Written by AbangNara | November 30th, 2012

Lama tak mendengar cerita terbaru angkasawan negara kita ini. Yang terbaru, Sheikh Muszaphar, Dr Halina dan anak mereka, Bella telah pun pergi menunaikan umrah. Seronok Abang Nara melihat gelak si cilik Bella menerusi gambar yang telah dikongsikan oleh Dr Halina di blognya, Barelysupermommy.

dr halina

Untuk anda yang tidak tahu, Dr Halina kini sedang mengandung anak kedua hasil perkahwinannya dengan Sheikh Muszaphar. Semoga kandungan tersebut akan membesar dengan sihat dan dipermudahkan ketika kelahiran nanti. Harap-harap dapat anak lelaki untuk melengkapkan keluarga mereka.

dr halina

Lagi 6 keping gambar Sheikh Muszaphar dan keluarga menunaikan umrah dengan membaca entri ini sepenuhnya.

dr halina

dr halina
dr halina
dr halina
dr halina
dr halina

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

49 responses to (8 GAMBAR)Sheikh Muszaphar Sekeluarga Tunaikan Umrah

  1. Zida says:

    Comelnya Bella! :D

    • nazrul natasha baiduri says:

      bila la dpt ke sna.. nk bhijrah ke arah berhijab giteww!

      • jiha says:

        xpergi sana pun boleh kalau nak berhijab..sebab kita umat islam ni wajib tutup aurat :)

        • Anonymous says:

          suke gambar bella bediri atas unta tu.. so adorable.. budak ni nmpak cerdik. untuk badan dilahirkan dalam family yg hampir sempurna…

      • pizza says:

        Berhijab dulu, itu wajib. Disamping tu, jgn berhenti berharap utk jadi tetamu ALLAH disana.

        *juga sdg bercakap dgn diri sendiri*

        Ya ALLAH, sudilah kiranya KAU menerimaku sebagai tetamuMU di tanah yang KAU taburkan sejuta rahmatMU sblm aku menutup mata.

      • abc says:

        tak payah nak tunggu umrah nak berhijab. itu dah satu kewajipan kita sebagai muslimah. fikir2 kan lah ye :)

    • Anonymous says:

      comel kan? nampak cerdik budak ni

    • Aku says:

      tapi awak x comei…

    • zifi says:

      haaaa, sape yg sibuk sangat dulu dok kata sheikh muszaphar ni gay?? see, dah nak masuk anak yg kedua dah. org melayu oh org melayu.

    • haha says:

      comelnye anak anak diorang..
      suka sangat, mmg nmpk bijak..

      **nara tak mau buat entri pasal 3 trofi ft trjual rm80,000 untuk bantu palestin tu ke?
      sebab ramai gak mulut2 yang mengata ft macam2 yg kata trofi dia tu takde nilai la, kenapa tak derma gunba duit sendiri la..

    • Olga says:

      apelah Sheikh Muzafar ni! x geti2 nak ajar anak pakai tudung!

      • hoi says:

        lorh.anak die kecik lg kot.tak mumaiyiz lg.takkan nak paksa.slow2 la.

      • sha says:

        eii apela sengal nye ko ni olga…bdk umur cmtu blom wajib pkai tudung….len la klu dada da tersembul,…

      • zifi says:

        cakap pakai laa otak, jgn guna lutut. budak2 mana wajib pakai tdung lg. biarlah mak bapak dia yg ajar masa dia besar sket. awk tu jaga anak sendiri je lah. jgn sibuk hal anak org laen.

      • cik kiah says:

        time kecik2 la ajar pkai tudung…xyah tggu besar….anak kwn aku stat 6bulan dh ajar pakai tudung smpai nk dekat 2tahun stil dia bg pkai tudung kalu g jenjalan… bila ajr dr kecik, xde la ank tu rimas pkai tudung bile dh besar….zaman skrg ni, sume ttg selok belok agama kena ajr dr kecik..kalau x, dh besar mcm2 leh jd….yela, dunia tanpa sempadan….msg2 dh matang sebelum usia..fikir2kanlah

        • Anonymous says:

          pendapat aku pulak lain…biarlah budak tu merasa dulu pakai seksi masa kecik..idok ler bile besar nnt kejutan budaya….dh byk aku jumpe bile masuk u jauh dr mak ayah tudung sume tah ke mana…padahal dh dididik dr kecik utk tutup aurat..tp kebyknnya belom puas merasa pakai seksi…tu yg jd bile dh besa br nk tayang semua…lg parah kot…

        • cik kiah says:

          dats y la aku ckp zaman skrg ni lain….pape pun, mmg kena didik dr awl bab agama ni….kalau nk tggu depa besar, mmg pyh….xrugi didik ank dr kecik, bila dh besar, depa taw cmne nk pk….jgn ikut sgt dunia moden ni…..cube tgk bdk2 even skolah rendah pun dh pndai bab 18sx ni…..hurmm

    • KAK CHAM KUAT GOSIP & TIDO KAT TAD says:

      Fyi, DR SMS ni dulu penah scandal dgn Kak Cham… tp kak cham yg dumped dia.. jgn tanye kenapa!

  2. syikin says:

    cilok gmbar dri blog Dr Halina la nie..

  3. Menyampah says:

    bang nara…kan seronok baca blog y mcm ni d hari jumaat y mulia ni..bella masa kecil x comei..tpi bila dh bsr nmpk comei skt…harap2 y kedua ni dpt anak lelaki n mesti ensem cam dr muzafar kan …

  4. Menyampah says:

    bang nara..kan seronok d hari jumaat y mulia ni keluarkan cite cam ni..anak dia masa kecil x comei..tpi bila dh besar nmpk comeiii…harap2 nti anak y kedua lelaki n mesti ensem gila mcm dr muzaffar kan…

  5. Ratu minah jambu merah/ biru says:

    semoga allah lindungi keluarga ini amin….

  6. abdullah says:

    ya Allah comelnya keluarga ni….

  7. Anonymous says:

    tenang hati tgk gmbr2 ni..suke tgk last pic…

  8. berlari says:

    bertuah bella kecik2 dapat gi Mekah :)

  9. Anonymous says:

    ini ka hasil yg dpt lepas habis berbilion ringgiit duit cukai hantar dia melancong kat angkasa

  10. Anonymous says:

    abg nara curi gosip cari forum

  11. Prince Noob says:

    tahniah dato angkasawan

  12. bella cute says:

    belllaaaaaaaaa!!!!awat hang cute sgt!!!ak bace blog si dr halina nie..gmbr btol gmbr si bella ni…rse cm cubit2 pipi dia tu..gigi dia senum yg buat dia cute..dia xdelah putih..sawo matg..tapi..cute!!!!!mix muke bpk n mak..tu hasilnye.hah

  13. ana sofia says:

    besh nyerrr cik hajjah bella neh kecik2 dah pg umrah yer…

  14. cput says:

    pic no 4 tu..pas smpai lutut….hihihi…comelll sgt….eiii geram den

  15. wanayu says:

    ALHAMDULILLAH.. LEPAS NI HAJI LA PLAK

  16. hazanis says:

    cutenya bella. :)

  17. Din says:

    semuga keluarga ini bahagia didunia & akhirat.