersih akan terpancar ke luar moga ALLAH S.W.T merahmati memberkati dan mengampunkan dosa orang-orang yang mungkin alpa akan hisab dirinya…
      Ya ALLAH berilah aku petunjuk dan kasih sayangmu…

      0

      0
  86. ana lisa says:

    semuga siti mendapat kekuatan dan sokongan untuk tetap dengan penampilan yg lebih baik ini.

    0

    0
  87. Aisyah says:

    memang cantik… kalau bertudung terus macam ni lagi bagus… sejuk mata memandang…

    0

    0
  88. mizz umie says:

    saper yang minat ct jom kita sokongan tengok Gemersik Kalbu ahah arahan Datin Zaiton Muhamad Jiwa..sama ngan nama mak i haha..

    0

    0
  89. non says:

    kalau ct pakai tudung tul2 camnie, pas nie semua album baru dia aku beli..mmuah..ct sedar tak yg awak cantik sangat bertudung penuh..

    0

    0
  90. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    sape yg kutok2 siti sememang nye dia siallllllllllllllll !!!!!!!! kalau nk gi ke majlis yg semacam ni dh tentu nye siti nk kena pakai macm ini !!! nk kena hormat lah ! tkan kn siti nk pakai dengri ngan tudong pulakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!! besok lusa kalau dia nk bukak or terbang kn tudong tu dia nye pasal lah !!!!!!!!! as long as siti hepi ngan dia nye live kire2 ok lah tu……………..always lov siti………..cantek siti pakai macm ni makin jambuuuuuuuuuuuuuuuuuu !! piiiiiiiiiwitttttttttt !!!!

    0

    0
  91. aku says:

    yg biru lembut 2 sgt cun….

    0

    0
  92. hamba says:

    yang haram itu jelas haram dan yang halal itu jelas halal.
    janganlah mempermainkan hukum dan peraturan Tuhanku yang kamu sembah disebabkan nafsu-nafsu kamu dan kemunafikan yang sudah amat menebal dalam diri kamu disebabkan kejahilan kamu sendiri.

    0

    0
    • mizz umie says:

      kau sendiri sebagai manusia biasa dan HAMBA pulak sepatutnya cakap????aku sebagai manusia biasa dan juga hamba Allah yang lemah lagi hina ini bersyukur aku masih bernafas dan ya ALLAH ampun kan la Dosaku,aku tak mampu dan tak layak menghukum manusia yang lainnya kerana aku ingin menjadi terbaik dari yang terbaik…

      0

      0
  93. najwalatif says:

    ee.. ade jugak aku kat ctu…

    0

    0
  94. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    orang dulu2 tkda pn nk cakap halal haram nye ! otomatik lah kite orang melayu islam memang dh tau dn faham sesangat lah halal haram nye cuma terpulang lah pada seseorang tu yeeeeeeeeeeeeee islam itu mudah ye jangan meleceh kn nye…………lu pikir lah sendiri………..

    0

    0
  95. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    tapi kalau nk suroh siti gi rumah orang kawin nk tolong menolong gotong royong tkan siti nk pakai serembah serembeh macm ni rimas lah ! serembah serembeh macm ni camana nk buat keja !!!!!!!!!!!!!!!! minah jambu kalau dh pakai baju macm siti pakai ni minah jambu cuma leh tengok orang buat keja je tk boleh tolong2 rimas !!!!!!!!!!!!!!

    0

    0
  96. cadar katil says:

    alhamdulillah, kalau dato Siti kekalkan bertudung macam ni kan bagus. at least mengurangkan org mengumpat dan mengutuk dato. moga dato kekal mcm ni atau lebih baik dari ini. insyAllah

    0

    0
  97. entahle. says:

    kenapa dia susah sangat nak bertudung? kalau bertudung pon aku still sokong. takde peminat lari. dahla lawa gila bertudung. sayangnyaaa. :(

    0

    0
  98. Akma says:

    haaa..kan cantik bertudung litup bergini..i like.. :)

    0

    0
  99. mizz umie says:

    pagi-pagi Jumaat yang mulia dan Barokah ini aku berdoa..”Ya ALLAH ampun kan la Dosaku yang telah lalu sama ada yang aku sedari atau tidak aku sedari aku hanya la Manusia yang tak akan terlepas membuat kesilapan”amin..

    0

    0
    • bujang says:

      Memang betul Mizz Umie…. manusia ni x lepas melakukan kesilapan.
      Kalau orang buat kebaikan jangan diungkit keburukannya.
      Hanya kita doakan yang terbaik.
      Saya kalau lepas solat akan doakan untuk semua saudara2 islam supaya dijauhkan mala-petaka dan dikuatkan
      pegangan ugama…..dan mentauhidkan Allah.
      Dijauhkanlah saudara2 kita menjadi murtad.

