Written by Bella | February 13th, 2017

Beberapa hari lepas, Che Ta bersama suaminya, Zain Saidin dan anak mereka Aaisyah Dhia Rana telah berangkat mengerjakan ibadah umrah di Mekah. Memang murah rezeki mereka sekeluarga kerana sekali lagi dijemput sebagai tetamu Allah SWT.

Che Ta sempat berkongsi foto beliau di Mekah bersama peminatnya di akaun Instagram milik beliau. Ramai yang mendoakan agar ibadah Che Ta sekeluarga di sana akan berjalan dengan lancar.

Kami juga mengucapkan agar mereka sekeluarga mendapat umrah yang mabrur.

Berikut kami kongsikan beberapa foto Che Ta dan keluarga di Tanah Suci Mekah dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Kredit Foto : qmlrl

[jetpack-related-posts]

15 responses to (8 FOTO) Che Ta Dan Keluarga Tunai Umrah Di Tanah Suci Mekah

  1. Cik Puan Salmah says:

    Ya Allah comelnya Aaisyah!!

    29

    0
  2. mak labu says:

    cantiknya aaisyah..murah rezeki keluarga ni, berkali2 jadi tetamuNya

    18

    0
  3. Anonymous says:

    dok pandang sehala tuuuuuu je la nek ta ni…sume pic sama jah

    4

    4
  4. Anonymous says:

    Umrah dah 100 kali..haji bila pulak??? Tak faham aku dek ni..

    4

    6
  5. melati says:

    Tak balik terus lagi bagus Che Ta….malas nk amik tahu kisah ko..!!! poyos Bodoh Che Ta ni….wakakaakakakaaa

    2

    14
  6. mas says:

    alhamdulillah..rezeki murah..

    6

    0
  7. rozie says:

    alhamdulillah.. murah rezeki cikta. harap byk kali pergi umrah sbb kerana ALLAH.. bukan nk berselifie posing2 bagai show off. siap berkameraman. semoga mabrur aminn..

    12

    0
  8. sentap says:

    bukan dengki tp balik ti xyah la pakai baju suar ketat2 kaler skin…zain lak jgn la pki baju suar ketat2 gak…untung la dpt g byk kali…rezeki…ecah gak comel…

    13

    1
  9. Anonymous says:

    akhir zamannnnnnnnnnn

    0

    5
  10. Anonymous says:

    tak paham aku, cameraman angkut sekali ke?

    4

    0
  11. Anonymous says:

    ni poei umrah utk beribadah ko @ nk photoshoot???poning palo den tgk nek ta ni…kek mokah pn nk jgk ber photoshoot….apo kato ko x yah duk berselfie nek ta..fokus laa pd ibadah…cubo poei mokah tu xpyh nk bergmbr…dh alang2 ado kek sanun tu amik laa peluang..untung dpt g sne tiap2 thn..oghang lain nk kono kumpul duit dl baghu dapek poei…ekau dagho tiap2 thn den nengok poei sanun…

    6

    1
  12. Anonymous says:

    pi umrah mcm pi pasar jer..balik pakai ketat gak..

    3

    1
  13. Mak Becok says:

    Nak pi Mekah pun, nak berselfie glamer; apa bendalah si artis2-penyokong madey ni?!!! Buatlah ibadah senyap2; tak payah hebohkan setiap masa! Menjemukan!

    6

    3
  14. Zara says:

    handbag bertukar2. lain pose lain handbag. hebat che ta !

    2

    0

Leave a Comment

Optional