Written by AbangNara | June 4th, 2015

Kurus memang impian setiap wanita. Mana ada wanita di dunia ini nak jadi gemuk. Kalau boleh semua nak badan macam model. Tapi bila Abang Nara tengok gambar Tasha Shila yang terbaru, rasa macam terlampau kurus la pulak. Macam tak cukup makan. Kalau yang dulu lagi cantik rasanya. Ini dah tahap kurus keding nie.

tasha shila kurus

Namun kalau Tasha Shila bahagia dengan tubuhnya yang sebegini, siapalah kita untuk menghakiminya. Yang penting kurus dan SIHAT. Jangan kurus sampai pengsan-pengsan tak cukup makan sudahlah. Apa pun, Tasha Shila jadi begini kerana sedang mencuba produk minuman keluarannya. Kata Tasha:-

Saya bukan makan hati… sebenarnya saya jadi tikus makmal untuk produk minuman kesihatan yang saya sendiri sedang usahakan bersama rakan kongsi.

Kalau ramai yang kata saya kurus, inilah jawapan kepada soalan itu. Saya amalkan minuman itu empat bulan lalu. Insya-Allah produk akan dipasarkan tahun ini juga.

Kini dalam proses kelulusan sebab kita mahu dapatkan pengesahan halal dan urusan lain sebelum dipasarkan. Kini dah 70 peratus tahapnya

tasha shila kurus

Nampak gayanya memang berkesan betul produk minuman kesihatan Tasha Shila nie. Kalau dah siap nanti, Abang Nara pasti nak cuba. Tak dapat kurus macam Tasha pun tak apa. Dapat kurang 20% daripada berat badan sekarang pun dah cantik dah. Diharap produk minuman ini akan segera dikeluarkan di pasaran. Lagi beberapa gambar Tasha Shila dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

tasha shila kurus

tasha shila kurus
tasha shila kurus
tasha shila kurus
tasha shila kurus
tasha shila kurus

28 responses to (8 GAMBAR)Tasha Shilla Semakin Kurus Kerana Jadi Tikus Makmal

  1. Anonymous says:

    kalu kurus pun bia kurus chat.. bkn kurus keding..

    0

    0
    • minah jambu sayang nenek says:

      tapi jngan la kurus sangat tk cantek tau cengkong2 ! lov tashaaa..

      0

      0
  2. cik mek molek says:

    X NAK KURUSSSSSS/ Nak berisi skit dan FIT ! SAY NO TO SKINNY!

    0

    0
    • Anonymous says:

      ade balik ke ngn jantan tu..
      uh kurus kerangka buat apo.
      macam2 lah ko..ckp je makan ati

      0

      0
  3. Anonymous says:

    Yeah….. “makmal”

    0

    0
    • PagiPetangSiangMalam says:

      Aku stuju dgn ko, anon 11.54. Makmal? Makmal ada makno tuuuuuuu. Halah, membatu ckp je lah membatu Shila oiiiii. Bdan kering mcm tu, hasil membatu, pastu tetiba jual produk kurus. Kau jgn main2 Shila, kang kaput kau tu nanti. Haaaaaaa.

      0

      0
  4. melati says:

    Bukan kew selama ni muka dia macam Tikus…kew.

    0

    0
  5. abang gelojoh says:

    kepala bana la jadi tikus makmal. apa punya ayat la. dia tu manusia. tikus makmal tlalu over walaupun metafora. cuba pakai ayat lain yang sedap disebut.
    adeh. btw aku x kenal dia. saja je komen, kah2 kbye

    0

    0
    • Anonymous says:

      abang ni gelojoh sangat la. menyampah taw

      0

      0
    • ANon says:

      Alahai… get a life la you moronn!! mmg dasar gelojoh..bende kecik pon x bole terima

      0

      0
      • Anonymous says:

        abang gelojoh ternyata dari kampung pedalaman. Sebab tu ayat “tikus makmal” pun nak jakun. Alahai katak bawah tempurung

        0

        0
  6. :D says:

    kalau ni la hasilnye produk tu takut pulak nak makan :p

    0

    0
  7. nok gebuzzz says:

    nak kurus x kesah,tak yah la nak tayang peha kot….perasan dive jer la!!

    0

    0
    • minah jambu terlajak habis says:

      tu peha betol2 ke atau seluar skin kaler yg mcm ck ta pakai? ck ta ngan Tasha tkde beza..cuma yg membuat ada sikit beza ck ta bertudong n Tasha tidak ..yg lain ikot suka hati nenek dia la nk pakai ape..lov u tashaa

      0

      0
  8. tipah says:

    cubala produk2 kurus ni bg kat org2 yg berbdn gempal dan besar. berbaloi gak. ni bg yg dah kurus memangla senang kurus. org yg bdn besar byk lemak2 tepu. pelik kdg tu produk2 ni.

    0

    0
    • Tudung Biru says:

      Yang takleh tahan adalah produk-produk yang ada boomerang effect. Kurus memang kurus sekejap, tapi bila dah stop…..dia punya naik……Masya Allah

      0

      0
  9. Anonymous says:

    bagi akula jadik tikus makmal ko tu..kalau dah cekeding mmgler …cer bagi spesis gemuk mcm aku nie ha… berminat nak amik aku jadik tikus makmal silalah

    0

    0
  10. Anonymous says:

    memg x salah klau nk kurus…tpi klau dh kurus sgt..aduhaiii..nk tengok pn x selera..klau buka baju nmpk tulang selangka jer..dia kta jadi tikus makmal..bukan ke dia dh memg jadi tikus..nama baru skg..TASHA TIKUS

    0

    0
  11. kelolo says:

    Lepas ni dia boleh jadi skin changer kepada tikus ke? kekekekeke

    0

    0
  12. semut merah says:

    tikus ke ‘tikus’?? :0

    0

    0
  13. aihh says:

    terlalu kurus nanti jadi cam papan.. bila buat seks, cam buat ngan papan, dari bunyi *plup plup* terus tak de bunyi… yikess
    rasanya last few months badan dia cantik kut.. :(

    0

    0
  14. safiq copot says:

    tikus makmal…apasal tetek ko mcm da jatuh jerrr

    0

    0
  15. cilimanis says:

    so many sick comments!!

    0

    0
    • cilikerin says:

      Bnyk org sex maniac … sakit mental dorang ni …

      0

      0
    • cilikerin says:

      Cuma satu jer musykil … mana satu betul krna sttmnt bercanggah. Mula2 kata buatan org sbb tu jadi kurus. Ini plak jd tikus makmal.

      0

      0
      • tasasiladisula says:

        yg sebenor2nya…teman dibuat org sehingga menjadi tikuih makmal..
        sekian laporan saya ye…mekasih

        0

        0
  16. budak gemok says:

    xnk kurus nk gemok

    0

    0
  17. sedap says:

    x sedaplah main ..mcm main ngan papan

    0

    0