Written by AbangNara | March 3rd, 2015

Telah pun bertunang pada Oktober 2014, detik untuk Nubhan Ahmad dan Afifah Hidayah untuk bergelar suami isteri semakin hampir. Mereka berdua telah pun merakamkan gambar pra perkahwinan untuk mengabadikan saat indah itu. Namun buat masa ini masih belum ada pengumuman tentang tarikh perkahwinan mereka. Yang pasti, ia sudah semakin hampir. Tahniah Nubhan dan Hidayah.

nubhan dan hidayah

Tak sabar rasanya untuk melihat Nubhan dan Hidayah bersanding di atas pelamin kelak. Sama-samalah kita doakan agar segala perancangan berjalan lancar. Tahniah Nubhan dan Hidayah. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook MyHappyMoments.

nubhan dan hidayah
nubhan dan hidayah
nubhan dan hidayah
nubhan dan hidayah
nubhan dan hidayah
nubhan dan hidayah
nubhan dan hidayah

19 responses to (8 GAMBAR)Pra Perkahwinan Nubhan Dan Hidayah Daripada MyHappyMoments

  1. macam2 says:

    muka lebih kurang sama :)

    0

    0
  2. Anonymous says:

    seiras..

    0

    0
  3. lia says:

    sweet je gambar ni.. tak payah peluk2 bagai.. tapi cantik..

    0

    0
  4. Ibu says:

    ye mukanya sama, elok sgt tu

    0

    0
  5. Anonymous says:

    uwaaa.. patutlah lama xde.. nak kahwin dah.. melepas aku.. huhu.. * pelamin anganku musnah terok* hahaha.. happy ever after to both of u..

    0

    0
  6. nona says:

    kain pompuan tu kalau labuh sikit kan cantik

    0

    0
    • Anonymous says:

      Kain dia pun nak komen ka? Dah ok sangat dah bagi aku… Sopan aje…tak baik tau kita suka sangat carik yg tak elok pada orang…

      0

      0
    • aptb says:

      nnt die labuh kan kain die ko suruh die pakai purdah pastu ko suruh die tutup muke last2 ko ckp baik duk umah mengaji xpun berkurung dlm basement .

      0

      0
    • Anonymous says:

      hmmmmmmmm……….ada ja yg x kena……..

      0

      0
    • minah jambu sayang nenek says:

      kau ni macm2 lah ! orang tu pakai kain sengkat sikit kau cakap kain tu laboh sikit lagi bagos ape ni ! kau tu perfek sangat ke !! kau ni mesti stay kt kampong kan ? mulot kampong memang macm gitu ! dh bagos bakal bini nubhan ni bertudong ..kalau dia tk bertudong ape pulak kau akan cakap kan ?? kalau dia bertudong lagi cantek gitu ?????? mulot macm cibailuka huh !! lov u nubhannnn u memang hensem..

      0

      0
    • ryu says:

      Hesh kau ni. Kain tu da cukup panjang labuh dah. Nak tutup kaki, kena stokin la. Bukan kain sampai cecah lantai. In fact, kain cecah lantai tu x elok. Nnt kotor nak bawak solat. Pe bende la kau ni.

      0

      0
    • lia says:

      Ni la contoh orang suka cari salah orang.. semua benda nak kritik..

      0

      0
    • Joyah Pok Pek says:

      Ckplah kaki tu aurat..kalau pakai stokin lagi manis, kain tu dh labuh la tu..ni mksd dia

      0

      0
  7. Anuar says:

    Nubhan dah nak bersanding rupanya.. pasti ramai peminat dah tak sabar nak menyaksikan perkahwinan mereka..

    0

    0
  8. Anonymous says:

    Congrats. Semoga sihat walafiat both of you semasa pernikahan nanti. Aamiin.

    0

    0
  9. linda says:

    oooh sooo sweet..muka seiras..:D

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Sweet lah.. Sukeeee tngk

    0

    0
  11. relax korang says:

    sweetnyer. gambar dieorg mcm photoshoot utk drama pulak. sweet sangat dieorg nie.

    0

    0
  12. kiah pekasam says:

    sape komen kain tu..ko xde keje lain ke?

    sweetnye pasangan ni…xyah pegang2…sikit pon x pegang

    0

    0