      0

      0
  100. nsimiakkl says:

    sejak Siti pulang dari ibadah di tanah suci dan menghina islam dengan fesyen2 bertudungnya yang membuka aurat dan menghina islam aku semakin menyampah pada Siti…bukan apa pada aku jika x mahu pakai tudung jangan pakai terus jangan hipokrit dan propa.Jangan ingat dia artist popular dia boleh buat sesuka hati sehingga menghina agamanya sendiri.Pada Siti dan juga penggemar2 tudung berfesyen sila guna OTAK sebelum anda membeli serta memperagakan tudung.Bertudunglah cara ISLAM jangan nak berfesyen sangat sampai terkeluar dari nas2 islam.Renung2kan dan selamat beramal

    0

    0
  101. mamaGee says:

    Ct pakai mcm ni..br nampak kurang bulat mukanya…
    Maniss je dipandang..
    Moga terbuka hati CT utk terus memakai tudung dgn sempurna selepas ini… Amin!

    0

    0
  102. cun says:

    cantik!

    0

    0
  103. YG GERAM says:

    BERLAKON SEMATA MATA!!!!!!!!!!!

    0

    0
  104. LOL says:

    Perghhhhhhhhhhhhhhh kiuttt

    0

    0
  105. dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    tk kesah lah siape yg menyampah ngan siti…….siti pn tk kesah siape yg nk menyampah tengok dia lantak dorang lahhhhhhhhhhh !!!! tentang pakaian minah jambu tengok siti darei bvelm kawin memang pakaian nye sopan tk seksi ponnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!! tu pn orang nk mengata pasal dia……….konon nye balek dari haji siti menghina islam dengan pakaian yg tidak memuas kn tentang tudong dia…..itu antara siti ngan tuhan lah ! orang2 ni tk sekolah gak nye cakap kalah kn uztaz macm bagossssssssssssss aje…tk reti bahasa langsong huh !!!!! bwek !!!!!!!!!!!!!

    0

    0
    • x anti sapa2 says:

      mana ada dia pakai pakaian yg sopan? dia pakai baju ketat2 sampai nampak bentuk badan & aset2 peribadi tu x sexy ke? kain atas kepala tu bukan tudung, tu jelas nk permainkan agama!

      0

      0
  106. siti says:

    Eh korang ni kan memang tak tahu nak bersyukur kan? Time Siti pakai selendang keluar jambul tu korang kutuk dia, ni dia dah pakai cantik2 ni korang kutuk lg cakap hipokrit lah betina lah hape. Korang nak apa sebenarnya? Itu salah, ini salah. Seriously, Malaysians! GROW UP and STOP HATING!

    0

    0
  107. Nalza says:

    xyah kutuk2 dgn bhs kuang ajo kowg 2..kowg patut cermin diri..bhs 2 pon dah menunjukkan perangai kowg ag trok..apew yg kita tulis menunjukkan sape dri kita sebenar yew..kalo xsuke pon jage ayt 2…xyah nk mengadu domba pasal owg just bg nasihat utk kebaikan semua…

    0

    0
  108. hari ini hari ahad says:

    teruskan menutup aurat..benti nyanyi n org2 pun stop komen mcm2… kan…

    0

    0
    • mizz umie says:

      i kurang bersetuju ngan pendapat u,xsemestinya public figure macam Dato siti orang akan berhenti mengata,mengomen,mengutuk biler dia benti nyanyi..dah nama Penyanyi selagi suami dia merestui Dato siti masih dalam bidang seni xkan ada saper yang berani berkuasa dan menentukan baik buruk perjalanan seseorang anak seni macam Dato siti..kita sama-sama bagi support ea..

      0

      0
  109. SITI ZALEHA BT HAMZAH says:

    ha……..kan cantik kalau pakai tudung cm ni xpayah le pakai serkup rambut nampak jambul tu bukannye cantikpun.itulah namanye tudung yg sempurna seorang muslimah.

    0

    0
  110. Anonymous says:

    siti ni mana ada dosa..
    kan dia ni baik giler..
    mana ada org boleh kutuk dia..
    kalau kita kutuk dia, kita yg berdosa..
    Dosa besar lagi…
    tapi kalau dia buat dosa@tak bertudung, dia dapat pahala gitu..
    hanya dia dengan Tuhan jer…
    makam dia kan tinggi taraf nabi…
    ARTIS AKHIR ZAMAN..

    0

    0